Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tuijotitko samalla mua kun tutkit? Aluksi luulin että tulit mun takia, mutta huomasin lopulta miksi olit siellä ja niin pitkään. Älä pelkää en kuvittele muuta..
Haistoin ensin tuoksusi
41
3330
Vastaukset
- Anonyymi
Haistelee mielelläni tyttöystävän pyllyä housujen läpi, ihanat tuoksut👀😂🤣
- Anonyymi
No nii onhan täällä sentään miehiäkin paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii onhan täällä sentään miehiäkin paikalla
Transu
- Anonyymi
Pyydän anteeksi tuoksuani hississä. En osannut odottaa että tulisit kyytiin seuraavasta kerroksesta vaan päästin naaraan tuoksuani hissiin edellisessä kerroksessa. Hissin oven avautuessa olin hämilläni aikaansaamastani kaasupilvestä enkä kehdannut katsoa silmiisi. Lupaa etten tee noin enää ikinä, tumma leipä ja pavut eivät sovi herkälle vatsalleni.
- Anonyymi
No, oliko Chanelin , Dolce & Gabbanan , vai Diorin tuoksu.?
- Anonyymi
En tiedä ja miehen tuoksu kyseessä, ei ole kyllä enää sama mikä oli silloin kun olin hänen halauksessaan/kainalossa hetken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ja miehen tuoksu kyseessä, ei ole kyllä enää sama mikä oli silloin kun olin hänen halauksessaan/kainalossa hetken..
Nuo edellämainitut tekee myös miehille tuoksut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin haju oli
- Anonyymi
>>oliko Chanelin , Dolce & Gabbanan , vai Diorin tuoksu<<
Vain ihminen on niin typerä, että peittää oman tuoksunsa eri kemikaaleilla, tai jopa eläinten sukurauhasten hajulla, kuten esim. Myskihärän hajulla tai hausteella eli majavan vastaava erite.
Kyllä parasta on antaa omien feromonien toimia ja toki normaali hygienia olla pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin haju oli
Etelä-Suomessa en kerro sen tarkemmin, saanut kärsiä liian tarkoista kirjoituksistani..
- Anonyymi
Kilo valkosipulia syöty.
- Anonyymi
Keppanalle tuoksu
- Anonyymi
Silli vai hajuvesi.
- Anonyymi
Varmaan leemotti silli 😂😂
- Anonyymi
Minähän vain pieraisin jotta huomaisit että minähän se siinä ja odotan kakkoseen lastia tuutin täydeltä.
- Anonyymi
Paskahan se hais kilometrin päähänki
- Anonyymi
Kunnon uros käyttää Morris'ta, Menneniä tai Kourosta :))))
Nykyajan nuoret naiset eivät edes tiedä, miltä nuo tuoksuivat....
Puoli pulloa Kourosta rinnuksille ja Arkadiaan pokaamaan naisia.
Aina toimi.
Kourosta näköjään saa yhä? 96 euroa pullo/100ml.
Yves Saint-Laurentin alla näköjään nykyään. Pitäisikö ostaa ja lemuta kunnolla retrolle joskus- Anonyymi
Kamalaa, jos mies döfää jollekin liikaa kuin freesiakimppu.
- Anonyymi
Jean Paul Gaultierin tuoksu, on ihana miehen parfyymi.
- Anonyymi
Vain ihminen on niin typerä, että peittää oman tuoksunsa eri kemikaaleilla, tai jopa eläinten sukurauhasten hajulla, kuten esim. Myskihärän hajulla tai hausteella eli majavan vastaava erite.
Kyllä parasta on antaa omien feromonien toimia ja toki normaali hygienia olla pitää. - Anonyymi
Kouros, hyi saasta. Siitä saa allergiakohtauksen. Karsee haju. Paco Rabanne eau de sport oli raikas löyhkä. Enää ei voi käyttää mitään kun tulee migreeni.
- Anonyymi
Hänen omisnaistuoksu on todennäköisesti taivaallinen.
- Anonyymi
Heh sehän oli vain viikon vanhat kalsarit ralliraitoineen sekä viikon suihkussa käymättömyys joka toi upean ja freesin ödeerin hajuelämyksen.
- Anonyymi
Paljon helpommalla pääset miesaloittaja jos vaan käyt viruttamassa liat pois, ei tämä omaan aloitukseen spämmäys taida auttaa niin naisen puutteeseen kuin tuoksahteluun
- Anonyymi
Luonnollinen mies antaa feromonien tavoittaa naisen, sitä vartenhan täällä ollaan, älkää valehdelko itsellenne.
- Anonyymi
Pääsikö tuhnu?
- Anonyymi
Unessa tapahtuu paljon
- Anonyymi
Mielikuvitus rajana
- Anonyymi
Sissijuusto ja kalanhaju kohtasivat.
- Anonyymi
Mie etin pulloja aamusella ihan eksyksissä olin
- Anonyymi
kaikilla ei ole pulloja
- Anonyymi
Ellet kuvittele muuta miksi sitten kirjoitat siitä tänne?
- Anonyymi
Haistoit perheen tuoksua
Mun mielestä - Anonyymi
Tärinä alkaa olla loppu ei päävoittoa
- Anonyymi
Ei mitään voittoa arvat poltettu
- Anonyymi
Tulen aina muistamaan sinun ominaistuoksun.
- Anonyymi
Haistoit minut sillä olin kakkinut housuuni.
- Anonyymi
Pesemättömyys kiihottaa joitain Anonyymejä oudosti.
- Anonyymi
Pesyden kerran kuukaudessa.Nyt kai pitää aloittaa peseytyminen useammin,vaikka kahdesti kuukaudessa,sillä sain ihottuman .
- Anonyymi
Minusta paras tuoksu on puhdas saippuan tuoksu.Etenkin rexona saippua tuoksuu hyvälle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949