Hyvää naistenpäivää!

n52

Malja meille upeille naisille!

Kahvi,viini,vesi tai mikä lieneekään maljan sisältö.
Kippis!

13

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinih52

      kippis ja kulaus. oikein hyvää naistenpäivää

    • mies 50+

      Kateeks käy ku kuuntelin Taabermannia aamutellussa,se poika osaa nuolaista,no ei ei sitenkään käy kateeksi olkoon mokoma kikolo

      • Heta

        Kiitos Suomen miehet,kun olette niin hyvin naisia pidelleet...että olemme oikein oman päivänkin saaneet.Erinomaisen hyvää ja iloista ja mukavaa kevättä niin tyttäret kuin pojatkin vauvasta vanhuksiin.


      • muoriska

        Ei se taapermann voi mikään kikolo olla, eihän se edes näytä kikololta. Ei varmaan saisi kellistettyä ensimmäistäkään niitä typyjä, jotka yleensä kikolojen perässä...

        Vaan omituisen erilaista tekstiä tulee pään sisältä, jos vertaa pään ulkoiseen olemukseen.

        Varmaan voi vetää sen johtopäätöksen, että ei ole koiraakaan karvoihin katsominen.

        Tai kikoloa.


    • Naiset,olette ansainneet oman päivänne.
      Onneksi olkoon ninunkin puolestani.

    • Pirre*

      ja kilautus kaikille meille naisille ja kippis myös teille miehen köriläät, mörököllit mokomat..

      Iloista naistenpäivän jatkoa teille kaikille!

      • Roope63

        en valittele, voivottele,
        onnea näin toivottelen ;)))


      • Pirre*
        Roope63 kirjoitti:

        en valittele, voivottele,
        onnea näin toivottelen ;)))

        oamako mulle, vai eksyitkö vaan - kiitosta paljon!!


    • seven

      Upeata naistenpäivää kaikille naisille,ovat sen ansainneet!

      Odottelen tässä luvattuja kukkia tai muuta...?!

      Mut taidampa lähteä tuonne ulos tuuleen ja tuiskuun

      itsekin..happihyppely tekee hyvää!

      Menen metsään nyt!

    • Sain juuri tekstiviesti:
      "Tänään haluan kaataa laseihimme parasta samppanjaa sekä toivottaa onnea ja iloa sinulle ja kaikille upeille naisille maailmassa. Mukavaa naistenpäivää!"

    • Upea päivä meille tänään

      Hieman kyllä olin pettynyt kun ei miehet onnitelleet naistenpäivänä
      Ovat ehkä sitten muistaneet edes omia naisiaan kotona ja seurustelukumppaneitaan
      Olin ylllättynyt vain asiasta että se on noin vaikea asia ehkä miehille
      Naistenpäivän onnittelut tuli kyllä telkkarista aamutelevisiossa ja runonkin sieltä Tommi Taberman meille naisille runoili - kivaa
      Huomioiminen saa hyvälle mielelle ja kukapa kieltää muistamasta useamminkin kuin noina määriteltyinä keksittyinä päivinä
      Kiitos heille jotka muisti
      Onnellista olla Nainen

      • samanlainen nainen

        Luetaan joka ilta peilin ääressä:

        Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa:
        Kyllä on naisen elämä rankkaa.
        Veltostuu vatsa ja roikkuu rinta
        eikä sileä ole ees reidenkään pinta.
        Alkaako vaivata tanttatauti?!!!
        Unohda se ja elosta nauti.
        Höyrytä, haudo ja itseäs helli,
        kylvetä, kuori ja yrteissä kelli.
        Pääsee näin valloilleen kehon kieli:
        Hohtavat silmät ja virkistyy mieli.
        Katsoo pian peilistä uusi nainen:
        Täydellinen ja siis SINUNLAINEN.


      • Tuntui Hyvältä
        samanlainen nainen kirjoitti:

        Luetaan joka ilta peilin ääressä:

        Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa:
        Kyllä on naisen elämä rankkaa.
        Veltostuu vatsa ja roikkuu rinta
        eikä sileä ole ees reidenkään pinta.
        Alkaako vaivata tanttatauti?!!!
        Unohda se ja elosta nauti.
        Höyrytä, haudo ja itseäs helli,
        kylvetä, kuori ja yrteissä kelli.
        Pääsee näin valloilleen kehon kieli:
        Hohtavat silmät ja virkistyy mieli.
        Katsoo pian peilistä uusi nainen:
        Täydellinen ja siis SINUNLAINEN.

        Siellä on runo Rakastan sinua naiseni. Ihanaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe