Mä olen googlannut tapoja joilla voisin tappaa itseni, en pysty mihinkään niistä koska fyysinen kipu pelottaa liikaa.
Oon aika laiha, noin 45 kiloa, oon viime päivinä ollut niin surullinen/ahdistunut että en syö enää kuin vain yhden aterian päivässä
Haluisin psykiatriseen osastohoitoon koska mulla on niin huono olo ja pelottaa, että mielenterveys pahenee. Mutta olen nuori ja asun äitini kanssa. Me ei tulla toimeen, enkä halua että hän tietää mitään mun terveydentilasta. Hän reagoisi tosi huonosti ja se tekisi mun tilanteesta vielä vaikeamman
Kirjoitan tämän koska haluan kertoa jollekulle, kun en pysty terapeutille kertomaan enkä kenellekkään muulle ole kertonut
Mulla on todella huono olo
Itsetuhoisuus?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katso vaikka omaa kättäsi. Se on outoa, että se on lähes täydellinen. Miksi sinulla on täydellinen käsi? Ihon sisällä menee ravinteita lihaksiin ja solukoihin jotka kaikki ovat kohdallaan juuri niin kun pitääkin. Jokainen nivel on kohdallaan ja kaikki toimii.
Arvaatko yhtään, mitä sellainen maksaa?
Jos joku siis tekee sen.
Jumala on luonut ihmisen ja täydelliseksi.
Pahuus on Jumalaa vastaan. Se ei halua myöntää Jumalan tekemää kauneutta ja täydellisyyttä van haluaa tuhota sen heti.
Jos siirtyy kädestä vaikka päähän. On siinä tuhat kertaa hienompi systeemi kun tietokone tai kännykkä tai mikään. Kukaan ihminen ei ole pystynyt tekemään vastaavaa rakennelmaa. Jos pystyisi, hän olisi miljardööri.
Taas sama, sen on Jumala luonut, paholainen yrittää tuhota sen ajatuksilla, tunteilla ja vaikka millä, koska se ei kestä Jumalan täydellisyyttä hipovaa luomusta.
Joskus itse ihmettelen, että mitä me ihmiset valitetaan, kun olemme saanut niin hirveän paljon itsessämme jo pelkästään. Pitäisi olla iloinen ja onnellinen tuosta kaikesta. Ihan kaikki ihmiset ei saa yhtä hyviä asioita, mutta saavat muita asioita.
Sanoisin sinulle aloittaja. Ollaan onnellisia kun siihen on äärettömän suuri syy.- Anonyymi
En ole kristitty tai kuulu mihinkään uskontoon
Tollaset kommentit ei yhtään auta
Tarvitsen oikeasti apua
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tilanteestasi tänne! Kannustan sinua kertomaan tilanteestasi jollekulle läheiselle aikuiselle. Lisäksi on olemassa auttavia palvleuita, joihin voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä ja anonyymisti. Niistä voit saada lisää neuvoja:
- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/. Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.
- Tukinet - tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/. Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna 24/7.
- Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.
Voimia tilanteeseesi!
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638