vieläkö löytyy jokin ketju pyöränsä kadottaneille tai pyörän löytäneille?
löytöpyörät
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
Facebookista löytyy
- Anonyymi
Kaikki ei ole facebookissa..
- Anonyymi
niinpä... tieto vuoto buuk! jossa vain paskaa jaetaan no huh huh...
kun ei naamatusten edes tunne?? - Anonyymi
Täälläkö sitä ei sitte paskaa jauheta? Mitään muuta ei olekkaan ku typeriä kommentteja ku voi anonyymina huudella mitä sattuu.
Noh ilmotinpa vain. Voi sitä tehä tunnukset ilman muuta käyttöä jos etsii kadottamaa pyöräänsä. - Anonyymi
hei mää oon fb:ssä..
mut tuntee 700 "kaveria" jee mä oon kyl niin suosittu... että?
pikku nilkkien märkä päivä uni.. virtuaali paskassa päivittelee perättomiä!!
rikollisten stalkkaus taivas... - Anonyymi
Voi sielä olla ilman mitään kontaktejakin. Esim jos kaipailee jonku firman tiedotuksia
- Anonyymi
Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?
Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.
https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/
Muistakaa äänestää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666234Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131847
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473