Mjoo
Olen (niin pitkään kuin muistan) etsinyt intuitiivisesti kristallipallostani surkeinta elokuvaa ever, ja nyt ollaan TOdelLA lähellä.
Kliimaksi
(Hihitystä)
D-tox (löytöjä televisokanavilta)
14
<50
Vastaukset
Mjoo
On kieltämättä outoa että etsin täydellisyyttä sen väärästä päästä.
Mitä järkeä?
(Hirn)Mjoo
Piernen tutkimusretken saldona huomasin että Stallone ei ole Bronxista, vaan Hell's Kitchenin kakaroita.
Siis Sylvester vietiin pissalle pentuna keskuspuistoon, jos viemärit eivät himassa vetäneet.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Piernen tutkimusretken saldona huomasin että Stallone ei ole Bronxista, vaan Hell's Kitchenin kakaroita.
Siis Sylvester vietiin pissalle pentuna keskuspuistoon, jos viemärit eivät himassa vetäneet.
(Hihitystä)Ultimaten surkeuden äärimmäinen nurkkaus on paikka jossa kannattaa piipahtaa (toisten toimesta), sillä näkökulma laajenee ja todellisuus saa uusia muotoja - tai muodon.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Ultimaten surkeuden äärimmäinen nurkkaus on paikka jossa kannattaa piipahtaa (toisten toimesta), sillä näkökulma laajenee ja todellisuus saa uusia muotoja - tai muodon.
(Naurua)Mjoo
Kyllä tässä on ihan pontti.
Mitä kammottavamman teoksen eteen joudut, sitä jumalaisemmiksi omat kykysi koet.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Kyllä tässä on ihan pontti.
Mitä kammottavamman teoksen eteen joudut, sitä jumalaisemmiksi omat kykysi koet.
(Naurua)Siis pointti.
Pontista en osaa sanoa mitään.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Siis pointti.
Pontista en osaa sanoa mitään.
(Reps)Oikeastaan on kysymys siitä että kuinka kauan on mahdollista noin "yleensä" sietää tämänkaltaista shittiä?
Yrittääkö tämä elokuva väsyttää, innostaa vai lannistaa?
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Oikeastaan on kysymys siitä että kuinka kauan on mahdollista noin "yleensä" sietää tämänkaltaista shittiä?
Yrittääkö tämä elokuva väsyttää, innostaa vai lannistaa?
(hihitystä)Kulttuurievolutiivinen pohjanoteeraus
Kun näen vielä yhden tätä huonomman elokuvan, niin olen saavuttanut sellaisen tason, joka on kuin peruskallio, ja josta ei ole enää tietä alaspäin, ja jonka vuoksi sille sen ominaisuuksien vuoksi on rakennettava kaikki tuleva.
(Naurua)Kuulostaa aika rasittavalta. Miten olisi tauko elokuvien katselusta.. Vain lepoa luonnossa ja mielikuvituksen vapaata assosiaatiota?
🐅
(helpotuksen hyrinää)Funeau kirjoitti:
Kulttuurievolutiivinen pohjanoteeraus
Kun näen vielä yhden tätä huonomman elokuvan, niin olen saavuttanut sellaisen tason, joka on kuin peruskallio, ja josta ei ole enää tietä alaspäin, ja jonka vuoksi sille sen ominaisuuksien vuoksi on rakennettava kaikki tuleva.
(Naurua)Mjoo
Siis ihminen on olento, joka sekä ajattelee että tuntee.
Hänellä on myös silmät.
Minne tämä ihminen on kadonnut?
https://www.youtube.com/watch?v=hAzzR2UklokFuneau kirjoitti:
Mjoo
Siis ihminen on olento, joka sekä ajattelee että tuntee.
Hänellä on myös silmät.
Minne tämä ihminen on kadonnut?
https://www.youtube.com/watch?v=hAzzR2UklokNiin.... Minä en tiedä.
Kun vastaat itse itsellesi niin sinulla on
varmaan se vastaus.
🐅
- Anonyymi
Mä kaipaan sitä entistä aikaa kun luin paljon kirjoja. Mun elämästä on mennyt viisi vuotta etten ole pystynyt keskittymään muuhun kuin runoihin tai aforismeihin.
Jotenkin elämä meni sekavaksi. Enkä ole vieläkään saanut siitä kunnollista otetta.
Ihastuin ja rakastuin. Kaikesta meni holtti pois. Vielä jälkeenkin päin se tuntuu järjettömältä... - Anonyymi
Hyväsydämmisenä ja jalona ihmisenä päätän auttaa sinua. Pystytkö katsomaan tuon loppun asti.
https://www.iltalehti.fi/iltvleffat/a/ed0529ef-660e-48bf-ab91-85c1f7d125a9
( hihitystä )- Anonyymi
En tiedä kelle tuon tarkoitit edellisistä.
Katson jos joskus on aikaa. - Anonyymi
Riitta on tuossa vielä aika kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.15617101Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1873769Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k202843- 681987
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2551769- 831708
- 2611239
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371105Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11075