Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1074

Kommenttia

4765

1. Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m
    Ikävä
    2
    58
  2. Maalla kun menee ulos

🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll
    Ikävä
    6
    134
  3. Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist
    Ikävä
    10
    150
  4. Konstit on monet

🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu
    Ikävä
    5
    144
  5. Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon
    Ikävä
    10
    142
  6. Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.
    Ikävä
    9
    128
  7. Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H
    Ikävä
    5
    112
  8. Kesäkausi alkamassa täällä

🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan
    Ikävä
    3
    118
  9. Äitienpäivähampurilainen on syöty

😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.
    Ikävä
    17
    210
  10. Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa

🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.
    Ikävä
    8
    143
  11. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    4
    101
  12. Bar in every cell

😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a
    Ikävä
    15
    173
  13. Koko Suomi leipoo

🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)
    Ikävä
    6
    127
  14. Kaikkea sitä kuuleekin

🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    7
    155
  15. Olen nauttinut alkoholia!

🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol
    Ikävä
    10
    154
  16. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    17
    222
  17. Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria

🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti
    Ikävä
    8
    176
  18. Sängyn luona ollut pitkään vilpoista

😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut
    Ikävä
    6
    148
  19. Hauska muisto

🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i
    Ikävä
    19
    316
  20. Hjärngympa

🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas
    Ikävä
    18
    161