Rakkaasi ääni herättää?
Mitä tuntemuksia
26
3003
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sitä kehtaa edes kirjoittaa mitä se ääni sai aikaan, se oli lumoavaa. Hän kyllä tietää mitä sai aikaan. n to m
- Anonyymi00021
Niin just, toisilla tämä palstaäijän imelä itsekehu lisäliitteellä hän tietää/oikea tietää riittää siihen että päässä joku kytkin sanoo ping. Pienestä on kiinni pienellä sielulla
- Anonyymi00002
vahvoja tietysti ❤️ isompi ikävä tulee jos äänen kuulee 🥺tosin usein kuulen sitä päässäni vaikken ees varsinaisesti kuuntelisi mistään.. muistelen vain ☺️😘
- Anonyymi00004
No mitä ei herättäis 🫠 Muistan hänen äänen, vaikken ole kuullut sitä livenä kuukausiin. Onneksi näen hänestä unia ❤️
- Anonyymi00005
Riippuu ihan mitä se sanoo. Eilen sanoi kun kysyin onko mun silmissä jotain.Annas kun mä katon. On. Ne ovat yhtä kauniit kuin aina. ❤️ Se oli sellainen awww. Mut jos se vaikka kuorsaa 4 tuntia vieressä se on sellain arg!!
- Anonyymi00006
Ihanin ääni maailmassa🥰
- Anonyymi00007
Juokse
- Anonyymi00008
Onko sitten rakas??
- Anonyymi00009
Mitä tuntemuksia pitäisi herättää sen tiedän että ihmisillä ei ole kykyä sietää moniakaan asioita
- Anonyymi00010
Kaikki mahdolliset hormonit minussa sinkoilee pitkin kehoa epäjärjestykseen kun kuulen hänen puhuvan😍❤️🔥jalat menee alta ja heikottaa
Mutta ne ajat ei enää palaa
Pitää etsiä uusi- Anonyymi00020
Just joo emojien erikoismies aloita vielä kerran näistä hormonitoiminnasta, mukavahan sitä on lukea miten iso mies eläytyy
- Anonyymi00012
No. Pelottavia vahvuudessaan.
- Anonyymi00013
Helliä ja rakkaudentäyteisiä tunteita.
- Anonyymi00014
Tykkään miehen äänestä, mutta unohdan sen aina ajan kanssa.
- Anonyymi00015
Enimmäkseen intohimoa. Tällä hetkellä pientä kiukkua.
- Anonyymi00016
Maailman ihanin ääni. Olin ihan lumoutunut, kun hänen äänensä kuulin puhelimessa 10v jälkeen 🧡🧡🧡
- Anonyymi00017
"55amp + napapiirinjohto". -sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
"55amp napapiirinjohto". -sivu
Töh täh?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Töh täh?
Varmaan poju jotain kansanmurhaa siellä suunnittelee ha haluaa olla ns vaativa tapaus tms
- Anonyymi00022
Se on musiikkia korvilleni. Sulo sointuja. Kutsuessaan minua nimeltä se kuuloštaa siltä miltä rakkauden pitääkin. Ja joskus matalalla äänenpainolla sanoo asioita aivan kuin en olisi kuullut puhuvan vaan puhunut puolestani täydellisesti ajatuksissani sanoja muodostaen.
- Anonyymi00023
Anni Silvennoinen löyhkää kiitos Persut ja nykyinen hallitus
- Anonyymi00024
mitä matalampi ääni miehellä sen parempi
- Anonyymi00025
No jaa! Jokaisella on omanlaisensa ääni
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No jaa! Jokaisella on omanlaisensa ääni
taidat olla tyhmä
- Anonyymi00028
Sävy millä puhuttelee luo uskoa siihen miten voisimmekaan tehdä ajastamme yhdessä kaikkea muuta kuin yhdentekevää , antaa toisillemme jotain, mikä tekisi molemmista parempia jos vain lopettaisimme ainaisen pelaamisemme varman päälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592