Täydellisin esimerkki muslimista muslimeille on Muhammad, jonka esimerkillistä elämää - sunnaa - jokaisen muslimin on velvollisuus noudattaa.
Ali Sina lupaa 50 000 $ palkkion sille, joka todistaa, ettei Muhammad ollut
-raiskaaja
-pedofiili
-salamurhaaja
-massamurhaaja
-huoripukki
-naistenvihaaja
-narsisti
-ryöstäjä
-mielenvikainen (vainoharhainen; kuuli ääniä; näki hallusinaatioita: jinnejä, saatanan ja enkeleitä; kuvitteli harrastaneensa seksiä vaimojensa kanssa vaikka ei tehnyt niin; kärsi depressiosta; oli itsemurhahakuinen)
Ks. http://www.faithfreedom.org/challenge.htm
Huom! Muslimit, jos kiellätte tuon, syyllistytte kahteen hirvittävään virheeseen, joista luvassa on teille ikuinen helvetti: 1) uskallatte ylipäätään kyseenalaistaa islamin ja sunnan; 2) käännytte suoraan profeettaa vastaan. Joten noiden väitteiden vääräksitodistaminen jää islamin uskonpuolustajien - dhimmien - tehtäväksi.
50 000 USD:n palkkio
17
836
Vastaukset
- kaikki paikat
SOTA
Raamattu
Jon. 15:13
” Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystävänsä edestä ”
Luuk. 22:36
” Mutta nyt, jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa; niin myös laukun. Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan. ”
Luuk. 12:49
” Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle ; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! ”
Matt. 10:34
” Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle ; en ole tullut tuomaan rauhaa , vaan miekan. ”
Tuomaan evankeliumi 1:16 ( epä-kanominen )
” Ehkä ihmiset luulevat että olen tullut tuomaan rauhaa maailmaan. He eivät tiedä , että olen tullut aiheuttamaan taisteluita maan päälle: tulta , miekan , sodan . ” - Esko
Siinä taitaa olla muslimeilla ja Aabrahamilla yli pääsemätön paikka.
Omien oppiensa mukaan heidän pitäisi murhata Ali Sina. Siitäkin voisi tulla ikäviä jälkiselvittelyitä.- pommi
te faktoilla että hän oli sellainen niin saatte 1 000 000 $, eli kuulotiedot ja fiktiot ei kelpa.
- henkka_669
pommi kirjoitti:
te faktoilla että hän oli sellainen niin saatte 1 000 000 $, eli kuulotiedot ja fiktiot ei kelpa.
muslimeillakaan ole muuta kuin perimätietoa. Onko sinulla faktaa sitten Muhammedista. Muuta kuin höyrypää kirjoituksia jotka ovat 1300 vuotta vanhoja...
vaikkapa Jeesuksesta.
- Tepponen
Karvapääkö se siellä kirjoittelee Aabrahamin nimimerkin takaa?
- Jake
Tepponen kirjoitti:
ilvekset?
- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
veljekset.
...jos veljekset todistaisivat, että Muhis edustaa tuota kaikkea ja Aabraham ja karvapää (:DDDDD) todistaisivat vastavuoroisesti, että Jeesuskin edustaa tuota kaikkea? Eikös se olisi sellaista kaikkivoipaa vertailevaa tutkimusta?
Tepponen kirjoitti:
...jos veljekset todistaisivat, että Muhis edustaa tuota kaikkea ja Aabraham ja karvapää (:DDDDD) todistaisivat vastavuoroisesti, että Jeesuskin edustaa tuota kaikkea? Eikös se olisi sellaista kaikkivoipaa vertailevaa tutkimusta?
samanlaisiin harrastuksiin kuin arvon veljeksillä.
- raggari
Tepponen kirjoitti:
mitä jostain muhiksesta?
SEhän oli koraaninkin mukaan vain ihminen.
Jeesus taas on jopa koraanin mukaan ihmetekoja tekevä henki joka voi herättää kuolleita ja tietää salattuja asioita ja herätti jopa savesta tehdyn linnunkin eloon..
Onhan se jo todistettu että muhis teki aika paljon kaikkee kyseenalaista..
Lukepaapa muslimit kirja : ismaelin lapset
VAi pelottaako lukea? - Ranyaa
Onko sellaisesta mainittu joissakin kirkkoisien kirjoituksissa tai muussa perimätiedossa? :p
Ranyaa kirjoitti:
Onko sellaisesta mainittu joissakin kirkkoisien kirjoituksissa tai muussa perimätiedossa? :p
Miten se kysymykseen liittyy?
- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
ehkäpä kaitpa voisi tapipuvaisesti kuitenkin ollakin? Tsuubi duubi, diba daba?
- Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
Ehkäpä kaitpa voisi silti kuitenkin taipuvaisesti ollakin?
- Tepponen
karvapää kirjoitti:
minulla.
hö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873