Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Keitin äsken joulupuuroa

    😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍
    Ikävä
    9
    193
  2. Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa

    🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty
    Ikävä
    2
    118
  3. Hyvää itsenäisyyspäivää

    🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
    Ikävä
    11
    177
  4. Harmi kun tänään piti olla

    🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr
    Ikävä
    5
    137
  5. Mun silmät erottuvat

    👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
    Ikävä
    4
    191
  6. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

    🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    252
  7. Entiseen romanttiseen aikaan

    🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na
    Ikävä
    17
    192
  8. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

    🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    339
  9. Kannattaa huolehtia terveydestään

    🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    339
  10. Unet ovat outoja

    🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v
    Ikävä
    0
    113
  11. Siitä on kamalan kauan

    🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkä
    Ikävä
    17
    207
  12. Kylläpä on pimeätä *huokaus*

    😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme
    Ikävä
    7
    133
  13. Katsastuskonttorilla

    🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N
    Ikävä
    18
    217
  14. Liput liehuu tänään

    🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa. Ä
    Ikävä
    2
    113
  15. Hommasin itselleni lahjan!

    🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi
    Ikävä
    22
    231
  16. Aika kiva ohjelma tuo areenan pentulive

    😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoir
    Ikävä
    28
    415
  17. Kesä tuli takaisin!

    🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
    Ikävä
    10
    185
  18. Elämäni biisi

    🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg
    Ikävä
    3
    153
  19. Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne

    🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim
    Ikävä
    7
    170
  20. Aamutv ajatuksia

    🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    165