Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
Haluaisin rakastaa sinua
18
2101
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot mulle ainoa oikea. Sua vaan rakastan ❤️🥰
- Anonyymi00006UUSI
Hienosti sanottu tykkään.
- Anonyymi00002
Olet oikea...Rakastan sinua❤️❤️❤️
- Anonyymi00004
Samoin kultaseni...Rakastan sinua ❤️❤️❤️
- Anonyymi00005UUSI
Et kerro kenelle niin turhaa
- Anonyymi00007UUSI
Juu mää rakastan melkein kaikkia.
- Anonyymi00020UUSI
Sitä ns vastausta jota ei ole et tule koskaan saamaan näistä lapsellisen miehen lapsellisista emojiketjuista. Oikea ihminen ei ole mikään emojihologrammi mitä kuumottaa tai mille uhriutua tai ketä paradoksaalisesti paimentaa siirtymään sinne oikeaan elämään. Tuo on vain hostiilia käytöstä
- Anonyymi00008UUSI
Minä naista.
- Anonyymi00009UUSI
Mäki hei rakastan teitä, ootte jokainen mies sen arvoinen!
- Anonyymi00021UUSI
Sehän se usein palstaäijä on näiden sinun emojien tai naisena esiintymisten sanoma ns. Hymähdys
- Anonyymi00010UUSI
En rakasta ketään muuta kuin sua enkä löydä toista samanlaista ❤️
- Anonyymi00015UUSI
Mitä sitä turhaan samanlaista etsii eikö se ny ole normaalia että etsitään parempaa musta on ainakin moni mieltäny ettei ole edes vaikeaa löytää mua parempaa
- Anonyymi00012UUSI
Saisipa itsekin rakastaa ja olla se oikea. Ehkä jonain päivänä.
- Anonyymi00013UUSI
Pelkkä halu ei siihen riitä.
- Anonyymi00014UUSI
Kuka ketä luulitko todella että se on jotain mitä voi valita (ketä rakastaa) se ei ole rakkautta että haluaa ihmistä muuttaa muuksi kuin mitä tämä on varsinkaan jos ei tämä itse halua muuttua ihmisen joko hyväksyy sellaisena kuin tämä on tai si on parempi olla vain puuttumatta tämän elämään jotain mikä on monille helpompaa yrittää ohjailla muiden elämää kun ei osata/osaa omaakaan elää mitenkä luulitte että se menee millaisessa maailmassa elämme kuinka meni
- Anonyymi00016UUSI
Toivon että lapset saisivat mieleisensä pukinkontin ja itse toivon saavani pukilta nelinkontin
- Anonyymi00017UUSI
Juu, mäkin rakastan kaikkia mukavia ja rehellisiä miehiä.
- Anonyymi00019UUSI
Tiedät kulta rakkaani kenelle sydämeni kuuluu. Kaikki valmista... tiedät kyllä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot423483Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe142868- 282554
- 682173
- 182101
- 422037
- 561891
- 581686
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101528- 171405