Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1097

Kommenttia

4922

1. Suomen kesän ystäville

🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa
    Ikävä
    19
    165
  2. pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville

🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e
    Ikävä
    6
    124
  3. Aika hauskoja nuo säätiedotukset

😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku
    Ikävä
    30
    184
  4. Olipas kauheata

🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut
    Ikävä
    13
    162
  5. Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?

🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j
    Ikävä
    5
    99
  6. Ukonilma ja kaatosade

🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo
    Ikävä
    21
    208
  7. Keittiön lämpötila nousi

🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau
    Ikävä
    14
    154
  8. Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa

🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k
    Ikävä
    5
    130
  9. Kaunis ilma kaipailuun

🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari
    Ikävä
    17
    182
  10. Täällä on satanut koko päivän

🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia
    Ikävä
    12
    207
  11. Hitchcockin Linnut

🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk
    Ikävä
    4
    110
  12. Rauhallista Juhannusta

🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.
    Ikävä
    40
    356
  13. Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    17
    218
  14. Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti

🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n
    Ikävä
    3
    180
  15. Uudet selkäohjeet

🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadoli
    Ikävä
    50
    382
  16. Hyvää helluntaita kaikille

😊🌺🌼 ylös, ulos ja lenkille! Palstailla ehtii talvipimeälläkin.
    Ikävä
    15
    234
  17. Persuille tiedoksi

rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister
    Maailman menoa
    0
    90
  18. Kesän tuoksut ovat ihania

🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan
    Ikävä
    23
    287
  19. Oulunkylän Urhossa kaksi

🥰🏢🐝 perheasuntoa vapaana. Vink!
    Ikävä
    7
    278
  20. Hyvää viikonalkua!

😍🌦🌬 säätieteilijät lupailevat kesäkuulle mulle sopivaa tällaista vilpoisaa säätä. Toisaalta se tietää loppukesälle pa
    Ikävä
    20
    748