Teuvo Suni: Suomi24, Tätä vielä kysyn

Teuvo Suni: Suomi24 Tätä vielä kysyn?

Ettekö voisi antaa tekoälyllenne kurinpalautusta, etteivät Teuvo ja totuus ole Raamatusta keskustelun vihollisia, vaan ainoat ystävät, jotka tietävät tämän kirjan totuuden. Eikä Teuvo Sunin nimen vierellä oleva kuva ole kuva takapuolestani, jollaisena sen tämä siikajokinen hoitomies näkee.

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman (ja tekoälyn) vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Miten suuri rahallinen menetys se Suomi24:lle olisi, jos tällä palstalla saisi kirjoittaa ja kommentoida vain väestörekisterissä olevalla nimellä ja kuvalla. Antamani esikuvan mukaisesti.

Vai menisikö siinä maine Suomen suosituimpana valheiden levittäjänä?

Tätäkään en kysy vihassa, vaan rakkaudesta totuuteen, enkä tähän:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Tämä ihminen tuli Kristuksen kutsumasta Saulista, kun Saatana teki hänestä Paavali,

Aamulla nämä kaikki olivat etusivulla, mutta kun äsken koneen avasin, ei niitä ollut enää edes saattohoito-osastolla:

Teuvo Suni: Tämän varmenpaa ei ole
Teuvo Suni: Elämän menettäminen
Teuvo Suni: KYLLÄ Jumala puhuu
Teuvo Suni: Teidän loistava tulevaisuutenne
Teuvo Suni: Miksi Johanneksella oli kirkas käsitys verestä?
Teuvo Suni: Ei tule onnistumaan
Teuvo Suni: Varokaa veren viettelystä
Teuvo Suni: Hyvää yötä

Mistä johtuu teidänkin saatanallinen suhteenne totuuteen, joka on samanlainen kuin teidän suosikillanne. Hartaanselän vanhoillislestadiolaisella hoitomiehellä. On tietysti turha pyytää, että nämä palauttaisitte

22

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hapatusta Sunin höpötykset

      • Anonyymi

        Menisit Teuvo hoitoon, jos vielä auttaa...epäilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menisit Teuvo hoitoon, jos vielä auttaa...epäilen.

        Minut otettiin hoitoon 11.8.1985.

        3 vuotta ja kuukautta minua hoidettiin ja samalla koulutettiin sotilasmestarista Mestarin sotilaaksi.

        Päästötodistus annettiin 8.11.1988;

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.

        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi
        olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Oletko jo unohtanut sen, miten näin perusteellisen hoidon saanut kuljetti sinua hoitoon OYKS nimiseen hoitolaitokseen, kun pelkäsit lentäviä mustia kissoja?


    • Anonyymi

      Teuvo Sunin kirjoitukset ovat täyttä totta.

      ei-lahkolain

      • Kiito sinulle, vaikka en ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Kyllä ne kuitenkin mieltä lämmittävät tämän saatanallisen hurmoshengen herjausten lomassa.


    • Jaa kiitos jälleen viestiinne sisältyvästä tiedosta. En aiemmin tiennyt syytä siihen minkä vuoksi peräätte oikeita nimiä ja valokuvia. Tuo, että pidätte nimimerkillä esiintymistä vääryden tekona on melko selkeä näkökohta.

      Ehkä koko Internet on menossa siihen suuntaan tai sitten ei? Ainakin EU:n uusi tekijänoikeusdirektiivi tiukentaa melko paljon monia nettiin liittyviä käytäntöjä.
      Mulla itselläni on kokemuksia lapsuudesta asti, että kukaan ei kuuntele mua tai anna arvoa millekään sanalleni. Siksi olen sydäntä myöten varma, että kukaan ei täälläkään milloinkaan kuuntele tai pane mitään painoa millekään mitä sanon.

      Jeesus sanoi, että vain ne, jotka ovat noudattaneet hänen sanojaan kuuntelevat teitä, mutta ei yksikään toinen. Itse en vanno valoja, en menen naimisiin, olen luopunut omaisuudesta ja kaikenlaista muuta mitä Jeesus edellyttää tehnyt ja noudattanut. Mutta tuskin löytyy kovin montaa muuta, joka on noudattanut lähes mitään. Tilanne jatkuu samana: Kukaan ei kuuntele eikä ota korviinsa! Eihän se edes ole mahdollista.

      Toki moni höpötys olisi saattanut jäädä minulta höpöttämättä, jos omalla nimelläni olisin esiintynyt. Anteeksi siis tuo vääryys etten esiinny omalla nimellä. Toisaalta olisin ollut ehkä TEKOPYHÄ, jos olisin esiintynyt omalla nimellä. Nyt en tahdo antaa mitään hyvää vaikutelmaa itsestäni, vaan olen rehellisesti välillä pihalla ja rivo ja epäkohtelias. TEKOPYHYYS ON yksi asia joka on minulle kammotus.

    • Vielä sinulle alfa123om

      Nuo luopumisesi ovat sinusta tekopyhän tehneet. Pyhällä Hengellä niihin ei ole osaa eikä arpaa.

    • Anonyymi

      Terveiset Ruukin tutka-asemalta,siis tuon aseman läheltä kuitenkin.

    • Kiitos!
      Sinä et taida olla hoito- etkä lähetysmies?

      Niissä maisemissa vierähtivät vuodet 1958-2013. Enkä niitä pahalla muistele,

      Minut tapaat myös Fasebookista kun täällä ei totuutta suvaita.

      • Anonyymi

        Mikä on faSebook?
        Kuvastasi vielä sen verran että ole sanonut ettei se ole SINUN takapuolestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on faSebook?
        Kuvastasi vielä sen verran että ole sanonut ettei se ole SINUN takapuolestasi.

        Kun paljon kirjoittaa, saattaa tulla Facebookistakin tulla Fasebook.

        Sanoi sen siksi, kun tuo Hartaanselän hoitomies, kuvan ja nimen nähdessään: "Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?

        Tämän ovat Sumi24:n tekoälyn opettajat välittäneet myös tekoälyllle:
        Tuollaista rietasta vanhan miehen takapuolta ei näillä palsoilla suvaita. POISTA HETI.

        Ja hoitomies iloitsee; "Sunilaisuus on kukistettu, kiitos Herran!"

        Puutöitä teen edelleen. Kohta valmistuu keinuhevonen no 124 toimitettavaksi SOS-lapsikylien lapsille.

        Jos käyt Etelä-Karjalassa, tule käymään.

        Tämän muistat väärin: En ole Hiukkavaaran pioneeri vaan sotilasmestari, jonka Mestari koulutti omaksi sotilaakseen, ihmisten vihattavaksi.


      • Anonyymi

        Mukava että teet puutöitä edelleen.Kiitos kutsusta.
        Kun kysyit että olenko lähetysmiehiä vai mitä,niin itseni esittelin Hiukkavaaran pioneeriksi.
        Täytyy myöntää etten ole aiemmin tätä keskustelupalstaa lukenut.


    • Anonyymi

      Kiitos kiitoksista Teuvo.
      Hiukkavaaran pioneeri Ruukista.Muistelenko oikein,kävit tekemässä puutöitä koululla iltaisin.Puutyöpiiri,poikasena tuli käytyä.

      Jappa

    • Anonyymi

      Teuvo luulee että raamatussa on jumalan kirjoituksia...ei ole, ihminen on ottanut vallan leikkiä jumalaa ja ottanut oikeuden jumalalta esiintyä hänenä muka jumalan sanoja raamatussa.
      Teuvolla on yhtälainen mielikuvitus, raamattu on kalevelaan verrattava eepos, kalevalassakin kerrotaan luomisesta.

      Teuvo oliko jumala niin avuton että joutui antamaan ainoan poikansa syntiemme tähden, minkä takia jeesus niminen joutui ristille...eikö roomalaiset ole siitä kirjoittaneet..
      Juutalaiset eivät usko jeesus satuun, sadun keksivät myöhemmät uskovaiset.

      • Anonyymi

        Näin, olen aina pitänyt uskontoja teennäisinä.


      • Jumala ei todellakaan ole avuton, vaan kaikella hänen suunnitelmillaan on tietty tarkoitus.

        Käy Facebookista lukemassa, mitä kaikkea olen sinne kirjoittanut. Tänne en enää näitä tuo, koska tekoäly ne poistaa, eikä Suomi24 voi sille mitään.

        Facebookista löydät myös sähköpostini ja puhelinnumeroni.

        Sain hetki sitten heiltä tämän viestin:

        "Tekoäly toimii palstalla itsenäisesti, eikä se valitettavasti ole erehtymätön. Mikäli virheellisiä poistoja tulee, otathan yhteyttä ylläpitoon. Huomaathan, että saman viestin kirjoittaminen palstalle monta kertaa ei ole sallittua."

        Tämä, mitä äskettäin tänne kirjoitin, on totta:

        Hän, TEKOÄLY, korottaa itsensä kaiken totuutena pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Suomi24:n temppeliin ja julistaa olevansa jumala.


    • Nuorille nettineroille lähetän toivomuksen:

      Voisitteko rakentaa tekoälyn, joka kumoaa tuon Tekoälyn totuuden vastaiset päätökset, ennen kuin ehtivät keskusteluista mitään poistaa?

    • Anonyymi

      Ei tarvitse, Teuvon poistaminen on paljon helpompaa.

    • Anonyymi

      Teuvo Suni on korottanut itsensä muitten yläpuolelle kertomalla henkimaailmasta, tsamanismia.

    • Anonyymi

      Tämäkö on vanhoillislestadiolaisille tsamanismia:

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi:
      "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

      "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.
      Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

      Saatana sanoo: Kun aivopieru tulee. . . .

    • "Kaukaa sinua hain". vielä löysin.

      • Anonyymi

        Sano Teuvo kun homox pimahti


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe