En vain voi ymmärtää sinua

Anonyymi

Ihmettelen. Se on päällimmäinen reaktio. Miten ihmeessä kykenet olemaan kuin viilipytty jos sinulla kerta on tunteita ja miten onnistut kätkemään ne niin tarkkaan? Miksi piileksit tuolla tavalla? Aikuinen nainen sentään olet.

66

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko se olla niin ettei halua kommunikoida suomi24 palstalla?

• Anonyymi

En tarkoita pelkästään täällä, vaan myös irl.

• Anonyymi

Minulla ja hänellä ei ole irl yhteyttä joten tuskin olet hän jota vielä joskus mietin.
        En usko, että sellaista yhteyttä enää edes solmiutuu.
        Joskus yritin löytää yhteydelle jonkin syvemmän merkityksen mutten enää.

• Anonyymi

Samaistun.

• Anonyymi

Että sellaiset haistattelut tällä kertaa.

• Anonyymi

En piileskele. Vähä aikaa eri systeemi.
      Ikävä niin hemmetisti..❤️

• Anonyymi

Jossain tilanteissa tunteiden näyttäminen on vain epäsopivaa tai pelottavaa. Itse olen mestari tarvittaessa peittämään tunteeni ja (ulkoinen) viilipyttymäisyys on toinen nimeni.

• Anonyymi

Olen huomannut. Ei tarvitsisi siitä sentään taiteenlajia tehdä.

• Anonyymi

Mistä tiedät että hänellä on tunteita sinua kohtaan?

• Anonyymi

Komppaan tätä! Niin tosiaan, mistä sen voit tietää jos ei ole sanonut suoraan? Voihan olla, ja onkin hyvin todennäköistä, että hän ei ole paskan vertaa sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi

Eivät ole nähneet tosielämässä. Ei välttämättä pelkän juttelun perusteella tiedä toisesta paljoakaan.

• Anonyymi

En tunnista piileksimistä jollen ole ollut palstalla ollenkaan... outoja juttuja täällä...

• Anonyymi

Täällä palstalla on vaikeata tutustua paremmin. En ole piileksinyt, sinä olet kulta! Ja vähän on ollut ristiriitaisia viestejä, enkä ihan tiedä sinunkaan tunnelmista oikeasti tai ehkä jotain kuitenkin. Ja onhan sitä epäluottamustakin ilmassa, turha sitä on kiistää. Se mietityttää, vaikka tunteita on. Ymmärrät varmasti. Ei ihan mutkaton tilanne kuitenkaan. Askel askeleelta vaan kohti luottamusta. haluaisin tuntea sinut oikeasti ja paremmin kaikin tavoin, vaikka aika paljon ehkä jo tunnenkin vai mitä luulet? Ja haluaisin tuntea ihosi ihollani ja .., intohimon jonka aistin joka solulla. Pitäisi tavata ja tutustua ❤️

• Anonyymi

Tunnet, tunnet. Mutta mistä epäluottamus välillemme?

• Anonyymi

Ehkä se ei ole palstakeskustelu vaan ihan kasvokkain juteltavia asioita tai vähitellen rakentuvia asioita. Tai myös nopeasti särkyviä, jos epäluottamuksen aiheet toteutuisivat todellisuudessa. En halua nyt ottaa riskiä että syntyy väärinymmärryksiä, siksi en lähde tässä ruotimaan enempää. Vai huolestuttaako tämä asia sinua juuri nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se ei ole palstakeskustelu vaan ihan kasvokkain juteltavia asioita tai vähitellen rakentuvia asioita. Tai myös nopeasti särkyviä, jos epäluottamuksen aiheet toteutuisivat todellisuudessa. En halua nyt ottaa riskiä että syntyy väärinymmärryksiä, siksi en lähde tässä ruotimaan enempää. Vai huolestuttaako tämä asia sinua juuri nyt?

Ei huolestuta. Omalta kannaltani katsottuna ei ole olemassa epäluottamusta. Hänestä en osaa sanoa, mutta kummastelisin jos olisi. Mitä se voisi olla?

• Anonyymi

Jokin hiertää. Suuttunut?

• Anonyymi

En mäkään ymmärrä aina sua. Tiedätkö itsekään mitä tahdot? On mulla tunteita, paljonkin. Jos tulet lähelle, näet sen mun silmistäni.

• Anonyymi

En ehkä tiedä, koska emme ole olleet niin paljon tekemisissä. Mutta tiedän että olet rakas, enkä haluaisi päästää sinusta irtikään. Haluaisin tutustua, olet rakas, usko mua.

• Anonyymi

Hänet tahdon, se on selvä. Lähellensä juuri haluan. T ap.

• Anonyymi

Älä päästä irti. Kerään rohkeutta. Uskon että olisit odotuksen arvoinen.

• Anonyymi

Ihana sinä. En ole täydellinen, älä vaan sellaista odota. Maailma on täynnä ihmisiä, joista monikin voi olla sopiva kumppaniksi. Lopulta on kyse valinnoista ja tahdosta ja sitoutumisesta ja priorisoinnista ja yhteisestä tutkimusmatkasta itseen, toiseen, elämään. Rakkaus ei ehkä ole mikään kevytjuttu vaan kaita polku joka kuitenkin avaa oven johonkin todella suureen, jota ei sieltä lavealta tieltä löydä. Liittyiköhän tämä tähän nyt mitenkään, ehkä jotenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana sinä. En ole täydellinen, älä vaan sellaista odota. Maailma on täynnä ihmisiä, joista monikin voi olla sopiva kumppaniksi. Lopulta on kyse valinnoista ja tahdosta ja sitoutumisesta ja priorisoinnista ja yhteisestä tutkimusmatkasta itseen, toiseen, elämään. Rakkaus ei ehkä ole mikään kevytjuttu vaan kaita polku joka kuitenkin avaa oven johonkin todella suureen, jota ei sieltä lavealta tieltä löydä. Liittyiköhän tämä tähän nyt mitenkään, ehkä jotenkin.

Heh heh, hmph.
        Minä ainakin pysyn sillä tiellä.
        Yksi ihminen silti säilyy sydämessä,
        ei lähde koskaan pois.
        Siitä on vain vuosia.
        Silti.

• Anonyymi

En odota, itsekin kaukana täydellisyydestä. Tämä vaatii aikaa, en silti vaadi että odotat. Oletko jo kauan odottanut? Tiedän että tilanne on monimutkainen. Saat vahvistuksen tunteistani, jos joku päivä tulet ihan lähelle. En käännä katsettani enkä päästä irti kädestäsi, jos otat siitä kiinni.

• Anonyymi

Peilaat nyt kyllä omaa käytöstapaasi minuun vaikka tunnistin teen juuri noin kuin kuvailet

• Anonyymi

Myönnetään, että itsekin kätken tunteeni, ne syvimmät. Mutta iloani hänen näkemisestään en kätke.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnetään, että itsekin kätken tunteeni, ne syvimmät. Mutta iloani hänen näkemisestään en kätke.

En itsekkään kätke uskallanko kysyä kenelle naiselle kirjoitat?

• Anonyymi

Juu sori, oon huono näyttämään tunteita, mut kyllä se siitä pikkuhiljaa murtuu, yritän aina skarpata ja olla asiallinen....
        Juu mulle sun näkemiset on sellasia että pakahtuu, mutta esitän coolia ettei se loista läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itsekkään kätke uskallanko kysyä kenelle naiselle kirjoitat?

No sille mun upealle ilmestykselle. Kun on lähelläni itselleni tulee väristyksiä kuin viluissani vaikka kylmä ei olekaan. Sopivan muodokas ja kaikkea mahdollista sopivasti tismalleen.

• Anonyymi

Olen kokenut vähän sellaista, ettei häntä kiinnosta mun kanssa jutella enää, niin olen sitten ajatellut, että yritän olla kuin häntä ei olisikaan.

• Anonyymi

Tai ehkä häntä stressaavat muut asiat. Itselläni näin ja huomannut että nainen alkanut etääntyä myös joka tekee lähestymisestä erittäin hankalaa ja jos muita on läsnä tulee siitä täysin mahdotonta. Pahoittelut jos olen tämän kurjan kierteen aiheuttanut.

• Anonyymi

Jos teillä ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita mistä jutella. Tai jos se ei ehdi. Itse toimin vähän samalla tavalla että annan olla jos jokin hiertää.
        Mitäpä sitä väkisellä jos toista ei kiinnosta jutella /en kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä häntä stressaavat muut asiat. Itselläni näin ja huomannut että nainen alkanut etääntyä myös joka tekee lähestymisestä erittäin hankalaa ja jos muita on läsnä tulee siitä täysin mahdotonta. Pahoittelut jos olen tämän kurjan kierteen aiheuttanut.

Stressi voi olla yks syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtäisin hyvin jos olisit hän. Ei se ole helppoa, kun se luonteva juttelu tai yhteys on hieman hankalaa muodostaa monestakin syystä...ja kun olen sellainen, etten tahdo olla mitenkään tunkeileva katsein tai elein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtäisin hyvin jos olisit hän. Ei se ole helppoa, kun se luonteva juttelu tai yhteys on hieman hankalaa muodostaa monestakin syystä...ja kun olen sellainen, etten tahdo olla mitenkään tunkeileva katsein tai elein.

Tämä kommentti sopisi hänen kirjoittamakseen. Vaikuttaa uskottavalta, silti ei voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ap?

Ei ole ap.

• Anonyymi

Kiinnostuksen puute ei ole syynä. Oikeastaan täysin päinvastoin.

• Anonyymi

Trol, lollo, lol 🙂

• Anonyymi

Joillakin voi olla pelko näyttää tunteitaan. Satutettu, ei luota, ei uskalla, haluaa tuntea paremmin jos ette vielä tunne tms.
      Mitä lie sitten sen taustalla.

• Anonyymi

En mitään muuta halua kun tulla sun lähelle...Mun sydän itkee.

Mutta pelkään ettet tunne samoin. Sun pitää tulla vähän vastaan että uskaltaisin näyttää tunteitani.

Mulla on niin ikävä sua, nyt kun ei nähdä hetkeen.

• Anonyymi

Mä yritän. Ikävä sinua, juuri sinua juuri sellaisena kuin olet. Sanon myös, kun haluat kuitenkin kuulla sen... ikävä kehoasi, läheisyyttäsi ja rakastelua kanssasi.

• Anonyymi

Miten ihmeessä voit kirjoittaa näin? Kenelle kuvittelet kirjoittavasi? Vai Vastaatko omiisi? Ei voi olla enää totta tämä kaikki täällä... Tsiisus loord....
        🐅
        Öitä tänne hourulaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä yritän. Ikävä sinua, juuri sinua juuri sellaisena kuin olet. Sanon myös, kun haluat kuitenkin kuulla sen... ikävä kehoasi, läheisyyttäsi ja rakastelua kanssasi.

Kuin myös... Haaveilen liikaa siitä 😄 Mä en kestä enää tätä ikävää.

Annatko jotain tunnistetta?

• Anonyymi

Täällä on kilpakosijoita näköjään 😊. Ei nähdä varmaan hetkeen. Samaa juuri ajattelin, että jos vain suojamuurin takaa antaisit heikonkin signaalin, niin uskaltaisin kaikenlaista. Siinä meidän kynnyskysymyksemme.

T ap.

• Anonyymi

Joku muumunkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on kilpakosijoita näköjään 😊. Ei nähdä varmaan hetkeen. Samaa juuri ajattelin, että jos vain suojamuurin takaa antaisit heikonkin signaalin, niin uskaltaisin kaikenlaista. Siinä meidän kynnyskysymyksemme.

T ap.

Samaa minäkin olen ajatellut. Oletko JM?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa minäkin olen ajatellut. Oletko JM?

Joo olen. Jorma Mulkqvist.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T ap.

Miten tiedät Ap että naisella on tunteita sua kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tiedät Ap että naisella on tunteita sua kohtaan?

Vaistoan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaistoan.

Koska näit hänet viimeeksi?

• Anonyymi

Ehkä hitaasti eteneminen on parempi kuin kiireellä. Voihan se vähän katella jja kuulostella ensin, jaksatko odotella vai siirrytkö seuraavaan.

• Anonyymi

Nämä stalkkaajat stalkkaa. Yrittävätpä kovasti saada tietoja. Meni aika monella huti. Ei sinnepäinkään.

• Anonyymi

Että näitä leikkejä täällä, ei jaksa enää täysin sokkona kaivata ja rakastaa, siispä hyvä mennä nukkumaan. Jääkää tänne homehtumaan 🤢

• En ole oikeestaan koskaan tajunnut tämän palstan syvintä merkitystä. Siinä annetaan ymmärtää tunteiden, kaipauksen, rakkauden ja ikävöinnin ilmaisemisen mahdollisuus ihmisille. Sitten kun sen tekee niin siihen tulee kaikenlaista paskaa ja vittuilua vastaukseksi. palstalaisistahan sekin johtuu... Ja itsestäni...

Aikoinaan tulin tänne ikävöinnin ja tärkeän ihmisen kaipauksesta. Kirjoitin pitkään. Hartaasti. Kaipauksella. Elämän-ja työ tilanteeni kustannuksella. Keskeneräisyys ihmissuhteessa repi sisintäni ja pakotti siihen.

Nyt on viisi vuotta kulunut siitä ensimmäisestä yhteydenotosta 25.5.2014 häneltä. Yhteys katkesi kokonaan kesäkuussa 2016.

Minusta on tosi surullista kirjoittaa tänne kun olisin halunnut kirjoittaa sinulle oikean kirjeen ja jutella kanssasi sitä kautta. En ole löytänyt yhteyttä sinuun näiden vuosien aikana muutoin kuin täällä.
      Oon tosi väsynyt.
      Levollista yötä.
      🐅

• Anonyymi

Tuo on totta. Täällä on kirjoittajia, jotka tulevat sotkemaan ja tärvelemään hyvää keskustelua, motiivina ehkä mustasukkaisuus tai puhtaasti kateus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Täällä on kirjoittajia, jotka tulevat sotkemaan ja tärvelemään hyvää keskustelua, motiivina ehkä mustasukkaisuus tai puhtaasti kateus.

Sanoisin, että olet onnistunut aika hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että olet onnistunut aika hyvin.

Kommentti meni väärään kohtaan.

• Anonyymi

Koen, että tunteideni näyttäminen olisi tässä tilanteessa epäsopivaa. Taistelen, että saan tunteeni pysymään piilossa.

• Anonyymi

Tähän piti tulla kommentti. Sanoisin, että olet onnistunut aika hyvin.

• Anonyymi

Kyllähän minua viilipytyksikin voisi kai sanoa, ainakin jossain tilanteissa. Silti epäilen kyllä, että hän on nähnyt tunteeni, vaikka niitä yritänkin peitellä olosuhteisen pakosta. Hänelle voisin kyllä kertoakin, mutta tuntuu siltä, ettei hän halua tietää, kun pitää mielestäni etäisyyttä.

• Anonyymi

Pidän etäisyyttä, koska tunnen samoin ja olosuhteet tosiaankin saisi mut hankalaan asemaan, jos olisin yksin asian kanssa.

• Anonyymi

Sinun luulisi jo tietävän tunteistani, ei tuo tilanne hankalammaksi voisi mennä kuin on nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun luulisi jo tietävän tunteistani, ei tuo tilanne hankalammaksi voisi mennä kuin on nyt.

Mistä päättelet tietävän?

• Anonyymi

Olen niistä ainakin jossain määrin kertonut.

• Anonyymi

Juu lasten kanssa joskus leikin piilosta. Tänään kuitenkin kerään kimpsut ja kampsut ja lähden pariksi päiväksi rentoutumaan. Hyvää ruoka, juomaa ja aurinkoa. Viilipytyt jätämme kotiin.
      Mukaan otan jm:n eli Jorma Mulqvistin. Mennessäni karistan kilpakosiat kintereiltämme.
      Meillä tulee kiva reissu.😄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      156
      17101
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      187
      3769
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      20
      2843
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1987
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      255
      1769
    6. 83
      1708
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1239
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1105
    9. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      42
      1083
    10. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1075
    Aihe