Eilisessä miitissä oli joku RPT.... Laittoi seuraavan viestin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000162&posting=22000000007245959
Eli aivan sika siistiä, netin kautta voi kattoa telkkaria, siistii, kiitos
Bisnes kanava
http://www.rbc-tv.ru/
mms://tv.gldn.net/rbc
Musa videoita (miskan kakkosella isoksi...)
http://tochka.ru/music-channel
Iso kanava linkki
http://wwitv.com/portal.htm
Ja paras
http://www.tv-plus.ru/
Jos ei aukee klikkaa tää
http://wwitv.com/portal.htm
russia
ja alhaalta TV
Kiitti vielä levottimille käsille:)
Netti TV
13
1298
Vastaukset
- kolobok
Kiitos linkeistä, on media playeri9, mutta onko nuo turvallisia sivuja yleensäkään nuo jutut? Ilmaisia? Kun en ole nettinero. Eli ei muuta kun pyörimään vaan mediap:n kautta?
itte kattelin eilen ennen uupatilullaa Ukrainan tv:stä sotaelokuvaa, jätkät teki ja mapuili raketteja II maailman sodan melskeissä...
http://www.utr.tv/news/
klikkaa
on-line трасляцiя
kilkaa kartan alta
eurasia
sit tulee töllön ruutu eteen, odotellaan bufferointia. Ja noin 10-20sekunnin kuluttua lähetys pyörii.
Kuvaruutua hiiren kakkosella klikkaamalla-zoomi-koko näyttö kuvan saa isoksi
Kuva ei tietty dikipoksin laatua hakkaa, mut vittu kyl se kolmesti kopioidun vhs pornofilimin laadun voittaa.
Mielestäni ihan vitun siistiä, kiitti vielä RPT:lle. Oli muuten hyvä elokuva:)marko135kg kirjoitti:
itte kattelin eilen ennen uupatilullaa Ukrainan tv:stä sotaelokuvaa, jätkät teki ja mapuili raketteja II maailman sodan melskeissä...
http://www.utr.tv/news/
klikkaa
on-line трасляцiя
kilkaa kartan alta
eurasia
sit tulee töllön ruutu eteen, odotellaan bufferointia. Ja noin 10-20sekunnin kuluttua lähetys pyörii.
Kuvaruutua hiiren kakkosella klikkaamalla-zoomi-koko näyttö kuvan saa isoksi
Kuva ei tietty dikipoksin laatua hakkaa, mut vittu kyl se kolmesti kopioidun vhs pornofilimin laadun voittaa.
Mielestäni ihan vitun siistiä, kiitti vielä RPT:lle. Oli muuten hyvä elokuva:)tai katsooko kukaan muu noita cccp nettikanavia
http://www.utr.kiev.ua/index.eu.html
Meinaan keskustelu suorastaan on järkyttävän vilkasta:)- kolobok
marko135kg kirjoitti:
tai katsooko kukaan muu noita cccp nettikanavia
http://www.utr.kiev.ua/index.eu.html
Meinaan keskustelu suorastaan on järkyttävän vilkasta:)Joo kiitos linkeistä kaikille, ort:stä uutisia ainakin ja joitain muitakin täällä nähtyjä on testattu. Itse tosin tarvinnee mennä kesällä opiskelemaan sinne kursseille Pietariin, Venäjää paremmin. Paremmalla puoliskolla enemmänkin käytössä nuo linkit tähän saakka....
kolobok kirjoitti:
Joo kiitos linkeistä kaikille, ort:stä uutisia ainakin ja joitain muitakin täällä nähtyjä on testattu. Itse tosin tarvinnee mennä kesällä opiskelemaan sinne kursseille Pietariin, Venäjää paremmin. Paremmalla puoliskolla enemmänkin käytössä nuo linkit tähän saakka....
kielikurssit on todellakin sen puljun parasta antia....
Huomasin tuossa viimekuussa, että analoginen vanha ja perinteinen kotipääte ei enään lähettänyt venäjän kielistä ohjelmaa. Ei muuta kuin soitto Soneralle ja neuvoivat digiboksiin siirtymään. Tein työtä käskettyä ja kuinkas sattuikaan ORT iternationaali lähettää kyllä venäjää, mutta mainokset ovat suurimmaksi osaksi hepreaa, ukrainaa ym ym.
Ikävää ettei sonera, mitenkään etukäteen informoinut katkaisevansa lähetyksiä. Tuskin olin ainut, joka ei saanut ilmoitusta ohjelmapaketin loppumisesta.- kolobok
Soitin soneraan, ja vastaus kuului. Emme tiedä mitä vikaa Moskovan päässä on. Ilmoitamme tilanteesta. Reilun viikon päästä soitin soneraan josta ilmoitettiin ettei analogisesti enää näy. Kysyin miksi ei ole ilmoitettu, oli vastaus, en tiedä miksi ei ole ilmoitettu...että sellasia veijareita jälleen.
- Minä myös
kolobok kirjoitti:
Soitin soneraan, ja vastaus kuului. Emme tiedä mitä vikaa Moskovan päässä on. Ilmoitamme tilanteesta. Reilun viikon päästä soitin soneraan josta ilmoitettiin ettei analogisesti enää näy. Kysyin miksi ei ole ilmoitettu, oli vastaus, en tiedä miksi ei ole ilmoitettu...että sellasia veijareita jälleen.
Yli kuukauden maksoin turhaan. Sonera vain selitteli ja kertoi vian olevan tekninen. NTV ja ORT lähettivät ohjelmaa normaalisti, joten vika ei ollut venäjän päässä. Sonera vain haluaa luopua analogisesta verkosta ja pikkuhiljaa lopettelee ohjelma tarjontaansa. Tällä kertaa vain halusin ensin venäjä telvevison lopettaa, ehkä siksi että katsojien joukko on pieni. Myöhemmin napsivat loput kanavat ja ohjelmat pois.
Koska eivät antaneet ilmoitusta lopettamisesta, tuskin tulevat hyvittämään kanavasta yhtään mitään.
- olga74
Mulla näkyy ainkain ihan hyvin htv:n kautta noi ntv ja ort international. Tosin välillä on pieniä ongelmia ollut, mutta aina ne on pian korjaantuneet. www.nyt.fi näkee ohjelmatiedot kyseisistä kanavista, tosin aina ei nekään ole paikkaansa pitäneet..
huomas aamulla et tietsikan monitorista näkyy jotain uutta, ts ukraian uutiset.
Se juoksee mun luo ja kysyy (suomeksi, tietty).
-Iskä, puhuuko nuo niinkuin sinä.
-Ei
-Puhuuko ne niinkuin Me (tarkoittaa Itseään ja venäläistä äitiään)
-Ei, kun ne puhuu ukrainaa
- Aijaa, minusta se kyllä on melkein kuin Rassija..- katja.jkl
marko135kg kirjoitti:
huomas aamulla et tietsikan monitorista näkyy jotain uutta, ts ukraian uutiset.
Se juoksee mun luo ja kysyy (suomeksi, tietty).
-Iskä, puhuuko nuo niinkuin sinä.
-Ei
-Puhuuko ne niinkuin Me (tarkoittaa Itseään ja venäläistä äitiään)
-Ei, kun ne puhuu ukrainaa
- Aijaa, minusta se kyllä on melkein kuin Rassija..on kuulemma vähän samanlainen kuin viron ja suomen kielellä, sanoi mulle ukrainalainen venäjänkielen ope.
Teho-opiskelua venäjän kielestä muuten, kun minä kerron mitä asiat on suomeksi ja hän venäjäksi. Pari kertaa on nyt tavattu ja olen paljon viisaampi ;-)
Eilen kahvilassa porukat katto vähän kummissaan kun kovalla äänellä selitin, et pitää sanoa että "mun pää on kipee". Ei kannata sanoa että sairas, vaan kipeä... niin ja voihan sitä tietysti särkeäkin. Suomenkieli on yllättävän vaikeaa, kun joutuu miettimään, miksi joku asia sanotaan näin. Ja miksi jossain on kaksi konsonanttia ja välillä taas ei. Viikon lopulla, viikonloppuna jne.
Netti-tv tökkii... liian pieni ja epäselvä kuva. katja.jkl kirjoitti:
on kuulemma vähän samanlainen kuin viron ja suomen kielellä, sanoi mulle ukrainalainen venäjänkielen ope.
Teho-opiskelua venäjän kielestä muuten, kun minä kerron mitä asiat on suomeksi ja hän venäjäksi. Pari kertaa on nyt tavattu ja olen paljon viisaampi ;-)
Eilen kahvilassa porukat katto vähän kummissaan kun kovalla äänellä selitin, et pitää sanoa että "mun pää on kipee". Ei kannata sanoa että sairas, vaan kipeä... niin ja voihan sitä tietysti särkeäkin. Suomenkieli on yllättävän vaikeaa, kun joutuu miettimään, miksi joku asia sanotaan näin. Ja miksi jossain on kaksi konsonanttia ja välillä taas ei. Viikon lopulla, viikonloppuna jne.
Netti-tv tökkii... liian pieni ja epäselvä kuva.kielten välillä on siis melkoinen, ainakin mulla.
sen kuvan saa hiiren kakkosnäppäimellä isommaksi, niin ei tartte luuppia- katja.jkl
marko135kg kirjoitti:
kielten välillä on siis melkoinen, ainakin mulla.
sen kuvan saa hiiren kakkosnäppäimellä isommaksi, niin ei tartte luuppiaJoo ei anna tuo plussa-kanava suurentaa, ku häviää koko hiiri.. jotkut muut kyllä, kiitos ;-) (mä luulin et miska on karhu...=)
Elisalla oli lyhyitä videopätkiä mm. siperialaisesta saunasta, mutta ne toimii Real Playerilla:
http://elisa.net/elisatv/page?tpl=category&node=21
Sit löytyi tällaiset lastensivut, missä oli videoita, satuja ja lauluja:
http://www.skazochki.narod.ru/index_flash.html
Mutta ne videot tökki taas pahemman kerran ainakin mun koneella. Johtuneeko yhteydestä, näytöstä vai vanhentuneista ohjelmista, en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
