Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
Haluaisin rakastaa sinua
65
5737
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot mulle ainoa oikea. Sua vaan rakastan ❤️🥰
- Anonyymi00006
Hienosti sanottu tykkään.
- Anonyymi00002
Olet oikea...Rakastan sinua❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Samoin kultaseni...Rakastan sinua ❤️❤️❤️
- Anonyymi00022
Ketä rakastat? K
- Anonyymi00075
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ketä rakastat? K
Rakkauteni kohde on K
-sivusta - Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Rakkauteni kohde on K
-sivustaMiksi sivusta? Montako kirjainta viisi vai kolme?
- Anonyymi00084
Anonyymi00075 kirjoitti:
Rakkauteni kohde on K
-sivustaJa mikä on kirjaimesi?
- Anonyymi00005
Et kerro kenelle niin turhaa
- Anonyymi00007
Juu mää rakastan melkein kaikkia.
- Anonyymi00020
Sitä ns vastausta jota ei ole et tule koskaan saamaan näistä lapsellisen miehen lapsellisista emojiketjuista. Oikea ihminen ei ole mikään emojihologrammi mitä kuumottaa tai mille uhriutua tai ketä paradoksaalisesti paimentaa siirtymään sinne oikeaan elämään. Tuo on vain hostiilia käytöstä
- Anonyymi00008
Minä naista.
- Anonyymi00052
Junalla kulkenut Kärsämäen aseman ohi, en muista enää pysähtyikö juna siinä? Taisi pysähtyä. Siellä ainakin lunta jouluna 😉🎅
- Anonyymi00009
Mäki hei rakastan teitä, ootte jokainen mies sen arvoinen!
- Anonyymi00021
Sehän se usein palstaäijä on näiden sinun emojien tai naisena esiintymisten sanoma ns. Hymähdys
- Anonyymi00010
En rakasta ketään muuta kuin sua enkä löydä toista samanlaista ❤️
- Anonyymi00015
Mitä sitä turhaan samanlaista etsii eikö se ny ole normaalia että etsitään parempaa musta on ainakin moni mieltäny ettei ole edes vaikeaa löytää mua parempaa
- Anonyymi00041
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sitä turhaan samanlaista etsii eikö se ny ole normaalia että etsitään parempaa musta on ainakin moni mieltäny ettei ole edes vaikeaa löytää mua parempaa
Kärsämäki lastenhoito kertaa reitit päälle tahallinen jooga reitti vamauttava savusaunan hotelli myynti YLE vaihtaa
- Anonyymi00059
Pitikö kuitenkin yrittää etsiä?
- Anonyymi00012
Saisipa itsekin rakastaa ja olla se oikea. Ehkä jonain päivänä.
- Anonyymi00013
Pelkkä halu ei siihen riitä.
- Anonyymi00014
Kuka ketä luulitko todella että se on jotain mitä voi valita (ketä rakastaa) se ei ole rakkautta että haluaa ihmistä muuttaa muuksi kuin mitä tämä on varsinkaan jos ei tämä itse halua muuttua ihmisen joko hyväksyy sellaisena kuin tämä on tai si on parempi olla vain puuttumatta tämän elämään jotain mikä on monille helpompaa yrittää ohjailla muiden elämää kun ei osata/osaa omaakaan elää mitenkä luulitte että se menee millaisessa maailmassa elämme kuinka meni
- Anonyymi00017
Juu, mäkin rakastan kaikkia mukavia ja rehellisiä miehiä.
- Anonyymi00044
Niitähän on tietysti joka kylä ja kaapunni täynnä vai mitä naisia esittävä ja muut?
- Anonyymi00019
Tiedät kulta rakkaani kenelle sydämeni kuuluu. Kaikki valmista... tiedät kyllä!
- Anonyymi00026
En tiedä koska et ole kertonut mies
- Anonyymi00031
Ajamme tulevaisuudessa samalla autolla ja etupenkillä vasemmalla ja oikealla. Takapenkkiläisistä en kerro, kun eivät kuulu tarinaasi
- Anonyymi00047
” I don't want no scrub
A scrub is a guy that can't get no love from me
Hanging out the passenger side
Of his best friend's ride” Tuli vaa mieleen tästä ei ehkä osu niin presiis, mutta haha
- Anonyymi00033
Ei ole oikeita. Vain vähemmän ja enemmän sopivia. Lopputulos sijainnee molempien kommunikaatiokyvyssä. Ei toki pidä vähätellä alun viehätysvoimaakaan.
- Anonyymi00035
Tuo riippuu ihan tuurista. Mitä suuremmasta massasta on mahdollista etsiä, enemmän sopiviakin voi löytyä. Ihmiset ovat niin erilaisia ja eri luonteisia.
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuo riippuu ihan tuurista. Mitä suuremmasta massasta on mahdollista etsiä, enemmän sopiviakin voi löytyä. Ihmiset ovat niin erilaisia ja eri luonteisia.
Kuka niitä jaksaa seuloa. Parempi kun hioo tuota noh sinnepäin- tyyppiä.
- Anonyymi00062
Olen samaa mieltä tuosta sopivuudesta.
- Anonyymi00034
Kuka kenelle
- Anonyymi00036
Ei niitä tuntemattomia ihmisiä niinvain voi rakastaa. Kyllä ihminen pitää oppia tuntemaan jollakin tavalla että vois edes rakastua häneen yhtään . Seksi on taas eri asia kuin rakkaus ja rakastaminen.
- Anonyymi00037
Ei todellakaan voi sanoa toisen puolesta, miten voi rakastua. Jotkut voivat rakastua etänä vaikka eivät olisi koskaan tavanneet, koska rakkaus on henkinen tunne. Henkisyys on täysin ajaton, rajaton, vailla etäisyyttä ja välimatkoja. Ethän voi toisen puolesta päättää miten, millä tasolla ja voimakkuudella ihminen tuntee rakkauden. Oman mielipiteen voi sanoa.
- Anonyymi00038
Fantastista
- Anonyymi00046
Onko ollut kivaa fantasioida, mutta ei niin posetiivisista aiheista?
- Anonyymi00042
Rakastan myös sinua. Muutetaan yhteen ihan rohkeasti viimeistään joulun jälkeen.
- Anonyymi00049
Pakkomielteisyys ja mustasukkaisuus TAPPAA suurenkin rakkaauden.
- Anonyymi00057
samoin, sinä oot se oikea 💖 tiesin sen heti❣️🥹
- Anonyymi00060
Niinhän sen tietää kun kolahtaa❣️
- Anonyymi00065
Niinhän sä varmaankin haluaisit pakkomielteisesti rakastaa. Mutta kun tuo sun mieles tekee liian nopeita suunnanvaihtoliikkeitä ja hajoaa kuin elohopea aika-ajoin.
Labiili mielesi vei sinut turmion partaalle. HERÄÄ!- Anonyymi00066
Voitko itse tehdä jotain vastavuoroisesti??
- Anonyymi00068
Rakkaus on ihana asia, ja on hyvin tärkeä omaksua halu olla toiselle hyvä kumppani ja 'viehättävyyshän on ollut jo ensimmäinen heräte.
https://www.youtube.com/watch?v=rzCrQIH68ew&list=RDrzCrQIH68ew&start_radio=1 - Anonyymi00069
Täh? Okkei, kyllä se mulle sopii....
- Anonyymi00070
Ole hyvä
- Anonyymi00073
Kuka kenelle
- Anonyymi00074
ei onnistu, sori.
- Anonyymi00076
Niinhän ne kaikki sanoo ku menee muiden matkaan
- Anonyymi00079
Ei sitä mummoo haittaa ku myö mennään laidasta laitaan -eivan polkka ja prööt
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ei sitä mummoo haittaa ku myö mennään laidasta laitaan -eivan polkka ja prööt
Tätä meikä ainaki on tanssinu ihan paykoosissa, retropoppii
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tätä meikä ainaki on tanssinu ihan paykoosissa, retropoppii
Ainoa hyvä asia Lempäälästä/Vesilahdelta
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ainoa hyvä asia Lempäälästä/Vesilahdelta
Ja punkin veivät minulta perkeleet
- Anonyymi00078
Mutta ko siulla ja kaikilla on vissiin joku mielenterveyshäiriö tai joku semmonen
- Anonyymi00083
No ei ole
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715