Ei toivoa kauniisiin naisiin

rumamies

Olen huomannut että se millainen itse on ulkomuodoltaan ja näöltään niin on suoraan verrannollinen siihen millaisen kumppanin saa. Kaupungin kauneimmista naisista on aivan turha haaveilla jos ei itse näytä vuoripeikkoa kummemmalta ja on vielä jonkun verran lihavaki. Ihan turhaan niitä edes kattelen vaan pitää tyytyy enempi itsensä kaltasiin naisiin. Jostain syystä tämä ei kuitenkaan päde naisten puolella. Rumallakin naisella saattaa olla oikein komea mies mitä itse olen nähnyt. Miksi sitten miehillä on niin ettei kauniisiin hyviin naisiin oo mahiksia jollei itekki oo listan kärkipäätä.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Rumallakin naisella saattaa olla oikein komea mies mitä itse olen nähnyt."

      Ätmit rutisevat usein siitä kuinka naiset vievät aina kaikkein komeimmat miehet. Onko tuo vain kateutta? Haluaisiko aapee seurustella komean miehen kanssa?

    • pyh

      Jos noin on, niin sä pidät sitten jokseenkin rumia miehiä komeina, kun sun mielestä rumilla naisilla on komeita miehiä.

    • Naisilla on nuorena sekä varaa valita että aikaa odottaa. Haussa on aina parasta mitä saada voi.

      • niin.no

        Parasta mitä saada voi, sitä se mieskin jahtaa.


      • JossainMuualla
        niin.no kirjoitti:

        Parasta mitä saada voi, sitä se mieskin jahtaa.

        Väärin.

        Karuna äijänä sitä ottaa mitä saa.

        Tämä ei kenties kerro elämästäni, mutta sopii aiheeseen:

        https://www.youtube.com/watch?v=G0Ubgd9LlfU


    • VinkitRumille

      Rumalla miehellä on se että ei voi itse valita sitä naista jonka haluaa vaan on huolittava se jonka saa. Komean miehen etu taas on se että hän on kuin nainen eli voi valita sen jonka haluaa.
      Koska et ole sitä kärkipäätä niin passivoidu ja valitse niistä jotka lähestyvät sinua.
      Eli mene vaikka nettideiteille tarjolle. Varmaa on se että lähestyt ketä tahansa he eivät kiinnostu sinusta mutta aina joku siitä tarjonnasta kiinnostuu sinusta. Valitse sitten niistä.

      • Mä185cm75kg93vm

        Valehtelet. Olen tavis en edes ruma eikä ole naisia mistä valita. Deitissä olen ollu -14! Vai olenko väärän ikäinen? Alkaako se flaksi kolmikymppisenä kun naiset ”toisella kierroksella”??????????


      • TotuusKirpaisee
        Mä185cm75kg93vm kirjoitti:

        Valehtelet. Olen tavis en edes ruma eikä ole naisia mistä valita. Deitissä olen ollu -14! Vai olenko väärän ikäinen? Alkaako se flaksi kolmikymppisenä kun naiset ”toisella kierroksella”??????????

        Toisella kierroksella on ns. kurppien kavalkadi, kun naisesta on tullut kurppa, kun ikää tulee mittariin yli 30v.
        Kuka enää haluaa toisella kierroksella olevaa loppuun hoonattua löysää naispillua lätyskärintoineen, kun sellaiseksihan se nainen menee kovan käytön ja poljennan seurauksena.


      • oletväärässä
        TotuusKirpaisee kirjoitti:

        Toisella kierroksella on ns. kurppien kavalkadi, kun naisesta on tullut kurppa, kun ikää tulee mittariin yli 30v.
        Kuka enää haluaa toisella kierroksella olevaa loppuun hoonattua löysää naispillua lätyskärintoineen, kun sellaiseksihan se nainen menee kovan käytön ja poljennan seurauksena.

        Näyttäähän noita menevän naimisiinkin asti.


    • kysynvaan

      Miksi sen naisen pitäisi olla kaunis? Voiko aloittaja vastata tähän?

      • tukiopetukseen

        Sitä minäkii ihmettelen. Ja ruma mies kyselee.
        Eikö ole ylistetty tasoteoria vieläkään hallussa?


      • Hänenpuolesta

        Vastaan aloittajan puolesta. Miksi hän ei saisi vaatia kaunista naista koska naisethan nimenomaan pitävät tasoteoriaa humpuukia? Näinollen hänen toiveensa on realistinen.
        Kerran olette sitä mieltä että tasoja ei ole niin kauniita naisia pitäisi olla jonoksi asti.
        Hän vain tiedustelee että missä ovat.


      • hehhehheh
        Hänenpuolesta kirjoitti:

        Vastaan aloittajan puolesta. Miksi hän ei saisi vaatia kaunista naista koska naisethan nimenomaan pitävät tasoteoriaa humpuukia? Näinollen hänen toiveensa on realistinen.
        Kerran olette sitä mieltä että tasoja ei ole niin kauniita naisia pitäisi olla jonoksi asti.
        Hän vain tiedustelee että missä ovat.

        Vai oikein vaatia, ja vielä realistinen...


      • Nainen39vee
        Hänenpuolesta kirjoitti:

        Vastaan aloittajan puolesta. Miksi hän ei saisi vaatia kaunista naista koska naisethan nimenomaan pitävät tasoteoriaa humpuukia? Näinollen hänen toiveensa on realistinen.
        Kerran olette sitä mieltä että tasoja ei ole niin kauniita naisia pitäisi olla jonoksi asti.
        Hän vain tiedustelee että missä ovat.

        "Vastaan aloittajan puolesta. Miksi hän ei saisi vaatia kaunista naista koska naisethan nimenomaan pitävät tasoteoriaa humpuukia? Näinollen hänen toiveensa on realistinen.
        Kerran olette sitä mieltä että tasoja ei ole niin kauniita naisia pitäisi olla jonoksi asti.
        Hän vain tiedustelee että missä ovat. "

        No eikös aloittaja itse vähän kirjoittanut sen suuntaisesti, että tasoteoria ei pidä paikkaansa, jos kerran ruma (nainen) saa hyvännäköisen (miehen). Tottakai aloittaja saa toivoa kaunista naista, mutta outoa ettei itse tajua sitä, että jos itsellekin ulkonäkö merkitsee, niin se saattaa merkitä muillekin - ainakin niin, että jos on mahdollisuus saada joku kivannäköinen, niin miksi etsisi varta vasetin niitä, joiden ulkonäkö ei miellytä? Ja jos kerran aloittajan mukaan rumatkin naiset saavat hyvännäköisiä miehiä, niin luulisi sitten niitä hyvännäköisiä miehiä olevan ihan liikatarjonnaksi asti, koska voisi kuvitella, että osa heistä päätyisi kuitenkin hyvännäköisten naisten kumppaniksi - koska jos ruma mies oikein "vaatii" kaunista naista, niin luulisi aika monella hyvännäköiselläkin miehellä olevan sama "vaatimus".


    • Atm29

      Miehen ulkonäkö on tärkein hänen elämäänsä määräävä seikka. Vaikka niin hullulta kuin se kuulostaakin, naisen ulkonäkö ei ole yhtä tärkeä asia, sillä nainen saa aina miehen riippumatta omasta habituksestaan.

      On spekuloitu, että tulevaisuuden yhteiskunta koostuu kauniista naisista, jotka pitävät ympärillään huippukomeita miehiä, joiden kanssa parittelevat halujensa mukaan.

      Toisella tasolla ovat keskitasoiset ja myös rumat naiset, jotka pyörittävät hölmöuskoisia aisureita, joille antavat silloin tällöin pitääkseen rahahanat avoinna.

      Alin taso on varattu ätmeille ja inceleille, jotka rakentavat itselleen realistisia seksirobotteja tulevaisuuden teknologian turvin, mutta jotka myös ajan mittaa kuolevat pois lisääntymismahdollisuuksien puuttuessa.

    • helmiä_sioille

      Aina kannattaa muistaa Vanhan Kunnon Oscarin viisauksia... :)

      "Elämässä on ainoastaan kaksi tragediaa. Se, ettei saa mitä haluaa ja se, että lopulta saa sen"

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumat naiset haluaa niitä samoja komeita miehiä kuin missit. Rumalla miehellä hyvin ohuet mahdollisuudet saada mitään naista. Pitää olla miljoonia rahaa että saa joten mene nyt äkkiä lottoamaan.

    • Enooteinienää

      Nyt jannut, ootte käsittänyt väärin. Kaunis nainen katsoo ensiksi ulkonäköä. MUTTA, jos mies osoittautuu kuspääksi, valitsee hän rumemman, jolla paksu lompakko 🤣
      Ei vaiskaan, mukava mies, joka on rakastelutaitoinen, voi yhtälailla saada kauniin naisen. Paree uskoo.

    • vähänon

      Niitä kauniita naisia on sen verran vähän ja vielä vähemmän sinkkuina, ja miksi kaunis nainen jättäisi komean tai statusmiehensä jonkun röllin takia.

    • Viinamies

      Rumatkin miehet saa kauniita naisia. Pitää olla vaan itseluottamusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe