Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1157

Kommenttia

5261

1. Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta

🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin
    Ikävä
    6
    161
  2. Auttaisipa scratch repair

🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.
    Ikävä
    11
    175
  3. Söpöysvaroitus ylellä

🥰 🐶💻 Jos koiranpentu on söpö, niin yksitoista koiranpentua on ylisöpöä. Ylen pentulive seuraa taas 8 viikkoa pentueen
    Ikävä
    28
    290
  4. Terveystiedote himopalstailijoille

🤔 🚽🧻 huolestuneelta kansalaiselta. Kännykän käyttö vessan pytyllä istuessa aiheuttaa peräpukamia. Tässä linkki uutis
    Ikävä
    12
    156
  5. Jos seurusteltaisiin niin ei haittaisi

🤔❤☕ jos toinen rakastuisi uudelleen. Kunhan se kohde olisin minä🤩
    Ikävä
    2
    141
  6. Päivän luontotyö tehty!

🤔🐦🐦 Autoa pihalla puunatessani eilen huomasin navetassa liikehdintää. Kun menin katsomaan, niin siellä oli talitintti
    Ikävä
    6
    148
  7. Mulla on logistisia ongelmia

🙄🏚🚜 mökin piha om yhtä kuravelliä. Eilen en meinannut päästä pihalta pois kun käväisin kaupassa. Vielä ei sentään tar
    Ikävä
    5
    137
  8. Näin lounasaikaan mietityttää ruoka-asiat

🤔🥣☕ ihmiset etsivät nykyisin ikuista nuoruutta milloin mistäkin ruoasta. kaupoista loppuu yhtäkkiä joku tuote, niinkui
    Ikävä
    7
    100
  9. Parhaat reseptit syntyvät vahingossa

🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että ra
    Ikävä
    4
    106
  10. Muuttolintujen mukana munkin pitäisi

🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.
    Ikävä
    11
    175
  11. Mikäs täällä on tänään ollessa

🤔🧦🔥 Kun palelin ulkona pihahommissa, niin täällä sisällä tuntuu ihan kuumalta. Saunaankin syttyi tuli kiukaan alle, j
    Ikävä
    8
    163
  12. Aina sitä oppii uutta

🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal
    Ikävä
    4
    165
  13. Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat

🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu
    Ikävä
    1
    97
  14. Se on sitten lokakuu

🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika
    Ikävä
    3
    97
  15. Toisaalta niin

🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k
    Ikävä
    1
    88
  16. Yksinäinen pilvenhattara

🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee
    Ikävä
    2
    103
  17. Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!

🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n
    Ikävä
    20
    240
  18. Lounaaksi suhdesoppaa

🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk
    Ikävä
    4
    112
  19. Eilen liikutuin

🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti
    Ikävä
    9
    245
  20. Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki

🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaaman
    Ikävä
    13
    203