lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1178
Kommenttia
5346
Hyvää itsenäisyyspäivää
🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä037Olipas hauskat pikkujoulut eilen!
🥰🧑🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä6116Lounasaikaan ruoka mielessä!
😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun11160Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille
🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänää39350Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva
🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie6176Ajatella,että joku ihminen työkseen
🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy7202Perjantaina BF päivänä on 8 astetta lämmintä
🤔 ☃🍞 sulaa pois tuo ohut lumikerros, josta tulee mieleen se taannoinen ensilumi jonka tullessa sydämeni ihastui ilman064Kohinasta huolimatta
🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa.17203Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.
🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v393Sängyn testausta sinkkuna
🤔🛏💤 Juolahti tässä mieleeni, että sänkykaupassa mulla pitäisi olla kaveri mukana. Nimittäin kotonakin nukahdan samoi10133Hyvää miestenpäivää
🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu34293Kolmen päivän kotivara
🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.4148Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!
🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset jou5132Mielenkiintoisia nuo luontaiskaupan tuotteet
🤔 🏵 🧪 Tuo kärsimyskukkauute kuulosti lupaavalta jo nimensä perusteella. Sen luvataan vähentävän stressiä, ahdistusta4148Hyvä, ette tikkaita tarvinnut
🤔🛏🫖 kun illalla kapusin sänkyyn. Uusi patja oli pakattu rullalle, joten vasta kotona paljastui mitä olin ostanut. Jot019Pöyristyttävää kaupassakäyntiä
😡 🍎 🛏 onneksi tänään ei ole asiaa ruokakauppaan vaan menen patjaostoksille. Eilen nimittäin alkoi kuvottaa kotimaiste7176Ihan kuin olisi tullut ulkomaille
🙄 ✂️ 🕶 miehille on näköjään täällä jäänyt lomaparta leukaan. En pelästyksissäni uskaltanut tuijotella. Toivottavasti41392Olen nukkunut tosi huonosti täällä
🤔 🛏☕ yritän nyt valita uutta patjaa netissä. Tai ehkä luotan entisiin valintoihin ja haen mökillä koenukutun patjan, E4135Jos satun heräämään yöllä kesken unien
🥰 🐶🦴 avaan TV2:n. Sieltä tulee rentouttavaa ohjelmaa koko yön 6 viikkoa. Vieressä kun on vain tyhjä tyyny.4134Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi
🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol10162