Nainen sä olet

Anonyymi-ap

Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähestyt mentaliteetilla.
Nuku hyvin.

77

1543

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Parempi sekin, kun vaan olla kuin ei mitään tai jopa päin vastoin 😉

• Anonyymi00006

Kunhan hän ei kadota tätä piirrettä.

• Anonyymi00003

💛💛💛

• Anonyymi00004

Luotan vain omiin tuntemuksiini ja intuitioon. Olen havainnut sen parhaimmiksi tavaksi elää.
      Etkö sinä teet niin?
      Nukun aina hyvin. Nykyään vain turhan vähän.

• Anonyymi00007

Kyllä teen ja sillä pärjää elämässä pitkälle.

• Anonyymi00005

En ole lähestynyt ketään. Suren. Haluan olla rauhassa.

• Anonyymi00014

Myös minä haluan olla rauhassa. Elämääni on häiritty todella kauan monin tavoin ja se on vienyt paljon voimia ja herään öisin ahdistavaan tunteeseen! Sellainen ei todellakaan tee hyvää vanhemmalle ihmiselle!

• Anonyymi00008

Kuinka hän on sua lähestynyt?

• Anonyymi00021

Olikahan kyse molemminpuolisesta uteliaisuudesta ja tietynlaisesta vetovoimasta. En väitä että olisi lähestynyt siinä mielessä koskaan. Hän ei ole nainen joka flirttailee että saisi huomiota ym. Ehkä kiinnostui aidosti siitä minkälainen ihminen olen ja sama toisinpäin.
        Kiinnostuin hänestä ihmisenä.
        En tiedä aiheuttiko tämä meissä pienen noidankehän ja aloimme miettimään liikaa toistemme ajatuksia.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olikahan kyse molemminpuolisesta uteliaisuudesta ja tietynlaisesta vetovoimasta. En väitä että olisi lähestynyt siinä mielessä koskaan. Hän ei ole nainen joka flirttailee että saisi huomiota ym. Ehkä kiinnostui aidosti siitä minkälainen ihminen olen ja sama toisinpäin.
        En tiedä aiheuttiko tämä meissä pienen noidankehän ja aloimme miettimään liikaa toistemme ajatuksia.

Tosi hyvin sanoitit omiakin ajatuksiani.

Sivusta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sen nimenomaan, luulen näin myös. ei ed.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Osut juuri niihin asioihin, joita moni täällä miettii. Siksi niin moni toivoisi, että juuri sinä olisit tuo kaivattu mies, mies joka on miettinyt asioista ihan samoin kuin itse. Osaat kirjoittaa hyvin ja nätisti. Kirjoituksesi saattaa rohkaista naisia kokeilemaan irl, että mahtaisiko asiat sittenkin vielä mennä eteenpäin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tämähän on täysin ympäripyöreä vastaus anonyymi8:n kysymykseen. Oletko lopulta edes koskaan jutellut kyseisen naisen kanssa?

• Anonyymi00009

On vain yksi mies jota kaipaan. Jospa kohtaisimme vielä... 🔥

• Anonyymi00010

Kiitos ja hyvää yötä 💤

• Anonyymi00011

Millaisella mentaliteetilla?

Nuku hyvin sinäkin.

• Anonyymi00012

Sinulla on hieno kyky löytää ymmärrys toisen käyttäytymiseen, ja sovittaa se omaan elämääsi. Älä kuitenkaan uhraa itseäsi liikaa, muista kunnioittaa itseäsi myös samanarvoisena kuin muitakin. Hyvällä polulla olet <3

• Anonyymi00013

Kannattaisko sun myös näyttää hälle jos tykkäät?

• Anonyymi00017

Tuskin silloin kun täällä kirjoittelee.

• Anonyymi00023

Hän tietää että tykkään kyllä vaikka se ei näkysi. Meillä molemmilla on suhteellisen samanlainen tyyli toimia. Pahin on se että luulemme tietävämme toisen ajatukset. Ehkä tiedämme osittain mutta analysoimme niitä liikaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Hän tietää että tykkään kyllä vaikka se ei näkysi. Meillä molemmilla on suhteellisen samanlainen tyyli toimia. Pahin on se että luulemme tietävämme toisen ajatukset. Ehkä tiedämme osittain mutta analysoimme niitä liikaa.

Oletko kertonut tykkääväsi hänestä ihan suoraan hänelle? En ymmärrä tuota, että tiedämme ja analysoimme jtn liikaa? Oletteko puhuneet yhdessä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No anna hänestä vihje jonka hän voi tunnistaa?

• Anonyymi00040

Tunteensa kannattaa tuoda esiin, jos jostakin tykkää. Elämää vain, vaikka takkiin tulisi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No anna hänestä vihje jonka hän voi tunnistaa?

Tää kirjottaja ei ikinä anna.
        Sivu.

• Anonyymi00015

Ahaa, no työt vaikuttaa täällä oloon arkisin ja nyt kutsuu tyyny. Öitä

• Anonyymi00016

Juu mä pidän enemmän toiminnan miehistä mitä itsekin olen naisena. Haluan tunteiden ja elämän tulla täytettäväksi, enkä nujuta voivotellen omassa kuplassa.

• Anonyymi00018

Jotenkin vaillinainen kirjoitus. Selitätkö mitä niin kuin tuo käytännössä tarkoittaa?

• Anonyymi00058

Käytännössä tuskin edes tuntevat toisiaan.

• Anonyymi00019

Mistä tiedät hänen pidättämisestä?
      Ja tarkoittaako tuo, ettet itse pysty siihen?

• Anonyymi00020

Eipä juuri kukaan ole huomannut miten raskaita menetyksiä olen kärsinyt pidättäytymisilläni kun olen kokenut sen oikeaksi tavaksi toimia. Toisaalta olen kovinkin avoin uusille asioille ja kokemuksille. Olen kuitenkin hyvin ankara itselleni ja poistun kyllä tilanteista ja suhteista jos katson sen aiheellisiksi. Tässä kohtaa on joskus kyse myös itsesuojeluvaistosta. Rahani ovat laskevat mutta yllättävän moni ne kuitenkin ylittää. Valitettavasti. Kauniita unia.

• Anonyymi00022

Rajani siis laakeat..

• Anonyymi00024

Osuu kyllä, mutta epäilen että onko todella tiedostanut ja mistä tieto ois peräisin…

• Anonyymi00026

Enpä voisi uskoa, että minua yli 10 vuoden päästä kaipailee. Kuitenkin itse olen kaivannut häntä. Tosi sitkeästi on ollut ikävä.

• Anonyymi00048

Kyllä kymmenisen vuotta kaipausta täälläkin

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kyllä kymmenisen vuotta kaipausta täälläkin

Mutta oletko ap vai joku muu?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Mutta oletko ap vai joku muu?

Sivusta tämä.

• Anonyymi00029

Olet rasittava tyyppi.

• Anonyymi00032

Sitäkin välillä.

• Anonyymi00042

Ihan viihdyttävää luettavaa välillä nämä narsistisen palstaäijän pakinat kun se länkyttää täysin tuntemattomista pirkoista syvällistä analyysia ja keksii omasta päästään luonteenpiirteitä ja milloin mitäkin erityispiirrettä

• Anonyymi00076

Esiintyjät on. Mutta kohta pääsee kesäteatteriin.

• Anonyymi00031

Näettekö säännöllisesti? Vai jotain muuta?

• Anonyymi00034

Nykyään harvemmin. Mutta jos satun näkemään niin se on tietynlainen muistutus hänen olemassaolosta. Luulin jo unohtaneeni mutta taas palaan alkuun.
        Ei tämä silti niin vakavaa ole.
        Enemmänkin mielenkiintoista.

• Anonyymi00067

🤵‍♀️

• Anonyymi00033

Ihminen on ristiriitainen olento.

• Anonyymi00035

Mun sydäntä särkee taas. Meneeköhän se taas rikki.

• Anonyymi00037

Ei .
        Sä kasvat pois siitä luulosta et sun tukska ja kipu on uniikki kokemus .

Ja alat ymmärtää erilaisuuttakin avain toisin kun ennen kun huomaat että yhden muotoja on hitosti enenpinä mitä luulit.

Sä oot vain ahdannu itsesi jonkin laatikkoon
        Mihin etvä enää mahdu .
        Koska olet jo oppinut sen mitä pitää.

• Anonyymi00036

Tai sitten hän ei vaan ole kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi00039

Kyllä hän on kiinnostunut, asia on kummankin tiedossa.
      Asia on juuri näin!

• Anonyymi00041

Nainen. Lopetin tänne kirjoittelun jo viime viikolla. Uskothan?

• Anonyymi00043

Minä uskon ainakin, koska en edes käyt täällä koskaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minä uskon ainakin, koska en edes käyt täällä koskaan.

Sivusta siis.

• Anonyymi00045

Kiitti, nukuin hyvin. Pyrin parhaani mukaan tekemään siten kuin olen ajatellutkin tekeväni. Tsemppiä sinullekin!

• Anonyymi00047

Kyllä minä siinä määrin inhoan kantsua ettei täälllä tuttavuuden tekemisistä kieltäytyminen tuota vaikeuksia. Etnkin, jos yritetään ystävystyttää Nesteella viisikymppisten naisten kanssa. Mitä perintömanipuloijia leinevätkin.

• Anonyymi00053

Käyt aika harvoin nykyään tällä palstalla, mutta edelleen saat heti kaikkien naisten huomion, koska kirjoitustapasi poikkeaa kaikista muista. Positiivisella tavalla.

• Anonyymi00059

Totta käyn todella harvoin enää. Vastauksia tulee yllättävän paljon mutta luulen että yksi ja sama henkilö kirjoittaa niistä yli puolet.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Totta käyn todella harvoin enää. Vastauksia tulee yllättävän paljon mutta luulen että yksi ja sama henkilö kirjoittaa niistä yli puolet.

👨‍🦳4.30 menen tekee yöpalaa

• Anonyymi00070
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Luulet väärin. Itse tunnistan ainakin 4 eri kirjoittajaa lisäkseni. Siinä on gubbe-kommentoija jo mukana.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Luulet väärin. Itse tunnistan ainakin 4 eri kirjoittajaa lisäkseni. Siinä on gubbe-kommentoija jo mukana.

Gubbekommentoija tai palstasetä- kommentoija tuo ilmaisunvapauden vihollinen, eiku. Sivusta

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Gubbekommentoija tai palstasetä- kommentoija tuo ilmaisunvapauden vihollinen, eiku. Sivusta

😁👍🏼 Todella.

• Anonyymi00054

Kuvittelet omiasi L-mies. Usko niitä oikean elämän todisteita.

• Anonyymi00057

Kuvailetko nyt omaa itseäsi? Ehkä hän kokee toisin, hänelle on vakavaa, perinpohjin. Mielenkiintoisuus ei edes laisinkaan kuvaa sitä, mitä hänessä kulkee.

• Anonyymi00061

En kuvaile itseäni. Perinpohjaisesti en vaikea tietää kenestäkään ihmisestä mitään.
        Tietyt piirteet ja käyttäytyminen antaa ihmisestä tietynlaisen kuvan mutta kukaan ei voi tietää toisen syvimpiä ajatuksia.
        Aloituksen oli tarkoitettu kohteliaisuutena. Ehkä meni jälleen vähän turhan sekavaksi tämä ketju.
        Parempi täältä on pysyä poissa.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

En kuvaile itseäni. Perinpohjaisesti en vaikea tietää kenestäkään ihmisestä mitään.
        Tietyt piirteet ja käyttäytyminen antaa ihmisestä tietynlaisen kuvan mutta kukaan ei voi tietää toisen syvimpiä ajatuksia.
        Aloituksen oli tarkoitettu kohteliaisuutena. Ehkä meni jälleen vähän turhan sekavaksi tämä ketju.

Kerrankin joku muukin syvällisesti ajatteleva. Tajusin täysin.. sivusta

• Anonyymi00074
        Anonyymi00061 kirjoitti:

No ihan hirveetä narsistista soopaa oli palstasetä ja ikävä kyllä et ole ainoa…olettu joka kokee asiakseen tai oikeudekseen proosailla naissukupuolesta surrealistista analyysia ym moskaa hatusta mitä sattuu skaa heitellen. T

• Anonyymi00060

Harmi ettei hän ota tätä vakavasti.

• Anonyymi00062

Tätä palstaa en osaa ottaa vakavasti.

• Anonyymi00069

🚰⛔️😘

• Anonyymi00073
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tätä palstaa en osaa ottaa vakavasti.

Taidat valehdella itsellesi, mutta siitä se parannus lähtee joten👍

• Anonyymi00079
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Taidat valehdella itsellesi, mutta siitä se parannus lähtee joten👍

Voi olla tai sitten ei. Koskaan en ole palstalta tehnyt päätelmiä ja heijastunut niitä tosielämää.
        Olen pyrkinyt siihen ettei kyseinen henkilö tuntisi olaan ahdistuneeksi minun takia.
        Hän ei ole tehnyt mitään väärää ja on täysin vapaaa tekemään asiat parhaaksi näkemällään tavalla.

• Anonyymi00063

niin no juytuy kun hete3romiwea olwen... jos jotain ilmastointityeippi.. wellaflex superboimakasta

mudiiikki: Twisted Sister -Live To Ride

• Anonyymi00065

Näen yhä epäjohdonmukaisuuksien lisääntyvän päivä päivältä, ajattelen tunteella ja sitten tunnen ajattelemalla eli pidättäydyn, rankaisenko kenties jostain itseäni käyttämättä tilaisuutta tuntea mitä olla pidättelemätön. Oikeassa seurassa saattaisi kasvaa korkeutta , mutta yksin versoo aivan hillittömästi juurestaan tarvitessaan unelmia. En kai kuitenkaan haluaisi joutua katsomaan taaksepäin sanoen Tuo kaikki oli niin kovin outoa, naiivia sokeaa, ja jätin tärkeimmän pois raapaiste vain pintaa. Ja varjelinko edes eheyttä. Taustaraita joka soi päässäni peittäen muuta alleen. Vapaapäivä itsestäni voisi tehdä hyvää. Siitä joka kaiken muun lisäksi on niin varma, että olisi ansainnut toisenlaisen elämän, sellaisen, joka olisi olemassa tyystin muualla, ja joka olisi niin helposti voinut olla oma että todellinen sattumanvaraistuu ja sitä ei osaa tavoitella sen vaatimalla tasolla.

• Anonyymi00066

Pyrin toimimaan oikein. Tietysti en ainakaan enää oman terveyteni kustannuksella. Hyvää yötä,

• Anonyymi00072

Kyllä gubbe vttu äiti jaksaa soutaa lussuttakaa kakrut perällä pillimehua vaan

• Anonyymi00071

Olen nihkeä ”kommunisti” ja siitä minä nautin

• Anonyymi00078

Ajatuksen voimalla kuitenkin.

• Anonyymi00080

jos niin toswlla suurella voimalla yötmäisi yoiseennn..

• Anonyymi00081

Kiitos:)
      Tuo oli kyllä ihanasti sanottu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3514
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2478
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2394
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2254
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2128
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      86
      1159
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1087
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      996
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      949
    Aihe