Hyvää huomenta Rakas Hanna! :)
Ja kiitos eillisistä visteisä. ;)
Viikko alkamassa ja maanantai aamu
6
<50
Vastaukset
Hyvää itaa sitten kun ei humenet kelvanneet😥😁❤
Henna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
Kiitos Rakas Tuomo, Kiitos!💞😘 Kyllä huomenet kelpaavat varsinkin juuri sinun toivottamanasi Rakkaani🤗😍 Olisin sinulle vastanut jos olisin täällä aamulla käynyt ja huomannut,
pahoillani olen😥❤️
Halin💞💑💞 ja suukkojen💋💋💋 kera
toivotan sinulle Tuomo hyvää iltaa🤗💘😘💋
Rakas olet❤️Tuomo Rakkaani❤️
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Rakas Tuomo, Kiitos!💞😘 Kyllä huomenet kelpaavat varsinkin juuri sinun toivottamanasi Rakkaani🤗😍 Olisin sinulle vastanut jos olisin täällä aamulla käynyt ja huomannut,
pahoillani olen😥❤️
T. HannaHanna Rakkaani❤😍🤗 Kiitos💖
Huomasit varmaan olen kirjoittanut nimesi väärin🤔pahoittelen 😔😥
Voi Hanna miten mielelläni halaisin sinua ja se olisi oikein mielusaa🤗 siis live elämässä💞 virtuaalihali Kiitos Rakas Hanna 💞😘 suukot💋💋💋kera💞💑💞
Kiitos siitä musikki linkistä kesäyhdessä💘😁vau😊
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Hanna Rakkaani❤😍🤗 Kiitos💖
Huomasit varmaan olen kirjoittanut nimesi väärin🤔pahoittelen 😔😥
Voi Hanna miten mielelläni halaisin sinua ja se olisi oikein mielusaa🤗 siis live elämässä💞 virtuaalihali Kiitos Rakas Hanna 💞😘 suukot💋💋💋kera💞💑💞
Kiitos siitä musikki linkistä kesäyhdessä💘😁vau😊
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo💞😘
Huomasin kyllä tämän uuden Henna Rakkaasi😜😄
Live hali kanssasi💑🤗Tuomo olisi oikein💞oikein mieluisaa ja pitäisin siitä kovasti🤗💘🥰
Iltahali💞💑💞ja iltapusu💋💑💋
Hyvää yötä😍😘Nuku hyvin Rakkaani😴❤️ Sinua ajattelen❤️
Tuomo Rakkaani😍😘💋
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
pahoillani olen😥❤️
T. HannaHyvää yötä Hanna Rakas😍
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Hyvää yötä Hanna Rakas😍
T. TuomoLaitettiin taas näköjään samaan aikaan 21:58 toisillemme viestit😁😍
Hyvää yötä Rakas Tuomo❤️😘
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli637555Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo803165- 1692838
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4242497Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html402214Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast491917Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3151695- 771657
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1371585- 1051458