tahtoo 50 lahjaksi....

Likki

Olen röyhkeä ja sanonut kaikille kyselijöille et haluan Pärnyyn viikoksi kylpylään!!!Siis itse ymmärtäisin vihjeen näin:rahana kiitos tai shekki.Eipä tunnu menevän perille.Kyliltä kuuluu et jotain himpatin kristallimaljakkoa tai sinnepäin.On se kumma kun eka kysytään ja kun kerron et ois ihana viettää kylpyläviikko niin kristallia....Mulla on kippoo,kappoo kaapit täynnä.No menen sit omillani.Ois vaan ollu kiva kun ois saanu suvulta ja ystä

18

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipsu

... näin jo pari vuotta ennen H-hetkeä. Sanoin että Kreetalle. Ja tiedän, että joudun reissun itse maksamaan ukkoni reissun kaupan päälle. Mutta kun tietää sen, voin aloittaa jo ajoissa säästämään. Hauskaa tulee varmasti olemaan.

• Vapaaehtoisesti sinkku nainen

Lähde ennemmin yksin niin on hauskempaa!

• SORRY VAAN
        Vapaaehtoisesti sinkku nainen kirjoitti:

Lähde ennemmin yksin niin on hauskempaa!

Eikä vielä maksaa muiden matkaa?

• ...

Kysyttaessa mita haluaa lahjaksi voi sanoa mita haluaa , kuun taivalta, uuden Mersun, kylpylamatkan jne. jne...(Sina et ole oikeutettu kenenkaan vaivannakoon etsia sinulle lahjaa tai antaa rahaa!)

Mutta tuo ei valttamatta tarkoita sita mita kysyja haluaa kuulla. Etko vielakaan, jo 50 vuotiaana, ole tajunnut etta ihmiset kuulevat vain sen mita haluavat? Han haluaa kuulla ettet halua lahjaa, vain kysyjan seuraa juhlapaivana. Ellet halua hanen seuraansa, sano puoliksi leikkisasti etta haluat unohtaa koko paivan, vuodet menee nykyisin liian sukkelaan ja vastahan julin edellista synttaria. Jos kysyja siita huolimatta nakee vaivaa hankkia lahjaa ja kiikuttaa se sinulle voit olla aidosti ilahtunut.

• hän kertoi haluavansa 50-vuotislahjaksi kasvihuoneen pihalleen, (eikä tarpeeton tavaraa).

Lahjapöydällä oli pikkuruinen minikasvihuone, johon ystävät saivat laittaa lahjakuorensa seteleineen. Juhlien jälkeen kuulin, että kasvihuoneen sai melkein maksetuksi niillä rahoilla mitä ystäviltä kertyi.

Keräyslipas olisi minusta ihan hyvä idea. Siihen voisi kukin laittaa sopivaksi katsomansa summan, eikä tarvitsisi käydä etsiskelemässä jotain tavaraa, jonka vastaanottaja joutuisi sitten kärräämään kirpputorille - jos uskaltaisi.

• kerrassaan

Pitää muistaa, kun kahden vuoden päästä
        viiskymppinen. Mahtuis miunki pihalle
        kasvihuone.

• Pirre*

toivoin kotikaraokelaitteita, (en kylläkään 50-vuotislahjaksi sillä se on jo historiaa) maanantaina se selviää toteutuuko toiveeni :)).

• Olin matkoilla tarkoituksella

En halunnut ollenkaan mitään juhlia ,enkä lahjoja minulla on kaikenlaista krääsää ja sitä ei lisää kaipaa yhtään
      Siksi lähdin matkalle hyvissä ajoin ennen synttäriä .
      No työpaikalla ne muisti vaikka olin kuukaudne poissa sieltä ,sinne mennessä takaisin heti oli joku lahja jakahvit ja kukat ja kakut ja muuta onnittelupuheita ym . Minä vain vaivaannun noista tuollaisista silmätikkuna oloista.
      Kyllähän ne kaikenlaista ,muutama sukulainen, laittoi, vaikka olin kieltänyt ja tulivat kahville myöhemmin käymään .
      jos sanoo ,ettei halua mitään ,pitäisi se uskoa .
      ja jos lähtee reisuun ,karkuun, niin pitäisi uskoa silloin ettei halua juhlia.
      Lomamatkan kustansin itse ja se oli ihana ,ja se yksin ois riittänyt kyllä juhlaksi . Olis voineet osallistua siihen matkanmaksuun ,mutta tiesin ettei se niin käy ,vaan krääsät joita kaikilla jo on olemassa ,yritetään ostella ja änkeä jokaiselle . Eikä niitä edes tarvitse missän tiellä on tai jossain komeron hyllyllä tai laatikossa kun ei ne edes sovi mitenkän mulle ne esineet mihinkään

• Pirre*

silloin aikoinaan lahjakortin matkatoimistoon, kohteen sai valita itse (ja se oli mennä vanhaksi, ennenkuin sain ajoiksi lähte sitten mihinkään).

Semmoinen lahja vinkki mulla.

• SORRY VAAN

Matkakohteitahan löytyy jokaisen makuun!

• Pirre*
        SORRY VAAN kirjoitti:

Matkakohteitahan löytyy jokaisen makuun!

kun minulta meinasi jäädä käyttämättä tuo lahjakortti - niinkö?

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

kun minulta meinasi jäädä käyttämättä tuo lahjakortti - niinkö?

siksi meinannut jäädä käyttämättä, etteikö valinnanvaraa matkoista olisi ollut, mutta olen kai hieman aellainen että "lähdöt" on aina aika vaikeita minulle.

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

siksi meinannut jäädä käyttämättä, etteikö valinnanvaraa matkoista olisi ollut, mutta olen kai hieman aellainen että "lähdöt" on aina aika vaikeita minulle.

"aellainen" ei ollut savvoo, vaan kirutusvihree ja korjattuna "sellainen"..

• vaille 54

sain just sitä mitä halusinkin...Souvari-keikan. Olipa mukava synttäri-ilta. "Kauneimmat ruusut sulle annan, kauneimman laulun sydämen" EI koskaan ennen eikä varmaan koskaan jälkeenkään tämä laulu soi yhtä tunteekkaasti. Se oli vain ja ainoastaan minulle. Olin sanaton.

• Pirre*
        vaille 54 kirjoitti:

sain just sitä mitä halusinkin...Souvari-keikan. Olipa mukava synttäri-ilta. "Kauneimmat ruusut sulle annan, kauneimman laulun sydämen" EI koskaan ennen eikä varmaan koskaan jälkeenkään tämä laulu soi yhtä tunteekkaasti. Se oli vain ja ainoastaan minulle. Olin sanaton.

on railakasta porukkaa, tykkään tyylistä.
        Oliko joku muu ideoinut illan, ja etukäteen varannut tuon kappaleen sinulle? Kyllä tykkäisin minäkin lahjoista, joissa olisi iloa *huokaus*.

• vaille 54
        Pirre* kirjoitti:

on railakasta porukkaa, tykkään tyylistä.
        Oliko joku muu ideoinut illan, ja etukäteen varannut tuon kappaleen sinulle? Kyllä tykkäisin minäkin lahjoista, joissa olisi iloa *huokaus*.

kaikki neljä, menossa mukana ja eipä painanut ikä ihmistä, eikä ollut mummomainen olo vaan ihan mentiin samaan tahtiin 12,15,28,30,ja 50,vuotiaat, meillä oli todella kivaa, siihen riemuun yhtyi koko ravintola yleisö. Vaan paras kaikista oli se edellä mainittu. Minulle tilattu ja vieläkin tulee siitä ilosta HUOKAUS!!

• vaille 54

saanut toivettaan toteen. Toim. johtaj. sihteerikkö itsekin hiukka yli 50 kuuli tuttavani toiveen haluan lahjaksi kulmakarvat... joo Hän ei omista sellaisia ja olisi piirrättänyt ne kestojuttuna, arvataatteko saiko? Kuulema suku tajusi, antoi rahana , mutta meidän sihteerikkö meni ja osti LUMIKENGÄT. Yököttävää huumoria, miksi hänelle ei voitu meidänkin puolesta suoda kulmakarvoja, liekö kateus vai mikä mäyttänyt.

• mukavaa

Me olimme melkein vuosi sit Kanarialla karkusilla kun mies täytti 50. Nyt minulla tulee syksyllä samat lukemat ja taas Kanarialle karkuun. Ei kyllä sit olekaan näitä reissuja ennen eikä jälkeenkään tulla lähtemään. Nämä kaksi pylvästä vain ohi ja sitten ihan kotimassa lomailua muuten...Ei ole kutinaa etelään muulloin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      116
      4957
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3015
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      282
      2695
    Aihe