Ylläpitomoderointi lähtemässä?

Onko ylläpitomoderointi laittamassa pillit pussiin?

Toivottavasti on varmuuskopioita...
4
Ilmoita

Olispa vtun hassua jos saisit kaikki viestitietokannat tyhjiksi varmuuskopioineen. Siinä olisi pam-pam-Paulilla ihmettelemistä kun muutama miljoona viestiä katosi kuin pieru Saharaan...
1
Ilmoita
Ylläpidosta en tiedä, mutta itse olen ottanut joitakin kuvakaappauksia törkeistä viesteistä, joita ei ole raportoinneista huolimatta poistettu. Mainostajia saattaa kiinnostaa, miksi niiden mainoksia näytetään mm. ulkomaalaisvihaa pursuavien kirjoitusten vieressä. Siitä syntyy kivoja mielleyhtymiä.
3 VASTAUSTA:
"Mainostajia saattaa kiinnostaa,"?

Kai olet lähettänyt niitä mainostajille sekä kirjoittanut syyt lähetykseesi.

Minä huomasin kerran tosi törkeän jutun. Pari päivää laitoin ilmiantoja ja kun mitään ei tapahtunut, toimin. Laitoin viestit eduskunnalle, Sisäministeriöön, poliisille, Allersille sekä suurimpien puolueiden johtajille. Seuraavana päivänä törkyvietiä ei ollut.
Ei ole onneksi laitonta olla eri mieltä kanssasi matuista, myös kritiikkiä saa esittää ilman että siinä olisi mitään laitonta.
Pitää.tehdä.jotain kirjoitti:
"Mainostajia saattaa kiinnostaa,"?

Kai olet lähettänyt niitä mainostajille sekä kirjoittanut syyt lähetykseesi.

Minä huomasin kerran tosi törkeän jutun. Pari päivää laitoin ilmiantoja ja kun mitään ei tapahtunut, toimin. Laitoin viestit eduskunnalle, Sisäministeriöön, poliisille, Allersille sekä suurimpien puolueiden johtajille. Seuraavana päivänä törkyvietiä ei ollut.
Kyllä. Vastaukset ovat olleet Allerin kannalta valitettavia, eli toimenpiteisiin on ryhdytty. Jostain syystä firmat eivät halua tulla assosioiduiksi vainoharhaisten psyykkisesti kyseenalaisessa tilassa kirjoitettujen henkisten avunhuutojen kanssa.
+Lisää kommentti
Mitä niillä kopioilla tekee, 50 miljoonaa viestiä silkkaa skeidaa...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ylläpitomoderointi lähtemässä?

Onko ylläpitomoderointi laittamassa pillit pussiin?

Toivottavasti on varmuuskopioita...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta