IkäväVastattu 15 h

No nyt mulla on pimeääkin

🔦 🕯 🙄 saunan sulake on palanut. Saman sulakkeen takana on keittiön valot. Olin jo kiivennyt katonrajaan sulaketta vaihtamaan, kunnes tuli mieleeni että uusi sulake palaa samointein. Vikahan on kaapelissa mikä menee s…
IkäväVastattu 4 pv

Auvoinen emäntä taikoo

😋 🍞 🍅 "tyhjästä" kaapista maistuvan aamiaisen. Kylmään ja sateiseen syysaamuun sopivat lämpimät voileivät. Päällä on tomaattipyreetä, marinoituja paprikasuikaleita ja juustoraastetta. Ne ehtivät jäähtyä jos Espoosta …
IkäväVastattu 6 pv

Nyt ei mitenkään auttanut

😡 📻 🎶 vaikka jätin radion päälle saunaan mennessäni. Nurkassa rapisee epäilyttävästi taas. Nyt on senverran vilpoiset yöt, että tänne tulee kutsumattomia vieraita lämmittelemään. 🐭 🐁 Radion biisi oli niin kiva, ett…
IkäväVastattu 13 pv

Sää on kuin palsta

🤔☔️☕️ kovin on ikävä. Kumpikaan ei johdu kaipauksen kohteesta. Hän on Hän 🤗 Harmi ettei ole valokuvaa muistona. Sängyllä loikoilevan kissan kuvankin poistin, kun sitä katsellessa tuli liian ikävä!
IkäväVastattu 16 pv

Kauhukopin tarkoitus

🤔 🅿 🚙 Kauhukoppi on ahdas koppi parkkitilassa, jonka kautta pääsee toimistotiloihin kulkutunnisteella vain yksi henkilö kerrallaan. Siellä ollessa vähän jännitti aina, että aukeaisiko edessä oleva ovi vai jäisikö sin…
IkäväVastattu 17 pv

Meniköhän ne kaikki jo?

🤔 🪿 🎧 täällä olisi eilen tarvinnut kuulosuojaimia. Iso lauma jotain hanhia täytti taivaan. Meteli oli aikamoinen kun ne kälättivät koko ajan. Tuli haikea mieli, kun muistin "syyspihlajan alla" sanat: "Punertaa marjat…
IkäväVastattu 20 pv

Kun tulin saunalta pimeään keittiöön

🥰 📻 🎸 paukutti päälle jättämäni radio Elvistä. Tuli mieleen se yksi tyyppi töissä, joka katsoi minuun pehmoisesti. Voikohan astioiden kuivauskaappia pitää auki päivällä. Olen aika ylpeä siitä, että sain sinne laitett…
IkäväVastattu 22 pv

Miten mä kannan ämpäreitä saunalle

🙄☔ 🪣 sateenvarjo kädessä? Sisältäkin taas kaikki vedet taas loppu kun sadepäivän kunniaksi kuurasin vanhan upo-leivinuunin. Toisaalta jos laittaa shampoot päähän niin vesiä kannellessa hiukset huuhtoutuvat puhtaiksi. …
IkäväVastattu 25 pv

Naapurilla on aivan ihana kissa!

🥰🐈 👍 se tulee uteliaana kurkkimaan kun olen pihalla. Juttelen sille aina kun näen sen. Vapaana juoksevaksi kissiksi se on aika rohkea. Silittää en ole uskaltanut. Kissan niinkuin miehenkin pitää itse haluta lähestyä.
IkäväVastattu 26 pv

On se vain myönnettävä

🙄 🔥 🍫 että saunan padan alle syttyy tuli paremmin, kun avaa pellin. Tänään tein asiat väärässä järjestyksessä, niin pelti oli jäänyt kiinni. Siinä neliskanttisia sytyspaloja levystä taitellessani pussin sisällä tuli …
IkäväVastattu 28 pv

Pitäisikö nyt olla imarreltu

🤔 🐝 🌻 kun pihan perällä piipahtaessani mehiläinen ihastui minuun niin, että seurasi sisälle asti. Mehiläisellähän on satakertaisesti herkempi hajuaisti kuin ihmisellä. Lounaaksi tulee kaalipataa uudesta kilon kaalist…
IkäväVastattu 1 kk

. . . - - - . . . / . . . - - - . . .

🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa. Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle. Abba - SOS https://youtu.be/cvChjHcABPA
IkäväVastattu 1 kk

Kyllähän täällä viihtyisi

🤔 🪣 🍏 nappisaunan ja palveluiden äärellä. Nyt on vain niin, että mulla ekan kerran 23v mökkikauden aikana on tulossa ämpärillinen omenoita. Ei tosin valkeakuulasta, jonka istutin vaan antonovkaa johon se paleltunut v…
IkäväVastattu 1 kk

Kun minä nyt avasin tämän koneen

🤔 ❤ 💍 niin kärpäsistä huolimatta kerron sen, mikä oli asiani, Tekoäly säästää paljon aikaa, kun siltä kysyy neuvoa. Tekpälyn vastausten kanssa täytyy olla kriittinen. Mitä tahansa ei voi hyväksyä. Munkin kysymyksen lo…
IkäväVastattu 1 kk

Mulla on ollut muuttokiireitä

🥵 🧹 🪣 (ei oma) . Pitäs itsekin muuttaa johonkin. Ei tämä ole enää sellainen paikka kuin tähän muuttaessani. Eikä mitenkään kivaan suuntaan ole muuttunut. Illalla ei pahemmin kannata kuljeksia ulkona.
IkäväVastattu 1 kk

Voisin kyllä neuvoa

🤔 🪓 🔥 miten saunan kiukaan alle laitetaan tuli. Nimittäin jos hänellä on peukalo keskellä kämmentä, kun pääkaupunkiseudulla asustelee. Lähdettävä tästä patavettä lämmittämään. Öitä lukijalle!
IkäväVastattu 1 kk

Esteetikko mlnussa

🤔⛅️🏢 nauttii siitä kun aamulla herätessä näkee iķkunasta poutapilvien purjehtivan viljavien peltojen yllä. Kyllä se kaupungin kerrostalonäkymän voittaa. Kaksin olis aina pyörykämpi ❤️
IkäväVastattu 1 kk

Ruotsissa on villieläimille

🤔🦌🚂 radanylityspaikkoja/faunapassage. Riista-aidoilla ohjataan elukat niihin. Siinä on kumimatto sepelin päällä, ettei raajoja pistele. Lämpökamera tunnistaa, että eläimiä on paikalla. Jos juna on tulossa niin elukoi…
IkäväVastattu 1 kk

Hauska tapahtuma kauppareissulla

😅🚗 📢 aikani huutelin naapurin eläkeläisrouvalle auton ikkunasta ohi ajaessani. Hiukan ihmettelin hänen vastauksiaan. Lopulta hän sanoi, että voin huudella mitä tahansa. Hänen vieressään oleva aviomiehensä ei kuule mi…