eilen tv2 esitti puskuri ohjelmassa inva paikkojen käytöstä,yritin tässä muutama päivä sitten kysellä mielipiteitä samaisesta aiheesta,tuli sielläkin kommentti mistä tiesit että ei aivoinvaliidi.? elämä on
Vastaukset 5
- pohpoika
mutta mitä olen likkunut eri puolilla suomea niin sama ongelma on joka paikassa ja niitähän aivoinvaliideja riittää aina ;))
- sinih52
niin siinä ohjelmassa ja todettiin että ongelma on ympäri suomen minä en halua sanoa ketään aivoinvalidiksi mutta mulle oli annettu sellainen vastaus. ihmettelen vain autoilijoiden käyttäytymistä.
- pohpoika
sinih52 kirjoitti:
niin siinä ohjelmassa ja todettiin että ongelma on ympäri suomen minä en halua sanoa ketään aivoinvalidiksi mutta mulle oli annettu sellainen vastaus. ihmettelen vain autoilijoiden käyttäytymistä.
tuolla liikentessäkin sitä välinpitämättömuutta että minä vaan menen ja kyllä ne väistää että suoraan aikamoista holtittomuutta varsinki kun ajelee vähän pienemmällä autolla ja vaikka kuinka pidät tiekohtaista nopeutta nii eikun ravat silmille ;)))))
- Invis
sinih52 kirjoitti:
Siis onko ongelmana luvaton pysäköinti invapaikoille? Eikös asia korjaannu rikesakolla. Valvojiksi voitaisiin palkata vaikkapa invalideja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136849
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
- 42459
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?2443