Mikä nyt näin vappuna neuvoksi kun pallot on täynnä ja munkkeja tekisi mieli? T: Simasuumies
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kannattaa mennä täältä pois, että pääset irti pakkomielteen omaisesta härskistä kirjoittelustasi tälle palstalle,
- Anonyymi
Sulla itselläsi taitaa olla likainen mielikuvitus
- Anonyymi
Käy ostaan kaupasta sokeri munkkeja ja poksauta nuppineulalla ne pallot. 😉
- Anonyymi
Neuvoni se mitä suurinosa miehistä harrastaa.
ota viinapullo käteen ja aloita vapun juhlinta. Lähe baariin. Kännin tuoksinnassa örvellä niille jotain panemisesta ja höylää aamuyöstä jotain tukevassa kännissä olevaa pimatsua jonka olet taluttanut mukaasi minuuttia ennen valomerkkiä baarista.
herää aamulla sen vierestä ja tajuat että se on 58 vuotias 140 kg tonnikeiju jolla kaikenlisäksi sormus nimettömässä. Lähdet vähin äänin karkuun, ja mietit kotona että ei enää ikinä...kunnes sauraavana viikonloppuna... Minä olen oppinut tällä palstalla, että otat tukevasti viinaa ja menet yökerhoon. Niin minä aion tehdä.
Palloista pitää päästää painetta pois ja munkeista voi nuolla sokerit😂
- Anonyymi
Liika paine palloissa 🎈🎈ei ole kyllä hyvästä🤔räjähdysvaara on👏 käsin kosketeltavissa bum..
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Niinpä niin, siksi suosittelen vajuttamista😂
Miten se onnistuu pallojen vajuuttaminen kun aika helposti tyhjenevät kerralla kokonaan? T:aloittaja
- Anonyymi
Ota yhteyttä häneen, jonka viimeksi hylkäsit.
Painu baanalle, sieltä sitä saattaa simasuulle munkkeja löytyä
=)=)=)- Anonyymi
Nyt on ainakin mun munkit aseteltu tarjolle... Ja eikun baanalle. Vappupil...pal..no, naamareita itse kullekkin sillinsyöjäsimasuulle.
Muistakaa jos ei vittua vappuna ei herpestä helluntaina. 🎉🎈🎊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557