eilen tv2 esitti puskuri ohjelmassa inva paikkojen käytöstä,yritin tässä muutama päivä sitten kysellä mielipiteitä samaisesta aiheesta,tuli sielläkin kommentti mistä tiesit että ei aivoinvaliidi.? elämä on
Puskuri
5
340
Vastaukset
- pohpoika
mutta mitä olen likkunut eri puolilla suomea niin sama ongelma on joka paikassa ja niitähän aivoinvaliideja riittää aina ;))
- sinih52
niin siinä ohjelmassa ja todettiin että ongelma on ympäri suomen minä en halua sanoa ketään aivoinvalidiksi mutta mulle oli annettu sellainen vastaus. ihmettelen vain autoilijoiden käyttäytymistä.
- pohpoika
sinih52 kirjoitti:
niin siinä ohjelmassa ja todettiin että ongelma on ympäri suomen minä en halua sanoa ketään aivoinvalidiksi mutta mulle oli annettu sellainen vastaus. ihmettelen vain autoilijoiden käyttäytymistä.
tuolla liikentessäkin sitä välinpitämättömuutta että minä vaan menen ja kyllä ne väistää että suoraan aikamoista holtittomuutta varsinki kun ajelee vähän pienemmällä autolla ja vaikka kuinka pidät tiekohtaista nopeutta nii eikun ravat silmille ;)))))
- Invis
sinih52 kirjoitti:
Siis onko ongelmana luvaton pysäköinti invapaikoille? Eikös asia korjaannu rikesakolla. Valvojiksi voitaisiin palkata vaikkapa invalideja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810