VIRGINS (HOURIS)
Koran 78:31
As for the righteous, they shall surely triumph. Theirs shall be gardens and vineyards, and high- bosomed virgins for companions: a truly overflowing cup.
Koran 37:40-48
...They will sit with bashful, dark-eyed virgins, as chaste as the sheltered eggs of ostriches.
Koran 44:51-55
...Yes and We shall wed them to dark-eyed houris. (beautiful virgins)
Koran 52:17-20
...They shall recline on couches ranged in rows. To dark-eyed houris (virgins) we shall wed them...
Koran 55:56-57
In them will be bashful virgins neither man nor Jinn will have touched before.Then which of the favours of your Lord will you deny ?"
Koran 55:57-58
Virgins as fair as corals and rubies. Then which of the favours of your Lord will you deny ?"
Koran 56:7-40
...We created the houris (the beautiful women) and made them virgins, loving companions for those on the right hand.. "
Koran 55:70-77
"In each there shall be virgins chaste and fair... Dark eyed virgins sheltered in their tents whom neither man nor Jin will have touched before..
Al Hadis, Vol. 4, p. 172, No. 34
Ali reported that the Apostle of Allah said, "There is in Paradise a market wherein there will be no buying or selling, but will consist of men and women. When a man desires a beauty, he will have intercourse with them."
YOUNG BOYS
Koran 52:24
Round about them will serve, to them, boys (handsome) as pearls well-guarded.
Koran 56:17
Round about them will serve boys of perpetual freshness.
Koran 76:19
And round about them will serve boys of perpetual freshness: if thou seest them, thou wouldst think them scattered pearls.
WINE
Koran 47:15
Here is a Parable of the Garden which the righteous are promised. In it are...rivers of wine...
Koran 37:40-48
But the true servants of God shall be well provided for,...they shall be served with goblet filled at a gushing fountain, white and delicious to those who drink it. It will neither dull their senses nor befuddle them.
Koran 56:7-40
They shall recline on jewelled couches face to face, and there shalt wait on them immortal youths with bowls and ewers and a cup of purest wine:
Koran 83:23-26
The righteous will surely dwell in bliss. Reclining upon soft couches they will gaze around them: and in their faces you shall mark the glow of joy. They shall be given a pure wine to drink, securely sealed, whose very dregs are musk...
ja
niin
edelleen...
WATER...
FRUITS...
WEALTH...
Usein mainitaan kirjoituksissa...
...72 Houris (virgins) and 28 young pre-pubescent boys
Kysymykseni onkin että mistä nämä luvut 72 ja 28 oikein tulee??
Ja tietenkin että mitä näillä Koraanin kohdilla oikein tarkoitetaan?
Ja viinistä sen verran että eikö se ole niin että oikea uskoinen muslimi ei juo alkoholi pitoisia juomia?
Ja tietenkin kysymykseni on etu päässä tarkoitettu muslimeille. Koska emmehän me ei-muslimit ole opiskelleet Koraania...mutta muslimit on...
Tietenkin kaikki voi vastata jos osaa. :) Mutta kuitenkin, please...odotan asiallisia avastauksia...
/aye
Paradise of Islam...
10
523
Vastaukset
- Jepjep
[78.40] Surely We have warned you of a chastisement near at hand: the day when man shall see what his two hands have sent before, and the unbeliever shall say: O! would that I were dust!
http://www.hti.umich.edu/k/koran/browse.html
Palstan sheriffi voi vähän käydä tekemässä vertailevaa tutkimusta...- aye-serene
...ja minä kun halusin välttää kertomasta mistä olin ottanut nämä Koraanin kohdat tänne...
Mutta kaiketi on näin että monessa Koraanin käännöksessä, riippuen miltä vuodelta käännös on ja kuka tai ketkä on tehneet käännökset, on niin että kaikki kohdat ei ole samalla paikalla. Näin on muun muassa esim. ruotsalaisessa käännöksessä...ja
näin on myös tämän sivun kirjoittajan käännöksessä .
Mutta kun kerran asia tuli eteen niin kerron mistä olen nuo kohdat kopioinnut. :)
Taitaa olla intialaista alkuperää tai jotain sinne päin luulisin...
Täältä voi sheriffit ja myöskin sinä katsoa mitä siellä lukee...
http://www.flex.com/~jai/satyamevajayate/heaven.html
Ja tässä koko sivusto kokonaisuudessaan...
http://www.flex.com/~jai/satyamevajayate/index.html
/aye - aye-serene
...tuleekohan?
/aye - Jepjep
aye-serene kirjoitti:
...ja minä kun halusin välttää kertomasta mistä olin ottanut nämä Koraanin kohdat tänne...
Mutta kaiketi on näin että monessa Koraanin käännöksessä, riippuen miltä vuodelta käännös on ja kuka tai ketkä on tehneet käännökset, on niin että kaikki kohdat ei ole samalla paikalla. Näin on muun muassa esim. ruotsalaisessa käännöksessä...ja
näin on myös tämän sivun kirjoittajan käännöksessä .
Mutta kun kerran asia tuli eteen niin kerron mistä olen nuo kohdat kopioinnut. :)
Taitaa olla intialaista alkuperää tai jotain sinne päin luulisin...
Täältä voi sheriffit ja myöskin sinä katsoa mitä siellä lukee...
http://www.flex.com/~jai/satyamevajayate/heaven.html
Ja tässä koko sivusto kokonaisuudessaan...
http://www.flex.com/~jai/satyamevajayate/index.html
/ayeOlet surullinen esimerkki siitä, että kaikenlainen bullshit menee läpi, kunhan se on "siististi" kirjoitettu.
Alkuperäisessä koraanissa kun ei noita sinun mainostamiasi kohtia ole.
Kirjoitin muuten juuri päiväkirjaan, että omaisuutesi kuuluu minulle. Koska voin tulla hakemaan??? - aye-serene
Jepjep kirjoitti:
Olet surullinen esimerkki siitä, että kaikenlainen bullshit menee läpi, kunhan se on "siististi" kirjoitettu.
Alkuperäisessä koraanissa kun ei noita sinun mainostamiasi kohtia ole.
Kirjoitin muuten juuri päiväkirjaan, että omaisuutesi kuuluu minulle. Koska voin tulla hakemaan???..."bullshit"? :)
No jaa, poistata viestini jos haluat, ei se haittaa...jos se kerran on bullshit...
Et voi kuitenkaan väittää vastaan etteikö Koraanissa puhuta noista neitsyistä ja nuorista pojista? Niistä on tällä palstalla kirjoiteltu vaikka kuinka paljon.
Olisin halunnut että joku muslimi olisi yrittänyt vastata jotenkin kysymyksiini. Vastata asiallisesti siis...
Tiedän kyllä eettä tämä taitaa olla vähän arka asia. Mutta minä en ole arkalasta kotoisin jotta rohkenin kysyä.
Siis uudelleen. Mistä tulee nuo luvut 72 ja 28 ? Olisin todellakin utelias tietämään vastauksen. Vai onko nuo luvut keksittyjä?
Et taida olla muslimi jotta en odota vastausta sinulta. :)
"Kirjoitin muuten juuri päiväkirjaan, että omaisuutesi kuuluu minulle. Koska voin tulla hakemaan???"
- Ja minkä takia? Siksikö kun luulet että minä tahallanai valehtelen?
- No jaa, omaisuudestani en kuitenkaan luovu. Se on minulle tärkeä, että tiedäkkin se...
Nyt lähden töihin ja omaisuuteni aion pitää itselläni. Mene sinäkin töihin tai odota että joku rikas sukulaisesi testementeeraa sinulle omaisuutensa. :)
/aye aye-serene kirjoitti:
..."bullshit"? :)
No jaa, poistata viestini jos haluat, ei se haittaa...jos se kerran on bullshit...
Et voi kuitenkaan väittää vastaan etteikö Koraanissa puhuta noista neitsyistä ja nuorista pojista? Niistä on tällä palstalla kirjoiteltu vaikka kuinka paljon.
Olisin halunnut että joku muslimi olisi yrittänyt vastata jotenkin kysymyksiini. Vastata asiallisesti siis...
Tiedän kyllä eettä tämä taitaa olla vähän arka asia. Mutta minä en ole arkalasta kotoisin jotta rohkenin kysyä.
Siis uudelleen. Mistä tulee nuo luvut 72 ja 28 ? Olisin todellakin utelias tietämään vastauksen. Vai onko nuo luvut keksittyjä?
Et taida olla muslimi jotta en odota vastausta sinulta. :)
"Kirjoitin muuten juuri päiväkirjaan, että omaisuutesi kuuluu minulle. Koska voin tulla hakemaan???"
- Ja minkä takia? Siksikö kun luulet että minä tahallanai valehtelen?
- No jaa, omaisuudestani en kuitenkaan luovu. Se on minulle tärkeä, että tiedäkkin se...
Nyt lähden töihin ja omaisuuteni aion pitää itselläni. Mene sinäkin töihin tai odota että joku rikas sukulaisesi testementeeraa sinulle omaisuutensa. :)
/ayeen tiedä mutta 72 tulee siitävanhojen tarujen mukaan oli 72 kansaa joista kustakin otettiin yksi neitsyt. tätä ei kuitenkaan mainita koraanissa.
- aye-serene
karvapää kirjoitti:
en tiedä mutta 72 tulee siitävanhojen tarujen mukaan oli 72 kansaa joista kustakin otettiin yksi neitsyt. tätä ei kuitenkaan mainita koraanissa.
...ne ehkä on vanhoista taruista lähtöisin nuo luvut...72 kansaa ja aikojen kuluessa *kansat* on muuttuneet *neitsyiksi* paratiisissa. Paljon mahdollista että näin on.
Luku 28 voisi olla myös muunnos jostakin muusta aikaisemmin...
Luku 12 on myös paljon puhuttu luku ja mietitty mistä se tulee, samaten luku 7.
Kiitos vastauksestasi...
/aye
- oikein tä vai toi????
Sananl. 31:6
Olut sopii onnettomalle, viini sille, jonka mieli on katkera.
>
Hoos. 4:11
Huoruus ja viini vievät kansalta järjen.- aye-serene
...en tiedä. Kerro sinä oikea vastaus?
Mutta jos ajattelen niin kumpikaan ei ole mielestäni oikein...
Olutta jaa viiniä voi maistella kuka vain, ei tarvitse olla onneton tai katkera.
Eikös se alkoholi ensiksi ainakin tee ihmisiä iloisemmiksi ja estot vähenee...
*Huoruus*, mitä se on olevinaan? Kuka on huora? Älä vain sano nainen...
Rakastelu tai seksi ei ole huoruutta.
Ja viini ei keneltäkään järkeä vie jos osaa juoda kohtuullisesti.
/aye
- ....
"...72 Houris (virgins) and 28 young pre-pubescent boys"
Toisaalta Muhammad on sanonut, että enemmistö helvetissä on naisia.
Ainakin olisi loogista päätellä, että naisille tarkoitettuja poikia on tällöin vähemmän kuin miehille tarkoitettuja neitsyeitä?
(ja koska 28 < 72, tämä tukee päättelyä.)
Kaikkiin mystisiin lukuihin ei tule löytymään vastausta (kuten Koraanin mystiset kirjainyhdistelmät joidenkin suurien alussa), joten pitäisin tätä mahdollisesti mullahien "järkeilemänä" suhdelukuna miesten ja naisten lukumäärille helvetissä, ja jättäisin pohdiskelun tämän osalta seuraavaan.
Huomaa, että 28 72 = 100
Helvetissä naisia on 72/100 * 100% = 72 %
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769