Tanja Karpela muuttunut ulkonäkö

Anonyymi

22

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joo, provosoiva aloitus ilman totuuspohjaa.
      Asia taitaa olla päinvastoin. Nykyään tosin voivat seniori-ikäisetkin pitää hiuksiaan pitkinä. Tosin, jos kasvot alkavat roikkua, lyhyt tukka kohottaa yleisilmettä.
      Keski-ikäisen hiuslaatu voi alkaa muuttua kuivemmaksi ja aikaisemmin luonnonkihara, pitkä tukka voi alkaa näyttää hamppuiselta hoitoaineista huolimatta.
      Ehkä Tanja halusi helppohoitoisemmat hiukset. Kauniisiin kasvoihin kun sopii sekä pitkät että lyhyet hiukset.
      Hiusten muutoksen huomaa viimeistään vaihdevuosi-iässä ja silloin monet pätkäisevät kutrinsa. Tämä nyt ei Tanjaa vielä koske kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Lyhyet hiukset kuuluvat Miehille. Naisille kuuluvat pitkät hiukset. Piste. Tanja on nyt todella ruma.


      • Anonyymi

        Saattaapa koskeakin. Itse olen jonkun verran Tanjaa nuorempi ja on jo alkanut " etelä aavikoitua". Tosiaan hiuksista sen huomaa


      • Anonyymi

        Lyhyet eivät kohota yleisilmettä, ellet ole nuori ja pitkäkaulainen nainen/tyttö. Lyhyet hiukset vanhentavat aina ikääntynyttä.

        Jos hiusten lyhyys on jotenkin sidottu helppouteen, niin tuollaiset ihmiset ovat taatusti muutenkin hompsuisia sottaläjiä ja laiskamatoja... rumia rumia rumia.


    • Anonyymi

      Kaikista naurettavimmilta näyttää ikä-ihmisillä hamppuuntuneet, ohuet, pitkät hiukset. Ne kun vaan pitää olla pitkät jonkun, monesti sen äijän, mielestä.

      • Anonyymi

        Totta. Hiukset on niin ohuet et päälaki paistaa läpi, mut vaalee " pitkätukka" pitää vaan olla.. Oikeesti järkyttävän näköstä.


      • Anonyymi

        Hupsista! Hmm, iItellä on pitkähköt ohuet hiukset. Ja, kaljukin paistaa. Sehän mua suuresti harmittaa, jos olette tuota mieltä pitkistä hiuksista vanhemmilla naisilla. :D ..Menenpä heti varaamaan ajan parturiin tai jos otan sittenkin sakset ja ite ne kutrini poikkasen teitä häiritsemästä :D:D.. Tai sitten en. :) Älkää ihmeessä vanhetko, tai jos sen teette, niin katsokaapas sitten, miten suu pannaan...:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsista! Hmm, iItellä on pitkähköt ohuet hiukset. Ja, kaljukin paistaa. Sehän mua suuresti harmittaa, jos olette tuota mieltä pitkistä hiuksista vanhemmilla naisilla. :D ..Menenpä heti varaamaan ajan parturiin tai jos otan sittenkin sakset ja ite ne kutrini poikkasen teitä häiritsemästä :D:D.. Tai sitten en. :) Älkää ihmeessä vanhetko, tai jos sen teette, niin katsokaapas sitten, miten suu pannaan...:)

        No, on ne ohuet hiukset kuitenkin paremman näköset lyhyinä kuin säälittävinä pitkinä ompelulankoina. Yhtä tyhmän näköstä ku miesten yritykset peittää päälaen kaljua vetämällä pari pitkää haiventa sen yli.


      • Anonyymi

        Näin on.
        Niitä ohuita, harvoja hiuksia kun nykyisillä hiushoitotuottella saa jonkin verran kohotettua ja kohennettua, näyttävät paremmilta. Jos on ohuet hiukset pitkinä, niin niitä ei päänahasta kohota yhtään mikään, siinä ne lötköttää päänahkaa pitkin. Puolikalju paistaa, mutta kun pitää olla pitkät "hiukset"


    • Anonyymi

      Eihän Tanja näytä päivääkään alle kuuskymppiseltä...

    • Anonyymi

      Onkos Tanjalla miesasiat kunnossa vai onko markkinoilla?

    • Anonyymi

      Aika vahvat potkukelkan jäljet otsassa :0

    • Anonyymi

      Jospa Tanjalle on alkanut "maistumaan".

    • Anonyymi

      Itselläni tuli nuorena vietettyä aikaa peilin edessä ja murehdittua ulkonäköä - vaikka olin hyvännäköinen nuori nainen.Nyt kun olen viittäkymppiä käyvä täti,niin ei vois vähempää kiinnostaa.Ei kiinnosta,mitä joku ajattelee mun habituksesta.Pukeudun miten tykkään,pidän tukkaa miten tykkään.
      Paras iän tuoma muutos on asenne.Ei tarvitse olla "kiltti tyttö",miettiä haluaako miehet panna.Pankoon vaikka keskenään. Mulla on itseni suhteen ensimmäistä kertaa elämässä oikeasti hyvä olla. Ja se on aivan korvaamatonta.Rypyt ja läskit on vain pintaa.Kaikki me rupsahdamme,kun tarpeeksi pitkään elämme.

      • Anonyymi

        Sinua kiinnostaa kuitenkin tällä palstalla olla jatkuvasti itseäsi nuorempien ja kauniimpien naisten kimpussa kaltaistesi tätien tavoin, vaikka "ei yhtään kiinnosta". Läski on muuten pääasiassa aina itse aiheutettua ja todella epäterveellistä. Ei kukaan liho pelkästään ikänsä takia, kuten Tanja Karpelastakin voimme todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua kiinnostaa kuitenkin tällä palstalla olla jatkuvasti itseäsi nuorempien ja kauniimpien naisten kimpussa kaltaistesi tätien tavoin, vaikka "ei yhtään kiinnosta". Läski on muuten pääasiassa aina itse aiheutettua ja todella epäterveellistä. Ei kukaan liho pelkästään ikänsä takia, kuten Tanja Karpelastakin voimme todeta.

        Miksi ne nuoremmat ja kauniimmat ovat aamuaikaisesta palstalla? Eikö mennyt putkeen?


    • Anonyymi

      Vaikka ikää on tullut niin voi sitä terveydestään ja ulkonäöstään kuitenkin pitää huolta! Oma äitini on vielä 87-vuotiaanakin erittäin tarkka ulkonäöstään ja pukeutumisestaan. Hiusten on oltava kunnossa, samoin kynsien ja vaatteiden on istuttava hyvin. Mutta meitä on niin moneksi, toiset luovuttaa ja mennä jolkuttaa miten kuten.

    • Anonyymi

      Onko naisilla muuten miten yleistä tuollainen, että mietitään haluavatko miehet panna kyseistä naista ja sen takia laittaudutaan? Kuten tuossa ylhäällä kertoo yksi täti nuorempana tehneensä. Naisethan aina kuitenkin sanovat laittautuvansa "itseään varten".
      Hyvähän se vain on, että tulee se totuus joskus naisenkin kertomana. Me miehet kyllä tiesimmekin tuon jo.

      • Anonyymi

        No, mitä luulet kun 87-vuotias nainen haluaa pitää ulkonäöstään huolen, niin tekeekö hän sen miesten takia? Miehillä on aivan liian suuret luulot itsestään, kaikki naisten elämässä ei todellakaan pyöri miesten ympärillä, itse asiassa vain pieni murto-osa.


    • Anonyymi

      kyllä asia on niin, jos et ole ollut kaunis kasvoiltasi, koskaa niin et ole sitä 48 v. niin kuin tanja, pienet tihrut silmät jne. kyllä maalipurkista saa kauneutta aikansa, hiusten värjäys, blondiksi jne. kun kaikki härpäkkeet otetaan pois niin jäljelle jää se mikä on.

      paljon on kauniita vanhempia naisia esim 60 v ylöspäin, ovat olleet jo nuorena luonnonkauniita. kun ikääntyvät niin kauneus säilyy.

      • Anonyymi

        Kaunis on kaunis vanhuuteen asti, jos on upea luusto. En ole ikinä ymmärtänyt Karpelan hehkutusta. Nenä liian iso, kroppa ihan ok, muttei aikoinaan olisi sillä mallimarkkinoille kelvannut. Näköjään geeneistäkin paljon kiinni, miten äkkiä rupsahtaa.. Tosin pointsit siitä, että kroppa on hänellä kuosissa


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe