Mikä adventismissa mättää kun he eivät halua keskustella nimim. hoteljarin kanssa?
Parasta adventismi ainesta.
#Pää on terävä kuin partaveitsi.
Erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja yliopiston kurssitenteissä.
Mukavaa on olla 60- vuotiaaksi niin hyvässä kunnossa mitä olen saanut olla.
Lihasvaivat estivät liikuntaa, selkähartia kramppasi sijoiltaan jumiin kovettui pyöräilymatkani päälle. Eilen vielä iso paikka aukesi eli on mennyt sijoilleen 1,5 vuoden aikana vähitellen. Liikunta alkaa olla taas mahdollista.#
Näiden syiden takia ei voi päästä eläkkeelle 60 vuotiaana vaikka onkin entinen adventtikirkon maallikkosaarnaaja ja temppelipelimanni.
Tästä vielä noustaan ja saadaan notkeampi viirili mies Vaasan Adventtikirkkoon.
Adventistien ja nimim. hoteljarin väliset keskustelut
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Adventismin henki eikä pyöräily aiheuttavat jumia etenkin menttaalipuolen alueelle.
- Anonyymi
"Adventismin henki eikä pyöräily aiheuttavat jumia etenkin menttaalipuolen alueelle."
Pitkäkestoisesta jumista johtuva hapen puute mm. aivoissa aiheuttaa aivovaurion ja mielisairautta. Siihen kun vielä lisätään adventismin aiheuttama mielisairaus päälle, niin keitos on valmis, eli vintti on totaalisen pimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Adventismin henki eikä pyöräily aiheuttavat jumia etenkin menttaalipuolen alueelle."
Pitkäkestoisesta jumista johtuva hapen puute mm. aivoissa aiheuttaa aivovaurion ja mielisairautta. Siihen kun vielä lisätään adventismin aiheuttama mielisairaus päälle, niin keitos on valmis, eli vintti on totaalisen pimeä.Aivovererenkiertohäiriö näkyy ja tuntuu hyvin vakavina oireina.
- Ei ole ollut sellaisia.
Minkäänlainen hengityshäiriö ei aiheuta hapenpuutetta aivioissa.
Sydämen pysähdys aiheuttaa- mutta aivokapasiteettia ihmisellä on riittämiin tälläistenkin sattuessa.
Aivojen sairaudet, ovat luku erikseen; alzheimer mm.
Olen elämässäni kärsinyt stressistä ja liikarasituksesta.
En muusta.
Minun vuosikymmeniin mahtuu paljon liikunnallista elämää.
Olen laskukoneella laskenut optimaalisen ravinnon. Ruokaremonttini on alkanut 30- vuotta sitten.
Tarkistin vielä tänä aamuna ravinteitani yhden pähkinänajikkeen ja yhden marjalajikkeen lisäyksellä.
50 pähkinöitä - siten että 28 g on määrättyä lajiketta kahta muuta, sekä 50 g maapähkinöitä proteiinien vuoksi.
Vähensin hiukan juuston määrää, ja lisäsin 1,5 dl - 2,0 dl marjojen per vrk määrään 3 rkl yhtä tummaa mutta tyyristä marjaa.
Omega 3:sia kalaöljynä 1 rkl, extra virgin oliivi ja - ryösiöljy, sekä runsaat kasvikunnan karotenoidit marjojen ja pähkinöiden lisäksi tuovat aivoja rakastavan ruokavalion.
Olen hylännyt kaiken raffinoidun, huonon hiilihydraatin, kovat rasvat ja sokerin.
Kaikki kokojyvä- ja jauhot joita ei kokonaan kuorittu, hedelmät, juurekset, kasvikset ja marjat, palkokasvit, sokeroimattomat maitotaloustuotteet, joskus kala-
Tällainen on minun päivittäinen ravinto 60-.
Minua ei enää huvita raataa keittiössä pitkiä prosesseja. Yksinkertaistan ja nopeutan ja säästän ruokien ravinteita ruoassa etten valmistuksella tuhoa ravintoa.
Minun rekisteröityminen päättyi, ja menetän tekstin jos rekisteröidyn puhelimella välillä. Siksi Jarinhotelli nyt ei ole tässä viestissä rekisterissään.
- Anonyymi
Säilyttääkö pyöräily poikuuden ja neitsyyden?
Eräät miehet korostavat omaa neitsyyttään mutta tämähän on vain mainostemppu.
Tule pyöräretkelle kanssani....
https://www.istockphoto.com/fi/photo/painted-cyclist-in-rainbow-gm471878113-27182559 - Anonyymi
Adventtikirkon Seurakunta Laulaa laulukirjassa on virsi 686, joka Jarilekin on tullut tutuksi:
"Pyörällä mä huristelen Sorvan kylään."
Laulukirjassa esiintyy myös virsi 697:
"Hintavalla papilla on Arvon penaali." - Anonyymi
Täällä taas pyöreänpöydän tyhmyydet puhuvat.
Jarikin on vastannut riittävästi, mutta tyhmyys ei sitä ymmärrä.
Eli kuten muissakin eripalstoilla, kahjut puhuvat, kuten täällä, ei päätä eikä häntää.
Ilmeisesti teillä ei ole viisasta tekemistä, koska tyhjät päät noin kalkkaa.
Eikä teiltä voi muuta odottaakaan, kuin sitä, että toistatte itseänne vuodesta toiseen.
Eli elämän kevät, miten kahjua kirjoittajaa elää tällä palstalla. Eivätkä hoksaa sitä, että tekevät juuri itsensä naurunalaiseksi. ts. hulluutta on monenlaista.- Anonyymi
No sieltähän se pyöreässä pöydässä viihtyvä tyhjäpää jälleen on herännyt. Mahtaa se kyrsiä, kun et voi enää viesteihisi laittaa joka kerta eri nimimerkkiä? Nyt olet vain anonyymi uskonharhainen.
" Eivätkä hoksaa sitä, että tekevät juuri itsensä naurunalaiseksi."
No et todellakaan ole hoksannut sitä, vaan jatkat vain tyhjäpäisiä viestejäsi.
- Anonyymi
Adventismi on surkuhupaisaa. David Koreshilla ja hänen suraajilla oli adventismitausta. Myös samoin jehovan todistajat järjestön perustajalla.
Kukaan täysjärkinen ei voi kiistää että adventismi vaikuttaa aivoihin haitallisesti.
Ellen Whitellä oli myös vakava aivosairaus johtuen kiveniskusta. Lopettakaa jo, typerykset. Kirjoituksenne heijastaa vain sairasta mieltänne. Jollei teillä pikku piltit ole asiaa sanottavana, niin katsokaa Pikku Kakkosta.
- Anonyymi
Uskonharhat ja lahkojen valtaapitävät tekevät ihmisestä lapsen asteella olevan typeryksen. Eikös niitä uskonharhaisia juuri kutsuta satujumalan lapsiksi?
Aivottomia pentuja ne uskovaiset siis vain ovatkin. - Anonyymi
Tänään on sananvapauden päivä ja se koskee myös niitä jotka kritisoivat adventismia. Heillä on oikeus kertoa mielipiteensä.
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on sananvapauden päivä ja se koskee myös niitä jotka kritisoivat adventismia. Heillä on oikeus kertoa mielipiteensä.
Sananvapaus on hyvä asia. Toisen ihmisen herjaaminen on paha asia. Kenties kasvaessasi aikuiseksi alat erottaa eroa näiden välillä.
Adventismin kritisoimista en halua millään tavalla rajoittaa. Ainostaan henkilötasolle menevää kirjoittelua. Adventismi ei ole sama asia kuin kenenkään täällä kirjoittelevan ihmisen luonne tai mielipiteet. Ei ole pitkään aikaan ollut.- Anonyymi
Usko luonne = adventismi
Adventismi sopii määrätynlaisen luonteen omaaville. Adventisteilla on omat mielipiteensä ja uskonsa joka myötäilee pastorien opetusta.
Adventismissa korostetaan sapattia ja omaa sapattipyhyyttä sekä erinomaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672