lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1146
Kommenttia
5215
Aina sitä oppii uutta
🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal4132Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat
🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu171Se on sitten lokakuu
🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika379Toisaalta niin
🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k177Yksinäinen pilvenhattara
🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee292Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!
🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n20230Lounaaksi suhdesoppaa
🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk4100Eilen liikutuin
🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti9227Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki
🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaaman13192Nyt olisi hyvä olla apulainen
😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei1140Tarjolla korkean paikan leiri
🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä19314Olisipa ikävää olla
🤔🦌🍁 peuramamma. Koko kesän se on kuleksinut vasojensa kanssa tuossa yksinään. Uroksen huidellessa ties missä. Tänään7129Perseverance on mönkinyt
🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineenvaihdunnasta. Totta14177Aamutoimista tuli mieleen
👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Sam6137Tuli mieleen
🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä5138Voi kun se päivä
🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A7198Okei okei uskotaan
🤗🦦🐈⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa s15204Lapsena meilläpäin tytöillä
🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kii8154Aika on täällä pysähtynyt
🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verann6271Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste29255