On mahtavaa olla uskossa

AamenkiitosJeesus

Jeesukseen ja pelastua iankaikkiseen ikuiseen elämään!

60

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooeisitäjeesustataas

      Niin. Kihloissa ja nousuhumalassa on kivaa, todellisuus ei elämää häiritse.

      • Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Joh 1:4 Joka uskoo poikaan sillä on ikuinen elämä.


      • Kristintyn vaellus ole mitään noushumalaa,se totellisinta totta,taisetella omaa minää vastaan,liha joka on liitossa paholisenkassa, se hän syntiin lankeemuksen seurausta.


    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Jeesus pitää huolen omistaan ja vie perille!

      • Anonyymi

        ... kuin pässiä narussa.


    • Molemmistaonkokemusta

      Vielä mahtavampaa on nauttia elämästä, ilman mitään joutavanpäiväisiä rajoituksia. 🙂🍷🍸🎵🎵🎵

      • Jeesuksen yhteytessä ole mitään,joutavanpäiväistä se on täyttä elämää.


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        Jeesuksen yhteytessä ole mitään,joutavanpäiväistä se on täyttä elämää.

        Niinhän sinä luulet.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet.😁

        Luulo ei ole tiedon väärti, Pelastettujen riemuvoitto.
        Riemulau taivaassa ,joka kerran on totisintatotta,sitä ennne maapäälle heitetään Jumlan vihan malja. Ilm.16:1- siitäs saatte.


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärti, Pelastettujen riemuvoitto.
        Riemulau taivaassa ,joka kerran on totisintatotta,sitä ennne maapäälle heitetään Jumlan vihan malja. Ilm.16:1- siitäs saatte.

        Todella kamalaa kun jotkut uskovat toivoo et ihmisiä kuolee ja lällätetään perään et pääsee itse taivaaseen ja toiset joutuu kadotukseen, jos oikeasti rakastaa Jeesusta niin rakastaa hukkuvia sieluja, todella kamalaa miten osa uskovista lihallisia siinä mielessä et toivotaan vaan toiselle pahaa, vaikka Jeesus käskee/kehoittaa rakastamaan niitä hankaliakin ja pahoja ihmisiä jotka ei oo mukavia, liha pitää kuollettaa


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärti, Pelastettujen riemuvoitto.
        Riemulau taivaassa ,joka kerran on totisintatotta,sitä ennne maapäälle heitetään Jumlan vihan malja. Ilm.16:1- siitäs saatte.

        Sinulla on tulevaisuuden toivo, sanoo Herra: sinun lapsesi palajavat omalle maalleen.


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärti, Pelastettujen riemuvoitto.
        Riemulau taivaassa ,joka kerran on totisintatotta,sitä ennne maapäälle heitetään Jumlan vihan malja. Ilm.16:1- siitäs saatte.

        ”Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.”
        Room 5:9


    • Erkkikuikka

      Se on elämän paras asia. Jokainen päivä on aina vaan parempi koska olen lähempänä taivasta!

      • Höpö.höpö

        Ei kanna kuikan siipi lähellekään taivasta.


      • heh heh. usko tai älä.


      • Erkkikuikka
        erkki.kuikka kirjoitti:

        heh heh. usko tai älä.

        heh heh. usko tai älä.


    • TotuudenHenki

      Saat vapaasti olla mahtava uskova, mutta tähän se tekopyhyytesi päättyy:

      "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

      Se päättyy, kun voimatekoja tehdään Veren eikä Hengen voimalla.

      • AamenkiitosJeesus

        En sanonut olevani mahtava uskova. Jeesus on mahtava.
        Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Vai tahallaanko sinä käsität väärin?
        Totuuden henki EI toimi vilpillisesti ja valheellisesti.


      • Erkkikuikka

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.


      • VapahtajaOletSinä
        Erkkikuikka kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.

        Höpö höpö. Emme tarvitse vähän käytettyä jeesusta yhtään mihinkään. Rip.


      • Aamenaamenaamen
        Erkkikuikka kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.

        Aamen!!! Se on juuri niin. Ilman Jeesusta ihmisen käy tosi huonosti. Autuas se, joka Jeesukseen turvautuu.


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!! Se on juuri niin. Ilman Jeesusta ihmisen käy tosi huonosti. Autuas se, joka Jeesukseen turvautuu.

        Tarkoittaako autuas samaa kuin yksinkertainen ja pöljä.


      • Erkkikuikka kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.

        Me uskonharhattomat olemme täysin synnittömiä, koska meillä ei ole epäjumalaa, jota kohtaan voisimme syntiä tehdä.

        Olemme myös turvassa epätodennäköisen oikean jumalan möristessä jesusianisteille tuomiota epäjumalan seuraamisesta. Älä pahastu tuossa tapauksessa räkäisestä naureskelemisestamme häpeäjonossa luimistellessasi.


      • Anonyymi
        Erkkikuikka kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.

        Niin juuri se on!


      • Anonyymi
        Erkkikuikka kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön ja siksihän me tarvitsemme Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on Herramme ja Vapahtajamme.

        Nimenomaan!


      • Anonyymi

        Teuvon vääristelyä JÄLLEEN KERRAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako autuas samaa kuin yksinkertainen ja pöljä.

        Jos olet noin yksinkertainen ja pöljä, etkä sitä tiedä, katso sanakirjasta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako autuas samaa kuin yksinkertainen ja pöljä.

        Niinhän sitä sanotaan, että pöljä ihminen, on autuaan tietämätön asioista.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        En sanonut olevani mahtava uskova. Jeesus on mahtava.
        Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Vai tahallaanko sinä käsität väärin?
        Totuuden henki EI toimi vilpillisesti ja valheellisesti.

        ”Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.”


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        ”Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.”


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

      • Anonyymi

        "Autuas se, jonka apuna on Jaakobin Jumala, se, joka panee toivonsa Herraan, Jumalaansa,"


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli. Jeesukselle on oma palstansa. Täällä pitäisi puhua raamatusta, mutta jeesustelijat täyttävät tiedon saannin mahdollisuuden jeesustelulla. Kaikenlainen tiedon saannin estäminen kuuluu paholaisen toimiin.
      Paholainen ei siedä sitä, että hänet paljastetaan. Jeesustelu ei palvele jeesusta, vaan paholaista.

      • Anonyymi

        Jeesus on Raamatun ydinhenkilö. Joten se siitä.


      • Anonyymi

        "Täällä pitäisi puhua raamatusta, mutta jeesustelijat täyttävät tiedon saannin mahdollisuuden jeesustelulla."
        Se on nimenomaan näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä pitäisi puhua raamatusta, mutta jeesustelijat täyttävät tiedon saannin mahdollisuuden jeesustelulla."
        Se on nimenomaan näin!

        Jeesus sanoo Raamatussa:
        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoo Raamatussa:
        "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Armoa herra sinä köyhäin ja vaivaisten kurittaja! 😨😨😨


    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • Anonyymi

      Niin, jos kaikki olisi tässä lyhyessä elämässä, vähäksi se jäisi!
      Siis kohti iankaikkista elämää!

      • Anonyymi

        Onpa pitkästyttävä tulevaisuus, ei toivoa edes kuolemasta.


    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Ja minä kun pompin riemusta jo opetuslapseudesta ja te olette päättäneet jo Jumalankin ohi taivaspaikoistanne , kova meno noin kun ihmistä ajattelee.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi:
        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."
        Joh 5:24


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi:
        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."
        Joh 5:24

        Oletko?


    • Anonyymi

      "Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa."

    • Anonyymi

      "Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

    • Anonyymi

      "Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


    • Anonyymi

      "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu."

    • Anonyymi

      Murhaajien uskonto!

    • Anonyymi

      Mä en meinaa millään tulla uskoon, paniikki ja ahdistus iskee, monta vuotta ollut jo tälläistä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2554
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      189
      1821
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1554
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1363
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1288
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1138
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      999
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      780
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      750
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      705
    Aihe