Millä mielellä vapun aattona?

Anonyymi

Ikävällä vai känässä jo?

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Imen tikkaria.

• Anonyymi

Tukeva sokerihumala 👍☺

• Anonyymi

Ei yhdesä tule sokeri humala.

• Anonyymi

Selvin päin ja hyvillä mielin verrattuna viikon takaiseen😎

• Anonyymi

Tyytyväisellä mielellä. Alkaa opinnot olemaan loppusuoralla. Kaikki opintosuoritukset tehtynä.
      Tänään olin koululla tulostelemassa viimeistä tehtävää muuten etäilyä ollut koko päivä.

Sitten jatkoin takin etsimistä ja vero modan henkilökunnan osaavuus oli positiivinen yllätys vaikka takkia sieltä en ostanutkaan. Nuori nainen oli silti osaava ja ammattitaitoinen. Hän näki silmämääräisesti heti mitä kokoa olen ja osasi suositella minulle sopivia ja istuvia takkeja. Ne toimivat päälläni paremmin kuin ne jotka itse olisin valinnut.

Hänen suosittelemista takkityypeistä ostin erään mutta toisesta kaupasta 20 euroa halvemmalla.
      32 kokoa onneksi löytyi.

Olen myös tyytyväinen kun sain ostettua parvekkeelle vähän sisustustavaraa. Parveke on mukavampi nyt hengailuun.

Muuten aijon tänään käydä kohta suihkussa ja sitten viettää rauhallinen ilta kotona tyytyväisenä siitä ettei tarvi huomenna heräillä aikaisin vaan voi vaikkapa yömekossa juoda parvekkeella kahvia aamulla. tosin sateista päivää lupailivat säätiedotteet huomiselle että saattaa parvekkeella univiluisella olla liian kylmä hengailla aamulla

Mä tykkään ajatuksesta ettei tarvi juoda itseään ähkyyn ja vatsaa turvonneeksi ja aamulla herätä hirveään päänsärkyyn ja turvotukseen

• Sima selvänä😁

• Anonyymi

Olen muuttunut tässä vuosien varrella ja vanha kaveripiirini etääntyi, nyt jo ehkä kaksi vuotta kärsinyt stressiä ja masennusta kun ei ole ketään samanlaista jonka kanssa hengaa. Työtkin painaa päälle. Känniä aina kun kerkee mut sekin on salassa.

• Anonyymi

Kännissä tietysti.

T. Johanna

• Anonyymi

Munkkeja syönyt mahan täydeltä. Nyt harmittaa ja kohta taas lisää🐷

• Anonyymi

Hyvillä mielin täällä ollaan. Kotiin tullessa päänsärky kiusasi, mutta nyt kun sain ison mukillisen vahvaa kahvia ja nostettua jalat vaakatasoon, niin huomaan päänsärynkin väistyneen. 👌
      Kahvia vahvempaa ei tänään uskallakaan juoda, kun huomenna on taas herättävä aikaisin töihin. ☺

• Anonyymi

Mieli vähän länässä kun kova työputki on takana. Mieli apeanoloinen eikä vapputunnelmasta tietoakaan. Ehkä tämän viikon perjantaina saan työstä puoli päivää vapaata.
      Oli pakko omassa treenipaikassa yrittää rentouttaa kipeitä lihaksia ja muita kudoksia. Vaimon kuoltua en ole pystynyt uusiin suhteisiin kauniimman sukupuolen kanssa. On kannattanut sitkistellä. Kämppä on ollut ison laina vakuutena. Vuoden loppuun saan pitkän painajaislainan loppuun maksetuksi.

• Anonyymi

Lainat on hyvä maksaa pois ennen eläkeikää. Monilla on nykysin hirmu pitkät laina-ajat. Oletteko muuten kuulleet henkivakuutuksista, joilla voi kuitata puolison kuolemasta johtuneet kulut ja esim.asuntolainaa.

• Anonyymi

Otan osaa😞

• Anonyymi

Ei kuitenkaan kannnata ajatella että irroittaisi osia toisista ihmisistä.
        - Kuin lego-palikoistakin, irroitat osia ihmisistä, käsiä ja jalkoja ja päitäkin.

• selevänä tietenkii, se o huomenna mentävä lenkille, ettei tule LÄSKIKS, LÄSKII!!

=)

• Anonyymi

HAE se varattu uskoton palvojasi mukaan.

Hän on tihutöitä tehnyt liikaa jo palstoilla

Anna sille palkkioksi paykopaatti lahjaksi. Sitähän se kerjää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      882
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      660
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      170
      646
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe