Mitä tuntemuksia

Anonyymi-ap

Rakkaasi ääni herättää?

26

3003

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sitä kehtaa edes kirjoittaa mitä se ääni sai aikaan, se oli lumoavaa. Hän kyllä tietää mitä sai aikaan. n to m

• Anonyymi00021

Niin just, toisilla tämä palstaäijän imelä itsekehu lisäliitteellä hän tietää/oikea tietää riittää siihen että päässä joku kytkin sanoo ping. Pienestä on kiinni pienellä sielulla

• Anonyymi00002

vahvoja tietysti ❤️ isompi ikävä tulee jos äänen kuulee 🥺tosin usein kuulen sitä päässäni vaikken ees varsinaisesti kuuntelisi mistään.. muistelen vain ☺️😘

• Anonyymi00004

No mitä ei herättäis 🫠 Muistan hänen äänen, vaikken ole kuullut sitä livenä kuukausiin. Onneksi näen hänestä unia ❤️

• Anonyymi00005

Riippuu ihan mitä se sanoo. Eilen sanoi kun kysyin onko mun silmissä jotain.Annas kun mä katon. On. Ne ovat yhtä kauniit kuin aina. ❤️ Se oli sellainen awww. Mut jos se vaikka kuorsaa 4 tuntia vieressä se on sellain arg!!

• Anonyymi00006

Ihanin ääni maailmassa🥰

• Anonyymi00007

Juokse

• Anonyymi00008

Onko sitten rakas??

• Anonyymi00009

Mitä tuntemuksia pitäisi herättää sen tiedän että ihmisillä ei ole kykyä sietää moniakaan asioita

• Anonyymi00010

Kaikki mahdolliset hormonit minussa sinkoilee pitkin kehoa epäjärjestykseen kun kuulen hänen puhuvan😍❤️‍🔥jalat menee alta ja heikottaa
      Mutta ne ajat ei enää palaa
      Pitää etsiä uusi

• Anonyymi00020

Just joo emojien erikoismies aloita vielä kerran näistä hormonitoiminnasta, mukavahan sitä on lukea miten iso mies eläytyy

• Anonyymi00012

No. Pelottavia vahvuudessaan.

• Anonyymi00013

Helliä ja rakkaudentäyteisiä tunteita.

• Anonyymi00014

Tykkään miehen äänestä, mutta unohdan sen aina ajan kanssa.

• Anonyymi00015

Enimmäkseen intohimoa. Tällä hetkellä pientä kiukkua.

• Anonyymi00016

Maailman ihanin ääni. Olin ihan lumoutunut, kun hänen äänensä kuulin puhelimessa 10v jälkeen 🧡🧡🧡

• Anonyymi00017

"55amp + napapiirinjohto". -sivu

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"55amp napapiirinjohto". -sivu

Töh täh?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Töh täh?

Varmaan poju jotain kansanmurhaa siellä suunnittelee ha haluaa olla ns vaativa tapaus tms

• Anonyymi00022

Se on musiikkia korvilleni. Sulo sointuja. Kutsuessaan minua nimeltä se kuuloštaa siltä miltä rakkauden pitääkin. Ja joskus matalalla äänenpainolla sanoo asioita aivan kuin en olisi kuullut puhuvan vaan puhunut puolestani täydellisesti ajatuksissani sanoja muodostaen.

• Anonyymi00023

Anni Silvennoinen löyhkää kiitos Persut ja nykyinen hallitus

• Anonyymi00024

mitä matalampi ääni miehellä sen parempi

• Anonyymi00025

No jaa! Jokaisella on omanlaisensa ääni

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No jaa! Jokaisella on omanlaisensa ääni

taidat olla tyhmä

• Anonyymi00028

Sävy millä puhuttelee luo uskoa siihen miten voisimmekaan tehdä ajastamme yhdessä kaikkea muuta kuin yhdentekevää , antaa toisillemme jotain, mikä tekisi molemmista parempia jos vain lopettaisimme ainaisen pelaamisemme varman päälle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4274
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3720
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3409
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2980
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2468
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2409
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2162
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1816
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1607
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1592
    Aihe