lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1097
Kommenttia
4922
Suomen kesän ystäville
🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa19165pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville
🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e6124Aika hauskoja nuo säätiedotukset
😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku30184Olipas kauheata
🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut13162Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?
🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j599Ukonilma ja kaatosade
🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo21208Keittiön lämpötila nousi
🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau14154Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa
🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k5130Kaunis ilma kaipailuun
🙄👎👙 menee ihan hukkaan, kun pitää pestä pyykkiä. Kun ei ole kuivauskonetta niin pyykit pitää pestä poutasäällä. Kari17182Täällä on satanut koko päivän
🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia12207Hitchcockin Linnut
🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk4110Rauhallista Juhannusta
🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.40356Farmi Suomi loppui
🤔🧑🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut17218Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti
🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n3180Uudet selkäohjeet
🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadoli50382- 15234
Persuille tiedoksi
rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister090Kesän tuoksut ovat ihania
🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan23287- 7278
Hyvää viikonalkua!
😍🌦🌬 säätieteilijät lupailevat kesäkuulle mulle sopivaa tällaista vilpoisaa säätä. Toisaalta se tietää loppukesälle pa20748