Olen kirjoittanut erään miehen kanssa jo yli 3 kuukautta.. Aluksi kiinnostusta oli kovastikin.. Nyt kiinnostus on alkanut hiipua lähinnä pitkän kirjoitusajan takia.... Viime aikoina olen kysynyt useasti milloin tavataan.. Vastaukseksi saan, ettei mies osaa sanoa.. Miehellä on sitova työ, eikä hän tiedä milloin on seuraavan kerran pidempi vapaa, kuulemma yksittäisiä vapaita on.. Meillä on välimatkaa yli 300 km, ei toki kovin helposti kahville lähdetä... Mutta miten miehellä löytyisi aikaa seurusteluun?? Olen yrittänyt olla kärsivällinen, mutta en enää kauan jaksa olla kärsivällinen.. Mies kertoo myös olevansa ujo ja jahkailee muutenkin tapaamisen kanssa.. Aluksi oli myös muutama epäkohta ja meinasin jo aiemmin lopettaa kirjoittelun.. Mies ei ole suostunut kertomaan aiemmista suhteistaan.. Kun kysyin niistä, hän vaan totesi niiden olevan mennyttä.. Toki niin, mutta ihmisen suhdetausta kertoo aika paljon, onko ollut pitkiä suhteita tai ylipäänsä suhteita jne. Lisäksi mies suuttui kun ihan asiallisesti kysyin hänen alkoholin käytöstään, kun hän soitti minulle ekan kerran muutaman saunajuoman nautittuaan.... Eli olen siis aiemmin jo halunnut laittaa hanskat tiskiin.. Nyt tekisi mieli pitää taukoa koko nettideittailusta.... Miten se onnistuu, kun pitää odottaa tuota miestä.... ???
Jahkaileva mies....
22
159
Vastaukset
- 43-Sinkkumies
Lopeta jo kirjoittelu tuollaisen kanssa. Luultavasti se on alkoholisti ja ja sillä on muitakin naisia joille kirjoittelee. Kyllä aikaa löytyy jos haluaa oikeesti tutustua ellei mies ole joku lentoperämies ammatiltaan.
- Lkjhf
Sama tuli mieleen muutaman alkoholistin kanssa suhteessa olleena. Menneistä ei puhuta koska ryyppäämisellä on tuhottu kaikki suhteet ja vapaa-aikana on pullo tärkein joten sille löytyy kyllä aina aikaa, millekään muulle ei. Alkoholistit on myös hyviä puhumaan ja osaa antaa aina lähestyttävän kuvan itsestään, ainakin verkossa. Suhteessa sitten tämä supliikkimies katoaakin örähteleväksi luolamieheksi.
- max.100km
Kuten huomaat, kaukosuhteet ei toimi. Miksi pitää lähteä tuollaiseen ylipäätään. tiedätkö miten monta miestä sopii tuon välimatkan varrelle? Tuhansia. Luulisi lähempääkin löytyvän.
- Uuteenvaan
Eipä vaikuta lupaavalta. Luopuisin koko hommasta. Liian paljon outoja juttuja miehen taholta.
- Pettynyt-71
Tai sitten hänellä akka mutta hakee piristystä elämään. Heitä nurkkaan samantien, ei ole tosissaan sinun kanssa.
Voi olla varattu. Varatuilla on harvoin sopivaa hetkeä.
- onymmärretty
Niinhän se on.
- Eiihmekunjahkailee
Kertoo vain sen että kirjoittelet pelkän ulkonäön kanssa. Normaali nainen dumppaisi heti vastaavasti käyttäytyvän miehen jos hänen ulkonäkönsä ei miellyttäisi naista vaikka miehen käytös ei olisikaan tuomittavaa.
Toisekseen mitä sinulle kuuluu miehen edelliset suhteet? Suhteiden pituus ei ole mikään mittari. Jos miehellä olisi pitkä suhde silloin et olisi häntä koskaan edes kohdannut nettideiteillä.
Itseäni ainakin karsastaa naiset jotka jäävät junnaamaan menneeseen koska tarkoitus on alkaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Poikkeuksetta edellisiä suhteita ruinaavat naiset ovat äärimmäisen mustasukkaisia ja ovat sitä myös miehen menneisyydestä mikä ei kuulu tulevalle naiselle pätkääkään eikä nainenkaan ole tilivelvollinen tuntemattomalle miehelle menneisyydestään.
Poikkeuksena lapset ja lapsilla olevat vanhemmat ovat aina uudessa suhteessa mukana vaikka ei haluaisi. Jos lapsia ei ole ei pidä menneisyyttäkään kantaa taakkana.
En yhtään ihmettele että mies lyö jarrua päälle tuollaisen utelun jälkeen. Parempi että haet uuden etäsuhteen poikasen ja jätät hänen kiusaamisensa rauhaan. - EiKirjoittelua
Miehenä olen törmännyt ilmiöön että naiset haluavat kirjoitella paljon eivätkä niinkään ole soittelun ja tapaamisen perään. Minulle on monta kertaa käynyt niin että halutaan kirjoitella vaikka kuinka pitkään eikä ilmeisesti kirjekaveri statusta enempää minusta olla kiinnostuneita oikeasti. Nykyään vedän tiukempaa linjaa. Muutamia posteja ja sen jälkeen houkuttelen puhelimen ääreen. Jos puhelut eikä tapaaminen tunnu onnistuvan (yleensä selittelyä), niin siirryn suosiolla seuraavaan. Liian moni ei halua oikeassa elämässä viettää aikaa.... koska en vain ole oikeasti tarpeeksi kiinnostava.
- Unohdanko
Naiset haluaa selvittää ensin ennen tapaamista vähän, että millä mielellä olet oikeasti liikkeellä. Netissä kun törmää kaikenlaisiin huijareihin. Mutta joo mun mielestä on hyvä tavata vaikka edes kahvien merkeissä aika piankin, koska toisesta voi muuten saada täysin väärän kuvan pelkän kirjoittelun perusteella. Siinä säästyy kummaltakin aikaa. Naisen näkökulmasta siinä on kuitenkin hyvä muistaa se, että me naiset joudutaan aina punnitsemaan turvallisuutta ja sitä, että onko siitä mahdollisesti tapaamastamme miehestä meille enemmän haittaa vai iloa. Kuitenkin nainen on siinä mielessä heikompi kuin mies, että mies voi tavatessa esim. käydä käsiksi ja alkaa ehdottelemaan petipuuhia vaikka oltaisiin vain sovittu pelkistä kahveista. Ja kun puhutaan siitä, että miten ulkomaalaiset ahdistelee naisia niin kyllä suomalaisetkin miehet osaavat ahdistella ja käydä naiseen käsiksi jo ensimmäisillä treffeillä, on koettu valitettavasti. Kyllä siinä tulee varovaiseksi ja ei halua eikä huvita sen jälkeen enää lähteä noin vaan treffeille miesten kanssa vaikka olis kuinka fiksun oloinen. Aika moni mies tuntuu kuitenkin odottavan, että petiin pääsee pian eikä mitään vaivaa tarvi herrasmiesmäiseen treffailuun ja toisen tutustumiseen nähdä. Se on sitten ikävää, että ei uskalla sen mahdollisesti hyvänkään tyypin kanssa sinne treffeille lähteä vaan jää tosiaan sit tohon kirjottelun tasolle. Mulla oli itellä tuota myös silloin kun tein paljon töitä. Ei vain yksinkertaisesti aika riittänyt lähteä treffeille, mutta mä oon aina ollut kyllä avoin puhumaan puhelimsessa jne. Et sitä en ymmärrä miksei puhelimessa voisi puhua kun siinähän sitä tutustuu vielä paljon paremmin kuin kirjoittaessa. Puhuessa pystyy jo äänestä kuulemaan paljon ihmisen persoonasta ja siitä miten hän reagoi mihinkin. Onko esim. agressiivinen, juopotteleeko jne.
- Unohdanko
On tullut huomattua, että netissä kun tutustuu miehiin niin siellä on paljon varattuja miehiä. Osa on sen yhden asian perässä ja toiset sitten vaan muuten vaan juttelemassa ja pyytelemässä kuvia. Osa kertoo suoraan, että on varattu ja osa taas valehtelee olevansa sinkku tai asuvansa kämppiksen kanssa ym. Aina kannattaa tehdä omaa selvitystyöstä ja hakea netistä tietoa kuvien ym. somen perusteella saadakseen selville onko mies oikeasti varattu. Näin olen narauttanut monta valehtelevaa ukkomiestä. Osa näistä tyypeistä saattaa olla jopa narsisteja kun ovat kykeneviä valehteluun, joten kannattaa olla varovainen. Joillakin saattaa olla myös useita facebook profiileja, joista toisessa he esiintyvät sinkkuna ja toisissa taas ovatkin varattuja. En sitten tiedä, että miten treffipalveluiden ylläpitäjät voisivat suojella sinkkuja varatuilta, huijareilta jne. Varsinkin jos maksat palvelusta niin silloinhan sinun tulisi saada rahallesi vastinetta eikä törmätä huijareihin, varattuihin jne. Mä pitäisi sitä ehkä jopa ns.asiakkaan oikeuksien loukkaamisena kuluttajasuojan näkökulmasta jos maksaa jostain missä on noin pahoja ongelmia palvelun toimittamisessa. Koska ethän sinä voi varastaa ruokaa etkä rahaa, siitä seuraa rangaistus niin miksi sitten olisi ok. jossain deittipalvelussa valehdella itsestään...onhan sekin eräänlainen petos ja valhe. Pahimmillaan voi johtaa sen uhrin elämän pilaamiseen ainakin hetkellisesti. Kyllä tuollaisten valheiden paljastuminen kuitenkin aiheuttaa mielen järkkymistä normaalille ihmiselle, että tiedä vaikka joutuisi sairauslomalle töistä ym. Joskus ei vain pysty käsittämään mikseivät ihmiset ajattele tekojensa seurauksia. Miksi on niin vaikeaa olla rehellinen ja kertoa, että on varattu tai jos ei ole varattu, että on vain juttelemassa eikä etsi mitään vakavaa jne.
- KirjoitteluAnsa
Kertokaa minulle MITEN pelkän tekstin ja kuvien avulla selvitän että vastapuoli on luotettava? Väitän että manipulointi on helpompaa tietokoneen toimiessa palomuurina kuin puhelimessa juttelu tai tapaaminen. Ai ette usko vai, noh viime viikolla löysin kadulta lottolapun ja siinä oli 10 miljoonan voitto. Kadotin jotenkin kupongin, mut ei haittaa. Olisko sinulla mahista lainata 100e?
Joten jos kirjoittelette kuukauden tai kaksi niin onko se sen turvallisempaa kuitenkaan? MITEN voit tietää että toinen todella puhuu totta ja muodostat hänestä TURVALLISEN mielikuvan?
https://www.youtube.com/watch?v=8TJWw8-MUys- ulkonäkösanelee
Täällä kanssa naiset kirjoittavat turvallinen sitä ja turvallinen tätä mutta naisten turvallisuuden tunne yleensä karisee siinä vaiheessa positiivisuuden puolelle kun mies on komea.
En ymmärrä miksi komeus on turvallista ja rumuus ei.
Ei muuten mutta onhan näistä tehty kokeiluja missä sama profiili on kirjoitettu komean miehen kuvalla ja vähemmän komean. Komean kanssa oli lähes jokainen lähdössä treffeille mutta ruman kanssa ei kukaan vaikka itse profiilissa luonteet oli samat.
Siksi itse en usko pätkääkään täällä kirjoittaviin "naisen pitää olla varovainen" kommentteihin koska naiset eivät ole varovaisia komeuden edessä.
Toinen seikka on se että jos se nettitreffailu tuntuu niin pelottavalta että miehiä ei uskalla edes tavata silloin se ei ole oikea väline. Parempi vaan lähteä pois ja jättää paikka niille jotka ovat tosissaan eikä tyhjän kirjoittajille. - Unohdanko
No ainakin varatun henkilön voi saada kiinni siten kuten tuossa aiemmin jo kerroin eli googlettaa ja selvittää onko useita facebook profiileita jne. Eli kyllä se on turvallisempaa kun ehdit saada enemmän tietoa henkilöstä ja jos vaan osaat kysyä oikeita kysymyksiä niin tyyppi yleensä jossain vaiheessa lipsauttaa jotain sellaista millä totuuden saa selville. Esim, oikean nimensä. Kun vuosia deittailee niin siinä selvittelyssä tulee vähän taitavammaksi. Käytät vain google kuvahakuja ja etsit hänen etunimellään ja paikkakunnaltaan facebookista ja muualta somesta. Tietenkin jos ikää on 50 niin voi olla vaikeempi löytää somesta kun ehkä sen ikäisillä ei läheskään kaikilla ole facebookkia, mutta ainakin kannattaa yrittää. Mutta se, että käykö mies käpälöimään ekoilla treffeillä niin sitä on tosi vaikea ennustaa, koska fiksultakin vaikuttava mies voi sen tehdä ja ovat hyviä manipuoloimaan ja vaatimaan petipuuhiin pääsyä selittämällä jotain sellaista, että eletään nykyaikaa ja pitäisi olla suostuvainen menemään nopeasti sänkyyn kun se on sitä naisen itsenäisyyttä, että osaa suhtautua petipuuhiin sillälailla, mutta oikeasti se on vain yksi strategia saada nainen sänkyyn. Mutta mun mielestä nainen saa olla vanhanaikainen ja useamman naisen pitäisikin olla niin ehkä miehet oppisivat, ettei oletuksena ole päästä sänkyyn heti. Ehkä nyt ei tarvi palata niihin aikoihin, jolloin sänkyyn mentiin vasta papin aamenen jälkeen, mutta on sekin liikaa vaadittu että naisten pitäisi heti suostua petipuuhiin miesten kanssa vain siksi kun miehet eivät jaksa nähdä vaivaa oikean ja aidon parisuhteen muodostukseen jne. Kyllä se kuitenkin on pohjimmiltaan naisten hyväksikäyttöä vaikka kuinka ollaan tasa-arvoisia ei voi olettaa kaikkien haluavan suhteen perustuvan pelkkään yhteen asiaan.
- Unohdanko
ulkonäkösanelee kirjoitti:
Täällä kanssa naiset kirjoittavat turvallinen sitä ja turvallinen tätä mutta naisten turvallisuuden tunne yleensä karisee siinä vaiheessa positiivisuuden puolelle kun mies on komea.
En ymmärrä miksi komeus on turvallista ja rumuus ei.
Ei muuten mutta onhan näistä tehty kokeiluja missä sama profiili on kirjoitettu komean miehen kuvalla ja vähemmän komean. Komean kanssa oli lähes jokainen lähdössä treffeille mutta ruman kanssa ei kukaan vaikka itse profiilissa luonteet oli samat.
Siksi itse en usko pätkääkään täällä kirjoittaviin "naisen pitää olla varovainen" kommentteihin koska naiset eivät ole varovaisia komeuden edessä.
Toinen seikka on se että jos se nettitreffailu tuntuu niin pelottavalta että miehiä ei uskalla edes tavata silloin se ei ole oikea väline. Parempi vaan lähteä pois ja jättää paikka niille jotka ovat tosissaan eikä tyhjän kirjoittajille.Tuosta olen eriävää mieltä kanssasi, mä olen aivan yhtä varovainen myös komeiden miesten kanssa ja teen heidän kanssaan tasan samaa taustojen selvittelyä kuin vähemmän komeiden. Treffeille olen myös lähtenyt vähemmän komean miehen kanssa, esim. lyhyen miehen kanssa. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä miehen luonteen kanssa. Lyhyt mies tai "ruma " ei ole sama asia kuin olla automaattisesti paremman luonteinen kuin se komea mies. Komea mies voi myös olla ihan rehellinen ja hyvä mies. Joten en ymmärrä oikein nyt sitä, että mikä automaatio se olisi tai takuu onnesta jos deittailisit vaikkapa vain rumemman puoleisia miehiä? Rumalla miehellä voi olla sitten vastaavasti pahoja itsetunto ongelmia tai egoon liittyviä ongelmia, joita sitten kostetaan naiseen. Mutta sama tilannehan se on miehilläkin, kyllä te miehet varmasti mielellään lähdette deittaamaan kaunista naista. Tuskinpa kieltäydytte tarjouksesta jos joku kaunotar treffeille pyytää ja mä väittäisin, että miehet kattoo ulkonäköä jopa ehkä enemmän. Mut mä itse en kuulu henkilöihin, jotka kattoo pelkkää ulkonäköä.
- Mitenseonkaan
Unohdanko kirjoitti:
Tuosta olen eriävää mieltä kanssasi, mä olen aivan yhtä varovainen myös komeiden miesten kanssa ja teen heidän kanssaan tasan samaa taustojen selvittelyä kuin vähemmän komeiden. Treffeille olen myös lähtenyt vähemmän komean miehen kanssa, esim. lyhyen miehen kanssa. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä miehen luonteen kanssa. Lyhyt mies tai "ruma " ei ole sama asia kuin olla automaattisesti paremman luonteinen kuin se komea mies. Komea mies voi myös olla ihan rehellinen ja hyvä mies. Joten en ymmärrä oikein nyt sitä, että mikä automaatio se olisi tai takuu onnesta jos deittailisit vaikkapa vain rumemman puoleisia miehiä? Rumalla miehellä voi olla sitten vastaavasti pahoja itsetunto ongelmia tai egoon liittyviä ongelmia, joita sitten kostetaan naiseen. Mutta sama tilannehan se on miehilläkin, kyllä te miehet varmasti mielellään lähdette deittaamaan kaunista naista. Tuskinpa kieltäydytte tarjouksesta jos joku kaunotar treffeille pyytää ja mä väittäisin, että miehet kattoo ulkonäköä jopa ehkä enemmän. Mut mä itse en kuulu henkilöihin, jotka kattoo pelkkää ulkonäköä.
No mieti vähän mistä niille rumille ne huonot itsetunnot tulee. Eiköhän se ole juurikin siitä naisten huonosta ja syrjivästä kohtelusta rumia ihmisiä kohtaan.
Kukaan ei synny tänne huono itsetuntoisena. Kyllä sen huonon itsetunnon poikkeuksetta aiheuttaa toisten huono kohtelu rumaa kohtaan. Huono itsetunto ei parane niin, että sinä lisää väännät sitä puukkoa hänen haavassaan vaan se, että kohtelet rumaakin kuin ihan ketä tahansa ihmistä.
Valituksista päätellen naiset ovat enemmän sen ulkonäön perään, sillä poikkeuksetta nainen pariutuu aina olkoon hän minkä näköinen tahansa ja miehet ovat sitten niitä ikisinkkuja.
Mitä taasen tuohon someen tulee, niin itse en kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan eikä minusta löydy mitään google haulla, mutta silti koskaan ei ole ollut vaikeuksia päästä treffeille. No itselläni geenilotto on ollut senverran suosiollinen, mutta ymmärrän niitä keillä ei onnea ollut syntymässä. Näitä sitten ilmeisesti googletetaankin sitten ahkeraan ja jos ei löydy mitään ei seuraa jatkoakaan. - oglif
Minkä ihmeen ulkonäön perään? Miehet ei pääsääntöisesti ole minkään näköisiä. Ei teitä ulkonäön takia katsella ja oteta elämään. Nelissäkymmenissä olette suurin osa tukevia pallopäitä huonoilla jutuilla ja laiskalla luonteella. Kyllä aikalailla saa lapiolla kaivaa ja tyytyä siedettävään ja sekin on jo lottovoitto jos sellaisen löytää.
- Unohdanko
Mitenseonkaan kirjoitti:
No mieti vähän mistä niille rumille ne huonot itsetunnot tulee. Eiköhän se ole juurikin siitä naisten huonosta ja syrjivästä kohtelusta rumia ihmisiä kohtaan.
Kukaan ei synny tänne huono itsetuntoisena. Kyllä sen huonon itsetunnon poikkeuksetta aiheuttaa toisten huono kohtelu rumaa kohtaan. Huono itsetunto ei parane niin, että sinä lisää väännät sitä puukkoa hänen haavassaan vaan se, että kohtelet rumaakin kuin ihan ketä tahansa ihmistä.
Valituksista päätellen naiset ovat enemmän sen ulkonäön perään, sillä poikkeuksetta nainen pariutuu aina olkoon hän minkä näköinen tahansa ja miehet ovat sitten niitä ikisinkkuja.
Mitä taasen tuohon someen tulee, niin itse en kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan eikä minusta löydy mitään google haulla, mutta silti koskaan ei ole ollut vaikeuksia päästä treffeille. No itselläni geenilotto on ollut senverran suosiollinen, mutta ymmärrän niitä keillä ei onnea ollut syntymässä. Näitä sitten ilmeisesti googletetaankin sitten ahkeraan ja jos ei löydy mitään ei seuraa jatkoakaan.Ihan samasta syystä myös naisilla voi olla huono itsetunto. Pitäisi vastata miehen toiveita ja jos ei vastaa niin hyvinkin ilkeitä kommentteja ovat miehetkin kykeneviä esittämään ja loukkaamaan naisen itsetuntoa. Kysymys ei ole siitä, että kuka loukkaa ketäkin eniten vaan siitä millaisella asenteella on liikkeellä. Hyvää typpiä ei saa laittaa kärsimään sen vuoksi jos joku toinen on satuttanut tai loukannut jotenkin. Vanhoja kaunoja ei sais mun mielestä koskaan tuoda uusiin suhteisiin vaan jos kokee olevansa ruma niin hyväksyy sen asian ja jatkaa siltä pohjalta. Kuitenkin elämässä joutuu hyväksymään itsensä vikoineen päivineen ja niinhän sitä sanotaan, että itseään pitää rakastaa ensin ennenkuin voi rakastaa muita. Kukaan ei voi sitä asiaa parantaa. On vain pakko hyväksyä omat heikot kohdat ja jokaisella niitä on. Terveen itsetunnon omaava ihminen, joka säteilee hyvää oloa ulospäin on puoleensavetävä ja pidetty riipumatta ulkonäöstään. Eräs parhaista kavereistani on tällainen, ylipainoinen rölli mutta edittäin pidetty naisten keskuudessa, koska luonne hänellä niin mahtava. Muiden syyttely omasta huonosta olosta ei auta mitään eikä johda mihinkään. Asenne ratkaisee paljon.
- ei.mitäänvakavaa
Unohdanko kirjoitti:
Tuosta olen eriävää mieltä kanssasi, mä olen aivan yhtä varovainen myös komeiden miesten kanssa ja teen heidän kanssaan tasan samaa taustojen selvittelyä kuin vähemmän komeiden. Treffeille olen myös lähtenyt vähemmän komean miehen kanssa, esim. lyhyen miehen kanssa. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä miehen luonteen kanssa. Lyhyt mies tai "ruma " ei ole sama asia kuin olla automaattisesti paremman luonteinen kuin se komea mies. Komea mies voi myös olla ihan rehellinen ja hyvä mies. Joten en ymmärrä oikein nyt sitä, että mikä automaatio se olisi tai takuu onnesta jos deittailisit vaikkapa vain rumemman puoleisia miehiä? Rumalla miehellä voi olla sitten vastaavasti pahoja itsetunto ongelmia tai egoon liittyviä ongelmia, joita sitten kostetaan naiseen. Mutta sama tilannehan se on miehilläkin, kyllä te miehet varmasti mielellään lähdette deittaamaan kaunista naista. Tuskinpa kieltäydytte tarjouksesta jos joku kaunotar treffeille pyytää ja mä väittäisin, että miehet kattoo ulkonäköä jopa ehkä enemmän. Mut mä itse en kuulu henkilöihin, jotka kattoo pelkkää ulkonäköä.
"Treffeille olen myös lähtenyt vähemmän komean miehen kanssa, esim. lyhyen miehen kanssa. "
Mikä bimbojen bimbo. Lyhyt nainen ei sitten myöskään ole kaunis, pitkät naiset ovat kauniita pitkine säärineen.
Nettideitti naisiin on turha tuhlata aikaa jos kumppania etsii, yli 50% avioerotilastotkin todistaa sen jo. Nettinaista voi käyttää vain seksiin ja mitä useamman kanssa sen parempi, sitä kaavaa itse noudatan. Joutuuhan sitä esittämään kiinnostunutta ainakin jonkin aikaa, monta naista kannattaa pyörittää samalla kertaa mutta lopussa siitin seisoo.
- Positiivisesti
Enemmän hän joutuu harkitsemaan jos tulee luoksesi kauempaa. Ei voi lähteä saman tein takaisin jos tuntee olonsa vähemmän mukavaksi ja voi arkailla miten asian sinulle silloin esittää että ei tule nolatuksi. Naisissakin on ajattelemattomia ja suorasukaisia, jopa huijareita.
Kahvittelut lähellä asuvan kanssa kävisi näppärästi tutustumiseen. Nyt hän voi ujona arkailla odotuksiasi enempään, toiset lämpenee hitaammin ja ovat varovaisempia tapaamistilanteessa.
Voi olla asioita enemmän harkitseva ja etsiä ihmistä joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on. Katsot tapaamisasiaa omasta näkökulmastasi käsin ja tahdot tavata heti. Hänellä voi oikeasti olla toisenlainen tilanne työn takia. Ei hän ole välttämättä juoppo tai varattu, mutta kun on kertonut olevansa ujo se kertoo mielestäni jo paljon että hän voi olla hyvinkin sitä. Siitä kertoo jo se että hän rohkeni soittaa sinulle vasta kun oli vähän ottanut rohkaisevaa.
Kiviriippaa hänkään tuskin haluaa elämäänsä mutta etsii sopivaa kumppania. Ei toista voi lynkata heti tuntematta tarkemmin, lopulta kolme kuukautta kirjoittamiseen on hyvin lyhyt aika.
Hätäillen ei tule hyvää vaikka tunteet olisi roihahtaneet, maltti on aina valttia. Tietenkin hän voi kirjoitella myös toisille etsiessään sopivaa ihmistä, se ei ole kiellettyä sinultakaan tuossa vaiheessa.
Hän voi olla pahasti pettynyt aikaisemman suhteen takia ja on myös siksi varovainen. Hiljaa hyvä tulee, näin erojen ja hyväksi käyttöjen aikana on hyvä jokaisen olla hieman varautunut jos suhteelta odottaa enemmän kuin seikkailua. - Niin-Noinas
Deitti eukot ei yleensä edes vastaa viesteihin ja jos vastaa nii ekana. Kuvaa ja oletko työssä ja missä. ja asutko omassa asunnossa vai vuokralla? ja eukoo pitäsi kustantaa mm kylpylä lomille ja etelän matkoille ja tehdä ruokaa ja siivota jne.. ja olla hoikka yms.. ja ite eukkot läskikkäitä nöffejä.
mut joo..ei ne eukot oo rehellisiä vaan pelkästään ettivät tyhmää äijää jota kusettaa ja kunnolla.
ihan kaikkia eukkoja ei tokikaan edellinen yleis pätevä kuvaus sovi. mutta suurimpaan osaan kylläkin valittettavasti. - Anonyymi
noobs
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561248
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541202Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1021054Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu501011Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56843Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741