Pahat puheet

OstaMyyVaihda

Jos elätkin täällä 20 vuotta tai 50 tai 90 vuotta loistossa tai kärsimyksessä niin se on pieni kärpäsen paska verrattuna siihen missä vietät iäisyytesi.

Vaikka sinulla olisi maailman rikkaus ja tieto ja viisaus niin ilman Jeesusta et vietä iäisyyttäsi taivaassa.

Siinä mielessä ei ole ollenkaan sama mihin uskot.

Kantsii miettiä.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisen luomiin epäjumaliin ei kannata uskoa ja muita jumalie ei ainakaan vielä ole ilmaantunut.

      Jos sellainen oikea jumala kuitenkin on olemassa, on epäjumaliin uskonut ihan itse vastuussa.

      • Samaatietä

        Oikeassa olet. Ihminen on AINA itse vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. On turhaa syyttää muita.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Oikeassa olet. Ihminen on AINA itse vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. On turhaa syyttää muita.

        Mikä sulla tänään on😎?


      • Samaatietä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mikä sulla tänään on😎?

        Neljän ihmisen kanssa keskustelen tässä yhtä aikaa täällä in real life ja vastailen jokaisen eri kysymyksiin samalla kun palstailen. Ehkä tuo vaikuttaa. Ehkä ei.

        Jokainen tällä palstalla voi poimia teksteistä ne asiat, jotka sieltä hamuaa nostaa esille.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Neljän ihmisen kanssa keskustelen tässä yhtä aikaa täällä in real life ja vastailen jokaisen eri kysymyksiin samalla kun palstailen. Ehkä tuo vaikuttaa. Ehkä ei.

        Jokainen tällä palstalla voi poimia teksteistä ne asiat, jotka sieltä hamuaa nostaa esille.

        Pointti oli kuitenkin se että teillä on väärä Jumala. 😎Sitä hema haki. Mitä mieltä olet siitä mitä hän kirjoitti?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Pointti oli kuitenkin se että teillä on väärä Jumala. 😎Sitä hema haki. Mitä mieltä olet siitä mitä hän kirjoitti?

        Juurikin näin.

        Epäjumalia riittää, eikä oikea jumala ole antanut itsestään minkäänlaista merkkiä, kaikki väitteet jumalista ovat ihmismielen mielikuvituksen tuotetta.


      • Samaatietä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Pointti oli kuitenkin se että teillä on väärä Jumala. 😎Sitä hema haki. Mitä mieltä olet siitä mitä hän kirjoitti?

        Olen eri mieltä hänen kanssaan.
        En pidä Jumalaamme epäJumalana.

        Kyllähän se vielä tulee "Jumala", joka ilmoittautuu jumalaksi, nimittäin antikristus.

        Mistä Hema tietää meillä olevan väärä Jumala niinkuin kirjoitit tai pitääkö hän mahdollisena, että meidän Jumalamme on väärä.

        Te siis olette molemmat agnostikkoja jos olen oikein ymmärtänyt?

        Täällä palstalla eka kerran kuullut tuon määritelmän "agnostikko"


      • Samaatietä
        he-ma kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Epäjumalia riittää, eikä oikea jumala ole antanut itsestään minkäänlaista merkkiä, kaikki väitteet jumalista ovat ihmismielen mielikuvituksen tuotetta.

        Minä näen taas päinvastoin, että ahdasmielisyys vähenee Jumalan vaikutuksesta.


      • Aurorasarisus
        Samaatietä kirjoitti:

        Minä näen taas päinvastoin, että ahdasmielisyys vähenee Jumalan vaikutuksesta.

        Mikä sua vaivaa?heh..ei kukaan ole puhunut mitään mistään ahdasmielisyydestä?😃mitä ajattelet,millainen ihminen on agnostikko?


      • capiche
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa?heh..ei kukaan ole puhunut mitään mistään ahdasmielisyydestä?😃mitä ajattelet,millainen ihminen on agnostikko?

        He-ma kyllä vaikuttaa olevan aika ahdasmielinen tuossa uskovaisvihassaan, vai liekö kysymys pettymyksen aiheuttamasta katkeruudesta.:) Agnostikkohan on uskoaisen ja ateistin välissä, joten hänen pitäisi suhtautua uskonasioihin intohimottomasti.


      • capiche
        auroraboreallis kirjoitti:

        Pointti oli kuitenkin se että teillä on väärä Jumala. 😎Sitä hema haki. Mitä mieltä olet siitä mitä hän kirjoitti?

        Mistä he-ma tietää millainen Jumala meillä on? Eli siis he-ma luulee tietävänsä millainen on oikea Jumala. Ristiriitaista:)


      • Samaatietä
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa?heh..ei kukaan ole puhunut mitään mistään ahdasmielisyydestä?😃mitä ajattelet,millainen ihminen on agnostikko?

        Agnostikkoja on varmasti monenlaisia niinkuin on ihmisiä yleensäkkin.

        Olen ymmärtänyt että agnostikot eivät kiellä Jumalan olemassa oloa, eivätkä myönnä. Agnostikko ei ole ateisti tai sitten on?

        Meitä ihmisiä on monenlaisia luonteeltaankin. Ja käyttäytymiseemmekin vaikuttaa nin moni asia.

        Agnostikot ei poikkea tuosta, ihmiskuvasta. Heitäkin on laidasta laitaan.


      • Samaatietä
        capiche kirjoitti:

        Mistä he-ma tietää millainen Jumala meillä on? Eli siis he-ma luulee tietävänsä millainen on oikea Jumala. Ristiriitaista:)

        Minä ymmärsin niin että hema oletettaa Jumalamme vääräksi vastoin parempia todisteita, muttei myönnä Jumalamme olevan varmasti joko väärän tai oikean. Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa.


      • Aurorasarisus
        Samaatietä kirjoitti:

        Agnostikkoja on varmasti monenlaisia niinkuin on ihmisiä yleensäkkin.

        Olen ymmärtänyt että agnostikot eivät kiellä Jumalan olemassa oloa, eivätkä myönnä. Agnostikko ei ole ateisti tai sitten on?

        Meitä ihmisiä on monenlaisia luonteeltaankin. Ja käyttäytymiseemmekin vaikuttaa nin moni asia.

        Agnostikot ei poikkea tuosta, ihmiskuvasta. Heitäkin on laidasta laitaan.

        Niin..tietysti.mä tällä hain vaan sitä määritelmää..juuh..ei myönnä eikä kiellä,vai?tämä agnostikko on pohtinut asioita..ja ei ole ateisti,koska agnostikon mielestä ei voi tietää ettei jumalaa ole. Mutta ei uskovainenkaan tiedä koska uskovaisellakin on se usko vain.
        Edellisketjussa maalailit teille uskovaisille uutta jerusalemia jne.ei voi tietää.
        Ja capiche..uskovaisilla on usein raamatun jumala.siitä on kirjoitettu paljon millainen se on.


      • Samaatietä
        Samaatietä kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että hema oletettaa Jumalamme vääräksi vastoin parempia todisteita, muttei myönnä Jumalamme olevan varmasti joko väärän tai oikean. Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa.

        Agnotismin kanssa.


      • Aurorasarisus
        Samaatietä kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että hema oletettaa Jumalamme vääräksi vastoin parempia todisteita, muttei myönnä Jumalamme olevan varmasti joko väärän tai oikean. Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa.

        Huoh!joo ei oo väärää eikä oikeaa jumalaa.ei voi tietää.siinä hema on kyllä oikeassa ettei se jumala anna paljon vinkkiä itsestään.


      • Samaatietä
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Huoh!joo ei oo väärää eikä oikeaa jumalaa.ei voi tietää.siinä hema on kyllä oikeassa ettei se jumala anna paljon vinkkiä itsestään.

        Ottakaa Jeesus vastaan ja uskokaa, jos merkkejä haluatte 😊


      • Aurorasarisus
        Samaatietä kirjoitti:

        Ottakaa Jeesus vastaan ja uskokaa, jos merkkejä haluatte 😊

        Lopeta se typerä käännyttäminen jo tältä päivältä.et sinä voi tyhjästä sangosta vettä ottaa.mitä enemmän tekstejäsi luen sitä enemmän en usko jumalaan.ennemmin näkisin että jumalasi on sama kuin lääkäreidesikin toteama mielenterveyden häiriö.


      • Samaatietä
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Lopeta se typerä käännyttäminen jo tältä päivältä.et sinä voi tyhjästä sangosta vettä ottaa.mitä enemmän tekstejäsi luen sitä enemmän en usko jumalaan.ennemmin näkisin että jumalasi on sama kuin lääkäreidesikin toteama mielenterveyden häiriö.

        😂 en minä käännytä, sanon vain kuin asia on.
        Ei kannatakkaan laittaa uskoaan minun kirjoitusteni varaan, siinä teet oikein.
        Enhän minäkäön oleta, että kaikki agnootikot ovat niinkuin sinä olet tai ajattelevat niinkuin sinä.

        Kirjoitan tällä samalla nimimerkilläni eli "samaatietä" . Aina kun huomaat nimimerkkini, voit hypätä yli ja jättää lukematta / vastaamatta 😊


      • capiche kirjoitti:

        Mistä he-ma tietää millainen Jumala meillä on? Eli siis he-ma luulee tietävänsä millainen on oikea Jumala. Ristiriitaista:)

        Kristinuskonharhaisten jumala on helposti todettavissa epäjumalaksi, koska kaikki hänen olemattomuudestaan kirjoitettu on selvästi vajavaisen ihmismielen tuottamaa satua ja valhetta.

        Sama koskee muhammadanisminharhaa muista väitetyistä jumalolennoista puhumattakaan.


      • capiche kirjoitti:

        He-ma kyllä vaikuttaa olevan aika ahdasmielinen tuossa uskovaisvihassaan, vai liekö kysymys pettymyksen aiheuttamasta katkeruudesta.:) Agnostikkohan on uskoaisen ja ateistin välissä, joten hänen pitäisi suhtautua uskonasioihin intohimottomasti.

        Kyllä, olen ahdasmielinen, koska en siedä epäjumalansa puolesta valehtelevia uskonharhaisia.

        Mietippä tämä läpi oikein ajatuksen kanssa: jos oikea maailmoja luonut jumala olisi antanut ohjeen tai viestin ihmiskunnalle, olisiko maan matosen tarpeellista sitä tulkita?


      • Samaatietä kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että hema oletettaa Jumalamme vääräksi vastoin parempia todisteita, muttei myönnä Jumalamme olevan varmasti joko väärän tai oikean. Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa.

        Väitetyn jumalan voi olettaa vääräksi, ellei väitteen esittäjä esitä todisteita jumalastaan ja siihenhän ei yksikään minkään jumalväitteen esittäjä ole koskaan pystynyt.

        Samalla perusteelle kristinuskonharhaiset pitävät allahia epäjumalana.


      • Samaatietä kirjoitti:

        😂 en minä käännytä, sanon vain kuin asia on.
        Ei kannatakkaan laittaa uskoaan minun kirjoitusteni varaan, siinä teet oikein.
        Enhän minäkäön oleta, että kaikki agnootikot ovat niinkuin sinä olet tai ajattelevat niinkuin sinä.

        Kirjoitan tällä samalla nimimerkilläni eli "samaatietä" . Aina kun huomaat nimimerkkini, voit hypätä yli ja jättää lukematta / vastaamatta 😊

        Et voikaan tietää mitä kukakin agnostikko ajattelee muista asioista mutta Jumalan suhteen kaikki agnostikot ajattelevat samalla tavalla. Wikipedian mukaan "jumaluuksien olemassaolosta ei voida tietää."
        Itse ajattelen sinusta että sut on aivopesty etkä ole muuhun kyennyt kuin kysymään lisää. Nautit olostasi ja siksi sinua ei hyödytä edes psykiatrin hoitaa.
        Hehän hyllytti sen suunnitelman koska olet sairaudentunnoton.


      • kunhanmietin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Et voikaan tietää mitä kukakin agnostikko ajattelee muista asioista mutta Jumalan suhteen kaikki agnostikot ajattelevat samalla tavalla. Wikipedian mukaan "jumaluuksien olemassaolosta ei voida tietää."
        Itse ajattelen sinusta että sut on aivopesty etkä ole muuhun kyennyt kuin kysymään lisää. Nautit olostasi ja siksi sinua ei hyödytä edes psykiatrin hoitaa.
        Hehän hyllytti sen suunnitelman koska olet sairaudentunnoton.

        Millaista hoitoa suosittelisit Jeesuksen oppilaille, ja Hänelle itselleen?


      • kunhanmietin kirjoitti:

        Millaista hoitoa suosittelisit Jeesuksen oppilaille, ja Hänelle itselleen?

        Aika tökerö olkinukke sulla.
        Minä olen kuten Tuomas :vaadin todisteita.


      • Samaatietä
        he-ma kirjoitti:

        Väitetyn jumalan voi olettaa vääräksi, ellei väitteen esittäjä esitä todisteita jumalastaan ja siihenhän ei yksikään minkään jumalväitteen esittäjä ole koskaan pystynyt.

        Samalla perusteelle kristinuskonharhaiset pitävät allahia epäjumalana.

        Oletko varma, että olet itse oikeassa? Jos agnostikko ei ole varma onko kristittyjen Jumala Luoja niin miten hän voi olla varma oikeassa olemisestaan väittäessään ettei uslomamme Jumala ole oikea Jumala?


      • Samaatietä kirjoitti:

        Oletko varma, että olet itse oikeassa? Jos agnostikko ei ole varma onko kristittyjen Jumala Luoja niin miten hän voi olla varma oikeassa olemisestaan väittäessään ettei uslomamme Jumala ole oikea Jumala?

        Jos kristinuskonharhaisten jumala olisi oikea jumala, ei kristinuskonharha olisi hajonnut tuhansiin lahkoihin ja kultteihin.

        Oikean jumalan antamia ohjeita ei kukaan kyseenalaistaisi saati uskaltaisi tulkita.

        Eikö asia ole ihan selvä pihvi, epäjumalanpalvoja?


      • Samaatietä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Et voikaan tietää mitä kukakin agnostikko ajattelee muista asioista mutta Jumalan suhteen kaikki agnostikot ajattelevat samalla tavalla. Wikipedian mukaan "jumaluuksien olemassaolosta ei voida tietää."
        Itse ajattelen sinusta että sut on aivopesty etkä ole muuhun kyennyt kuin kysymään lisää. Nautit olostasi ja siksi sinua ei hyödytä edes psykiatrin hoitaa.
        Hehän hyllytti sen suunnitelman koska olet sairaudentunnoton.

        Meitä on moneen junaan, ajattelijoita 😊


      • Samaatietä kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan, ajattelijoita 😊

        Niin mitä sitten?


      • Samaatietä
        he-ma kirjoitti:

        Jos kristinuskonharhaisten jumala olisi oikea jumala, ei kristinuskonharha olisi hajonnut tuhansiin lahkoihin ja kultteihin.

        Oikean jumalan antamia ohjeita ei kukaan kyseenalaistaisi saati uskaltaisi tulkita.

        Eikö asia ole ihan selvä pihvi, epäjumalanpalvoja?

        No kyllä oikein änkyrällä ja viheliäisellä luonteella varustettu varmasti kyseenalaistaisi kaiken. Meitä ihmisiä on monenlaisia..

        Hyvää päivän jatkoa! En viitsi enää vastailla, koska teillä ei ole nähtävästi muuta halua kuin lytätä uskovia. Ei kovin järkevää tuo haukkuminen. Laskee keskustelun tason olemattomiin ja kertoo jotain kirjoittajasta itsestään.


      • Samaatietä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin mitä sitten?

        Ei mitään. Hyvät jatkot.


      • Aurorasarisus
        Samaatietä kirjoitti:

        Ei mitään. Hyvät jatkot.

        En ole halunnut lytätä uskovia. Annoit juuri väärän todistuksen minusta.olen halunnut avata sun silmät.että näkisit asiat kuten sua hoitava henkilökunta ne näkee.johtuen siitä että olen mt-hoitsu itsekkin ja tuppaan hoitajana ajattelee kuten he..pyydän anteeksi sitä kun näin jälkikäteen tarkasteltuna annoin väärän kuvan että mullois jotakin sun uskovaisuutta vastaan.


      • Samaatietä kirjoitti:

        No kyllä oikein änkyrällä ja viheliäisellä luonteella varustettu varmasti kyseenalaistaisi kaiken. Meitä ihmisiä on monenlaisia..

        Hyvää päivän jatkoa! En viitsi enää vastailla, koska teillä ei ole nähtävästi muuta halua kuin lytätä uskovia. Ei kovin järkevää tuo haukkuminen. Laskee keskustelun tason olemattomiin ja kertoo jotain kirjoittajasta itsestään.

        Osui, upposi ja kurluttaa vielä!

        Tyypillisen epärehellisen ja olemattoman puolesta valehtelevan uskonharhaisen tapaan et pysty tuottamaan koherenttia argumenttia osoittaaksesi väitteeni virheelliseksi, joten siirryt solvaamaan väitteen esittäjää.

        Aina joutuu ihmettelemään, kuinkaa maailmojen luoja valitsee henkisiltä kyvyiltään kaikkein heikkolahjaisimmat itseään puolustamaan.


      • Aurorasarisus kirjoitti:

        Niin..tietysti.mä tällä hain vaan sitä määritelmää..juuh..ei myönnä eikä kiellä,vai?tämä agnostikko on pohtinut asioita..ja ei ole ateisti,koska agnostikon mielestä ei voi tietää ettei jumalaa ole. Mutta ei uskovainenkaan tiedä koska uskovaisellakin on se usko vain.
        Edellisketjussa maalailit teille uskovaisille uutta jerusalemia jne.ei voi tietää.
        Ja capiche..uskovaisilla on usein raamatun jumala.siitä on kirjoitettu paljon millainen se on.

        "Ja capiche..uskovaisilla on usein raamatun jumala.siitä on kirjoitettu paljon millainen se on."

        Mutta jokainen näkee raamatun Jumalankin hieman eri tavoin. Esim. ahdistunut saattaa nähdä Jumalan pelottavana ja vaativana. Ja vähemmän ahdistunut armahtavana ja rakastavana. Nämä ovat tietenkin vain ääriesimerkkejä, Jumala-kuva on tietenkin monitahoisempi. Sekin vaikuttaa kauanko Jumalan seurassa on kulkenut ja Hänen uskollisuuttaan omassa elämässään kokenut. Jumala-suhde on hyvin henkilökohtainen.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Minä ymmärsin niin että hema oletettaa Jumalamme vääräksi vastoin parempia todisteita, muttei myönnä Jumalamme olevan varmasti joko väärän tai oikean. Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa.

        "Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa."

        Sitä juuri tarkoitin.


      • capiche kirjoitti:

        "Ja capiche..uskovaisilla on usein raamatun jumala.siitä on kirjoitettu paljon millainen se on."

        Mutta jokainen näkee raamatun Jumalankin hieman eri tavoin. Esim. ahdistunut saattaa nähdä Jumalan pelottavana ja vaativana. Ja vähemmän ahdistunut armahtavana ja rakastavana. Nämä ovat tietenkin vain ääriesimerkkejä, Jumala-kuva on tietenkin monitahoisempi. Sekin vaikuttaa kauanko Jumalan seurassa on kulkenut ja Hänen uskollisuuttaan omassa elämässään kokenut. Jumala-suhde on hyvin henkilökohtainen.

        Jumalsuhde todellakin on henkilökohtainen, koska se on vain uskonharhaisen aivoissa vaikuttava vamma tai sairaus. Jokaisella uskonharhaisella on omat harhansa siellä pään sisällä vaikuttavasta epäjumalasta.

        Taas palaamme epätodennäköiseen oikeaan jumalaan, jonka ilmoitus olisi epäilemättä kaikille sama, eikä poikkeaisi tuon epäjumalan kantajien jumalkuvan tapaan yksilöstä toiseen.


      • Aurorasarisus
        capiche kirjoitti:

        "Tuossa kontekstissa ajateltuna Aurirasarisuksen mainitsema "väärä jumala" on ristiriidassa agnostiikan kanssa."

        Sitä juuri tarkoitin.

        Ei ymmärrä. Yritätkö sanoa etten olisikaan agnostikko vaan teisti🤨?


    • järkeä_peliin

      Sinun argumentoitisi menee harhaan, sillä mitään "iäisyyttä" ei ole edes olemassa. Se on vain taikauskoisen ihmismielen luoma utopistinen toive, vailla pienintäkään todistetta.

      Jeesus oli vain tavallinen ihminen, joka oli saanut perusteellisen koulutuksen "tehväväänsä" essealaisten luostarikoulussa Qumranissa.

      • Jeesuksen olemassaolosta ylipäätään ei ole minkäänlaista näyttöä olemassa, joten väitteesi on paskaa.


      • lapsellistatouhua
        he-ma kirjoitti:

        Jeesuksen olemassaolosta ylipäätään ei ole minkäänlaista näyttöä olemassa, joten väitteesi on paskaa.

        No, sittenhän se nähdään kuka meistä on oikeassa. Ihmettelen miksi sinulle on niin tärkeää vängätä uskovaisten kanssa. Ei kukaan luovu vakaumuksestaan siksi, että sinä pilkkaat.


      • lapsellistatouhua kirjoitti:

        No, sittenhän se nähdään kuka meistä on oikeassa. Ihmettelen miksi sinulle on niin tärkeää vängätä uskovaisten kanssa. Ei kukaan luovu vakaumuksestaan siksi, että sinä pilkkaat.

        Änkeän, koska mielelläni näkisin epäjumalansa puolesta valehtelevien uskonharhaisten joko lopettavan valehtelunsa tai manaavan epäjumalansa esiin.

        Jälkimmäisen tietää valehteleva uskonharhainen itsekin mahdottomaksi, joten toivoisin tuon ensimmäisen toteutuvan.


    • anonyymi_BId

      Minkä takia halusit helluntailaisia ystäviä?
      Siitä ei tule mitään käy vain kirkossa ja hommaa ystäväsi muualta turha tänne on tulla itkemään katkerana. Kirkko ei ole seurustelua varten vaan siellä vietetään jumalan palvelusta.

      En minäkään lähde katolilaisessa kirkossa nykimään ihmisten hihoja.

      • No ei, se on ihmisen luoman epäjumalan palvelemista.

        Maailmojen luojan puolesta puhuvat aina ihmiset, koska hän tuntuu olevan vajakki ja mykkä?


    • anonyymi_2Xp

      Toki jos siellä ilmoitetaan vaikka sählykerho keskiviikkona sinne voit mennä.

    • mietisitä

      se nyt vaan on niin: että Helluntailaiset eivät Yksin omista Jeesusta.

      • Mainitsen

        Ei aloituksessa niin väitettykkään ?


      • semmottiista
        Mainitsen kirjoitti:

        Ei aloituksessa niin väitettykkään ?

        Enkä ole kuullut muuallakaan väitettävän. Aloittaja ei edes sano olevansa helluntailainen. Suurin osa täällä kirjoittavista ei ole.


    • NinniJaJenni

      Aina Jeesuksen omisa on pahaa puhetta levitetty.

      Kiitos Jeesus , että saamme jättää sinulle kaiken meistä levitetyn pahan puheen.

      Kiitos Jeesus että olet kaiken sen näkijä ja tiedät kaiken

      Tule Jeesus ja Siunaa Lastas ! On tuulinen maailman tie! kätes voimakas turvaksi anna. !
      Kun uuvun niin nosta ja kanna. ! Ikirauhaan kerrran vie ! Ajan vaivoihim vaivun varmaan jos sulta en voimia saa ! Kiusat kiehtovat houkutus hurmaa ja synti mun sieluni surmaa. ! Sinä yksin auttaa voit !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe