Ehkä vuosi, ehkä toinen.

mieslähdössäpois

Ei enää kauempaa. Ei jaksa tätä alkoholilla elämän parantamista paljon pidempään. Kaikki vaan mennyt pieleen. Vaikka ei ihan kaikki, niin muutama tärkeä. Kiitos elämä kaikesta ja jatketaan paremmassa paikassa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiehkäsittenkään

      Onko tuo jäähyväisviestisi?

    • mieslähdössäpois

      Ehkä ei vielä, mutta viimeisiä kukaties!

    • MasentunutMies

      Sama juttu meikäläisellä. Tänä viikonloppuna tapasin baarissa yhden ihanan naisen ja juteltiin kaikenlaista, hieroin tuon naisen hartioita kun pyysi mua jos tekisin sen. Lähtiessään tuo nainen vielä suuteli mua. Parasta mitä mulle on tapahtunut eron jälkeen josta on aikaa jo 7 kuukautta. En taida vain enää saada yhteyttä kyseiseen naiseen. :( Luulen että voitais sopia toisillemme melko hyvin.

      Olen elänyt elämäni raskainta aikaa jo vuoden verran kun kuvaan on tullut lähes jatkuvat fyysiset kivut yli 12 vuoden vakavien mielenterveysongelmien lisäksi. Ei vaan jaksa enää kauaa kun elämässä on loppujen lopuksi niin vähän niitä hyviä asioita ja tuollaisia valon pilkahduksia mitä minulle juuri toissapäivänä tapahtui.

    • MasentunutMies

      En oikein jaksa aktiivisesti olla yhteyksissä kavereihinikaan kun olen taas ihan pohjalla tällä hetkellä.

    • Hei,

      Oletteko te, joilla on itsetuhoisia ajatuksia, ajatelleet, että voisitte keskustella ajatuksistanne ja tilanteestanne jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Ulkopuolinen tuki voisi auttaa jäsentämään ajatuksia ja myös helpottaa jaksamista.

      On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Verkkokriisikeskus Tukinetistä (tukinet.net) saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Kaikkien kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. Suomen Mielenterveysseuran nettisivuilta: http://www.mielenterveysseura.fi

      Kiireellisessä tilanteessa voi aina ottaa yhteyttä myös oman paikkakunnan psykiatriseen päivystykseen.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      148
      1833
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      130
      1731
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1477
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1193
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      64
      1138
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1123
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      219
      965
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      63
      777
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      720
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe