Usko on turva-ajatus. Jokin kokemus siitä, ettei tarvitsisi olla yksin ongelmien kanssa, joita käy lävitse. Loppuviimein ihminen on yksin kaiken kanssa, ilman uskoa, tai uskon kanssa. Mietin asioita, hetkellä, kun miettii omaa terveyttään, on terveydellisiä huolia ollut. Vaikka tiedän, ettei palstalla kukaan voi olla avuksi, miettii myös, ettei sen ilmaiseminenkaan, tuskin se helpottaa henkistä painetta asian vuoksi. Kun on epävarma, mistä terveyteen liittyvät seikat, joita on havainnut, johtuvat, pohtii myös kuinka paljon on arvokasta, jonka voi menettää ja kuinka arvokasta on elämä itsessään, elämä ei olekaan itsestään selvyys.
Turvasin ennen Jumalaan
91
54
Vastaukset
Jumala joko on tai ei ole huolimatta siitä mikä sinun terveystilanne kulloinkin sattuu olemaan.
- Anonyymi
Niin tietenkin.
Minua vain huolettaa ja... ajattelin ensin että oudot oireet menevät ohitse, ne eivät ole menneet ja jonkinlainen huoli kasvaa ja tiedän ettei oli tilanne mikä hyvänsä, niin ei se uskonko Jumalaan tai olenko uskomatta, muuttaisi mitään, ei yhtikäs mitään. Jotenkin on iskostunut liian syvälle ajatus, että kuin uskomalla, mitään pahaa ei voisi sattua ja kuitenkin todellisessa elämässä, sillä ei ole merkitystä, pahaa voi sattua, vaikka uskoisi tai olisi uskomatta. Ehkä huoleni on turha tai sitten ei, asiathan selventyvät yleensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietenkin.
Minua vain huolettaa ja... ajattelin ensin että oudot oireet menevät ohitse, ne eivät ole menneet ja jonkinlainen huoli kasvaa ja tiedän ettei oli tilanne mikä hyvänsä, niin ei se uskonko Jumalaan tai olenko uskomatta, muuttaisi mitään, ei yhtikäs mitään. Jotenkin on iskostunut liian syvälle ajatus, että kuin uskomalla, mitään pahaa ei voisi sattua ja kuitenkin todellisessa elämässä, sillä ei ole merkitystä, pahaa voi sattua, vaikka uskoisi tai olisi uskomatta. Ehkä huoleni on turha tai sitten ei, asiathan selventyvät yleensä.Mene lääkäriin. Kuvitelmista aiheutuva pelko on psyykkisesti rasittavampaa kuin tietäminen. Itse tasapainoilen usean diagnoosin kanssa päivä kerrallaan. Ajattelen, että kristityn elämään kuuluvat niin hyvät kuin vähän huonommatkin päivät. Jumala on kummissakin läsnä. Mutta en kai ole koskaan ajatellut, että Jumalan pitäisi olla "kainalosauva" tai "onnellisuuspilleri", jonka tehtävänä on poistaa elämästä kaikki paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene lääkäriin. Kuvitelmista aiheutuva pelko on psyykkisesti rasittavampaa kuin tietäminen. Itse tasapainoilen usean diagnoosin kanssa päivä kerrallaan. Ajattelen, että kristityn elämään kuuluvat niin hyvät kuin vähän huonommatkin päivät. Jumala on kummissakin läsnä. Mutta en kai ole koskaan ajatellut, että Jumalan pitäisi olla "kainalosauva" tai "onnellisuuspilleri", jonka tehtävänä on poistaa elämästä kaikki paha.
Niin on tarkoituskin. Ei kyse ole onnellisuuspillerin hakemisesta, vaan... minulle tulee ongelmien kautta olotila, että sillä ei ole merkitystä, uskonko vai en, Jumala ei tulisi auttamaan, koska sairaudet kuuluvat elämään ja ihmeparantamisjutuissa kukaan ei parannu oikeasti... niin, mihin ihmisenä tarvitsemme Jumalaa, jos hän on vain hiljaisuutta... jos minä puhun hänelle, hän on hiljaa ja hän on hiljaa aina... jos minulla olisi jokin, niin hän olisi sen jonkin edessä yhtä hiljaa, kerronko asioista hänelle vai en. Saatankin tuntuu todellisemmalta kuin Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietenkin.
Minua vain huolettaa ja... ajattelin ensin että oudot oireet menevät ohitse, ne eivät ole menneet ja jonkinlainen huoli kasvaa ja tiedän ettei oli tilanne mikä hyvänsä, niin ei se uskonko Jumalaan tai olenko uskomatta, muuttaisi mitään, ei yhtikäs mitään. Jotenkin on iskostunut liian syvälle ajatus, että kuin uskomalla, mitään pahaa ei voisi sattua ja kuitenkin todellisessa elämässä, sillä ei ole merkitystä, pahaa voi sattua, vaikka uskoisi tai olisi uskomatta. Ehkä huoleni on turha tai sitten ei, asiathan selventyvät yleensä.Jumala ei ole luvannut omilleen terveempää elämää kuin ei-uskoville.
- Anonyymi
Paljon on turhaa paniikkia ilmassa. Taannoin kun ajattelin lähteä pyöräilylenkille alkoikin ahdistamaan kovin. Keuhkoihin oikein sattui ja hengitys vinkui. Kaikesta huolimatta tein normaalit venytykset, panin vermeet päälle ja läksin sotkemaan. Kahdeksankymmenen tihkusateisen kilometrin aikana vauhti sen kuin kiihtyi ja kotona olin väsynyt mutta onnellinen. Nytkin kylkiluu aristaa pahoin, mutta siitä huolimatta lähden taas lenkille lähipäivinä. Itseään rääkåtessä, kaikki unhoittuu. Taisteluterveisin Lightiningstar
- Anonyymi
Niin, tätä on jatkunut pidempään, viikkoja... ja minun pitäisi kait hakeutua lääkäriin tai minulla on tarkoitus, kun.. taitaa olla pakko selvittää ja jos kyse ei ole vaarallisesta, saada jotain kuitenkin, millä kyseiset oireet saadaan hallintaan.
L_S - Anonyymi
Ei tämä kuitenkaan johdu liikunnasta tai sen puutteesta... ei oireet ole siitä johtuvia, vaan johtuu jostakin, joka täytyy tutkia. On minulla ihan oikea syy asialle, en tiedä sitten reagoinko etukäteen liian dramaattisesti, kun voi olla, että kyseessä on jotain harmitonta ja helposti hoidettavaakin.
- Anonyymi
Erikoinen juttu, että suhtaudut vähän ivallisesti kertomaani, kun et voi tietää, en ole paljastanut mitään, mistä tietäisit, mitä tarkoitan oireilla, et voi tietää dramatisoinko turhaan vai en... pidän mahdollisena itsekin että voin vetää omat draamani, huolen vuoksi, jota olen kerryttänyt pikkuhiljaa, tai sitten en ja olisi syytä olla huolissaan, kun ei ole asiasta lääketieteellistä selvitystä, en voi tietää... mutta ehkä tuo pyörälenkkijuttu oli vähän ivallinen vai mitä?
Minua rauhoittaa se, että voin kirjoittaa asiasta, se auttaa minua hallitsemaan jollain tavalla tilannetta, joka on "hallitsemattoman tuntuinen". - Anonyymi
Ja en minä säälin vuoksi näitä kirjoita, luultavasti tämä on jonkinlainen "hallintakeino" asioille, kirjoittaminen... jollekin voi olla jokin toisenlainen väylä purkaa, tilanteiden aiheuttamaa stressiä, en siis hae sympatiaa, en lohtua tai muutakaan varsinaista apua... mutta on kiva, jos joku ilmaisee kuuntelevansa ja on jotenkin "läsnä" ja ottaa tosissaan asiat, eikä pilkkaa.
- Anonyymi
Kiitos kuitenkin kuuntelemisesta, se helpottaa kun saa kirjoittaa asiasta. Voi olla, että panikoin ihan turhaan, kaikki on tietenkin mahdollista elämässä, joka on rajallinen.
- Anonyymi
Et panikoi turhaan rakas siskoni Herrassa, eikä se pyöräily vertaus ollut ivaa, vaan tosi asiaa. Itse olen yrittänyt välttää lääkäriä parhaani mukaan. Melko hyvin olen siinä onnistunutkin. Jotenkin aavistan, että elonpäiväni on pian luetut, mutta sitä ennen haluan sotkea muutaman kymmenen tuhatta. Kilometreinä. Sitten kun määrätty luku on täynnä, pääsen, toivon mukaan, taivaan riemukarkeloihin.
- Anonyymi
Kait tiedät, etten sovi teidän asettamaanne muottiin.
Minullakin on vertaus Herrasta. Tiedätkös sellainen labyrintti, jossa seikkailen ja aina tulee seinä vastaan ja yritän päästä pois ja on hiukan pelottavaa, että sokkeloi siellä labyrintissa... se on sellainen "kummituslabyrintti", että aina on jokin pieni jekku nurkan takana kun koettaa kääntyä oikeasta tai vasemmasta ja sitten jokin "pirullinen jekku" ja odottamaton käänne,jossa Hän kuin koettaisi, olla antamatta minun tehdä vapaata valintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait tiedät, etten sovi teidän asettamaanne muottiin.
Minullakin on vertaus Herrasta. Tiedätkös sellainen labyrintti, jossa seikkailen ja aina tulee seinä vastaan ja yritän päästä pois ja on hiukan pelottavaa, että sokkeloi siellä labyrintissa... se on sellainen "kummituslabyrintti", että aina on jokin pieni jekku nurkan takana kun koettaa kääntyä oikeasta tai vasemmasta ja sitten jokin "pirullinen jekku" ja odottamaton käänne,jossa Hän kuin koettaisi, olla antamatta minun tehdä vapaata valintaa.Asennekysymys. Pirullinen jekku voikin olla ovela kompa. Paljon riippuu siitäkin, mitä Herraa halajaa palvella. Muoteista. En haluaisi sinusta keikauskakkua tehdäkään. Tuntuu kuitenkin siltä, että jonkinlaisen mielen vallankumouksen tarvitset. Oletan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennekysymys. Pirullinen jekku voikin olla ovela kompa. Paljon riippuu siitäkin, mitä Herraa halajaa palvella. Muoteista. En haluaisi sinusta keikauskakkua tehdäkään. Tuntuu kuitenkin siltä, että jonkinlaisen mielen vallankumouksen tarvitset. Oletan.
Mielenvallankumous? Kerro siitä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenvallankumous? Kerro siitä enemmän.
Mielen vallankumous, mieletön vallankumous, on saavutettavissa ajatusten suuntautumisena itsestä ulospäin. Niin kuin alivaltiosihteerin muinaisessa sketsissä. "Heinäluoma sanoi puhuja pöntöstä :se on piirun verran ihmisen suuntaan. Silloin vanha demari nousi takapekistä ja huusi: mitenkä se pieru voisi ihmisen suuntaan tulla, eikös pieru pyri aina ihmisestä pois päin!" Sitaatti kiinni, sanoi kansanetustaja puhujanpöntössä. (loppu ei ollut minun, se oli mummon)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielen vallankumous, mieletön vallankumous, on saavutettavissa ajatusten suuntautumisena itsestä ulospäin. Niin kuin alivaltiosihteerin muinaisessa sketsissä. "Heinäluoma sanoi puhuja pöntöstä :se on piirun verran ihmisen suuntaan. Silloin vanha demari nousi takapekistä ja huusi: mitenkä se pieru voisi ihmisen suuntaan tulla, eikös pieru pyri aina ihmisestä pois päin!" Sitaatti kiinni, sanoi kansanetustaja puhujanpöntössä. (loppu ei ollut minun, se oli mummon)
Minä suuntaan tämän sitten itsestä poispäin. Olet tuollainen "palstatuttu". Kerro itsestäsi ja uskostasi Jumalaan, vakavasti otettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suuntaan tämän sitten itsestä poispäin. Olet tuollainen "palstatuttu". Kerro itsestäsi ja uskostasi Jumalaan, vakavasti otettavasti.
Kun ajattelet minua, muistat herätkää! hemmon. Kun muistat Herätkää! hemmon muistat mikä hän oli. Mikä hän sitten oli? Melkeinpä sanoin kuvaamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajattelet minua, muistat herätkää! hemmon. Kun muistat Herätkää! hemmon muistat mikä hän oli. Mikä hän sitten oli? Melkeinpä sanoin kuvaamaton.
Muistan sinut herätkää hemmona, hän ei ollut kovin miellyttävä tapaus, mutta se oli sinun roolileikkisi... niin olen asian tulkinnut.... mutta mikä olet oikeasti? Ja millainen on todellinen Jumala suhteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan sinut herätkää hemmona, hän ei ollut kovin miellyttävä tapaus, mutta se oli sinun roolileikkisi... niin olen asian tulkinnut.... mutta mikä olet oikeasti? Ja millainen on todellinen Jumala suhteesi.
Kun naamarit riisutaan. Rakastan Jeesusta koko sydämestäni. Olen ollut kiihkeä, ja tyttöjen perään. Nykyään olen se seestynyt, seksi ei kiinnosta lainkaan, tai ei juurikaan, etten liikaa sanoisi. Joka tapauksessa Jumala on tehnyt minussa työtä arvaamatonta. Sinä olet hän, joka saa minut kiihkoon arvaamattomaan, mutta ei enää sillä tavoin kun sammaatietä aikoihin. Ja kuuluihan siihen nui ikkään myös, ei kun silleesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun naamarit riisutaan. Rakastan Jeesusta koko sydämestäni. Olen ollut kiihkeä, ja tyttöjen perään. Nykyään olen se seestynyt, seksi ei kiinnosta lainkaan, tai ei juurikaan, etten liikaa sanoisi. Joka tapauksessa Jumala on tehnyt minussa työtä arvaamatonta. Sinä olet hän, joka saa minut kiihkoon arvaamattomaan, mutta ei enää sillä tavoin kun sammaatietä aikoihin. Ja kuuluihan siihen nui ikkään myös, ei kun silleesti.
En minä hämmenny mistään noita sanoistasi. Seksuaalisuus on varmaan asia joka voi opettaa myös mitä on todellinen rakkaus ja mikä ei ole sitä, mikä on elämässä oikeasti tärkeää ja mikä ei ole.
Minä en ole nähnyt Jeesusta.
Uskoni on perustunut enemmän pahuuden olemuksen ymmärtämiseen ihmisessä ja sen kautta olen miettinyt, että ehkä on jotain hyvääkin, en ole koskaan kohdannut hyvää Jumalaa, Jeesus näyttäytyy pirullisena keppostelijana shakkijamattipelissä. Et ehkä tiedä mitä tarkoitan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus muistuttaa minulle aika paljon sitä herätkäähemmoa, en tarkoita seksuaalisia puheitasi, vaan se miten ilkikurisena se näyttäytyy ja kuinka välinpitämättömästi, kuin olisin vain ei mitään eiminkään joukossa ja jonka avulla voi häpäistä ja kiusata minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä hämmenny mistään noita sanoistasi. Seksuaalisuus on varmaan asia joka voi opettaa myös mitä on todellinen rakkaus ja mikä ei ole sitä, mikä on elämässä oikeasti tärkeää ja mikä ei ole.
Minä en ole nähnyt Jeesusta.
Uskoni on perustunut enemmän pahuuden olemuksen ymmärtämiseen ihmisessä ja sen kautta olen miettinyt, että ehkä on jotain hyvääkin, en ole koskaan kohdannut hyvää Jumalaa, Jeesus näyttäytyy pirullisena keppostelijana shakkijamattipelissä. Et ehkä tiedä mitä tarkoitan.En ymmärrä. Sen ymmärrän että Jeesus ei pelaa mitään pelejä ihmusen kanssa. Hänen tarkoitusperänsä ovat aina puhtaat, ja ihmistä rakastavaa. Pahuuden ongelma on. Tohtori paise on ihana ohjelma televiissiosta. Tänään toivoin näkeväni mätää pursuvan patin. Toiveeni toteutui. Näin naisen jolla oli lipooman sijaan kysta kaulan vieressä. Valtava patti. Kun tohtori viilsi sen auki vuosi se heti mätää. Sitten sieltä puristeltiin valtavia määriä muussia. Olin haltioissani. Lopuksi reiästä ongittiin kova ydin.
Näin ollen, hänen mätäpattinsa soi minulle suuren nautinnon. Paha se silti oli. Mitä yritän sanoa? Täytyy olla pahaa, jotta olisi hyvää. Köyhiä jotta olisi rikkaita. Oikeudenmukaisuutta ei ole, jos olisi, olisimme kaikki kuolleita synteihimme. Vain kärsimyksen määrä vaihtelee. Ehkä kärsimyksen määrä on vakio, ja suhteessa menestykseen. Siksi, voi olla, monet rikkaat ja menestyneet ovat myös joutuneet kärsimään paljon. Tarvitaan suolaa, ihan sokerin vastapainoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Sen ymmärrän että Jeesus ei pelaa mitään pelejä ihmusen kanssa. Hänen tarkoitusperänsä ovat aina puhtaat, ja ihmistä rakastavaa. Pahuuden ongelma on. Tohtori paise on ihana ohjelma televiissiosta. Tänään toivoin näkeväni mätää pursuvan patin. Toiveeni toteutui. Näin naisen jolla oli lipooman sijaan kysta kaulan vieressä. Valtava patti. Kun tohtori viilsi sen auki vuosi se heti mätää. Sitten sieltä puristeltiin valtavia määriä muussia. Olin haltioissani. Lopuksi reiästä ongittiin kova ydin.
Näin ollen, hänen mätäpattinsa soi minulle suuren nautinnon. Paha se silti oli. Mitä yritän sanoa? Täytyy olla pahaa, jotta olisi hyvää. Köyhiä jotta olisi rikkaita. Oikeudenmukaisuutta ei ole, jos olisi, olisimme kaikki kuolleita synteihimme. Vain kärsimyksen määrä vaihtelee. Ehkä kärsimyksen määrä on vakio, ja suhteessa menestykseen. Siksi, voi olla, monet rikkaat ja menestyneet ovat myös joutuneet kärsimään paljon. Tarvitaan suolaa, ihan sokerin vastapainoksi.Kyllä Jeesus pelaa pelejä, vain pelejä.
En ymmärrä, miksi pidät paiseohjelmien katselemisesta...
ihminen pitää myös usein pahuudesta, jos ajattelee kauhelokuvien aiheita ja mitä mielenkiintoa ne ihmisissä herättävät, kaikkinainen kauneus perustuu pahuuden syvimpään olemukseen ja sitten sen sisältä puhkeaa kauhea "mätäpaise". Minä pidän kauhelokuvista ja välillä hengellisessä elämässäni on näkynyt sen elementtejä.
No, entinen "herätkää nimmari, jos Jumalasi pystyy arvaamaan mikä saa minut puolellensa, hän voi koettaa... jos on todellinen. Jumala pitää varmasti haastetehtävistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jeesus pelaa pelejä, vain pelejä.
En ymmärrä, miksi pidät paiseohjelmien katselemisesta...
ihminen pitää myös usein pahuudesta, jos ajattelee kauhelokuvien aiheita ja mitä mielenkiintoa ne ihmisissä herättävät, kaikkinainen kauneus perustuu pahuuden syvimpään olemukseen ja sitten sen sisältä puhkeaa kauhea "mätäpaise". Minä pidän kauhelokuvista ja välillä hengellisessä elämässäni on näkynyt sen elementtejä.
No, entinen "herätkää nimmari, jos Jumalasi pystyy arvaamaan mikä saa minut puolellensa, hän voi koettaa... jos on todellinen. Jumala pitää varmasti haastetehtävistä.Uskon, että sekoitat Ihmusen ja Jumalan olemukset. Ei se, että minä sinua kiusasin, kieltämättä, joskus, viattomasti vain, niin ei se kerro Jumalasta mitään. Jumala ei ole ilkikurinen, mutta huumorintajuinen hän kieltämättä on. Joskus olen nauranut ääneen sen huomatessani.
Paiseet on mahtavia, tai pikemminkin niiden sisältö. Ehkä siksi olin joskus ylen innostunut naisten sukupuolielimistä.
On kuitenkin mielenkiintoinen ajatus miksi ihminen tykkää jännityksestä ja kauhusta. Katsella sitä kuin ulkopuolisena, omakohtaisena se onkin jotain ihan muuta.
Miten rumasta toukasta kehkeytyy mitä kaunein perhonen?
Jumala on ottanut haasteesi vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että sekoitat Ihmusen ja Jumalan olemukset. Ei se, että minä sinua kiusasin, kieltämättä, joskus, viattomasti vain, niin ei se kerro Jumalasta mitään. Jumala ei ole ilkikurinen, mutta huumorintajuinen hän kieltämättä on. Joskus olen nauranut ääneen sen huomatessani.
Paiseet on mahtavia, tai pikemminkin niiden sisältö. Ehkä siksi olin joskus ylen innostunut naisten sukupuolielimistä.
On kuitenkin mielenkiintoinen ajatus miksi ihminen tykkää jännityksestä ja kauhusta. Katsella sitä kuin ulkopuolisena, omakohtaisena se onkin jotain ihan muuta.
Miten rumasta toukasta kehkeytyy mitä kaunein perhonen?
Jumala on ottanut haasteesi vastaan.Katson tässä samalla se - elokuvaa... jännä tuo sydän, millainen kapistus se on... tuntuu kuin kylmät väreet menisivät...
Ei se Jumala taida tehdä mitään, mutta... jos hän pystyy ja voi... niin katsotaan. ;)
Ps. sinä olet todella pitänyt naisten värkeistä,...se kumpuaa kirjoituksistasi kuin tohtori paiseen paiseet mätineen ja kaikkineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson tässä samalla se - elokuvaa... jännä tuo sydän, millainen kapistus se on... tuntuu kuin kylmät väreet menisivät...
Ei se Jumala taida tehdä mitään, mutta... jos hän pystyy ja voi... niin katsotaan. ;)
Ps. sinä olet todella pitänyt naisten värkeistä,...se kumpuaa kirjoituksistasi kuin tohtori paiseen paiseet mätineen ja kaikkineen.Noin on, mutta älähän yllytä vanhaa, en halua enää palata tunkiolle. En tietenkään tarkoita tunkiolla naisen sukupuolielintä, sniff sniff, vaan rivoja ajatuksiani niistä. Ihminen onkin ylen taidolla tehty, eikä siinä ole mitään poispantavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin on, mutta älähän yllytä vanhaa, en halua enää palata tunkiolle. En tietenkään tarkoita tunkiolla naisen sukupuolielintä, sniff sniff, vaan rivoja ajatuksiani niistä. Ihminen onkin ylen taidolla tehty, eikä siinä ole mitään poispantavaa.
No en minä haluaisi sinua mihinkään yllyttää, en oikeasti....
ihminen ei ole keho, vaan mieli.
Älä palaa tunkiolle, vaikka minä en uskovainen olisikaan, mutta jos se on sinua muuttanut, niin... parempi niin... vanhat ja likaiset miehet, se ei ole kylläkään sen perhonen, eikä edes toukka, vaan jokin loismuoto ja et halua olla sellainen, kuvotus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä haluaisi sinua mihinkään yllyttää, en oikeasti....
ihminen ei ole keho, vaan mieli.
Älä palaa tunkiolle, vaikka minä en uskovainen olisikaan, mutta jos se on sinua muuttanut, niin... parempi niin... vanhat ja likaiset miehet, se ei ole kylläkään sen perhonen, eikä edes toukka, vaan jokin loismuoto ja et halua olla sellainen, kuvotus.Juu en. Mielikuvilla pelataan. Ilmankos Raamatussa sanotaan. Puhtaalle kaikki on puhdasta... Pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu en. Mielikuvilla pelataan. Ilmankos Raamatussa sanotaan. Puhtaalle kaikki on puhdasta... Pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon.
Miksi hitossa sitä ei voi vain olla se mikä on... jos olet täysin aivokääpä typerys, niin olet sitten ja sillä selvä, mutta jos se on jokin rooli, niin miksi sellaisia täytyy vetää...minä en niinkuin ymmärrä, miksi ei vain voi olla oma ihtensä... että mitä niistä roolileikeistä saa ihtelleen... että kun ihmiset myöntäisivät ihtelleen, että joo, en ole kaikessa täydellinen ja minussa on virheeni... mutta "hei, saanhan koettaa olla sinulle lähimmäinen".... mutta kun ei niin ei, sitten olet omana ihtenäsi kummallinen kummallisuus, niitä tällä palstalla riittänee... miksi ei vain voi olla normaali... mitä niillä mielikuvilla, jos ne ei ole muutain valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu en. Mielikuvilla pelataan. Ilmankos Raamatussa sanotaan. Puhtaalle kaikki on puhdasta... Pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon.
Se mitä odotan toiselta ihmiseltä on se, että hän olisi oma itsensä ja että häneen voi sillä tasolla luottaa, että hän sanoo miten asiat kokee. Oma itsensä ilman naamareita. Siinä on hyvä lähtökohta. Mielikuvat, roolileikit, eivät ole totuus mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä odotan toiselta ihmiseltä on se, että hän olisi oma itsensä ja että häneen voi sillä tasolla luottaa, että hän sanoo miten asiat kokee. Oma itsensä ilman naamareita. Siinä on hyvä lähtökohta. Mielikuvat, roolileikit, eivät ole totuus mistään.
On nekin. Se miksi ihminen tekeytyy, tai mitä hän näyttelee, on ainakin osatotuus ihmisestä itsestänsä. Ihmunen on elmämänsä näyttämöllä. Oikeassa elämässä olen minäkin ollut oma itseni. Silti ansioni mukaan olen minäkin saanut. Kuitenkin, sen myönnän, on ollut työminää kotiminää ja muutamia muita. Sillä tavalla ihminen jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nekin. Se miksi ihminen tekeytyy, tai mitä hän näyttelee, on ainakin osatotuus ihmisestä itsestänsä. Ihmunen on elmämänsä näyttämöllä. Oikeassa elämässä olen minäkin ollut oma itseni. Silti ansioni mukaan olen minäkin saanut. Kuitenkin, sen myönnän, on ollut työminää kotiminää ja muutamia muita. Sillä tavalla ihminen jaksaa.
Tavallaan, on esimerkiksi oltava työminä, koska pitää olla uskottava ja epävarmuutta ei sovi olla, tai työminässä ollaan aina korrekteja....palstaminä ei anna sekään varmaan todellista kuvaa täysin tai luulen vaikuttavani palstalla ihan höpsöltä ja sanon asioita joita en sanoisi ehkä ihmisille muutoin, tämä tapa toimia hämärtää rajoja miten on hyvän toiminnan malli, puran täällä antipatioitani mitä en muualla tekisi...eli toki on tietyllä tasolla rooleja...mutta leikkiä jotain pervoa....niin ... Siinä ei taida olla mitään todellista puolta sinusta, se on valhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palstaminä...normaalissa elinpiirissä pyrin sovittelevuuteen, nämä palstat, ne ovat varmaan purkaantumiskeino, kuten sanoit...niiden avulla jaksaa...kun tänne saa purkaa kaiken pettymyksen, se ei ehkä kasaannu muuten hartioille...eli ehkä se on niinkuin sanot, ne kertovat ihmisen monista puolista...jos joku palstalainen näkisi minut livenä, ei hän voisi uskoa ehkä samaksi ihmiseksi..en ole kovin rääväsuu ja täällä minusta saa kuvan...kuin olisin jokin...mitä uskovien tulee kauhistua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palstaminä...normaalissa elinpiirissä pyrin sovittelevuuteen, nämä palstat, ne ovat varmaan purkaantumiskeino, kuten sanoit...niiden avulla jaksaa...kun tänne saa purkaa kaiken pettymyksen, se ei ehkä kasaannu muuten hartioille...eli ehkä se on niinkuin sanot, ne kertovat ihmisen monista puolista...jos joku palstalainen näkisi minut livenä, ei hän voisi uskoa ehkä samaksi ihmiseksi..en ole kovin rääväsuu ja täällä minusta saa kuvan...kuin olisin jokin...mitä uskovien tulee kauhistua...
Jostain syystä koen että valitsit tarkoituksellisen pervon roolin...miksi? Siinä ei ole mitään mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan, on esimerkiksi oltava työminä, koska pitää olla uskottava ja epävarmuutta ei sovi olla, tai työminässä ollaan aina korrekteja....palstaminä ei anna sekään varmaan todellista kuvaa täysin tai luulen vaikuttavani palstalla ihan höpsöltä ja sanon asioita joita en sanoisi ehkä ihmisille muutoin, tämä tapa toimia hämärtää rajoja miten on hyvän toiminnan malli, puran täällä antipatioitani mitä en muualla tekisi...eli toki on tietyllä tasolla rooleja...mutta leikkiä jotain pervoa....niin ... Siinä ei taida olla mitään todellista puolta sinusta, se on valhe?
Kenties, kenties ei. Joka tapauksessa tilanteet tempaisivat mukaansa, ja lopulta kärjistyneet mielipiteet ryhtyivät huvittamaan itseänikin sangen suuresti. Joten löin lisää löylyä, vaikka itse asiassa ei ollut enää totuutta siteeksikään. Tämähän on tällaista tietynlaista länkytystä, jos kohta on todettava, että sinun kanssasi olen pysynyt hämmästyttävän lähellä totuutta. Ainakin nyt pysyn, etten liikaa sanoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä koen että valitsit tarkoituksellisen pervon roolin...miksi? Siinä ei ole mitään mieltä.
Ihmisen roolit ja valinnat. Nehän kumpuaa jostain kaukaa. Kysymys on omanarvontunnosta. Jos ihminen ottaa pellen roolin, on vakavasti kysyttävä, onko hän haavoittuneen perikuva, vai kenties varustettu niin hyvällä itsetunnolla, että pystyy nauramaan myös itselleenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties, kenties ei. Joka tapauksessa tilanteet tempaisivat mukaansa, ja lopulta kärjistyneet mielipiteet ryhtyivät huvittamaan itseänikin sangen suuresti. Joten löin lisää löylyä, vaikka itse asiassa ei ollut enää totuutta siteeksikään. Tämähän on tällaista tietynlaista länkytystä, jos kohta on todettava, että sinun kanssasi olen pysynyt hämmästyttävän lähellä totuutta. Ainakin nyt pysyn, etten liikaa sanoisi.
Minusta on mukava länkyttää kaikkea hölmöä sun kanssa, ja se on kans hölmöä, kun tiedän niiden juttujen olevan typeriä...olen kokenut sinussa myös pelottavia piirteitä niiden kärjistyneiden juttujen vuoksi, ne jutut vähän kuitenkin kuin olisi temmannut mukaansa hieman hassulla tavalla.
Vaikka ne jutut on hölmöjä, tuntuu kuin arvostaisit minua, sanasi ei sitä tietenkään kerro, mutta se, että hölmölläkin tavalla olet läsnä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen roolit ja valinnat. Nehän kumpuaa jostain kaukaa. Kysymys on omanarvontunnosta. Jos ihminen ottaa pellen roolin, on vakavasti kysyttävä, onko hän haavoittuneen perikuva, vai kenties varustettu niin hyvällä itsetunnolla, että pystyy nauramaan myös itselleenkin.
Oletko haavoittunut vai varustettu hyvällä itsetunnolla? Voisin luulla, että jälkimmäinen on oikea vastaus. Miksi pellen rooli harkitusti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko haavoittunut vai varustettu hyvällä itsetunnolla? Voisin luulla, että jälkimmäinen on oikea vastaus. Miksi pellen rooli harkitusti?
Niin olet oikeassa. Arvostan sinua, jopa pidän sinusta, niin paljon kuin voi ihmisestä pitää jota ei ole koskaan nähnyt, eikä tässä maailmassa tule näkemäänkään. Esitit hankalan kysymyksen. Ehkä siinä on jotain narsistista, nauttii keskipisteenä olemisesta. Ehkä jopa ylenmuuden tunteita muita kohtaan. Joskus vihaan ihmisiä. Toisinaan pitää oikein tolkuttaa itselleen, että keskimäärin ihmiset on mukavia, ja ihmisten ristiriidatkin useinmiten väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet oikeassa. Arvostan sinua, jopa pidän sinusta, niin paljon kuin voi ihmisestä pitää jota ei ole koskaan nähnyt, eikä tässä maailmassa tule näkemäänkään. Esitit hankalan kysymyksen. Ehkä siinä on jotain narsistista, nauttii keskipisteenä olemisesta. Ehkä jopa ylenmuuden tunteita muita kohtaan. Joskus vihaan ihmisiä. Toisinaan pitää oikein tolkuttaa itselleen, että keskimäärin ihmiset on mukavia, ja ihmisten ristiriidatkin useinmiten väärinkäsityksiä.
Muistutat minua jostakusta, jostakin kipeästä. Minun sydämeni ei koskaan voi tulla ehjäksi.
Ehkä siksi tulen juttuun kanssasi.
Kyllä minäkin pidän arvostuksesta, en vain osaa olla niin narsistinen, että pystyisin liikuttamaan kansanjoukkoja, sinä pystyt saamaan ihmisiä toimimaan tavallasi, luulen nähneeni sen. Tavallaan se kiehtoo, mutta siihen ei voi koskaan luottaa, se ei koskaan aseta itseään haavoittavaan asemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistutat minua jostakusta, jostakin kipeästä. Minun sydämeni ei koskaan voi tulla ehjäksi.
Ehkä siksi tulen juttuun kanssasi.
Kyllä minäkin pidän arvostuksesta, en vain osaa olla niin narsistinen, että pystyisin liikuttamaan kansanjoukkoja, sinä pystyt saamaan ihmisiä toimimaan tavallasi, luulen nähneeni sen. Tavallaan se kiehtoo, mutta siihen ei voi koskaan luottaa, se ei koskaan aseta itseään haavoittavaan asemaan.Olen minä joskus kokenut sen. Asian toinen puoli on se, että huomion keskipisteenä saa vihamiehiä ja kaiken maailman kampituksia osaksensa. Pohjimmiltaan olen yksinäinen, enkä edes viihdy ihmisten seurassa. Oikeastaan pidän sinunlaisistasi, joilla olisi paljon sanottavaa, mutta ei areenaa sen sanomiseen. Jos olisit nyt siellä peräpenkillä, tulisin ja kietoisin käteni ympärillesi. Hellästi, ja sanoisin sinulle "ihanaa että olet olemassa" niisk! Kaunista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä joskus kokenut sen. Asian toinen puoli on se, että huomion keskipisteenä saa vihamiehiä ja kaiken maailman kampituksia osaksensa. Pohjimmiltaan olen yksinäinen, enkä edes viihdy ihmisten seurassa. Oikeastaan pidän sinunlaisistasi, joilla olisi paljon sanottavaa, mutta ei areenaa sen sanomiseen. Jos olisit nyt siellä peräpenkillä, tulisin ja kietoisin käteni ympärillesi. Hellästi, ja sanoisin sinulle "ihanaa että olet olemassa" niisk! Kaunista!
Sinä et voi sanoa mitään ilman, että kuulostat hieman kaikesta tekevän vitsin. Peräpenkillä ei ole mukavaa, koska toinen hallitsee kaikkea välittämättä toisesta, peräpenkillä olija on vain sotilas, jota liikutetaan ja jos sille on käyttötarkoitusta, sen voi ottaa käyttöön, muuten se on hyödytön...se otetaan vain käyttöön kuin esine.
Halauksesi sattuu. Se on vain turhia sanoja tuulessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et voi sanoa mitään ilman, että kuulostat hieman kaikesta tekevän vitsin. Peräpenkillä ei ole mukavaa, koska toinen hallitsee kaikkea välittämättä toisesta, peräpenkillä olija on vain sotilas, jota liikutetaan ja jos sille on käyttötarkoitusta, sen voi ottaa käyttöön, muuten se on hyödytön...se otetaan vain käyttöön kuin esine.
Halauksesi sattuu. Se on vain turhia sanoja tuulessa.Niin olet aina sanonut. Siksi en voi sanoa suoraan, kuinka paljon rakastan sinua. Vaikka se mitä juuri sanoin on totta, väität kohta, että ivaan ja pilkkaan sinua. Sinä olet saanut sisälmykseni esiin, eikö se ole jotain? Koskaan en ole nettituttavuudelle avautunut niin kuin sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet aina sanonut. Siksi en voi sanoa suoraan, kuinka paljon rakastan sinua. Vaikka se mitä juuri sanoin on totta, väität kohta, että ivaan ja pilkkaan sinua. Sinä olet saanut sisälmykseni esiin, eikö se ole jotain? Koskaan en ole nettituttavuudelle avautunut niin kuin sinulle.
Avaudut minulle ja katoat yön pimeyteen...vai katoavatko uskovat sinne aamun valoon, joka tapauksessa katoavat. Ehkä esität temmatuksi päässyttä.
Hylätyksi tuleminen ei ole kellekään kivaa, missään muodossa, juuri kun sisälmyksesi kaivetaan ulos ja luotat toiseen...niin..
Ei koskaan saisi asettaa itseään haavoittuvaan asemaan, koska joutuu vain syödyksi elävältä ja naakat parveilevat raadon ympärillä ja kukaan ei jää vierelle, vaan katoaa tempauksessa. Voi niitä uskovia, niisk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaudut minulle ja katoat yön pimeyteen...vai katoavatko uskovat sinne aamun valoon, joka tapauksessa katoavat. Ehkä esität temmatuksi päässyttä.
Hylätyksi tuleminen ei ole kellekään kivaa, missään muodossa, juuri kun sisälmyksesi kaivetaan ulos ja luotat toiseen...niin..
Ei koskaan saisi asettaa itseään haavoittuvaan asemaan, koska joutuu vain syödyksi elävältä ja naakat parveilevat raadon ympärillä ja kukaan ei jää vierelle, vaan katoaa tempauksessa. Voi niitä uskovia, niisk.Olet tietenkin asiallisesti väärässä. Muuten, miksi hylkäät? Hyvä on, menen sitten tuutilullaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet aina sanonut. Siksi en voi sanoa suoraan, kuinka paljon rakastan sinua. Vaikka se mitä juuri sanoin on totta, väität kohta, että ivaan ja pilkkaan sinua. Sinä olet saanut sisälmykseni esiin, eikö se ole jotain? Koskaan en ole nettituttavuudelle avautunut niin kuin sinulle.
Et sinä ole todellisesti sisälmyksiäsi antanut... nettituttavuudenhan voi pitää riittävän kaukana itsestä ja elämästään, nettituttaville on oma paikkansa, joka on erillinen todellisesta elämästä... eli olen vain jokin jonka unohdat.
Mutta haluaisinko elämääni ihmistä, joka vain satuttaa ja jolle olen vain esine. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tietenkin asiallisesti väärässä. Muuten, miksi hylkäät? Hyvä on, menen sitten tuutilullaa.
En sanonut, että olisin hylännyt.
En ole väärässä, sinä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole todellisesti sisälmyksiäsi antanut... nettituttavuudenhan voi pitää riittävän kaukana itsestä ja elämästään, nettituttaville on oma paikkansa, joka on erillinen todellisesta elämästä... eli olen vain jokin jonka unohdat.
Mutta haluaisinko elämääni ihmistä, joka vain satuttaa ja jolle olen vain esine.Sinulla on älyä. Todella. En minä voi tänne todellisia sisälmyksiäni oksentaa. Sinäkään et voi. Silti ymmärrämme toisiamme. Oikeastaan en voi satuttaa sinua, etkä sinä minua. Täällä sitä ollaan, bittiavaruudessa. Niin paljon kun haluaisin koskettaa sinua fyysisesti, mutta tämä metamaailma saa kelvata tarkoitukseen. Hetken taas tiet risteävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tietenkin asiallisesti väärässä. Muuten, miksi hylkäät? Hyvä on, menen sitten tuutilullaa.
Kirjoitin siis sinusta ja siitä, miten toimit ja millainen kaltaisesi siis on.
Et sinä minusta välitä, et ole koskaan välittänyt, sinä luulet välittäväsi ja se on oikeasti yhtä tyhjän kanssa, mitä sanot... ne ovat vain tyhjiä sanoja... niin se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin siis sinusta ja siitä, miten toimit ja millainen kaltaisesi siis on.
Et sinä minusta välitä, et ole koskaan välittänyt, sinä luulet välittäväsi ja se on oikeasti yhtä tyhjän kanssa, mitä sanot... ne ovat vain tyhjiä sanoja... niin se on.Voi olla. Voi hyvinkin olla. Kuka meidät korjaisi? Jeesus, Jeesus. Hänellä on korjaussarja. En sano sitä muodon vuoksi, vaan koska se on totta. Välittää välittäjäaineita. Välittää välittämisen vuoksi. Sanani ovat kuitenkin painavat ja todet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on älyä. Todella. En minä voi tänne todellisia sisälmyksiäni oksentaa. Sinäkään et voi. Silti ymmärrämme toisiamme. Oikeastaan en voi satuttaa sinua, etkä sinä minua. Täällä sitä ollaan, bittiavaruudessa. Niin paljon kun haluaisin koskettaa sinua fyysisesti, mutta tämä metamaailma saa kelvata tarkoitukseen. Hetken taas tiet risteävät.
niin, koska olet mitä olet, et voi koskaan ymmärtää, kuinka paljon ne metapartikkelisi haavoittavat, olet tarkoituksellisesti luonut raja-aidan, jonka lävitse en ikinä tule pääsemään ja sen kautta ymmärrän, että se ei ole normaalia. Kukaan muu kuin hän, ei voisi puhua yhtä hölmöjä kuin sinä teet... sinulla on aikaa tälle palstalle, ei minulle.
Se tulee sattmaan ikuisesti ja loppuviimein sillä ei ole merkitystä, onneksi jonain päivänä kuolee täältä pois, en tosin vielä halua lähteä, haluan kuitenkin elää ja tehdä asioita, kun on vielä aikaa mutta kärsimyskin on jonain päivänä ohitse.... ja kaikki on ohitse, jonain päivänä... vai mitä... mutta mitäpä sinä siitä voisit tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Voi hyvinkin olla. Kuka meidät korjaisi? Jeesus, Jeesus. Hänellä on korjaussarja. En sano sitä muodon vuoksi, vaan koska se on totta. Välittää välittäjäaineita. Välittää välittämisen vuoksi. Sanani ovat kuitenkin painavat ja todet.
Olet täydellinen kusipää. Vai, että välittäjä aineita välittelet... valitse joku toinen kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täydellinen kusipää. Vai, että välittäjä aineita välittelet... valitse joku toinen kohde.
Nyt olet sitten pääsemässä finaaliin. Minä olenkin hän. Mitä jos en olekaan hän, vaan ihan toinen hän? Olen melkein pä varma että olenkin se toinen hän. En sano näin kiusatakseni sinua, vaan koska A TODELLA välitän sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet sitten pääsemässä finaaliin. Minä olenkin hän. Mitä jos en olekaan hän, vaan ihan toinen hän? Olen melkein pä varma että olenkin se toinen hän. En sano näin kiusatakseni sinua, vaan koska A TODELLA välitän sinusta.
No käydään finaali sitten loppuun. Tunnistan sinut, tunnen sinut... tunnen... sitä ei tunnu jossain toisessa hänessä, se on mahdotonta... sinä "puhut" juuri kuin hän ja et sentään ole hänen klooninsa. Unohdat, että minä Tunnen sinut, sydämessäni.... tunnistan sinut... ja tiedän, että valehtelet olevasi joku toinen, olet tätä peliäsi pelannut ties kuinka kauan, mutta saat sen lopettaa nyt... em ole tyhmä, en johdateltavissa, en manipuloitavissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käydään finaali sitten loppuun. Tunnistan sinut, tunnen sinut... tunnen... sitä ei tunnu jossain toisessa hänessä, se on mahdotonta... sinä "puhut" juuri kuin hän ja et sentään ole hänen klooninsa. Unohdat, että minä Tunnen sinut, sydämessäni.... tunnistan sinut... ja tiedän, että valehtelet olevasi joku toinen, olet tätä peliäsi pelannut ties kuinka kauan, mutta saat sen lopettaa nyt... em ole tyhmä, en johdateltavissa, en manipuloitavissa...
Minä melkein haistan sinut. Nuo kaikki liljat ja ruusut. Mutta elokuva loppui jo, ihan hauska komediapläjäys. Mikäpäs siinä. Rukoilen vieläkin puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä melkein haistan sinut. Nuo kaikki liljat ja ruusut. Mutta elokuva loppui jo, ihan hauska komediapläjäys. Mikäpäs siinä. Rukoilen vieläkin puolestasi.
Ja minä sanon häpeilemättä, sinä paskiainen....
Ei se ole komedia, se on jokin psykologinen paranoidinen trillerisi.... loppukohtauksessa nainen huutaa ja kirkuu valkokankaalla "Tunnistan sinut!, tunnen sinut mistä vain, tunnen sydämessäni" ... ja paikalle tulee lääkintäjoukot ja vievät riuhtoilevan ja itkuisen naisen pois ja kohtaus päättyy... mies polttaa tupakkansa loppuun ja kävelee kohti pimeää kujaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanon häpeilemättä, sinä paskiainen....
Ei se ole komedia, se on jokin psykologinen paranoidinen trillerisi.... loppukohtauksessa nainen huutaa ja kirkuu valkokankaalla "Tunnistan sinut!, tunnen sinut mistä vain, tunnen sydämessäni" ... ja paikalle tulee lääkintäjoukot ja vievät riuhtoilevan ja itkuisen naisen pois ja kohtaus päättyy... mies polttaa tupakkansa loppuun ja kävelee kohti pimeää kujaa.Hmm. Jos niin.. Tai jos kuitenkin. Nainen kirkuu minä tunnen sinut, minä tunnen sinut, ja mies ojentaa hänelle kätensä, jolloin nainen purskahtaa hillittömään itkuun. Mies silittää hellästi hänen hiuksiaan, ja yhdessä, käsi kädessä, he kulkevat kultaisilla niituilla kohti auringon laskua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Jos niin.. Tai jos kuitenkin. Nainen kirkuu minä tunnen sinut, minä tunnen sinut, ja mies ojentaa hänelle kätensä, jolloin nainen purskahtaa hillittömään itkuun. Mies silittää hellästi hänen hiuksiaan, ja yhdessä, käsi kädessä, he kulkevat kultaisilla niituilla kohti auringon laskua.
" minä olla jane... sinä olla taaazan."... ja sinä taaazan, alkuasukkaiden kuningas, muutut sivistyneeksi mieheksi... se on vain elokuvaa ja niin ei tapahdu kuin elokuvissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Jos niin.. Tai jos kuitenkin. Nainen kirkuu minä tunnen sinut, minä tunnen sinut, ja mies ojentaa hänelle kätensä, jolloin nainen purskahtaa hillittömään itkuun. Mies silittää hellästi hänen hiuksiaan, ja yhdessä, käsi kädessä, he kulkevat kultaisilla niituilla kohti auringon laskua.
Tarzan, hyvää yötä. :)
Tiesitkö, että nämä palstat, ne on sisällyksettömiä ja turhia. Ja kun päätän, että poistun areenoilta(koska näillä palstoilla on turha aikaansa tuhlata), jää jäljelle vain nuo sisällyksettömät jankkaajat ja olet yksinäinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarzan, hyvää yötä. :)
Tiesitkö, että nämä palstat, ne on sisällyksettömiä ja turhia. Ja kun päätän, että poistun areenoilta(koska näillä palstoilla on turha aikaansa tuhlata), jää jäljelle vain nuo sisällyksettömät jankkaajat ja olet yksinäinen.Huomenta Jane. Olet päättänyt jo aikoja sitten, etkä vieläkään ole lähtenyt. Minäkin roikun täällä vain sinun vuoksesi. Vaan on aika jättää.. estraadi nyt muille...mehän tehtiin draamaa, ja se oli hauskaa silloin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Jane. Olet päättänyt jo aikoja sitten, etkä vieläkään ole lähtenyt. Minäkin roikun täällä vain sinun vuoksesi. Vaan on aika jättää.. estraadi nyt muille...mehän tehtiin draamaa, ja se oli hauskaa silloin..
Huomenta Tarzan, 'viidakon valtias.
... aina vain roikun täällä, vaikka sanonkin lähteväni,
sinun vuoksesi, odottavani näkeväni sinut jossain, edes jossain.
Kun ajattelen sinua, se on kuin olisi ainainen "joulu" sydämessä. En ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan.
Minulle tulee sinua ikävä, niin ikävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Jane. Olet päättänyt jo aikoja sitten, etkä vieläkään ole lähtenyt. Minäkin roikun täällä vain sinun vuoksesi. Vaan on aika jättää.. estraadi nyt muille...mehän tehtiin draamaa, ja se oli hauskaa silloin..
Ajattele, jos vielä tulisi loppuhuipennus ja paljastuisi, ettet se ollutkaan sinä... ja se oli vain pirullinen juoni.
...ehkä pitäisi kutsua valkotakkiset paikalle silloin... ehkä.
Draamaan tulisi normaali loppu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta Tarzan, 'viidakon valtias.
... aina vain roikun täällä, vaikka sanonkin lähteväni,
sinun vuoksesi, odottavani näkeväni sinut jossain, edes jossain.
Kun ajattelen sinua, se on kuin olisi ainainen "joulu" sydämessä. En ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan.
Minulle tulee sinua ikävä, niin ikävä.Kyllä. Tunteeni sinua kohtaan ovat paljolti samoja, oi Jane! Ehkä joskus näemme, luulen kuitenkin, että emme, ja se saa sydämeni kaihoamaan ja räytymään. Alinomaa. Joulu on hyvä vertauskuva. Siltä minustakin on tuntunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tunteeni sinua kohtaan ovat paljolti samoja, oi Jane! Ehkä joskus näemme, luulen kuitenkin, että emme, ja se saa sydämeni kaihoamaan ja räytymään. Alinomaa. Joulu on hyvä vertauskuva. Siltä minustakin on tuntunut.
Tiedän ettei koskaan niin tule käymään, tiedäthän, etten odota mitään.
Ethän sinä halua olla kanssani tekemisissä muutoinkaan.¨
Onneksi tulit ja kirjoitit kuitenkin kauniin lopun, vaikka ei se ikävää poista.... niin... se saa kuitenkin uskomaan, että välitit edes vähän... ja se tuntuu hyvältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tunteeni sinua kohtaan ovat paljolti samoja, oi Jane! Ehkä joskus näemme, luulen kuitenkin, että emme, ja se saa sydämeni kaihoamaan ja räytymään. Alinomaa. Joulu on hyvä vertauskuva. Siltä minustakin on tuntunut.
Toisaalta tiedostan, ettet ole hän, koska hän ei koskaan sanoisi välittäneensä minusta ja sinä sanot ja jopa osoitat rakkautta, hän ei tekisi koskaan niin. Ei koskaan. Nimittäin ainoa joka tunsi jotain toista kohtaan sydämen tasolla, olin minä ja toinen, ei niin kokenut ja sinä sanot toista.... sinä olet joku muu, joka esittää häntä....
Ehkä minä tarvitsen niitä valkotakkisia paikalle, luulen. Antaisikohan ne jotkin hyvät pillerit ja napit... ehkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä vain saat minut huonoon valoon, vaikka sama kait se sille on.
En ymmärrä, miksi joku haluaa esittää häntä... ei se muuta mitään... tulen aina ymmärtämään kuitenkin, ettei ollut rakkautta... eikä sitä ole olemassa, muuta kuin elokuvissa ;)
Ihmisistä voi kuitenkin välittää ja voisi olla edes mukava toista kohtaan, vai mitä.
"Kuulen jossain jo auton sireenit, ne tulevat kohti.... ne lähentyvät... oveen koputetaan voimakkaasti. He tulevat. Mitä teen? En voi piilotua minnekään.
Minut puetaan pakkopaitaan ja sinusta jää jäljelle, vain MUISTO.
On vain seinät ja tyhjä huone.
"Hei, sinä siellä"..... kirje alkoi kerran."
Miksi jätit minut yksin tänne tyhjään huoneeseen, kuuluu huuto käytävällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hey you älä vaivu synkkyyteen. Aurinko paistaa taas
- Anonyymi
No, näitä ei juuri paljoo turvaa saa....
kristittyjen todellinen jumala:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
-
kristittyjen todellinen jeesus:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
JOTEN:
2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus! - Anonyymi
Tämä selvä, maailma on murhaa. Se menestys saa ihmisen huvittumaan, joten ei kannata kokeilla. Varattuna kannattaa elää, vaikka kuinka sattuisi ja muuttua koko mieleltään.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Kuka mihinkin uskoo jos ei Jumalaan. Toiset esimerkiksi palvoo jotain ihmistä kuten tietyissä piireissä palvotaan Iljaa joka on eräänlainen taivaasta saapunut messias heille joka joutui mennä vankilaan jotta muilla olisi sananvapaus. Näin Iljan opetuslapset on kertoneet striimeissä.
- Anonyymi
Happamien ajatusten lisäksi voit poistua lahkolaisuudesta. Usko ei ole joka tyypin.
- Anonyymi
No, mutta se on sinun ongelmasi, sillä Jeesus on lähetetty aikaa sitten.
- Anonyymi
Jokainen voi harjoittaa näkemystään yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3401657Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73983
- 58964
- 47726
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644