😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni sokerin mittauksen takia (5/päivä). Olen yhtä makea sisältä kuin ulkiakin 😉
Pääsiäinen takana
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot just yhtä mauton ku toi Sugar Daddys sisäpiris pyörityämä pizzanaamas.
Päiviäski pyörittää vaan Tyksin Rannan haarakonttori.
Otapa se Kätsy-Kalles siihen torakalkes ja painu sahaa vaik ne OMAT sormes poikki, äläkä tuu toisten tonteille ja sivuille luutimaan.
Jenni Varmasti säilöö ne pipettiski Mielellään, ku toi oma "elämäs" alkaa selvästi olla jo ehtoopuolella..
Me aletaan tääl lypsää 8 Milliä jostaki ai.van muualta, ku siihenkä ei Noita vertahyytäviä Satuilujas ees tarvita. ;)No Hei! Oliko vähän ikävä, kun näin jälkikäteen kävit vuodattelemassa. Mulla on ollut kiirusta, niin en ole ehtinyt uutta aloitusta tekemään. Taaskaan en ymmärrä kirjoituksesi punaista lankaa joten yritin sanakirjan avulla selvittää. Mutta luovutin jo ekassa lauseessa, kun pizzanaamalle tuli seuraava selitys -enkä ole mies:
"Mitä tarkoittaa pizzanaama: pizzanaama - mies, jonka kasvot muistuttavat pepperonipizzaa ja jonka talineritys kasvoissa on liiallinen."
Alan tekeen nyt sellaista, joka sopii minulle kirjoittamista paremmin:
https://youtu.be/WtcwkoXQcXw
"Jälkikäteen ilmauksella tarkoitin, että aloitukseni oli tehty eilen lounasaikaan. Minulla ei ole arpia kasvoissa. Kolmea leikkausarpea lukuunottamatta minulla on vain yksi arpi polvessa jonka olen saanut kaatuessani lapsena lasinpalan päälle.
P.S. En "Päivystä" palstalla. Ei täällä viimeaikoina ole ollut kaunokirjallisesti tasokkaita kirjoituksia, joita kannattaisi lukea "pitkin päivää". Eikä minulla ole mitään tarvetta kirjoitella monilla nimimerkeillä. Ei rekisteröidyillä eikä "Anonyymi" nimimerkeillä. Käytän vain tätä yhtä lounas.ajatus nikkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233183
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1962884Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711891Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581524- 1111295
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481191Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461047- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33950- 43824