Osaaks kukaan kertoa. miks venäläinen kortti pakka on hieman vajaa...
Venäläiset pelikortit
8
1413
Vastaukset
Olen huomannut saman asian. Kyllä siinä alunperin on kaikki kortit. Mutta kun pelaavat niitä omia pelejään ottavat muistaakseni 7kaa pienemmät kortit pois.
- E.G
Se on mielenkiintoinen juttu. Olen joskus pelannutkin sellaisella pakalla ja kyllä se onnistyy =)
- eastgirl
marko135kg kirjoitti:
se durakkia
Hei, itse olen kans tuohon durakiin törmänny vaikka kuin monta kertaa(tosin siitä on jo vuosia aikaa),enkä mitään tolkkua saanut. Onko siihen ylipäätään jotain sääntöjä olemassa? ;)
eastgirl kirjoitti:
Hei, itse olen kans tuohon durakiin törmänny vaikka kuin monta kertaa(tosin siitä on jo vuosia aikaa),enkä mitään tolkkua saanut. Onko siihen ylipäätään jotain sääntöjä olemassa? ;)
Mut sama vika rahikaisella, et aikaa edellisestä kerrasta. Jahka vaimo tulee ruokakaupasta, pesee ja silittä pyykin , siivoaa ja valmistaa ruuana ja tiskaa, niin kysen miten se menee se durakki menee.
sua ei oo pitkään aikaan palstalla näkynytkään. Ootko Raivolan raitilla pyörinyt- eastgirl
marko135kg kirjoitti:
Mut sama vika rahikaisella, et aikaa edellisestä kerrasta. Jahka vaimo tulee ruokakaupasta, pesee ja silittä pyykin , siivoaa ja valmistaa ruuana ja tiskaa, niin kysen miten se menee se durakki menee.
sua ei oo pitkään aikaan palstalla näkynytkään. Ootko Raivolan raitilla pyörinytolen täällä Pietarissa ollu toistaiseksi. Terijoelle ja Roshchinon maastoon pitää kyllä kesällä päästä viimestään. Kyllä mä seuraan palstaa päivittäin, ei vaan tule kirjoiteltua mitään. Laiskuus on iskenyt...
eastgirl kirjoitti:
olen täällä Pietarissa ollu toistaiseksi. Terijoelle ja Roshchinon maastoon pitää kyllä kesällä päästä viimestään. Kyllä mä seuraan palstaa päivittäin, ei vaan tule kirjoiteltua mitään. Laiskuus on iskenyt...
siellä on viikonloppuna puoli palstaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
