Kesän kukkasia ja valoa kaupunkilaisille :)

Jokos kaupunkilaiset ovat tuhranneet kesäkukkien ja puutarhojen kanssa? (siis oikean puutarhan ;) ) Puutarhamyymäläthän ovat nyt täynnä kauniita kasveja ja muuta tilpehööriä :)

Lehdestä juuri luin, että kaupunki laittaa mania valoihin sinne sun tänne. Haittaaks se? ;)

Millä fiiliksillä vietätte pyhäpäivää? Jotenkin ei tuntunut pyhäpäivältä, kun nykyään on kaikki kaupatkin auki.

35

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se, että valoja lisätään, niin tuolla keskustassa tulee muutakin myllerrystä.
      Onhan se tietysti hienoa, että laitetaan paikkoja vähän siistemmiksi.

• Anonyymi

Liikennejärjestelyjä tieten vaatii nuo parannukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Liikennejärjestelyjä tieten vaatii nuo parannukset.

Niin varmaan..
        Väläyteltiin siinä myös lämmitettyjä jalkakäytäviä.

• Kerrankin voi sanoa, että herrat miettii jotain fiksua, eli jalkapannoitetut turvapaikanhakijat. Sellasen nilkkakorun saisivat kielteisen päätöksen saaneet.

• Anonyymi

Niin, nilkkapantaan sellainen ominaisuus, että se alkaa mahottoman ulvonnan, kuin auton varashälytin, jos menee 5 metriä lähemmäksi naista.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, nilkkapantaan sellainen ominaisuus, että se alkaa mahottoman ulvonnan, kuin auton varashälytin, jos menee 5 metriä lähemmäksi naista.

Niinpä...samoin kun lähenee lapsia :(

Toivottavasti nyt laittavat tuon jutun käyntiin. Niitä on kylläkin hävinnyt paljon saavuttamattomiin :/

• Taitaa immeiset olla hoitelemassa puutarhojaan, kun palsta on niin hipihiljainen ;)

• Anonyymi

Kittichihunen kävi viestittelemässä feikkausjutuistanne. Viestit kylläkin poistettiin aika pikaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kittichihunen kävi viestittelemässä feikkausjutuistanne. Viestit kylläkin poistettiin aika pikaisesti.

Mitä ihmeen feikkausjuttuja?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mitä ihmeen feikkausjuttuja?

Sunflower

No valitti ainaski että ois pitäny pysyä poissa. Avaus poistui suht nopsaan. Itteeni ei vaivaa vaikkei tänne kaivatakkaan, kirjoitan jos kirjoitan:)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No valitti ainaski että ois pitäny pysyä poissa. Avaus poistui suht nopsaan. Itteeni ei vaivaa vaikkei tänne kaivatakkaan, kirjoitan jos kirjoitan:)

Ai jaa...
        Ois kyllä kiva tietää mitä toi feikkausjuttu oli..

Kyllä mä oon kaivannu sua tänne, ku ei oo näkyny. Kiva, ku on joku höpisemässä täällä kaiķkea maan ja taivaan väliltä :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai jaa...

Kyllä mä oon kaivannu sua tänne, ku ei oo näkyny. Kiva, ku on joku höpisemässä täällä kaiķkea maan ja taivaan väliltä :)

Onko sillä väliä? Se poistettiin, niin ajattelin antaa olla. Älkää enää sitä miettikö.. En halua täällä enää purkaa ja sanoa mielipiteeni, kun kaikki mitä sanon on kaikkien mielestä väärin.

Jättäkää minut rauhaan, ei huvita täällä olla, tulee vain paha mieli. Jatkakaa te vain.

Kittiechihu

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä väliä? Se poistettiin, niin ajattelin antaa olla. Älkää enää sitä miettikö.. En halua täällä enää purkaa ja sanoa mielipiteeni, kun kaikki mitä sanon on kaikkien mielestä väärin.

Jättäkää minut rauhaan, ei huvita täällä olla, tulee vain paha mieli. Jatkakaa te vain.

Kittiechihu

Mä en ymmärrä sua...
        Sä tuossa mun edellisessä alotuksessa kirjotit, ettet ole käynyt, kun kukaan ei ole kaivannut. Siihen minä ja samoin Sunflower vastattiin sulle, että eihän meitäkään kukaan tänne kaipaa, mut kirjotetaan silti.
        Nyt väännät, että muiden mielestä kaikki mitä kirjoitat, niin on väärin. Kuka semmosta muka on nyt sanonut??
        Sä ite väännät nuo kaikki asiat mullinmallin ja sitten loukkaannut ihan itekses!?

Mun mielestä me ei olla loukattu nyt yhtään ketään.

Minä oon tonttua ainoastaan loukannut ja anteeksipyynnön siitä kirjoitinkin.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä en ymmärrä sua...
        Sä tuossa mun edellisessä alotuksessa kirjotit, ettet ole käynyt, kun kukaan ei ole kaivannut. Siihen minä ja samoin Sunflower vastattiin sulle, että eihän meitäkään kukaan tänne kaipaa, mut kirjotetaan silti.
        Nyt väännät, että muiden mielestä kaikki mitä kirjoitat, niin on väärin. Kuka semmosta muka on nyt sanonut??
        Sä ite väännät nuo kaikki asiat mullinmallin ja sitten loukkaannut ihan itekses!?

Mun mielestä me ei olla loukattu nyt yhtään ketään.

Minä oon tonttua ainoastaan loukannut ja anteeksipyynnön siitä kirjoitinkin.

Tarkoitin että kyselitte kuulumisia, siis kaipaatte. Sanotte välillä, ei meitäkään kaivata, ei haittaa.. Mutta välillä taas Tonttu kaipasi sunfloweria ja sunflower yhtä rekatuista miehistä.

Ja kun minä tein aikanaan avauksen ja huhuilin kuulumisia, niin se oli kuulemma tylsää ja pitäisi enemmän keskustella eri aiheista..

Minun mielestäni teidän kaipaillut ei minun avaustani kummempia ole. Juu, teet avauksia, mutta höpöttelette myös. Miksi minun jutut sitten piti tyrmätä? En ole kaivannut punaista mattoa tai ilkeitä ja tylyjä kommentteja.. Kyllä tuntuu siltä että mitä yritän selittää, niin lisää haukkuja..

Tässä nyt mielipiteitä, ymmärtäkää tai älkää. Mutta tuli paha mieli ja sillä sipuli. Anteeksi jos on tunteet.

Kittiechihu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin että kyselitte kuulumisia, siis kaipaatte. Sanotte välillä, ei meitäkään kaivata, ei haittaa.. Mutta välillä taas Tonttu kaipasi sunfloweria ja sunflower yhtä rekatuista miehistä.

Ja kun minä tein aikanaan avauksen ja huhuilin kuulumisia, niin se oli kuulemma tylsää ja pitäisi enemmän keskustella eri aiheista..

Minun mielestäni teidän kaipaillut ei minun avaustani kummempia ole. Juu, teet avauksia, mutta höpöttelette myös. Miksi minun jutut sitten piti tyrmätä? En ole kaivannut punaista mattoa tai ilkeitä ja tylyjä kommentteja.. Kyllä tuntuu siltä että mitä yritän selittää, niin lisää haukkuja..

Tässä nyt mielipiteitä, ymmärtäkää tai älkää. Mutta tuli paha mieli ja sillä sipuli. Anteeksi jos on tunteet.

Kittiechihu

Taisi tontun kaipailut suhahtaa kuuroille korville kun saitit ovat lentäneet bittiavaruuteen! No tulipa selitys auringonkukkasen äkäisyydelle, lemmestä se hevonenkin potkii. Tervetuloa takaisin Kitichen!:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kittiechihu

Kuuluu eri sarjaan kun mies kaipaa naista, ei noista pidä loukkaantua:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kittiechihu

Siellä olikin takana siis vanhat jutut...
        Siitä mä moitiskelin vain silloin, ettet halua höpötellä huumorijuttuja, vaan ainoastaan sellasia tosijuttuja.

Ei ole ollut kyse siitäkään, että kenenkään kaipailuissa olisi ollut jotain vikaa.

Sunflower on kyllä kaipaillu karkkimiestä, mutta en ole kyllä nähnyt yhtään semmosta viestiä, missä tonttu olis kaipaillu Sunfloweria.

Eri ole muiden vika, jos aloitus ei ota tuulta alleen.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Siitä mä moitiskelin vain silloin, ettet halua höpötellä huumorijuttuja, vaan ainoastaan sellasia tosijuttuja.

Ei ole ollut kyse siitäkään, että kenenkään kaipailuissa olisi ollut jotain vikaa.

Sunflower on kyllä kaipaillu karkkimiestä, mutta en ole kyllä nähnyt yhtään semmosta viestiä, missä tonttu olis kaipaillu Sunfloweria.

Tokko täällä olet ollut koko aikaa, avauksia poistetaan tuon tuosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tokko täällä olet ollut koko aikaa, avauksia poistetaan tuon tuosta.

Jos tarkoitat tuota tonttujuttua, niin takuulla olen lukenut kaikki jutut sillonko tonttu vielä täällä kirjotteli.

Sori hirveesti, jos tiputan näitä juttuja alas, mut on vaa pakko sanoa miten asiat on.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Tarkoitin Tinttu, ei Tonttu..

Kyllä minulla on huumorintajua, kaikki vaan keskustelee erilailla ja ottaa osaa eri aiheisiin. Minulle tuli sellainen olo etten ole kiinnostava tai jotain sellaista tuossa aikaisemmin keväällä.. Tai minut halutaan pois täältä..? Voin olla herkkä, mutta satutti.

Kittiechihu

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Jos tarkoitat tuota tonttujuttua, niin takuulla olen lukenut kaikki jutut sillonko tonttu vielä täällä kirjotteli.

Sori hirveesti, jos tiputan näitä juttuja alas, mut on vaa pakko sanoa miten asiat on.

No eipä mitään:(

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin Tinttu, ei Tonttu..

Kyllä minulla on huumorintajua, kaikki vaan keskustelee erilailla ja ottaa osaa eri aiheisiin. Minulle tuli sellainen olo etten ole kiinnostava tai jotain sellaista tuossa aikaisemmin keväällä.. Tai minut halutaan pois täältä..? Voin olla herkkä, mutta satutti.

Kittiechihu

No jokainen kirjoittaa jos kirjoittaa. Ei täällä kukaan saa fanfaareja eikä punaisia mattoja, eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä mitään:(

Häntä pystyyn...
        Pysy positiivisena..
        Ei se maailma tähän kaadu...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai jaa...

Tarkoitti että juttunne eivät ole aitoja ja hyljeksitte myös mielenterveysongelmien takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti että juttunne eivät ole aitoja ja hyljeksitte myös mielenterveysongelmien takia.

Täsmäase tuo mielenterveysongelma.
        Heittää tilaisuuden tullen mielenterveyskortti peliin, niin säälipisteitä kertyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmäase tuo mielenterveysongelma.
        Heittää tilaisuuden tullen mielenterveyskortti peliin, niin säälipisteitä kertyy.

Todella törkeää, en vetoa mielenterveydellä säälipisteitä, se on vain mahdollisuus että jotkut hyljeksivät sen takia. Ja miksi pitää poistettua avaustani täällä jankata? Sanoin että ok että poistui ja te täällä juoruatte ja ilkeilette!

Kittiechihu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella törkeää, en vetoa mielenterveydellä säälipisteitä, se on vain mahdollisuus että jotkut hyljeksivät sen takia. Ja miksi pitää poistettua avaustani täällä jankata? Sanoin että ok että poistui ja te täällä juoruatte ja ilkeilette!

Kittiechihu

Törkeää hyljeksiä mielenterveysongelman takia, saisivat hävetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeää hyljeksiä mielenterveysongelman takia, saisivat hävetä.

Ei tuota kukaan ole hyljeksinyt. Itse se vaan kuvittelee omiaan.

• Anonyymi

Ostin lidlestä muovista valmistettuja kauniita kukkia,ja olen erittäin tyytyväinen,

• Onko ne todellakin muovisia?
        Ennen nuo "kestokukat" oli oikeasti muovisia, mutta sitten niitä alettiin valmistamaan vähän pehmeämmistä aineksista. Eräällä ystävällä oli pöydällään todella kaunis kukkakimppu ja olin kyllä ällikällä lyöty, kun sanoi ettei se ole aito.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Onko ne todellakin muovisia?
        Ennen nuo "kestokukat" oli oikeasti muovisia, mutta sitten niitä alettiin valmistamaan vähän pehmeämmistä aineksista. Eräällä ystävällä oli pöydällään todella kaunis kukkakimppu ja olin kyllä ällikällä lyöty, kun sanoi ettei se ole aito.

Sunflower

Noi on kyllä hiton aidon näköisiä, taitaisin hankkia tommosen muovikimpun jos joskus saan raahattua jonku jätkän papin eteen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Noi on kyllä hiton aidon näköisiä, taitaisin hankkia tommosen muovikimpun jos joskus saan raahattua jonku jätkän papin eteen:)

No ku se päivä koittaa, niin ehkä sä kumminki sit haluat aidot kukat :)

Ihana sellanen hääkimppu, missä on sellanen vähän niinku roikkuva osa.

Alkoi nii naurattaa toi jonkun raahaaminen alttarille :)))

• tinttu-liina

Herrat pitää taas huolen, ettei meillä taviksilla käy lompakko liian painaviks...

Mä en meinaa millään sulattaa sitä, että nuo muutamat rupupuolueet on nyt päättämässä tuolla asioista. Kyllä pitäis mennä niin, että vaalien kolme suurinta ovat automaattisesti hallituksessa.

Huvittava toi oppivelvollisuusiän nostaminen...sitä myöten oppikirjat maksetaan opiskelijoille. Mä kyllä uskon, että lukioon menee ne, jotka sen haluaa käydä. On pieni määrä jotka jättää sen käymättä siksi, kun lukionkirjat ovat kalliita.
      Ne jotka eivät halua koulunpenkillä vanheta, istuvat siellä nyt sitten ilman motivaatiota. Mun mielestä ihan turha menoerä tuli tuostakin :/

• Sain tänään lisänimen dementoitunut Einstein :))
      Nimitys tuli kun kehuin itseäni niin fiksuksi ja samalla unohdin yhden tärkeän asian :P

• Anonyymi

Tinttu, oletko huolehtinut omasta "puutarhasta" sekin kaipaa huolenpitoa, eilen trimmailin pihalla ja myöhemmin makkarissa. Vaimo tykkäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe