SE ENSI SUUDELMA

RKM

Muistatko sen ja mihin se johti.
Voiko sen kertoa 40 vuotta jälkeenpäin
Vieläkö nousee se sama lämpö poskelle

Omastani muistan senverta et oli 5v ja sain
välittömästi tauluun märällä ja santasella lapasella.
Meni 11v ennenku toivuin janyritin uudestaan

35

2029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoi, tulihan se vatsalihaksiani vahvistava nauru :DDD - kiitos.

Itse muista, että olin jo 14 -vuotias kun sain ensi suudelman ja että minä olin rakastunut, muistan kuin se olisi ollut eilen :))

• ei se johtanut mihinkään käsikkäin vaan käveltiin ja maailma hymyili..

• isoäiti*
        Pirrejuupas kirjoitti:

ei se johtanut mihinkään käsikkäin vaan käveltiin ja maailma hymyili..

Olli sen ensimmäisen suudelman antoi.
        Minulla oli punavoittoinen kukkamekko ja vaalean
        sininen patenttineuleinen, äidin tekemä villatakki.
        Olin 15-vuotias.
        Ollilla oli ruskea nahkatakki ja hän tuoksui
        hiusrasvalle.
        Suudeltiin monena elokuun pimeänä iltana.
        Koulu alkoi syyskuussa ja Olli unohtui
        mutta suudelman taika ei.

• pullukka70kg
        Pirrejuupas kirjoitti:

ei se johtanut mihinkään käsikkäin vaan käveltiin ja maailma hymyili..

joka helkkarin jutussa sää oot mukana...Ei noihin voi mitään kommenttia enää...
        Pikkusen aikaa seuranneena tuntuu, että muutamat nimmarit on aika dominanttaja...?!?!
        JA SE EI OLE OIKEIN !

• pullukka70kg kirjoitti:

Pikkusen aikaa seuranneena tuntuu, että muutamat nimmarit on aika dominanttaja...?!?!
        JA SE EI OLE OIKEIN !

, ja toivottavasti hyvää sellaista...

Niin sillehän minä en voi mitään, että sinua ärsyttää "dominantti" nimmari...JA SE ON IHAN OIKEE

Hyvää päivän jatkoa siulle silti..

• RKM
        pullukka70kg kirjoitti:

JA SE EI OLE OIKEIN !

Aihe on steriili ja tasapuolinen vai oliko ensisuukkosi

LENTOSUUKKO

ja mihin se laskeutui
        - saiko sen naapurin kopukka
        . . . . . . ja mitenpäin se seisoi

en ole dominoiva
        olen viriili ja humoristi
        sekä POHJALAINEN

hyvää päivittelynjatkoa sinulle
        Ps. Pullukat ovat eroottisempiä kun luuviulut
        - heissä on niitä kaarevia muotoja,
        ihan semmosia ku veneessä

• muisto

ensi suudelmasta muisto on hyvin muistissa,sysdän pomppi kun viimistä päivää.Ei johtanut mihinkään. Mutta toinen saman moinen johti nyt siitäkin on jo aikaa 30v. yhtä ihana ja lämmin on halaus kuin sillon ennen.

• Mirre***

Ensimmäinen suudelma tuli Pentiltä.
        Olin sitä Penttiä jo pitkään katsellut sillä silmällä : ) Pyöräillyt ohi suuntaan ja toiseen, kun Pena pelasi lentopalloa.
        Sitten eräänä kesäyönä kun olin 14 ja kävelyllä,
        Pentti ilmestyi siihen!!! Sydän löi tiheään...
        Mutta se suudelma, yäk! Se maistui oksennukselta.
        Ei tehnyt sen jälkeen mieli suudelmia ennen kuin pari vuotta myöhemmin. Silloin se suudelma maistui hammastahnalta : ) ja raikkaalta ja sain perhosia vatsaan, muttei johtanut muuhun.

• paksuhuuli
        Mirre*** kirjoitti:

Ensimmäinen suudelma tuli Pentiltä.
        Olin sitä Penttiä jo pitkään katsellut sillä silmällä : ) Pyöräillyt ohi suuntaan ja toiseen, kun Pena pelasi lentopalloa.
        Sitten eräänä kesäyönä kun olin 14 ja kävelyllä,
        Pentti ilmestyi siihen!!! Sydän löi tiheään...
        Mutta se suudelma, yäk! Se maistui oksennukselta.
        Ei tehnyt sen jälkeen mieli suudelmia ennen kuin pari vuotta myöhemmin. Silloin se suudelma maistui hammastahnalta : ) ja raikkaalta ja sain perhosia vatsaan, muttei johtanut muuhun.

Olin kai 13-14 ja kovin tietämätön mistään.
        Naapurin Laurin kans sitä harjoiteltiin,metsässä,lähellä kotia. Hän pussas ja imeskeli ja mä ajattelin et mitä järkeä tässä on?
        Eikä lopettanu, hieman hämillisenä esteltyäni.No-loppuihan se-eikä tuntunu missään,paitsi että mun huuleni oli aivan turvonneet .Kotona salaa peilistä katselin et mahtaakohan äiti nähdä mitään erikoista mun huulissa--siitä olis metakka syntyny! Ei nähny,ja asia ja mies unohtui.
        Nähdessäni hänet tosi harvoin mietin,mahtaako muistaa olleensa "opettaja"...Kun vielä sattui kehaisemaan silloin et on tätä tullut tehtyä jo aika usein! Niin miesmäistä(kö)?

• olin leikkikoulussa esikouluikäisenä ryhmämme suurin tyttö ja ihastunut varsinaiseen vintiöön, joka oli luultavasti kooltaan kaikkein pienin. Kerran sitten pussattiinkin ja jouduttiin tietysti toisten kiusoittelun kohteeksi. Se ei vähentänyt molemminpuolista ihastustamme, muttemme enää seurausten pelosta uskaltaneet ryhtyä pussailemaan.

Seuraava kerta tulikin sitten vasta murrosiässä.
      Luokan "kasanovan" kanssa olimme pitkään olleet hyviä kavereita ja minä olin antanut hänelle monia "asiantuntevia neuvoja" tyttöasioissa.
      Siihen ikäänhän kuului esiintyä mahdollisimman kokeneena. Jossain vaiheessa mekin sitten ihastuimme toisiimme. Muistan pelänneeni erityisesti sitä, että poika huomaisi kokemattomuuteni ja kertoisi ehkä kavereillemmekin.

Sääli, etten koskaan myöhemminkään tullut kertoneeksi hänen tärkeästä roolistaan elämässäni. Ehkä olisin kertonut, jos hän olisi pitänyt kiinni 15-vuotiaina tekemästämme sopimuksesta: lupasin rakastella hänen kanssaan 50-vuotissyntymäpäivänäni. ;)

• odottavansa

ensisuudelmaa, se oikea ensisuukko oli ja meni ei mitään mielikuvaa, vaan nyt uudelleen rakastuneena odotan sitä suudelmaa ja tuun kertoon miltä maistui.Varmasti mannaa voi kun Hän olisi täällä.

• plunger

Minun ensi suudelma oli kesällä 1968 eli silloin kun oli nuorison hullu vuosi koko Euroopassa.
      Olin jo 18 ja yksi opiskeluvuosi takana. Oli yö, kävelin Helsingissä keskustasta Käpylään ja sillä matkalla tapasin nuoren naisen, joka tuttavallisesti puhui. Kävelimme yhdessä minun kannalta vikasuuntaa ja kun mietin miten pitkä lisämatka siinä tulee tämä neito äkkiä suuteli minua. Olin hämmentynyt, ja kun aloitin vastata, hän ehti ensin taas. Me suutelimme pitkän ajan ja sitten neito äkkiä sanoi että nyt hänen pitää lähteä kotiin, ja juoksi pois. En nähnyt enää myöhemmin, en tiedä oliko vain kyläilemässä vai oliko helsinkiläinen.

• ...ihanalta tuntui ensisuudelma :)
      Olimme iltakävelyllä tyttökaverini kanssa, kun hänelle pari tuttua poikaa poimi meidät autoon.
      Make ja Raija menivät takapenkille ja minä eteen Paven viereen.
      Vietimme mukavan illan rannalla istuen ja jutellen.
      Kotipihalla olin heit sanottuani nousemassa autosta, kun Pave nappasi kädestäni ja veti lähelleen. Hämmästyin niin että lamaannuin täysin, eihän mulle ollut moista koskaan aiemmin sattunut.
      Sain ensimmäisen suudelmani ja monen monta lisää :) Olin aina kuvitellut millaista se olisi, enkä toden totta pettynyt niin helliä olivat suudelmat.
      Tämä tapahtui elokuussa 1968, ollessani 14v.

• sirkku:)

Voi, kun mieleni tekisi pistää teidätkin nauramaan oikein kunnon naurut, mutta kun en kehtaa...!

Itse en muista edes ihan penskana noita suukkoja saaneeni - siis kavereiltani, mutta olin 12-vuotias, kun sain ensimmäinen kunnon *nauraa vieläkin ääneen muistellessaan*... suudelman.

Se OLI aivan aito ihastuneen pojan suudelma, mutta tilanne ja lopputulos oli niin koominen, että jos pätkänkin tapauksesta kertoisin ja 'poika' sattuisi jossain päin maailmaa kertomani näkemään, hän tunnistaisi itsensä ja minut heti!

*Nauraa taas ajatellessaan tilannetta*... Tilanne oli siis koominen, tai oikeastaan koominenkaan ei ole oikea sana... Tragikoominen se tilanne oli. Itse en pojasta alunperinkään niin kauheasti välittänyt, mutta tuon tapauksen jälkeen en valitettavasti senkään vertaa... Poikaparka... Olimme jopa samalla luokalla koulussa, joten minulla oli melkoisia vaikeuksia käyttäytyä kuin mitään noloa ei olisi tapahtunutkaan.

Ajan mittaan pystyimme jatkamaan kavereina oloa, mutta vasta kerran ollessamme jo aikuisia tämä 'poika' itse otti asian esille... Muisti hänkin tapahtuneen nolona tapauksena itsensä kannalta, mutta yhdessä pystyimme koko asialle nauramaan...!:)))

Kunpa voisin kertoakin enemmän! Turha siis mainitakaan erikseen, ettemme aikuisinakaan edes suudelleet enää...:)))

• vita_nova

Muistanpa hyvinkin. Kuin kylmä kala olisi lätkäisty suulle. Petyin surkeasti kun polvet eivät pettäneet, maa järissyt, viulut soineet.

Olin harjoitellut tyttöystäväni kanssa ahkerasti suutelemista, jotta osaisimme sitten, kun aika pojan kanssa koittaa. Ihmettelimme jo tuolloin, että miksi se ei tunnukaan miltään, sama kuin omalla sormellaan hinkaisi huuliaan.

Myöhemmät vasta tuntuivat.

• 50++

Sain ensimmäisen pusuni 13 vuotiaana.Olin Jukan kanssa pyöräilemässä ja pysähdyimme metsäpolulle. Oli pimeä elokuun ilta ja sydän pamppaili. Mutta se suukko oli kuin lehmä olisi lätkäissyt turpansa mun suulleni.

• 50++

minun piti kirjoittaa nimeni sen farkkuihin. Jukan äiti oli kertonut, ettei poika anna pestä farkkujan ja pitää niitä yöt patjan alla.

• pojat, plungeria lukuun ottamatta eivät muistakkaan ensimmäistä suudelmaansa :)), no mikä se....

• RKM

Muistinhan minäkin ensisuudelmani

ja muistan vieläkin miten tytöt käsittelevät meitä miehiä
        --kintaalla viittaatte meidän syvimmille tunteillemme
        ja lokaa roiskitte orastavan suhteen päälle

(suoraan rapasella lapasella naamalle)

On siinä meillä miehillä kestämistä kun
        tuollaisia vielä pitäis oppia rakastamaan

• Pirre provosoi tai hullua yllytä.
        Kyllä sen tietty muistaa,ammattikoulun pukuompeluluokan blondi,jonka kanssa olisin saanut esiintyä koulun keväjuhlassa menninkäisen roolissa Rautavaaran laulussa.Hän tietysti nätti kun oli,päivänsäteenä.
        Ujona poikana kieltäydyin kunniasta,tosin harjoittelin kyllä hänen kanssaan esitystä,mutta lavalle en uskaltanut.

Hän se minua suuteli ja a-koulun loputtua ja saatuani ajokortin seurusteltiin 1,5v.
        Eliskä kyllä sen muistan ja uusintoja otettiin myöhemmin'paljon ja hartaasti'.Ja ei voi väittää, että vieläkin kun esille tuli,niin hyvät muistot mieleen palasivat.

jk.silti vaimoni on best.

• Takila
        emw34 kirjoitti:

Pirre provosoi tai hullua yllytä.
        Kyllä sen tietty muistaa,ammattikoulun pukuompeluluokan blondi,jonka kanssa olisin saanut esiintyä koulun keväjuhlassa menninkäisen roolissa Rautavaaran laulussa.Hän tietysti nätti kun oli,päivänsäteenä.
        Ujona poikana kieltäydyin kunniasta,tosin harjoittelin kyllä hänen kanssaan esitystä,mutta lavalle en uskaltanut.

Hän se minua suuteli ja a-koulun loputtua ja saatuani ajokortin seurusteltiin 1,5v.
        Eliskä kyllä sen muistan ja uusintoja otettiin myöhemmin'paljon ja hartaasti'.Ja ei voi väittää, että vieläkin kun esille tuli,niin hyvät muistot mieleen palasivat.

Sinulla siis on

SALAMIELITIETTY

On tämä nykyaikainen viestintä sellainen
        salatieteistä koostunut utopia.

Lähden paistamaan Spelttilettuja
        ja oikeassa voissa

ovat makosia kun sen Turun Raunistulan tytön letut
        sillon laivastoaikan

ja ne suudelmat suudelmat suudelmat suudelmat ...
        vieläkin polvia heikotta
        ja sydän tykyttää

• Takila kirjoitti:

Sinulla siis on

SALAMIELITIETTY

On tämä nykyaikainen viestintä sellainen
        salatieteistä koostunut utopia.

Lähden paistamaan Spelttilettuja
        ja oikeassa voissa

ovat makosia kun sen Turun Raunistulan tytön letut
        sillon laivastoaikan

ja ne suudelmat suudelmat suudelmat suudelmat ...
        vieläkin polvia heikotta
        ja sydän tykyttää

vielä kaikki",saat vielä li...??

• RKM kirjoitti:

Muistinhan minäkin ensisuudelmani

ja muistan vieläkin miten tytöt käsittelevät meitä miehiä
        --kintaalla viittaatte meidän syvimmille tunteillemme
        ja lokaa roiskitte orastavan suhteen päälle

(suoraan rapasella lapasella naamalle)

On siinä meillä miehillä kestämistä kun
        tuollaisia vielä pitäis oppia rakastamaan

nyt jo päästä siitä kuraisen lapasen syndroomasta ;) on kai ne tytöt jo kesymppii nykysin:))

• emw34 kirjoitti:

Pirre provosoi tai hullua yllytä.

se joku rohkkee kuapista ulos, mie jo säikähin että työ miehet että noteeranna näitä enssuuteloita mikskkää:))

• Pirrejuupas kirjoitti:

se joku rohkkee kuapista ulos, mie jo säikähin että työ miehet että noteeranna näitä enssuuteloita mikskkää:))

näit,mitä provo viesti saa aikaan,silloin kun mies on naisten vietävissä,häppee edes,niikun minäkin teen.

• emw34 kirjoitti:

näit,mitä provo viesti saa aikaan,silloin kun mies on naisten vietävissä,häppee edes,niikun minäkin teen.

väliin tuntuu siltä että nikkis pitäis olla 'pirrejuutas'

• emw34 kirjoitti:

harkihin sitä kyllä, mutta tuo kiistävä muoto sitten voitti raatissa :))

• vaihtoehto
        emw34 kirjoitti:

minulla se kääntyi mielessä muotoon jurrepiipas

• vaihtoehto kirjoitti:

minulla se kääntyi mielessä muotoon jurrepiipas

otan tuon rinnakkaispersoonakseni:)), yhdeksi niistä!

• n52
        Pirrejuupas kirjoitti:

otan tuon rinnakkaispersoonakseni:)), yhdeksi niistä!

hyvä heitto!
        Ompa täällä ihanan iloista porukkaa liikkeellä.

Minä tässä samalla tuon aloituksen.

Sainhan minä niitä pusuja jo tarhassa ja suloisen märkiä tuli koulutielläkin,mutta se ensi Suudelma!
        Tyttö kaverin järjestämät sokkotreffit.
        Elokuvanan sankari James Bond.

Kyllä jäi Bondi toiseksi kun se käsi hiipi hiljaa hartioille ja Suudelma!!!!
        Aaaahh!!!!
        Aina kun yritän muistella mikä sen elokuvan nimi oli niin ei onnistu.
        Mistä lie johtuu mutta se Suudema!!!
        Aaaaahh!!!

• n52 kirjoitti:

hyvä heitto!
        Ompa täällä ihanan iloista porukkaa liikkeellä.

Minä tässä samalla tuon aloituksen.

Sainhan minä niitä pusuja jo tarhassa ja suloisen märkiä tuli koulutielläkin,mutta se ensi Suudelma!
        Tyttö kaverin järjestämät sokkotreffit.
        Elokuvanan sankari James Bond.

Kyllä jäi Bondi toiseksi kun se käsi hiipi hiljaa hartioille ja Suudelma!!!!
        Aaaahh!!!!
        Aina kun yritän muistella mikä sen elokuvan nimi oli niin ei onnistu.
        Mistä lie johtuu mutta se Suudema!!!
        Aaaaahh!!!

on puhistunu ukkosen jälkeen..:))

Todellakin, hyvä aloitus noin niinku miehen tekemäksi :))

• n52
        Pirrejuupas kirjoitti:

jos oikein, niin pitäisi heitellä kiitoksia jo muille palstoille,kun ovat apuun tulleet!
        Johan tämä alkoi muistuttaa oikeasti jotain per...le sanonko!

Mut muuten täs samal,hyvät yöt.Joo mies =)

• hennaliisa1
        n52 kirjoitti:

jos oikein, niin pitäisi heitellä kiitoksia jo muille palstoille,kun ovat apuun tulleet!
        Johan tämä alkoi muistuttaa oikeasti jotain per...le sanonko!

Mut muuten täs samal,hyvät yöt.Joo mies =)

et tääl on jottai riitoi, mut ko siu kanssais haastaa ni et sie ainakaa alota. Puoleis pijät ja nii pittääkii.
        Mie en kehant osallistuukkaa yhtee ketjuu(eikä aina piekkää)mis joku moitti koko 50 palstalaisii ja sano et heille(meille) muual nauretaa.
        Sit ko häntä pyyvettii haastamaa järkevämmäst ni hää ei sanokkaa oikei mittää ennää.
        Nyt miu ukkoi huuteloo minnuu nukkummaa.
        Hää sannoo, et mtä sie siel kaike yötä kuppaat.
        Hyvvää yötä siule ja teile kaikille!

• RKM
        Pirrejuupas kirjoitti:

Tiedetään että avaus on hyvä
        se on pohjalaasen tekemä

me teemmä vaa riima laatua
        Suukkoja kaikille ja lopuille

lähetän lentosuukot
        myös sinne ostarin kassajonoon

• nainen56

suudelman sain ensi kerran ollessani 15 vuotias, saman ikäiseltä pojalta.
      Olin vähän "jälkeenjäänyt" ja tämä suudelma hävetti niin pirusti.
      Tarvittiin kokenut mies joka johdatteli myöhemmin 18 vuotiaan lemmensaloihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2122
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1592
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1523
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      469
      1321
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      81
      1091
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      941
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      359
      815
    Aihe