Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
Olisiko sinulla
42
1927
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Riippuu keneltä kysyt?
- Anonyymi00002UUSI
tottakai! kysytkin vielä
- Anonyymi00003UUSI
Et ole valinnut..?
Sivusta? - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et ole valinnut..?
Sivusta?en ole koska en voi tyhjätaskun kanssa ruveta styylaamaan. en jaksa enää
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
en ole koska en voi tyhjätaskun kanssa ruveta styylaamaan. en jaksa enää
Mikä taso pitää olla
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä taso pitää olla
elintason pitää olla semmonen ettei ruokakaupassa tarvii miettiä halvinta ja sitten pistää muhun fyrkkaa kiinni. lupaan pysyä siinä hyvännäkösenä aina ja nähä vaan mun miehen
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä taso pitää olla
No vaikka sen verran, ettei tartte kuutamokeikkaa tehdä, kuten esim vaikka kuparia pölliä öisin?? Kivaa guben jututusta
- Anonyymi00004UUSI
On kai hänellä
- Anonyymi00005UUSI
Mitään etsinyt, jaksa jokapäiväistä juttua.
- Anonyymi00006UUSI
Kuka nyt ei ilmaista ämpäriä haluasi. Vai miten se oli.
- Anonyymi00014UUSI
Siitä visiostako tämä sinun laitapersun betahermoromahdus on kiinni, että ihan niin monta ois näitä ns rotupettureita että pitää näitä mielenköyhiä kaskuja sen takia jokeltaa? Kiitos tästäkin tiedosta
- Anonyymi00015UUSI
Oliko tää tarkoituksella vttumainen?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oliko tää tarkoituksella vttumainen?
Niihän mua kuvasit.
- Anonyymi00023UUSI
Tokmannilla vähän joka tavaralle ämpäri kaupan päälle.
- Anonyymi00007UUSI
On sanottu ettei tuolla ulkonäöllä saa ketään..
- Anonyymi00021UUSI
Minkälainen ihminen puhuu toiselle noin?
- Anonyymi00009UUSI
ei ketään en ole ostanut jonotusnumero automaattia vaikka niitä oli 90-luvulla halvalla myynnissä. huomatkaa isot kirjaimet ja yhdyssanavirheet.
- Anonyymi00011UUSI
Aivan aakkosjärjestyksessäkö ehe he hö hö
- Anonyymi00012UUSI
Vain yksi ollut sydämessä ja mielessä jo aika kauan.
- Anonyymi00018UUSI
Mustasukkaisus on ihan turhaa. Mietin sua selvin päin ja ottaneena. Kuin hänelle
- Anonyymi00020UUSI
Koska näin olet sanonut? Eilen?Vai onko siitä kauan aikaa?
- Anonyymi00019UUSI
Olen kerrallaan kiinnostunut yhdestä. Joskus ei mitään hyvää tapahdu, niin sitten mennään eteenpäin. Eli ei ollut.
- Anonyymi00022UUSI
En tiedä, voin pitää vaihtoehtona vain semmoista josta tiedän tarpeeksi jotakin. Tuntemattomia ei voi laskea vaikka tunteita olisikin omaan kuvitelmaan hänestä.
- Anonyymi00024UUSI
Jonoa kyllä, muttei vaihtoehtoja.
- Anonyymi00025UUSI
Ei sulle ole vaihtoehtoja
- Anonyymi00026UUSI
Mä oon kiinnostunut yhdestä miehestä. Yksi toinen mies saattaa olla kiinnostunut minusta. Tää kuvio on minusta lähinnä kiusallinen.
- Anonyymi00027UUSI
Oletko näytelmäsi pääosissa?
- Anonyymi00028UUSI
Ehkä, mutta olen ihastunut vain yhteen mieheen jota en koskaan saa, joten se siitä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei minulla ole. En minä voi olla yhdenkään naisen kanssa, joka ei osaa rakastaa minua oikein. Vaadin erityiskohtelua, eikä oikein kukaan nainen osaa sitä. Ja en tiedä olenko liian hankala ja itsepäinen sille joka osaisi. Itseään on tosi vaikea tarkastella rehellisesti. En siis ole mitenkään muita miehiä parempi, olen vaan erilainen.
- Anonyymi00031UUSI
Minkälaista erityiskohtelua?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minkälaista erityiskohtelua?
Semmoista tosi lempeää.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Semmoista tosi lempeää.
Niin, sekin on aika laaja? Vaatiiko se toiselta olla tekemättä asioita vai onko se vain sitä miten sinulle puhutaan tai kosketaan vai mitä?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin, sekin on aika laaja? Vaatiiko se toiselta olla tekemättä asioita vai onko se vain sitä miten sinulle puhutaan tai kosketaan vai mitä?
Laaja-alaisesti on kyettävä huomioimaan erityistarpeeni. Eikä tämä ole vaatimus, jota odotan naisen joka päivä täyttävän, vaan että hän luonnostaan ymmärtää miten minua pitää kohdella. En odota täydellisyyttä.
- Anonyymi00030UUSI
Olipa tai ei ollut niin rakastumista ja seksuaalista kipinää ei voi huijata. En minä enää suotu yhteen kenenkään kanssa, joka ei vetoa niin tunne- kuin fyysiselläkin puolella ja joka on inspiroiva ja luovuutta herättävä. Joku jonka seurassa tuntee energisoituvansa sen sijaan, että väsähtää ja on uupunut kohtaamisen jälkeen. Nyt on lähinnä platonista duunivuorovaikutusta ja jos tällä kertaa ei sotkisi tunteita ja työelämää.
- Anonyymi00035UUSI
Mulla on kolme suoratoistopalvelua käytössä täällä hetkellä, että eiköhän sieltä löydy aina jotain!
- Anonyymi00036UUSI
Joo, toki. En ole hakemassa vain mitään. Olenhan naimisissa. Sinuunkin ihastuminen oli vahinko, jota ei olisi saanut tapahtua.
- Anonyymi00038UUSI
Trolli. Oletko narsisti joka haluaa satuttaa ihmisiä? Palstaplle! Mene luistelemaan - asfaltille
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Trolli. Oletko narsisti joka haluaa satuttaa ihmisiä? Palstaplle! Mene luistelemaan - asfaltille
Siksi en juuri hae mitään enkä mene esim.bileisiin (vaikkapa tänään) , joissa tiedän olevan minuun mahdollisesti ihastuneita. Vaikka on kutsuttu, harvojen valittujen joukossa. Koska en halua satuttaa ketään.
Naispelle-narsisti
- Anonyymi00037UUSI
Naisilla on vähintään 2-5 miestä jonossa, tusin noiden takana, sitten onnjoku exä ja vanha pano isolla kikkelillä kummittelemassa mielessä.
Olet parhaimmilasi 7 tai 8 tos jonossa, hyvänä päivänä - Anonyymi00039UUSI
Kenellä mihin tarkoitukseen
- Anonyymi00041UUSI
Kyllä valmiille tulijoita aina riittää. Yhdelle olen paikan varannut ja miehenä lupaukseni pidän. En enää bileprinsessoita kaipaa vaan terhakan perheenäidin keittiössä ja taloutta hallitsemassa. Hellän huolehtivan Naisen... loppuelämäni rakkauden
- Anonyymi00042UUSI
Aina on uus piipussa valmiina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164