Voit tarkistaa asian:
Pystytkö sanomaan äääneen että Jeesus on sinun Herrasi. Ja pvoitko kiittää Jersusta hänen verisestä ristityöstään?
Oletko riivattu?
18
65
Vastaukset
- Anonyymi
1Kor.12:3 Biblia (1776) Sentähden teen minä teille tiettäväksi, ettei yksikään, joka Jumalan Hengen kautta puhuu, Jesusta kiroille: ja ei yksikään taida Jesusta kutsua Herraksi Pyhän Hengen kautta. 1Joh.4:3
- Anonyymi
Tällaiset riivaus testit voi jättää omaan arvoonsa. Järjen Jumala on antanut ihmiselle, että hän käyttäisi sitä ja testaisi sitä .Henkimaailmahöperöinti o tullut joillekin lähes viihteeksi.Kuvottavaa.
- Anonyymi
Oletko huijattu ?
Voit kysyä itseltäsi ääneen tai vaikkapa ihan hiljaa mielessäsi...
Olenko huijattu ?
Uskon satuolentoon ja maksan veroa ja kymmenyksiä sen parhaille kavereille ? - Anonyymi
Se, että joku ei tunnusta Jeesusta Herraksi, ei ole merkki riivauksesta vaan siitä, että hän ei usko.
Tällainen "testi" ei ole aidon uskovan tekemä ja on erittäin vaarallinen internetissä ja uskonnollisilla palstoilla, joissa liikkuu herkkiä ihmisiä. Aloittaja joutuu itse kerran vastaamaan niistä seurauksista joita hänen sydämetön ja ylimielinen ihmisten tunteilla leikkimisensä on aiheuttanut ja aiheuttaa hänen kanssaan kosketuksiin joutuvissa ihmisissä. Hän käyttää myös uskontoa väkivaltansa välineenä ja teko hipoo Pyhän Hengen pilkkaa, on rikos ainakin Jeesusta ja Hänen ristintyötään, evankeliumia vastaan.
Epäilen, että aloittaja itse on riivattu.
- Anonyymi
Valhehebrealainen taitaa olla riivattu.
- Anonyymi
Mark.1:34 Ja hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet. Mark.3:11 Ja kun saastaiset henget näkivät hänet, lankesivat he maahan hänen eteensä ja huusivat sanoen: Sinä olet Jumalan Poika. Siis antoi sittenkin, heidän huutaa ja sanoa!
- Anonyymi
antti wuoltee, et enää yritäkään näytellä ja teeskennellä kristittyä, vaan avoimesti pilkkaat Jumalan Sanaa.
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on riivattuja, jos aloittajan testi olisi toimiva. Ei siis kovin Raamatun mukainen tuo testi.
- Anonyymi
Onhan tuokin sana - riivattu- jolla on tapa ilmaista jotain, mikä sitoo lihaa jopa niin, ettei itse sitä halua.
Katsoo vaikka alkoholistia. Hän itse voi todeta, että viina riivaa minun vapaata tahtoa elää niin, että olisi vapaa normaaliin elämään.
Suomalaisia miehiä voi kyllä vaivata ajatus "riivaus". Kyse on perheväkivallasta.
Se on tilastoitu suureksi ongelmaksi Suomessa, ja syitä voi kukin miettiä.
Jos siitä väkivallasta ei pääse eroon, niin jokinhan vaivaa ja sitä ehkä voi sanoittaa sanalla "riivaus". Se kielellisesti kuvaa kahletta.
Onko se sitten kiinni tahdosta, ettei haluta luopua perhehelvetistä. - Anonyymi
Aina voi sanoa ääneen mitä vaan eri asia miten sitten uskoo.
- Anonyymi
Riivatun tilasta on varma merkki, ettei halua kuulla Jeesuksen sijaisuhrista, Hänen kärsimyksestään ja verisestä ristin uhristaan ja ylösnousemuksesta.
- Anonyymi
älähän lyö kirvestäsi kiveen. Pelastus on Jumalantyö ja missä vaiheessa Herra PyhänHenkensä kautta alkaa herättää ihmistä, niin sinäkään et sitä tiedä, siksi älä ala riivailemaan ihmistä.
- Anonyymi
Riivattu vastustaa ajatusta, että joku on riivattu.
- Anonyymi
Ennemminkin riivaja pelottelee ihmisiä riivaajilla. Jeesus voittaa riivaajat. Ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Näytät ihan riivityltä. Kannattaaks toi..........
- Anonyymi
Lukekaa kirjanen "Voitto on sittenkin meidän". Siinä on käsitelty näitä asioita melko hyvin.
- Anonyymi
Onko sinulla myös oma dbs?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15535251/paholaisen-tekniikoista#comment-96615769
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699