hyvää jatkoa kaikille.......mulle riitti
hyvästi
39
3146
Vastaukset
- utelias
kuinka kauan jaksat vetää tota roolia. odotin että ennenpitkää puhut itsesi pussiin mutta sen verran fiksu olit että nyt sanot hyvästit. alkoi pelottaa itseäsikin vai mitä. alusta alkaen seurasun jutteluas ja oli sääli kun niin monet olivat tukemasa sinua , vaikka minä haistoin sitä palaneenkäryä koko ajan. nyt osasit vetäytyy itse hyvä niin. kumpa unesi voisiki olla totta. niinhä toivot itsekkin. vai mitä sanot.
- Juniperus
Tunnetko kirjoittajan henkilökohtaisesti? Ellet, mistä päättelet hänen valehtelevan?
Entä mitä merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Keskustelu käydään aina periaatteellisella yleisellä tasolla, ja pullukan yksityistapaus oli tällä kertaa esimerkkinä, ei varsinaisena keskustelun aiheena. Keskustelun ja kirjoitettujen mielipiteiden arvo ei siitä laske, vaikka pullukkaa ei olisi olemassa.
Eikö voitaisi ihan vain vaihtelun vuoksi keskittyä aiheeseen eikä kirjoittajaan? - utelias
Juniperus kirjoitti:
Tunnetko kirjoittajan henkilökohtaisesti? Ellet, mistä päättelet hänen valehtelevan?
Entä mitä merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Keskustelu käydään aina periaatteellisella yleisellä tasolla, ja pullukan yksityistapaus oli tällä kertaa esimerkkinä, ei varsinaisena keskustelun aiheena. Keskustelun ja kirjoitettujen mielipiteiden arvo ei siitä laske, vaikka pullukkaa ei olisi olemassa.
Eikö voitaisi ihan vain vaihtelun vuoksi keskittyä aiheeseen eikä kirjoittajaan?Entä mitä merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Keskustelu käydään aina periaatteellisella yleisellä tasolla, ja pullukan yksityistapaus oli tällä kertaa esimerkkinä, ei varsinaisena keskustelun aiheena. Keskustelun ja kirjoitettujen mielipiteiden arvo ei siitä laske, vaikka pullukkaa ei olisi olemassa.
Eikö voitaisi ihan vain vaihtelun vuoksi keskittyä aiheeseen eikä kirjoittajaan?
olitko itse juuri tuo kyseinen pullukka. harmittaa kun monet ottivat asian henkilö kohtaisesti pullukan puolesta yleensä. kaikki hälle osotetut kannan otot oli henkilö kohtaisia. muita kirjottajiahan ajattelin. näitä pullukoita tunnen ite henkilö kohtaisesti paljonki. kuten säkin sanot miksi ei voisi sitte jutella asiasta yleisesti eikä sitten siis pullukan näkö kulmasta. sitä ajoit takaa vai mitä tarkotit. - ellumari
utelias kirjoitti:
Eikö voitaisi ihan vain vaihtelun vuoksi keskittyä aiheeseen eikä kirjoittajaan?
olitko itse juuri tuo kyseinen pullukka. harmittaa kun monet ottivat asian henkilö kohtaisesti pullukan puolesta yleensä. kaikki hälle osotetut kannan otot oli henkilö kohtaisia. muita kirjottajiahan ajattelin. näitä pullukoita tunnen ite henkilö kohtaisesti paljonki. kuten säkin sanot miksi ei voisi sitte jutella asiasta yleisesti eikä sitten siis pullukan näkö kulmasta. sitä ajoit takaa vai mitä tarkotit.keskustella.
Hänen aikaisemmatkin tarinansa lähipiirissä sattuneista peräkkäisistä kuolemantapauksista eivät olleet mielestäni uskottavia, mutta täällä virtuaalimaailmassa luomme, tai tuomme esiin aiheita, mitkä voisivat periaatteessa olla tottakin.
Ne jotka ottavat kantaa tuovat omia ajatuksiaan, periaatteitaan ja arvomaailmaansa esiin.
Täysin hyväksyttävää on puhua vaikka puuta heinää, jos ei loukkaa ketään.
Kun joku kertoo esimerkiksi ystävänsä kuolemasta, me otamme osaa kukin tavallamme. Lohduttaen tyypillemme ominaiseen tapaan. Samoin rakkausasioistaan kertova saa kuulla monenlaisia neuvoja, varoittelua ja rohkaisua ja onnen toivotuksia.
Näissä palstakeskusteluissa on mielestäni parasta päästä pikkuisen kurkistamaan lähimmäisensä 'ihon alle.'
Tavata mitä erilaisimpia persoonallisuuksia ja todeta , että meitä on moneen junaan. - utelias
ellumari kirjoitti:
keskustella.
Hänen aikaisemmatkin tarinansa lähipiirissä sattuneista peräkkäisistä kuolemantapauksista eivät olleet mielestäni uskottavia, mutta täällä virtuaalimaailmassa luomme, tai tuomme esiin aiheita, mitkä voisivat periaatteessa olla tottakin.
Ne jotka ottavat kantaa tuovat omia ajatuksiaan, periaatteitaan ja arvomaailmaansa esiin.
Kun joku kertoo esimerkiksi ystävänsä kuolemasta, me otamme osaa kukin tavallamme. Lohduttaen tyypillemme ominaiseen tapaan. Samoin rakkausasioistaan kertova saa kuulla monenlaisia neuvoja, varoittelua ja rohkaisua ja onnen toivotuksia.
Näissä palstakeskusteluissa on mielestäni parasta päästä pikkuisen kurkistamaan lähimmäisensä 'ihon alle.'
Tavata mitä erilaisimpia persoonallisuuksia ja todeta , että meitä on moneen junaan.keskustelut ymmärrän mutta sanoin että harmittaa kirjottajien puolesta että niin monet ottivat asian henkilö kohtaisesti ja olivat kannustamassa pullukkaa. tai huolehtimassa hänen tulevaisuudesta. tarkotan henkilö kohtaisella tasolla kun pullukka kai tuntu niin tutulta monille. ei se yleistä keskustelua ollut ainakaan mun mielestäni. pullukan puolella oli monet kirjottajista. ihan henkilö kohtaisesti. harmittaa muitten kirjottajien takia.
- ellumari
ellumari kirjoitti:
keskustella.
Tavata mitä erilaisimpia persoonallisuuksia ja todeta , että meitä on moneen junaan.kantaa, mutta arvostin vilpittömiä myötäeläjiä, jotka uskovat ihmiseen ja hänen puheisiinsa.
Merkille pantavaa oli se kun Pullun, jos hän on juuri se pyörremyrskyrakkauden kohde Pullukka, pikarakkaus sai niin paljon vilpittömiä onnittelijoita ja myöskin jarruttelevia varoittelijoita.
Pahantahtoisuutta ja kateutta en havainnut.
Tosin en aivan joka puheenvuoroa ehtinyt lukeakaan. - pullukka
utelias kirjoitti:
keskustelut ymmärrän mutta sanoin että harmittaa kirjottajien puolesta että niin monet ottivat asian henkilö kohtaisesti ja olivat kannustamassa pullukkaa. tai huolehtimassa hänen tulevaisuudesta. tarkotan henkilö kohtaisella tasolla kun pullukka kai tuntu niin tutulta monille. ei se yleistä keskustelua ollut ainakaan mun mielestäni. pullukan puolella oli monet kirjottajista. ihan henkilö kohtaisesti. harmittaa muitten kirjottajien takia.
taidan antaa teille yhteystietoni, että voitte varmistaa asioiden totuuden;
nimeni
osoite
puh.nro
osoite
kuolleiden ystävieni hautapaikat(paitsi tsunamiuhrien, koska he ovat nyt seillä oikeuslääketieteelisessä)
miesystäväni osoite puh neo
vanhainkoti, jossa mummoni on
jne...
näitäkö odotatte.
kaikki mitä olen laittanut tänne nikilläni ovat100% totta ja sen takia sanonkin HYVÄSTI palautteiden vuoksi - Pirre*
Juniperus kirjoitti:
Eikö voitaisi ihan vain vaihtelun vuoksi keskittyä aiheeseen eikä kirjoittajaan?minun ajatukseni oisit kirjoittanut, ja oikeastaan jo tänäaamuna kirjoitinkin, mutta kiireessä en kuitenkin viitsinyt lähettää tarkistamatta kirjoitusvirheitä siitä.
Niin otti minun luonnolleni, tuo vastine Pullukalle tänä aamuna! - Yks täti vaan
Pirre* kirjoitti:
minun ajatukseni oisit kirjoittanut, ja oikeastaan jo tänäaamuna kirjoitinkin, mutta kiireessä en kuitenkin viitsinyt lähettää tarkistamatta kirjoitusvirheitä siitä.
Niin otti minun luonnolleni, tuo vastine Pullukalle tänä aamuna!Ei täällä saa olla tyytyväinen tai onnistunut!
- Pirre*
Yks täti vaan kirjoitti:
Ei täällä saa olla tyytyväinen tai onnistunut!
Terri** vai mikä terrieri se nyt oli tuolla pullukan aikaisemmassa ketjussa, pisti vihaksi ihan, mokoma reuhake :(
Ei mitään onnea, eihän toki, tuskaa ja murhettahan se pitäisi täällä vain inistä,! En sillä sano, etteikö tänne saisi kirjoittaa jokainen ihan mitä vaan, ei haittaa, mutta henkilöön osoitettu ilkeys suututtaa! Minnuu... - Yks täti vaan
Pirre* kirjoitti:
Terri** vai mikä terrieri se nyt oli tuolla pullukan aikaisemmassa ketjussa, pisti vihaksi ihan, mokoma reuhake :(
Ei mitään onnea, eihän toki, tuskaa ja murhettahan se pitäisi täällä vain inistä,! En sillä sano, etteikö tänne saisi kirjoittaa jokainen ihan mitä vaan, ei haittaa, mutta henkilöön osoitettu ilkeys suututtaa! Minnuu...Moni kyllästyy kirjoittelemaan kun miehet (?) vain halveeraavat,itsekin käyn Nakokulma.net:ssä jos haluan keskustella kunnon aiheista älykkäiden ihmisten kanssa!
- Kakku
Pirre* kirjoitti:
Ei mitään onnea, eihän toki, tuskaa ja murhettahan se pitäisi täällä vain inistä,! En sillä sano, etteikö tänne saisi kirjoittaa jokainen ihan mitä vaan, ei haittaa, mutta henkilöön osoitettu ilkeys suututtaa! Minnuu...Jos valitat, siitä valitetaan ja sanotaan että provo. Jos hehkutat onnea, siitä valitetaan ja sanotaan että provo.Jos yrität olla neutraali ja jutella tyhjänpäiväisiä, siitä sanotaan että olet lapsellinen tms. Ei ihmisille koskaan mikään hyvä ole. Tai siis kaikille ihmisille yhtä aikaa. Mutta eihän kaikkia pidä yrittääkään miellyttää. Eikä voi. Se vaan on kurjaa, kun aina joku pahoittaa mielensä. Me ihmiset olemme yleisesti ottaen aika kamalia, joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
- sirkku:)
ellumari kirjoitti:
keskustella.
Tavata mitä erilaisimpia persoonallisuuksia ja todeta , että meitä on moneen junaan.kiitokset asiallisesta kirjoituksestasi. Niinhän me täällä virtuaalimaailmassa elämme; jokainen joka tapauksessa tuomme aina ripauksen sitäkin todellista minäkuvaamme ja palasen elämäämme tännekin...
Nyt vasta löysin pullukan viimeisimmän aloituksen. En kiireessäni ollut sitä edes nähnyt, joten ihmettelin Pirren kommenttia sen takia.
Oli totta juttu tai ei, ainahan aiheita keskusteluun täytyy olla. Itse olen niin vähän aikaa täällä pyörinyt, etten tiedä esimerkiksi vaikkapa juuri pullukan aiemmista kirjoitteluista joista sinä kerroit. Kirjoitin tuonne alle jo aiemmin oman ihmettelyni, koska en tiennyt mistä nyt oli kysymys. Ikäänkuin en pysynyt kärryillä... Mutta tarvinneeko tässä virtuaalimaailmassamme niin kärryillä aina ollakaan...?
Mielikuvitus myös täällä palstoillamme on mielestäni erittäin hyvä pitää keskusteluissa mukana, mutta vakavampiin aiheisiin osallistuessamme tietenkin jonkinlainen tahdikkuus pitäisi pystyä säilyttämään. Kas; taas yksi syy siihen, että itse en mielelläni lähde vakavista asioista keskustelemaan. Jokainen lause pitäisi silloin mielestäni harkita niin tarkoin, ettei sitä myöhemmin selitellä tarvitse. Ja aina löytyy joku, joka ei lue kirjoituksiamme tarpeeksi tarkkaan, tai vastaavasti jättää huomioimatta juuri sen tärkeimmän sanan...!
Itse siis alunperinkään en näihin pullukan aloituksiin lähtenyt tosimielellä mukaan. Asia oli mielestäni periaatteessa vakava. Vakava se oli ainakin, jos kaikki asiat aloituksissa paikkansa pitivät... Lähdin mukaan leikkimielellä, laulellen niitä prinssejä ylös sieltä suosta minäkin...;) - ellumari
sirkku:) kirjoitti:
kiitokset asiallisesta kirjoituksestasi. Niinhän me täällä virtuaalimaailmassa elämme; jokainen joka tapauksessa tuomme aina ripauksen sitäkin todellista minäkuvaamme ja palasen elämäämme tännekin...
Nyt vasta löysin pullukan viimeisimmän aloituksen. En kiireessäni ollut sitä edes nähnyt, joten ihmettelin Pirren kommenttia sen takia.
Oli totta juttu tai ei, ainahan aiheita keskusteluun täytyy olla. Itse olen niin vähän aikaa täällä pyörinyt, etten tiedä esimerkiksi vaikkapa juuri pullukan aiemmista kirjoitteluista joista sinä kerroit. Kirjoitin tuonne alle jo aiemmin oman ihmettelyni, koska en tiennyt mistä nyt oli kysymys. Ikäänkuin en pysynyt kärryillä... Mutta tarvinneeko tässä virtuaalimaailmassamme niin kärryillä aina ollakaan...?
Mielikuvitus myös täällä palstoillamme on mielestäni erittäin hyvä pitää keskusteluissa mukana, mutta vakavampiin aiheisiin osallistuessamme tietenkin jonkinlainen tahdikkuus pitäisi pystyä säilyttämään. Kas; taas yksi syy siihen, että itse en mielelläni lähde vakavista asioista keskustelemaan. Jokainen lause pitäisi silloin mielestäni harkita niin tarkoin, ettei sitä myöhemmin selitellä tarvitse. Ja aina löytyy joku, joka ei lue kirjoituksiamme tarpeeksi tarkkaan, tai vastaavasti jättää huomioimatta juuri sen tärkeimmän sanan...!
Itse siis alunperinkään en näihin pullukan aloituksiin lähtenyt tosimielellä mukaan. Asia oli mielestäni periaatteessa vakava. Vakava se oli ainakin, jos kaikki asiat aloituksissa paikkansa pitivät... Lähdin mukaan leikkimielellä, laulellen niitä prinssejä ylös sieltä suosta minäkin...;)elämässään kokeneen Pulukan asioihin en todellakaan aikaisemmin ottanut kantaa, mutta ihmettelin, että kuinka ystävällämme voi olla noin lyhyellä aikavälillä paljon surua, menetyksiä ja nyt kuin salama kirkkaalta taivaalta ihailija, mies joka jo muutaman tapaamiskerran jälkeen kosi häntä.
Joskushan todellisuus on tarua ihmeellisempi ja jos epäilylläni loukkasin Pullukkaa, niin pyydän häneltä tässä sinulle vastatessani anteeksi!
Olen luonteeltani kysenalaistava ja ehkä pikkuisen kyyninenkin, joten siltä pohjalta lähdettäesä tosiasioiden saduksi ja päiväuniksi luuleminen on toivoakseni anteeksiannettavaa.
Niinkuin sanoinkin aiemmin,niin palstakeskustelijoiden kiinnostus ja myötäeläminen Pullukan vaiheissa oli mielestäni ilahduttavaa, osoitten, että lämpimiä ihmiseen uskovia lähimmäisiä joukostamme löytyy.
Toivoisinkin ettei Pullukka lopettaisi palstalle kirjoittelua, sillä asioihin ja ilmiöihinhän voimme ottaa kantaa ja niin valottaa keskustelukumppaneillemme omaa persoonallisuuttamme.
Ihminen on mielestäni mielenkiintoinen, aivan jokainen, kukin omalla tavallaan.
Sinun 'tyylilajisi' keskusteluissa on todellakin virkistävän kepeä ja huumorilla höystetty. Sitä lukee mielellään ja minusta on tärkeää, että joskus voi nauraa harmittomalle kohti käyvälle leikinlaskulle.
Lauletaan vain hymyhuulin niitä prinssejä sieltä suosta, vaikka esiin hypähtäisikin sammakko.
Eihän sitä koskaan tiedä.... - sirkku:)
ellumari kirjoitti:
elämässään kokeneen Pulukan asioihin en todellakaan aikaisemmin ottanut kantaa, mutta ihmettelin, että kuinka ystävällämme voi olla noin lyhyellä aikavälillä paljon surua, menetyksiä ja nyt kuin salama kirkkaalta taivaalta ihailija, mies joka jo muutaman tapaamiskerran jälkeen kosi häntä.
Joskushan todellisuus on tarua ihmeellisempi ja jos epäilylläni loukkasin Pullukkaa, niin pyydän häneltä tässä sinulle vastatessani anteeksi!
Olen luonteeltani kysenalaistava ja ehkä pikkuisen kyyninenkin, joten siltä pohjalta lähdettäesä tosiasioiden saduksi ja päiväuniksi luuleminen on toivoakseni anteeksiannettavaa.
Niinkuin sanoinkin aiemmin,niin palstakeskustelijoiden kiinnostus ja myötäeläminen Pullukan vaiheissa oli mielestäni ilahduttavaa, osoitten, että lämpimiä ihmiseen uskovia lähimmäisiä joukostamme löytyy.
Toivoisinkin ettei Pullukka lopettaisi palstalle kirjoittelua, sillä asioihin ja ilmiöihinhän voimme ottaa kantaa ja niin valottaa keskustelukumppaneillemme omaa persoonallisuuttamme.
Sinun 'tyylilajisi' keskusteluissa on todellakin virkistävän kepeä ja huumorilla höystetty. Sitä lukee mielellään ja minusta on tärkeää, että joskus voi nauraa harmittomalle kohti käyvälle leikinlaskulle.
Lauletaan vain hymyhuulin niitä prinssejä sieltä suosta, vaikka esiin hypähtäisikin sammakko.
Eihän sitä koskaan tiedä....Tule vain mukaamme laulelemaan! :)))
Kuten niin monet kerrat olen korostanut, en vakaviin keskusteluihin todellakaan halua osallistua. Minulla on omat syyni. Ajattelen esimerkiksi siten, että jokaisen puheenvuoron, jonka suustani lauon, olisi oltava sellainen, että kaikki todella ymmärtäisivät mitä tarkoitan - ja se taas ei koskaan tällä palstalla onnistu; aina löytyy niitä, jotka tahtoen tai tahtomattaan ymmärtävät väärin, halutessaan vaikka jokaisen lukemansa sanan...!
Yksi syy on myös usein korostamani halu tulla tänne rentoutumaan! Jos olen todella onnellinen, en tunne tarvetta tulla sitä tänne huutamaan. Vastaavasti, jos olen todella huonolla tuulella, en halua täällä purkaa kiukkuani. Purnalistit-osasto on onneksi nyt keksitty...! Hahaa...:)
Vielä kerran: en tunne Pullukkaa enkä ole siis aiemmin hänen kirjoituksiaan lukenut. Huomasin kuitenkin, että todella monet olivat täysin vilpittömästi hänen mukanaan elämässä tätä uutta romanssia jota hän kertomansa mukaan kokee juuri nyt. Jälleen myös niitä vilpittömästi varoitteleviakin kommentteja näin.
Itse en siis osaa sanoa, mikä on totta ja mikä tarua, mutta tuskin sillä nyt on merkitystä. Tietenkin monet asiat kuulostavat useinkin oudoilta. Oudoilta mielestäni kuulostavat kuitenkin ne jatkuvasti toistuvat aloitukset, joissa henkilö kysyy, miten suhtautuisi uuteen rakastettuunsa, joka on kaksikymmentä vuotta nuorempi tai vanhempi kuin kyselijä itse, tai onnellisesti tai onnettomasti naimisissa ja sittenkin rakastunut kyselijään... Ei kukaan tänne palstoille aidosti kyseisiä asioita tule kyselemään, eikä kukaan voi kenellekään tällaisissa asioissa ohjeita antaa. Ei todellakaan. Jokainen meistä on oma, ainutlaatuinen persoonansa; jokainen koemme jokaisen asian omalla tavallamme!
Myös minä olen luonteeltani todellakin kyseenalaistava, mutta en ole kyyninen. Eräänlainen skeptikko täällä palstoilla olen, ja siinäkin ehkä on yksi syy siihen, että vakavia keskusteluja kartan. Riitelyistä en myöskään pidä. Tervehenkinen väittely on aina paikallaan, mutta aikani ei yksinkertaisesti riitä pohdiskelemaan täällä elämän peruskysymyksiä! Huomaa jälleen myös nuo edelliset lauseeni...
Laulakaamme siis kevyesti vihellellen ja sirkutellenkin niitä prinssejä sieltä suonsilmäkkeistä ylös!
P.S. Eräs satusirkku, kuulemma vanha tuttavasi, pyysi kertomaan sinulle terkkuja!;) - Sammakoksi muuttunut prinssi
Tule vain mukaamme laulelemaan! :)))
Kuten niin monet kerrat olen korostanut, en vakaviin keskusteluihin todellakaan halua osallistua. Minulla on omat syyni. Ajattelen esimerkiksi siten, että jokaisen puheenvuoron, jonka suustani lauon, olisi oltava sellainen, että kaikki todella ymmärtäisivät mitä tarkoitan - ja se taas ei koskaan tällä palstalla onnistu; aina löytyy niitä, jotka tahtoen tai tahtomattaan ymmärtävät väärin, halutessaan vaikka jokaisen lukemansa sanan...!
Yksi syy on myös usein korostamani halu tulla tänne rentoutumaan! Jos olen todella onnellinen, en tunne tarvetta tulla sitä tänne huutamaan. Vastaavasti, jos olen todella huonolla tuulella, en halua täällä purkaa kiukkuani. Purnalistit-osasto on onneksi nyt keksitty...! Hahaa...:)
Vielä kerran: en tunne Pullukkaa enkä ole siis aiemmin hänen kirjoituksiaan lukenut. Huomasin kuitenkin, että todella monet olivat täysin vilpittömästi hänen mukanaan elämässä tätä uutta romanssia jota hän kertomansa mukaan kokee juuri nyt. Jälleen myös niitä vilpittömästi varoitteleviakin kommentteja näin.
Itse en siis osaa sanoa, mikä on totta ja mikä tarua, mutta tuskin sillä nyt on merkitystä. Tietenkin monet asiat kuulostavat useinkin oudoilta. Oudoilta mielestäni kuulostavat kuitenkin ne jatkuvasti toistuvat aloitukset, joissa henkilö kysyy, miten suhtautuisi uuteen rakastettuunsa, joka on kaksikymmentä vuotta nuorempi tai vanhempi kuin kyselijä itse, tai onnellisesti tai onnettomasti naimisissa ja sittenkin rakastunut kyselijään... Ei kukaan tänne palstoille aidosti kyseisiä asioita tule kyselemään, eikä kukaan voi kenellekään tällaisissa asioissa ohjeita antaa. Ei todellakaan. Jokainen meistä on oma, ainutlaatuinen persoonansa; jokainen koemme jokaisen asian omalla tavallamme!
Myös minä olen luonteeltani todellakin kyseenalaistava, mutta en ole kyyninen. Eräänlainen skeptikko täällä palstoilla olen, ja siinäkin ehkä on yksi syy siihen, että vakavia keskusteluja kartan. Riitelyistä en myöskään pidä. Tervehenkinen väittely on aina paikallaan, mutta aikani ei yksinkertaisesti riitä pohdiskelemaan täällä elämän peruskysymyksiä! Huomaa jälleen myös nuo edelliset lauseeni...
Laulakaamme siis kevyesti vihellellen ja sirkutellenkin niitä prinssejä sieltä suonsilmäkkeistä ylös!
P.S. Eräs satusirkku, kuulemma vanha tuttavasi, pyysi kertomaan sinulle terkkuja!;)Ja lässynlässynlää:::::))))))))
- sattuuhan sitä
ellumari kirjoitti:
elämässään kokeneen Pulukan asioihin en todellakaan aikaisemmin ottanut kantaa, mutta ihmettelin, että kuinka ystävällämme voi olla noin lyhyellä aikavälillä paljon surua, menetyksiä ja nyt kuin salama kirkkaalta taivaalta ihailija, mies joka jo muutaman tapaamiskerran jälkeen kosi häntä.
Eihän sitä koskaan tiedä....ikäviä asioita muuallakin kuin täällä virtuaalitodellisuudessa! Minä ainakin olen sen ihan livenä kokenut ja nyt jo paremmalla puolella asioihin nähden. Menetin kaksi lapsistani, anoppini ja rakkaan lemmikkini vuoden sisällä, ja se on valitettavasti aivan totista totta. Voi kun olisikin vain virtuaalista surua se, mutta eihän se ole...
Mutta prinssi uljas onneksi jo oli, ei sitä tarvinnut haalia mistään tueksi ja lohduksi... - muistan...
ellumari kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä....pullukka kertoili (jossain viestiketjussa), että on ystäviä "siellä oikeustieteellisessä", tsunamin jälkeen kyllä kirjoitti ihan muuta. Ei mennyt tuttuja ja oma "reppuselkä" poikakin koki ihmepelastumisen.
Voihan juttuja keksiä, mutta minusta on typerää sepitellä oikeista asioista, sillä moni vastaaja vastaa AIDOSTI kun ei tunne ko. henkilön entisiä sepitelmiä. - bmw34
muistan... kirjoitti:
pullukka kertoili (jossain viestiketjussa), että on ystäviä "siellä oikeustieteellisessä", tsunamin jälkeen kyllä kirjoitti ihan muuta. Ei mennyt tuttuja ja oma "reppuselkä" poikakin koki ihmepelastumisen.
Voihan juttuja keksiä, mutta minusta on typerää sepitellä oikeista asioista, sillä moni vastaaja vastaa AIDOSTI kun ei tunne ko. henkilön entisiä sepitelmiä.Et kai usko joulupukkiinkaan,miksi siis nettihenkilöön?
- Pirre*
Yks täti vaan kirjoitti:
Ei täällä saa olla tyytyväinen tai onnistunut!
onnellinen perheenisä, eikä sympaattinen- kiltti mies.
Niinkuin olemme huomanneet, täällä palstoilla on joku häiriköivä viirus, johon olisi kehiteltävä viiruksen torjuntaohjelma.
Oletettavasti tämä "viirus" on turhautunut- ja onneton (pikkupoika?) immeinen, joka pitäisi halauksin hoitaa ensin kuntoon.
- Pirre*
pahoillani puolestasi, toivon että noista yksittäisistä kommenteista huolimatta et jätä meitäja onnesi ulkopuolelle. Toivon sinunlle ja ystävällesi paljon yhteisiä onnenhetkiä ♥♥ ja iloisia pilkkiretkiä.
Pääsin vasta vähän aikaa sitten tänne vilkuilemaan, ja pakko on myöntää, että olen joko sokea tai tyhmä, mutta en tiedä mistä nyt on kysymys...!
Mistä, pullukka, olet suuttunut? Pirre puhui jotakin jonkun Terrin (?) kommentista, mutta minä en mistään sellaista löytänyt...!
Voi pullukka! Miten monet meistä ovatkaan olleet kannustamassa sinua! Vilpittömästi. Uteliainakin varmasti monet ovat vauhdikasta tilannettasi seuranneet! Osa myös on varoitellut sinua. Mielestäni sinut on otettu avosylin onnesi ja häkeltymisesi kanssa vastaan, joten en ymmärrä lainkaan, mistä nyt on kysymys!
Voi, voi... Ja me kun Tröllin ja muitten likkojen kanssa itse olemme tuolla suon reunalla niitä prinssejä yrittäneet epätoivoisesti sieltä suosta ylös laulella... Pidä sinä, kuule, prinssistäsi kiinni! Hiukan varovaisuutta ja vauhdin hidastamistakin minäkin ehkä ehdottaisin... Sitä selustan turvaamista ja jarruttelua; jos prinssisi on kaiken rakkautesi arvoinen, hän odottaa kyllä! Kaikkea hyvää sinulle, ja jatkossa... ...teille molemmille!- pohpoika
Kun täällä suossa rypee mutta kun en ole kuullut tuon sirkun lauluakaan liekö korvat niin mutaa sitten täys ;))suohon eksynyt
pohpoika kirjoitti:
Kun täällä suossa rypee mutta kun en ole kuullut tuon sirkun lauluakaan liekö korvat niin mutaa sitten täys ;))suohon eksynyt
Johan me Tröllin ja Pirren kanssa yritettiin sua muitten likkojen kanssa sieltä suonsilmäkkeestä ylös jopa vetämällä saada, mutta hanttiin pistit, mokoma!
Et suostunut nousemaan suosta ylös, vaikka kuinka lauloimme äänemme käheiksi! Nyt sitten sieltä huutelet...;)
Noooo, hyvä kuitenkin, että edes nyt lauluni kuulit. Sirkutellut olen sinulle ennenkin...!:))) - Roope63
Johan me Tröllin ja Pirren kanssa yritettiin sua muitten likkojen kanssa sieltä suonsilmäkkeestä ylös jopa vetämällä saada, mutta hanttiin pistit, mokoma!
Et suostunut nousemaan suosta ylös, vaikka kuinka lauloimme äänemme käheiksi! Nyt sitten sieltä huutelet...;)
Noooo, hyvä kuitenkin, että edes nyt lauluni kuulit. Sirkutellut olen sinulle ennenkin...!:)))tosiaan olla mutaa korvat täys mutta nyt on pää innalla jo ja korvatkin kaivettu auki.
Huh on pakkanen helmikuun
ja vilu tuppaa nousta pintaan
Astma öisin yskittää
ja ahdistaapi rintaa.
Empä jaksa paiskia
ma enään lumitöitä.
Eipäs tarvis valvoa
oo myöskään iltaöitä.
näimpä ;))))) - sirkku:)
Roope63 kirjoitti:
tosiaan olla mutaa korvat täys mutta nyt on pää innalla jo ja korvatkin kaivettu auki.
Huh on pakkanen helmikuun
ja vilu tuppaa nousta pintaan
Astma öisin yskittää
ja ahdistaapi rintaa.
Empä jaksa paiskia
ma enään lumitöitä.
Eipäs tarvis valvoa
oo myöskään iltaöitä.
näimpä ;)))))Tömähdinpäs jälleen pyrstölleni...!;)
Tällä kertaa ei sattunut, ei edes sydämeeni, mutta huvittamaan rupesi kylläkin...!
Kas, se oivallus! Se oivallus tuli nyt vasta...!
Kas, edelleen suon reunalla laulelen, mutta ikuisesti en jaksa. Ääneni käheänä jo edellisistäkin lauleluistani... Lintunen vaikka olenkin, kohta kaivaudun mukavasti peiton alle lueskelemaan sitä pakollista romanttista... Vain omat höyheneni ympärilläni... Voi minnuu; ei nouse rinssit eivätkä kai siten muutkaan... mistään... ylöspäin, nääs...? - Olipas taas henkevää ja aih...
Tömähdinpäs jälleen pyrstölleni...!;)
Tällä kertaa ei sattunut, ei edes sydämeeni, mutta huvittamaan rupesi kylläkin...!
Kas, edelleen suon reunalla laulelen, mutta ikuisesti en jaksa. Ääneni käheänä jo edellisistäkin lauleluistani... Lintunen vaikka olenkin, kohta kaivaudun mukavasti peiton alle lueskelemaan sitä pakollista romanttista... Vain omat höyheneni ympärilläni... Voi minnuu; ei nouse rinssit eivätkä kai siten muutkaan... mistään... ylöspäin, nääs...?Hohhoijjaa...
- sama
Olipas taas henkevää ja aih... kirjoitti:
Hohhoijjaa...
TYHMÄ!!
- Näköjään ;D
sama kirjoitti:
TYHMÄ!!
Näköjään ;D
Näköjään ;D kirjoitti:
Näköjään ;D
Henkevää???
Jos olisit lukenut muutkin jutusteluni, olisit ymmärtänyt, että minä tunnetusti en SUOSTU henkevistä asioista tällä palstalla kirjoittelemaan...;)
Osaatkos muuten lukea...?
Nyt kuitenkin olen joka tapauksessa erittäin imarreltu, kun noin paljon huomiota sinulta sain, sinä prinssi uljas...!;)
Kiitän ja niian kauniisti!;) - pohpoika
Tömähdinpäs jälleen pyrstölleni...!;)
Kas, edelleen suon reunalla laulelen, mutta ikuisesti en jaksa. Ääneni käheänä jo edellisistäkin lauleluistani... Lintunen vaikka olenkin, kohta kaivaudun mukavasti peiton alle lueskelemaan sitä pakollista romanttista... Vain omat höyheneni ympärilläni... Voi minnuu; ei nouse rinssit eivätkä kai siten muutkaan... mistään... ylöspäin, nääs...?miettimähän;))
miten oikein onnistus pääsemään tuon sirkuttajan kanssa samaan peitonalle ja jos sillä vielä ompi lämpiset höyhenet lämmittämässä ;)heh heh
- bmw34
Aiheesi herättivät hauskaa ja värikästä keskustelua,miksi täältä savutetaan kaikki hauskat naiset pois?
Miksi on tärkeätä tietää, onko jokin kokemus tai tapahtuma tosi vai ei? Totuuskin on joskus tarua ihmeellisempää.
Monet kehittelevät tarinoita itsestään ja elämästään myös elävässä elämässä kohdattaessa.
Joku ei koe itseään muuten kyllin kiinnostavaksi, toinen haluaa itse elää hetken mielikuvituksessa toisenlaista elämää tai roolia kuin se oma arkinen.
Kun tarinoilla ei ole tarkoitus ketään vahingoittaa, ehdotan että hyväksytään vaikkei kaikki ehkä olisikaan "aikuisten oikeesti".
Jatketaan keskustelua ja osallistutaan, jos kiinnostaa. Ehkä asiasta joku saa positiivisia virikkeitä omaan elämäänsä. Niinhän pennutkin oppivat leikkimällä oikeata elämää.
Leikitään yhdessä ja annetaan kaikkien kukkien kukkia! ;))- Yks täti vaan
optimisti-orvokki kirjoitti:
Miksi on tärkeätä tietää, onko jokin kokemus tai tapahtuma tosi vai ei? Totuuskin on joskus tarua ihmeellisempää.
Monet kehittelevät tarinoita itsestään ja elämästään myös elävässä elämässä kohdattaessa.
Joku ei koe itseään muuten kyllin kiinnostavaksi, toinen haluaa itse elää hetken mielikuvituksessa toisenlaista elämää tai roolia kuin se oma arkinen.
Kun tarinoilla ei ole tarkoitus ketään vahingoittaa, ehdotan että hyväksytään vaikkei kaikki ehkä olisikaan "aikuisten oikeesti".
Jatketaan keskustelua ja osallistutaan, jos kiinnostaa. Ehkä asiasta joku saa positiivisia virikkeitä omaan elämäänsä. Niinhän pennutkin oppivat leikkimällä oikeata elämää.
Leikitään yhdessä ja annetaan kaikkien kukkien kukkia! ;))Tämähän on netti eikä oikea elämä,sen ilmeisesti muutavat ovat unohtaneet?
- viljamaria
Yks täti vaan kirjoitti:
Tämähän on netti eikä oikea elämä,sen ilmeisesti muutavat ovat unohtaneet?
polttaa käämejään, jos joku kertoo "satuja".
Tosin sellainen kirjoittaja, joka asettu muiden yläpuolelle ja kuvailee itseään, elämäänsä ja kaikkea siihen liittyvää paremmaksi kuin muiden, saa ärsyyntymään, mutta se tulisi osata ottaa sellaisena kuin se on.
Luulen , että tälläinen henkilö todellisessa elämässään tahtoisi asioiden olevan juuri niinkuin hän täällä muille kuvailee.
Ihmeellisiä tapahtumia,mielenkintoisia kuuluisia ystäviä, aviomies, joka on huippuälykäs, hyvä ja komea, mutta kuitenkin rakastaa minua.
Oma status nousee ja sen nostamiseen kirjoittaja tuntee tarvetta.
Siksi ei kannattaisi lyödä "satuja" kertovaa maan rakoon, vaan lähteä mukaan leikkiin, koska virtuaalimaailma saattaa olla jollekin ainoa elämisen arvoinen elämä. - Pirre*
Yks täti vaan kirjoitti:
Tämähän on netti eikä oikea elämä,sen ilmeisesti muutavat ovat unohtaneet?
ajatellut kuinka tällainen netti- tai virtuaalielämä
vaikuttaa pieniin lapsiin, kun aikuisiltakin meinaa hämärtyä toden ja sadun ero!?
- n52
erillainen kuin enemmistö,mutta minä idiootti lähden aikuisten keskusteluihin mukaa etupäässä sillä oletuksella,että ainakin vakavasti aloitettu aloitus on suurinpiirtein totta ja myönnän tuntevani hyvin ristiriitaisia tunteita,jos se paljastuu joksikin muuksi.
Satu on minusta edelleen satu.
Myötätuntoni annan siellä eläville,mutta en kyllä ala lisää omaa päätäni sekoittamaan menemällä tavallisessa keskustelussa(selvä leikkiin siirtyminen eri asia)jonnekkin toisen erillaiseen maailmaan.
Kaunista kevään odotusta teille jokaiselle =)
Tämä ei ole mikään kannanotto kenenkään oletettuun tai olemattomaan persoonaan. - M.Riitti
Hyvästi hyvästi, hyvästi hyvästi, ja Miinalle terveisiä.....
- Pirre*
myös...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6814025Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115783Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545511Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1164957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873581Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123421Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093078HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.153015Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2822695