Enää ei ole edes kunnon provoja

Mitä palstalle on tapahtunut? Täältä puuttuu tasokkaiden avausten lisäksi myös kunnon provot!

Palstasta on tullut lässynlässyn-palsta, eikä edes nikin poistaminen toimi tällä hetkellä.

132

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se nikki poistuu vaikka vaäittää että ei onnistu, se lähtee kyllä.

      • Anonyymi

        Ja olet oikeassa palstasta, palstasta on tullut lälly.


      • Aiemmin ei ole voinut kirjoittaa viestejä poiston jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet oikeassa palstasta, palstasta on tullut lälly.

        Kaikki älyttömät jankkaajat ovat pilanneet palstan.

        Eihän täysipäinen ihminen jaksa lukea samoja jankkauksia loputtomiin.


    • Anonyymi

      Ei rajakkivajakeilla ole ollut öyhöttämisen aihetta uutisissa, piti tuosta auto-onnettomuudestakin yrittää epätoivoisesti sellaista kaivaa.

      • Etpä sinäkään tee osaltasi mitään palstan tason kohentamiseksi.


      • Vaadimme rajoja kiinni saksalaisille!

        Saksalainen ei pysynyt taaskaan omalla kaistallaan vaan syöksyi toisten alueelle kuin blitzkrieg. Vaan niin kävi jälleen kerran, että schweinhund hävisi voimainkoitoksen. Aina sitä saa vaan ulkopuoliset kärsiä sakemannin sekoiluista.


      • scrg kirjoitti:

        Vaadimme rajoja kiinni saksalaisille!

        Saksalainen ei pysynyt taaskaan omalla kaistallaan vaan syöksyi toisten alueelle kuin blitzkrieg. Vaan niin kävi jälleen kerran, että schweinhund hävisi voimainkoitoksen. Aina sitä saa vaan ulkopuoliset kärsiä sakemannin sekoiluista.

        EI NATSIEN AUTOJA TURKUUN! EI NATSIEN AUTOJA MINNEKÄÄN!


      • scrg kirjoitti:

        EI NATSIEN AUTOJA TURKUUN! EI NATSIEN AUTOJA MINNEKÄÄN!

        Oletko mielestäsi fiksu?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oletko mielestäsi fiksu?

        Bemarikuskit hirteen!


      • scrg kirjoitti:

        Bemarikuskit hirteen!

        Voi v.ttu sinun kanssasi.


    • Olemme jättäneet sulle kaiken raflaavan kehittelyn. :)

      Minua ei haittaa leppoinen turinakaan...

      • Turina? Jo tuo sanakin viittaa kuolettavaan tylsään jorinaan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Turina? Jo tuo sanakin viittaa kuolettavaan tylsään jorinaan.

        Heh, ehkä olemme tappavan tylsiä turisijoita. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, ehkä olemme tappavan tylsiä turisijoita. :D

        Inakin minun mielestäni.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Inakin minun mielestäni.

        Ainakin minun mielestäni.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ainakin minun mielestäni.

        Iinakin sinun mielestä, ja sitten vielä me muutkin. :)

        Tylsyys on lempinimeni ja minä rakastan tylsiäkin hetkiä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Iinakin sinun mielestä, ja sitten vielä me muutkin. :)

        Tylsyys on lempinimeni ja minä rakastan tylsiäkin hetkiä.

        No joo, minkä ihminen luonteelleen voi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        No joo, minkä ihminen luonteelleen voi.

        Aivan. Olet nyt asian ytimessä. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aivan. Olet nyt asian ytimessä. :)

        Ei yksi tylsä ihminen pilaa palstaa, lisäksi palstan pilaantuminen vaatii sen että mielenkiintoiset persoonat puuttuvat.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ei yksi tylsä ihminen pilaa palstaa, lisäksi palstan pilaantuminen vaatii sen että mielenkiintoiset persoonat puuttuvat.

        No, eiköhän meitä iltaan mennessä ala olla taas useampi turisemassa. :)

        Kun ei ole sitä taikasauvaa...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No, eiköhän meitä iltaan mennessä ala olla taas useampi turisemassa. :)

        Kun ei ole sitä taikasauvaa...

        Turisette varmasti keskenänne, minä pysyn ketjuistanne loitolla.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Turisette varmasti keskenänne, minä pysyn ketjuistanne loitolla.

        Ajattelin tämän viestin jälkeen työntyä isännän kainaloon ja viettää illan ihmetellen miten ihmeellinen ihminen hän onkaan ja käydä sitten nukkumaan ajoissa, uuteen työpäivään kuorsaten.

        Joudun missaa turinat tällä erää. 😃


    • No voihan nenä!
      Kun katsoo noita nostoja vanhoista avauksista, huoma kyllä etteivät aihepiirit kovin kehity. Tietyt kestoaiheet pyörivät vuodesta toiseen . Mistä se sitten kertoo, vaikea sanoa.

      Tasokkaat aloitukset taas ovat vähän veteen piirretty viiva, kun sen tasokkuudenkin voi määritellä monella tavalla.

      • Tasokkuuden määrittelee mielestäni se, että aihe kiinnosta useita keskustelijoita.

        Parin-kolmen nikin jorina/turina-ketjut kertovat siitä ettei jutuissa ole kiinnostavuutta (en laske myöskään Periksen yksinpuheluketjuja tasokkaiksi).


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tasokkuuden määrittelee mielestäni se, että aihe kiinnosta useita keskustelijoita.

        Parin-kolmen nikin jorina/turina-ketjut kertovat siitä ettei jutuissa ole kiinnostavuutta (en laske myöskään Periksen yksinpuheluketjuja tasokkaiksi).

        Niinhän se menee, että lukija määrittelee sen mielestään tasokkaan.

        Kieltämättä ihan kaikki keskustelu täällä ei ole kovin antoisaa tai virikkeitä antavaa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinhän se menee, että lukija määrittelee sen mielestään tasokkaan.

        Kieltämättä ihan kaikki keskustelu täällä ei ole kovin antoisaa tai virikkeitä antavaa.

        Toisaalta, miksi sinkuista löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Ehkä tylsyys ja umpimielisyys on sinkkuuden perussyy.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Toisaalta, miksi sinkuista löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Ehkä tylsyys ja umpimielisyys on sinkkuuden perussyy.

        Miksi mistään löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Sehän on asennekysymys.

        Oletko jotenkin huonolla tuulella?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Miksi mistään löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Sehän on asennekysymys.

        Oletko jotenkin huonolla tuulella?

        Persoonallisuus ei ole pelkästään asennekysymys.

        En nyt erityisen pahalla tuulella, mutta kun mulla on tänään joutilasta aikaa niin ajattelin palstailla. Näyttää siltä että en jaksa viipyä täällä pitkään.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Persoonallisuus ei ole pelkästään asennekysymys.

        En nyt erityisen pahalla tuulella, mutta kun mulla on tänään joutilasta aikaa niin ajattelin palstailla. Näyttää siltä että en jaksa viipyä täällä pitkään.

        Oletpa oikeassa, persoonallisuus ei ole pelkästään asennekysymys. Ja toki toisen teksteistä se persoonallisuuskin paistaa.

        Ikävää ettet viihdy.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Toisaalta, miksi sinkuista löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Ehkä tylsyys ja umpimielisyys on sinkkuuden perussyy.

        Minä olen hyvin mielenkiintoinen ihminen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oletpa oikeassa, persoonallisuus ei ole pelkästään asennekysymys. Ja toki toisen teksteistä se persoonallisuuskin paistaa.

        Ikävää ettet viihdy.

        Viihtyminen on asennekysymys.

        Voisin tietenkin tehdä omalta osaltani jotain sen eteen että viihtyisin, mutta kassotaan nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvin mielenkiintoinen ihminen.

        Vaikutatkin sellaiselta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Viihtyminen on asennekysymys.

        Voisin tietenkin tehdä omalta osaltani jotain sen eteen että viihtyisin, mutta kassotaan nyt.

        Niin se vähän on, että se oma osuus viihtymisessä on aika tärkeä juttu. Ja varmasti myös se, mitä pitää viihdyttävänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvin mielenkiintoinen ihminen.

        Uskon sen, useimmat ihmiset ovat.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niin se vähän on, että se oma osuus viihtymisessä on aika tärkeä juttu. Ja varmasti myös se, mitä pitää viihdyttävänä.

        Oma osa on osaltaan tärkeä, mutta kyllähän keskustelukumppanikin määrittelee tason johon keskustelu yltää.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oma osa on osaltaan tärkeä, mutta kyllähän keskustelukumppanikin määrittelee tason johon keskustelu yltää.

        Kylläpä se noinkin on.

        Meillä on monenlaisia taitoja ja monenlaisia tarpeita tälläkin palstalla. Toisaalta myös annamme erilaisia asioita.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kylläpä se noinkin on.

        Meillä on monenlaisia taitoja ja monenlaisia tarpeita tälläkin palstalla. Toisaalta myös annamme erilaisia asioita.

        Jaapadaapa.

        Taitaa olla aikalailla niin, että vain Pönttis osaa ylläpitää juttua joka yllättää. Valitettavasti...


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Jaapadaapa.

        Taitaa olla aikalailla niin, että vain Pönttis osaa ylläpitää juttua joka yllättää. Valitettavasti...

        Kai se riippuu siitä millaista yllätystä etsit.
        Hienoa, että olet löytänyt kuitenkin yhden, joka täyttää vaatimuksesi.
        Taidankin sitten lakata tylsistyttämästä sinua ja katsella vaikka telkkaria :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kai se riippuu siitä millaista yllätystä etsit.
        Hienoa, että olet löytänyt kuitenkin yhden, joka täyttää vaatimuksesi.
        Taidankin sitten lakata tylsistyttämästä sinua ja katsella vaikka telkkaria :)

        Puhun juttujen yllätyksellisyydestä. Pönttiksen jutuissa on lennokkuutta vaikka muille jakaa.
        Tiedän että kommenttini on vähän tökerö muita kohtaan, mutta suurin osa maailman ihmisistä on taviksia ja jutut sen mukaaan.

        Ei se tavistelukaan ole syntiä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Puhun juttujen yllätyksellisyydestä. Pönttiksen jutuissa on lennokkuutta vaikka muille jakaa.
        Tiedän että kommenttini on vähän tökerö muita kohtaan, mutta suurin osa maailman ihmisistä on taviksia ja jutut sen mukaaan.

        Ei se tavistelukaan ole syntiä.

        Vähän joo...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vähän joo...

        Älä masennu. Olet kuitenkin fiksu tyyppi, eikä niitäkään ole täällä liikaa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Puhun juttujen yllätyksellisyydestä. Pönttiksen jutuissa on lennokkuutta vaikka muille jakaa.
        Tiedän että kommenttini on vähän tökerö muita kohtaan, mutta suurin osa maailman ihmisistä on taviksia ja jutut sen mukaaan.

        Ei se tavistelukaan ole syntiä.

        Itse taas lasken pönttiksen niihin joita en jaksa lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas lasken pönttiksen niihin joita en jaksa lukea.

        Joo, en minäkään pidä hänen kaikista jutuistaan. Väliin ihme skitsoilua.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Älä masennu. Olet kuitenkin fiksu tyyppi, eikä niitäkään ole täällä liikaa.

        En masennu. Ja kiitos sanoistasi.
        Valmistaudun tässä samalla pienimuotoisiin pönötysjuhliin ja jouduin taipumaan rintaliiveihin, ärsyttävää. Eihän näissä voi edes hengittää!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En masennu. Ja kiitos sanoistasi.
        Valmistaudun tässä samalla pienimuotoisiin pönötysjuhliin ja jouduin taipumaan rintaliiveihin, ärsyttävää. Eihän näissä voi edes hengittää!

        Mikä hmeen pönötysjuhla?

        Etkö pue yläkertaan rintaliivien lisäksi muuta?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Mikä hmeen pönötysjuhla?

        Etkö pue yläkertaan rintaliivien lisäksi muuta?

        No sellaisia kulttuuririentoja.
        Toki laitan paidan. En yleensä pidä rintaliivejä ja hiukan pitää katsoa ettei kovasti näy läpi. Ei se minua niin haittaa, mutta jotakuta saattaa haitata. Palaillaan....jos olet täällä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No sellaisia kulttuuririentoja.
        Toki laitan paidan. En yleensä pidä rintaliivejä ja hiukan pitää katsoa ettei kovasti näy läpi. Ei se minua niin haittaa, mutta jotakuta saattaa haitata. Palaillaan....jos olet täällä.

        Käytä teippiä, se auttaa.

        Kyllä minä varmaan palstailen tässä ihan iltaan asti, luulisin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Käytä teippiä, se auttaa.

        Kyllä minä varmaan palstailen tässä ihan iltaan asti, luulisin.

        Jaa niin että teippiä nännien päälle...ehkä en :D
        Jesarista vois tietty tehdä koko yläosan, kun oli kyse taidetapahtumasta. Sitä vaan voi olla ikävä repiä ihosta irti.

        Onneksi nyt kotona ja heti kynnyksellä liivit mäelle. Voi vapautta!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jaa niin että teippiä nännien päälle...ehkä en :D
        Jesarista vois tietty tehdä koko yläosan, kun oli kyse taidetapahtumasta. Sitä vaan voi olla ikävä repiä ihosta irti.

        Onneksi nyt kotona ja heti kynnyksellä liivit mäelle. Voi vapautta!

        Minäkin olen täällä ihan nakuna.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minäkin olen täällä ihan nakuna.

        Se aika vapauttavaa, kun ei mikään hierrä ja purista :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Se aika vapauttavaa, kun ei mikään hierrä ja purista :)

        Noo, minä tykkään kyllä muutenkin pukeutua vaatteisiin jotka eivät hierrä ja purista.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Noo, minä tykkään kyllä muutenkin pukeutua vaatteisiin jotka eivät hierrä ja purista.

        Sama juttu ja siksi en juuri niitä rintsikoita käytä. Naisen nännit ja vapaana heiluvat rinnat ovat vähän sellainen arka juttu. Meidät on aivopesty siihen, etteivät nännit saa näkyä , eikä rinnat heilua vapaana. Huomaan että on aika vaikea karistaa sitä opetusta itsestään.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sama juttu ja siksi en juuri niitä rintsikoita käytä. Naisen nännit ja vapaana heiluvat rinnat ovat vähän sellainen arka juttu. Meidät on aivopesty siihen, etteivät nännit saa näkyä , eikä rinnat heilua vapaana. Huomaan että on aika vaikea karistaa sitä opetusta itsestään.

        Syyllinen on kirkko.

        Kirkko on leimannut nännejään vilauttelevat naiset portoiksi. Oikeastihan näin ei tietenkään ole.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Syyllinen on kirkko.

        Kirkko on leimannut nännejään vilauttelevat naiset portoiksi. Oikeastihan näin ei tietenkään ole.

        Kyllä varmasti näin. Nainen on ollut ja on ongelma, kun hänellä on nännit ja hän saattaa olla seksuaalisesti aktiivinen.
        Se on muuten jännä juttu, että kun halutaan olla häveliäitä mediassa, nainen saattaa olla täysin alaston...ja nännit on peitetty. Nännit! Ei mene minulla jakeluun. Mikä kumma niissä nänneissä on ja naisen nänneissä, mutta ei miehen..

        Montako kertaa sain sanan nännit sopimaan tähän kommenttiin :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä varmasti näin. Nainen on ollut ja on ongelma, kun hänellä on nännit ja hän saattaa olla seksuaalisesti aktiivinen.
        Se on muuten jännä juttu, että kun halutaan olla häveliäitä mediassa, nainen saattaa olla täysin alaston...ja nännit on peitetty. Nännit! Ei mene minulla jakeluun. Mikä kumma niissä nänneissä on ja naisen nänneissä, mutta ei miehen..

        Montako kertaa sain sanan nännit sopimaan tähän kommenttiin :D

        Kirjoitit sanan nännit kuusi (6) kertaa.

        Minä en ymmärrä vouhotusta nänneistä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kirjoitit sanan nännit kuusi (6) kertaa.

        Minä en ymmärrä vouhotusta nänneistä.

        Aika monta siis.
        En minäkään ymmärrä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aika monta siis.
        En minäkään ymmärrä.

        Aiheesta on hyvä käydä asiallista keskustelua, toivottavasti se auttaisi ihmisiä ymmärtämään ettei nänneissä ole mitään pahaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Aiheesta on hyvä käydä asiallista keskustelua, toivottavasti se auttaisi ihmisiä ymmärtämään ettei nänneissä ole mitään pahaa.

        Ehkäpä sekin asia ajan saatossa muuttuu. Onhan moni muukin asia muuttunut ja ihan hyvään suuntaan. Ja tietysti naiset ovat avainasemassa tässä nännien piilottelussa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Toisaalta, miksi sinkuista löytyisi mielenkiintoisia ihmisiä? Ehkä tylsyys ja umpimielisyys on sinkkuuden perussyy.

        Montako sinkkua täällä olikaan? Suurin osa taitaa olla varattuja.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkäpä sekin asia ajan saatossa muuttuu. Onhan moni muukin asia muuttunut ja ihan hyvään suuntaan. Ja tietysti naiset ovat avainasemassa tässä nännien piilottelussa.

        Joskus tuntuu kuin naiset itsekin uskoisivat nänneissä olevan jotakin eroottista.

        Kyse on kuitenkin vain vauvan ruokintaan liittyvästä yksityiskohdasta naisen maitorauhasissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako sinkkua täällä olikaan? Suurin osa taitaa olla varattuja.

        Varattuuskin on muuttuva käsite.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Joskus tuntuu kuin naiset itsekin uskoisivat nänneissä olevan jotakin eroottista.

        Kyse on kuitenkin vain vauvan ruokintaan liittyvästä yksityiskohdasta naisen maitorauhasissa.

        Totta kai uskovat, koska nännit eivät ole vain vauvan ruokintaan tarkoitetut yksityiskohdat naisen maitorauhasissa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Totta kai uskovat, koska nännit eivät ole vain vauvan ruokintaan tarkoitetut yksityiskohdat naisen maitorauhasissa.

        En tunne aihetta sen yksityiskohtaisemmin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En tunne aihetta sen yksityiskohtaisemmin.

        Minä taas elän näiden kanssa päivittäin ja ne ovat muutakin kuin maitorauhaset .


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä taas elän näiden kanssa päivittäin ja ne ovat muutakin kuin maitorauhaset .

        Toivottavasti ne tuovat iloa elämääsi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Toivottavasti ne tuovat iloa elämääsi.

        Kyllä varmasti tuovat ainakin jos löydän jonkun niiden kanssa leikkimään. Ja ovathan ne osa minua. En osaa ehkä ajatella, että ne jotenkin erillisinä toisivat iloa. En ole ajatellut asiaa niin.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä varmasti tuovat ainakin jos löydän jonkun niiden kanssa leikkimään. Ja ovathan ne osa minua. En osaa ehkä ajatella, että ne jotenkin erillisinä toisivat iloa. En ole ajatellut asiaa niin.

        Toivoisit että löytäisit jonkun leikkimään tisseilläsi, vai sinun kanssasi?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Toivoisit että löytäisit jonkun leikkimään tisseilläsi, vai sinun kanssasi?

        Minun kanssani ja tisseilläni. Kyllä se toive elää aina jossakin sisimmässä tai missä ne toiveet nyt asustavat.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minun kanssani ja tisseilläni. Kyllä se toive elää aina jossakin sisimmässä tai missä ne toiveet nyt asustavat.

        Hupsistakeikkaa.

        Tämähän pyörähti jännästi nurinpäin. Ensin sinä paasasit siitä kuinka nänneistä on tehty mielestäsi liian suuri numero, mutta nyt olet itse nostamassa tissit (nänneineen ja muine näppäimineen) jalustalle.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hupsistakeikkaa.

        Tämähän pyörähti jännästi nurinpäin. Ensin sinä paasasit siitä kuinka nänneistä on tehty mielestäsi liian suuri numero, mutta nyt olet itse nostamassa tissit (nänneineen ja muine näppäimineen) jalustalle.

        Etkös sinä pitänyt yllätyksistä?

        No en minä niitä mihinkään nostamassa ole. Tissit ovat osa minun seksuaalisuuttani ja toivottavasti osa yhteisiä leikkejä, jos joskus sinne asti vielä pääsen.

        Sen sijaan taas pukeutumiskoodit ovat vähän toinen kysymys.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Etkös sinä pitänyt yllätyksistä?

        No en minä niitä mihinkään nostamassa ole. Tissit ovat osa minun seksuaalisuuttani ja toivottavasti osa yhteisiä leikkejä, jos joskus sinne asti vielä pääsen.

        Sen sijaan taas pukeutumiskoodit ovat vähän toinen kysymys.

        En oikeastaan yllättynyt käänteestä, osasin odottaa sitä. Se oli hyvin ilmeinen veto.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En oikeastaan yllättynyt käänteestä, osasin odottaa sitä. Se oli hyvin ilmeinen veto.

        No nyt kyllä putosin kärryiltä...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No nyt kyllä putosin kärryiltä...

        Epäilemättä noin.

        Osaan ennakoida näitä palstajuttuja.

        PS: olisi kiva saada kuvaa kannuistasi s-postiini (jookos kookos).


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Epäilemättä noin.

        Osaan ennakoida näitä palstajuttuja.

        PS: olisi kiva saada kuvaa kannuistasi s-postiini (jookos kookos).

        Kyllä sinun pitää tulla tänne katsomaan, jos haluat ne nähdä.

        Mahdatko sina ennakoida ihan omia juttujasi?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä sinun pitää tulla tänne katsomaan, jos haluat ne nähdä.

        Mahdatko sina ennakoida ihan omia juttujasi?

        Laita osoitteesi s-postiini niin katsellaan.

        Ennakoinko omia juttujani? En, luen muiden ajatuksia.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Laita osoitteesi s-postiini niin katsellaan.

        Ennakoinko omia juttujani? En, luen muiden ajatuksia.

        Ai luet vai , sehän on kätevä taito.

        Laita sinä oma osoitteesi minun s.postiini niin katsotaan...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ai luet vai , sehän on kätevä taito.

        Laita sinä oma osoitteesi minun s.postiini niin katsotaan...

        Kätevyydestä en tiedä, mutta onhan siitä palstaillessa iloa.

        Jos ei tule osoitetta, niin paha vastata kutsuusi tulla katsomaan tissejäsi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kätevyydestä en tiedä, mutta onhan siitä palstaillessa iloa.

        Jos ei tule osoitetta, niin paha vastata kutsuusi tulla katsomaan tissejäsi.

        Sinähän voit vaikka lukea minun ajatukseni, ajattelen nyt sitä osoitettani :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinähän voit vaikka lukea minun ajatukseni, ajattelen nyt sitä osoitettani :)

        Nähdään pian. Öitä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Nähdään pian. Öitä.

        Hyvää yötä. Odotan sinua.


    • Anonyymi

      Sori en ole jaksanut provoilla kun on ollut muuta tekemistä. Ei ätmikään aina jaksa heittää provo juttuja palstalle mutta kyllä minä taas sitten alan provoilla kun saan muita hommia pois alta.

      • Tunnistan sinut, ja tiedän sinut tylsimykseksi.


    • Anonyymi

      Jokseenkin samaa mieltä.

      Tulee tänne nyt kuitenkin aika säännöllisesti vilkuiltua. Aloitukset harvoin sitä osastoa, että tekisi mieli kommentoida. Itsekään niitä jaksa väsätä. Kaikki sanomiseni palstalle aloitusten muodoissa alkaa olla sanottu. Joskus jonkinlainen musa-aloitus on ihan ok, mutta siihen se sitten jääkin.

      Ja ongelmana on se, että aina samat nimmarit täyttää omalla paskanjauhannalla kaikki aloitukset, vaikkei mitään järjellistä sanottavaa olisikaan. Siihen päälle vielä kaikki ne ätmi- ja jännämiesruikutukset, ja aletaan olla asian ytimessä... :D

      • Tuo vakinikkien paskanjauhanta on tosiaankin kuolettavan tylsää.

        Onko porukalle tehty lobotomia, vai mistä kiikasaa?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tuo vakinikkien paskanjauhanta on tosiaankin kuolettavan tylsää.

        Onko porukalle tehty lobotomia, vai mistä kiikasaa?

        Liikaa palstalla ja liian vähän muualla. Siinä syy ja seuraus.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tuo vakinikkien paskanjauhanta on tosiaankin kuolettavan tylsää.

        Onko porukalle tehty lobotomia, vai mistä kiikasaa?

        Etkö sinäkin ole vakinikki? Ymmärsin, että olet kirjoitellut jo jonkin aikaa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Etkö sinäkin ole vakinikki? Ymmärsin, että olet kirjoitellut jo jonkin aikaa.

        Olen kirjoitellut aika tasan kolme vuotta, mutta välissä on useampia palstataukoja.

        En pidä itseäni tylsänä, mutta aika harvahan sellaista tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa palstalla ja liian vähän muualla. Siinä syy ja seuraus.

        Noinhan se menee.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen kirjoitellut aika tasan kolme vuotta, mutta välissä on useampia palstataukoja.

        En pidä itseäni tylsänä, mutta aika harvahan sellaista tekee.

        Näinhän se juuri menee. Emme useinkaan itse pidä itseämme tylsänä.


    • Sinä se jaksat jankata tätä samaa laulua lopuutomalla toistolla. Joko dementia iskenyt?

      • Tämä aihe kirvoittaa aina keskustelua. Kestosuosikki, tai sanoisinko ikivihreä...


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tämä aihe kirvoittaa aina keskustelua. Kestosuosikki, tai sanoisinko ikivihreä...

        Näitä kestosuosikkeja näyttää olevan muutamia.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Näitä kestosuosikkeja näyttää olevan muutamia.

        Sanoisin että tämä aihe on noista kestosuosikeista rakentavin, koen että tämä eheyttää palstaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sanoisin että tämä aihe on noista kestosuosikeista rakentavin, koen että tämä eheyttää palstaa.

        Epäilemättä koet noin kuin sanoit.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Epäilemättä koet noin kuin sanoit.

        Kipeistäkin asioista pitää pystyä puhumaan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kipeistäkin asioista pitää pystyä puhumaan.

        Jep. Se vaan ei taida mennä ihan niin tai no, saahan täällä toki sanoa jokainen mitä haluaa, sikäli kyllä .
        Itse en taida jakaa kokemustasi tämän aloituksen rakentavuudesta ja eheyttävyydestä, ettet tarkoita, että se rakentaa ja eheyttää sinua.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jep. Se vaan ei taida mennä ihan niin tai no, saahan täällä toki sanoa jokainen mitä haluaa, sikäli kyllä .
        Itse en taida jakaa kokemustasi tämän aloituksen rakentavuudesta ja eheyttävyydestä, ettet tarkoita, että se rakentaa ja eheyttää sinua.

        Tämä on palstan etusivun asiallinen ketju, ja siitä osakiitos kuuluu sinulle.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tämä on palstan etusivun asiallinen ketju, ja siitä osakiitos kuuluu sinulle.

        Siis asiallisin ketju piti kirjoittamani.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Siis asiallisin ketju piti kirjoittamani.

        Ihan paska ketju. Yrittäisit edes.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Siis asiallisin ketju piti kirjoittamani.

        Sitä se saattaa olla, en ole nyt katsonut etusivua.


      • Zombi kirjoitti:

        Ihan paska ketju. Yrittäisit edes.

        Kyllä tämä ketju päihittää sinun provoketjusi.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sitä se saattaa olla, en ole nyt katsonut etusivua.

        Kyllä tämä on palstan etusivun asiallisin ketju, ja tuo palstalle herkkää harmoniaa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kyllä tämä ketju päihittää sinun provoketjusi.

        Oletko huomannut että valitat palstalaisille niistä asioista joihin itse syyllistyt. Olet jumittunut pahemman kerran kapeisiin ajatusmalleihisi, saman nauhan pyörittämiseen. Tekstisi on puuduttavan yksitoikkoista. Taidat olla varsinainen yhden miehen trollikerho.


      • Zombi kirjoitti:

        Oletko huomannut että valitat palstalaisille niistä asioista joihin itse syyllistyt. Olet jumittunut pahemman kerran kapeisiin ajatusmalleihisi, saman nauhan pyörittämiseen. Tekstisi on puuduttavan yksitoikkoista. Taidat olla varsinainen yhden miehen trollikerho.

        Ainahan voit keskittyä omiin ketjuhisi, en ole vaatinut sinua osallistumaan minun ketjuihini.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ainahan voit keskittyä omiin ketjuhisi, en ole vaatinut sinua osallistumaan minun ketjuihini.

        Ja jättäisin sinut tähän vanhan miehen pysähtyneeseen olotilaan. Ehei Turso ystäväiseni, minä riensin avuksesi; potkin sinua sen verran että pahimmat ruosteet varisevat tienpintaan. Tätä menoa sulle iskee vielä alzheimer.


      • Zombi kirjoitti:

        Ja jättäisin sinut tähän vanhan miehen pysähtyneeseen olotilaan. Ehei Turso ystäväiseni, minä riensin avuksesi; potkin sinua sen verran että pahimmat ruosteet varisevat tienpintaan. Tätä menoa sulle iskee vielä alzheimer.

        Sulla ja XL-ladylla on joku erikoinen sisäsyntyinen tarve puolustautua kun teen aloituksia joissa ruodin palstan matalaa tasoa.

        Ettei tuossa ole nyt kyse siitä että tunnette riittämättömyyttä?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sulla ja XL-ladylla on joku erikoinen sisäsyntyinen tarve puolustautua kun teen aloituksia joissa ruodin palstan matalaa tasoa.

        Ettei tuossa ole nyt kyse siitä että tunnette riittämättömyyttä?

        Etkös se ole sinä joka tässä puolustautuu. Siinä olet oikeassa., että taso on matala. Tässäkään ketjussa en ole saanut yhtään älykästä vastausta.


      • Zombi kirjoitti:

        Etkös se ole sinä joka tässä puolustautuu. Siinä olet oikeassa., että taso on matala. Tässäkään ketjussa en ole saanut yhtään älykästä vastausta.

        Sinähän tässä nyt puolustaudut hyökkäämällä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sulla ja XL-ladylla on joku erikoinen sisäsyntyinen tarve puolustautua kun teen aloituksia joissa ruodin palstan matalaa tasoa.

        Ettei tuossa ole nyt kyse siitä että tunnette riittämättömyyttä?

        Olet ruotinut jo 30x, eikä mitään uutta asiaa enää ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ruotinut jo 30x, eikä mitään uutta asiaa enää ole.

        Silti tämäkin ketju kerää kommentteja ripeämpään tahtiin kuin muut etusivun ketjut.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sinähän tässä nyt puolustaudut hyökkäämällä.

        Minä yritän vain auttaa jumitilasi kanssa. Onko opiskelujen aloitus stressannut, vai mikä saa ukin jäykäksi? Tuoko tutut jankkaukset turvaa? Jos tämä on voimavara, niin hyvä niin =)


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Minä yritän vain auttaa jumitilasi kanssa. Onko opiskelujen aloitus stressannut, vai mikä saa ukin jäykäksi? Tuoko tutut jankkaukset turvaa? Jos tämä on voimavara, niin hyvä niin =)

        Palstaukki :D


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Silti tämäkin ketju kerää kommentteja ripeämpään tahtiin kuin muut etusivun ketjut.

        Sun persoona vituttaa ihmisiä. Ei ne hyvällä vastaa.


      • Zombi kirjoitti:

        Etkös se ole sinä joka tässä puolustautuu. Siinä olet oikeassa., että taso on matala. Tässäkään ketjussa en ole saanut yhtään älykästä vastausta.

        Täytyypä korjata se asia. Vastaan sinulle älykkäästi tähän vähemmän älykkääseen jankutukseen :).

        Missä kohtaa säännöissä on mainittu, ettei vähemmän älykkäitä keskusteluja saisi halutessaan käydä?
        Toinen asia, vanha viisaus, joka ei valitettavasti ole minun oivallukseni...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...tiedäthän :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Täytyypä korjata se asia. Vastaan sinulle älykkäästi tähän vähemmän älykkääseen jankutukseen :).

        Missä kohtaa säännöissä on mainittu, ettei vähemmän älykkäitä keskusteluja saisi halutessaan käydä?
        Toinen asia, vanha viisaus, joka ei valitettavasti ole minun oivallukseni...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...tiedäthän :)

        Elä ota tosissaan. Turso valitti provojen tasosta, joten päätin korja tilannetta ja antaa vähän haastetta. Mitä älykkyyteen yleensäkkin tulee, Turso voi hyvinkin olla itseäni älykkäämpi. Älykkyyttä on muutenkin niin montaa laatua, että turha sitä on lähteä edes vertailemaan.

        Ja mitä tuohon viisauteen tulee, sen varaan laskin tähän aiheeseen vastatessani 😁


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Elä ota tosissaan. Turso valitti provojen tasosta, joten päätin korja tilannetta ja antaa vähän haastetta. Mitä älykkyyteen yleensäkkin tulee, Turso voi hyvinkin olla itseäni älykkäämpi. Älykkyyttä on muutenkin niin montaa laatua, että turha sitä on lähteä edes vertailemaan.

        Ja mitä tuohon viisauteen tulee, sen varaan laskin tähän aiheeseen vastatessani 😁

        Mutta minä olen luultavasti palstan älykkäin monella tavalla.


      • Zombi kirjoitti:

        Elä ota tosissaan. Turso valitti provojen tasosta, joten päätin korja tilannetta ja antaa vähän haastetta. Mitä älykkyyteen yleensäkkin tulee, Turso voi hyvinkin olla itseäni älykkäämpi. Älykkyyttä on muutenkin niin montaa laatua, että turha sitä on lähteä edes vertailemaan.

        Ja mitä tuohon viisauteen tulee, sen varaan laskin tähän aiheeseen vastatessani 😁

        No en ehkä ota 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä olen luultavasti palstan älykkäin monella tavalla.

        Väitän vastaan...minä olen älykkäin kaikilla älykkyyden osa- alueilla


    • Anonyymi

      turso ei ainakaan voi olla kovin pitkään pois palstalta ja aina yhtä turha aloitus. Eikö sulla nyt ole muuta tekemistä , no sitä se yksinäisyys on että palstalta et voi olla poissa.

    • En ole provoilijan ihailija.

    • Anonyymi

      Unohditko että olet tehnyt samasta aiheesta jo n. 150 aloitusta? Uli-uli..

      xL

      • Ja sinä tartut näihin joka kerta.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ja sinä tartut näihin joka kerta.

        Ai sen takia näitä tehtailet, reppana.

        xL


    • Anonyymi

      Hirveän ikävää ettet viihdy vaikka selvästikin käyt tsekkailemassa palstaa aika useinkin. Väitänpä kuitenkin että et löydä tämän viihdyttävämpääkään palstaa s24:lta sekä kehoitan niin kuin aina tylsistyneitä että tehkää itse niitä parempia avauksia ja osallistukaa niin kyllä se siitä lähtee sitten.
      -harmiseikirj-

      • Harmis harmis...

        Tämäkin on keskusteluketju, ja sieltä parhaimmasta päästä. Aihe puhuttaa monia.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Harmis harmis...

        Tämäkin on keskusteluketju, ja sieltä parhaimmasta päästä. Aihe puhuttaa monia.

        On mutta tämäkikn vähän väsynyt, liian mones toisto samasta aiheesta vaikkakin sinällään ihan asiallinen. Jotta jotain tapahtuisi sun pitäisi alkaa lyömään pontevasti kiilaa dissen, abriksen, kaskiksen jne. keskinäisiin jutteluihin, ikäänkuni rikkoa rytmi niin siihen hommaan saisi elävyyttä. Kieltämättä olen itsekin huomannut kun ne vaan komppailee toisiaan niin ei niitä oikein ole keskustelemaan, vähän niin kuin tuulimyllujen kanssa juttelisi.
        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mutta tämäkikn vähän väsynyt, liian mones toisto samasta aiheesta vaikkakin sinällään ihan asiallinen. Jotta jotain tapahtuisi sun pitäisi alkaa lyömään pontevasti kiilaa dissen, abriksen, kaskiksen jne. keskinäisiin jutteluihin, ikäänkuni rikkoa rytmi niin siihen hommaan saisi elävyyttä. Kieltämättä olen itsekin huomannut kun ne vaan komppailee toisiaan niin ei niitä oikein ole keskustelemaan, vähän niin kuin tuulimyllujen kanssa juttelisi.
        -harmiseikirj-

        Disse ja Abris saavat ADHD-juniorinkin uneen lässytyksillään.

        Kaskis kirjoittelee toisinaan (harvakseltaan) ketjuihini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mutta tämäkikn vähän väsynyt, liian mones toisto samasta aiheesta vaikkakin sinällään ihan asiallinen. Jotta jotain tapahtuisi sun pitäisi alkaa lyömään pontevasti kiilaa dissen, abriksen, kaskiksen jne. keskinäisiin jutteluihin, ikäänkuni rikkoa rytmi niin siihen hommaan saisi elävyyttä. Kieltämättä olen itsekin huomannut kun ne vaan komppailee toisiaan niin ei niitä oikein ole keskustelemaan, vähän niin kuin tuulimyllujen kanssa juttelisi.
        -harmiseikirj-

        Kuuleppa Ritari, luehan ajatuksella omia kommenttejasi. Lainaan tähän pätkän, jos se meni sinulta ohi.

        " Väitänpä kuitenkin että et löydä tämän viihdyttävämpääkään palstaa s24:lta sekä kehoitan niin kuin aina tylsistyneitä että tehkää itse niitä parempia avauksia ja osallistukaa niin kyllä se siitä lähtee sitten."

        Toinen asia, kun et näy sitä tietävän, on se, että tämä on ihan julkinen palsta, joten herra Ritari on hyvä ja tulee itse lyömään sitä kiilaa, eikä pistä toista asialle. Jos keskustelujemme sisältö ei sinulle kelpaa, voit ihan tuoda sen oman kantasi esiin siellä keskusteluissa ja ohjata sitä haluamaasi suuntaan. Ei pidä olla nysverö ja vain kitistä, vaikka uskonkin haarniskasi muutenkin kaipaavan rasvaa.


    • Täystuhohan täällä taas tietty on käynyt! Mitäpä muutakaan...

      Jaaritijaariti...

      Sun pitää perustaa jonnekin oma palsta ja tehdä siitä näköses.... 😬

      • Voit sivuuttaa ketjuni.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Voit sivuuttaa ketjuni.

        No piti pistää vähän niinkuin vakiovastaus vakioaloitukseen..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe