Nyt on halapaa!

Anonyymi

Nyt helpottuu resupetterien elämä! Elämää ja elektroniikkaa, ilmainen viisumi Liettuaan netistä ja opiskelijaneitosten tarakkaan mars! Lennot satkulla, hotellia löytyy 20 eurolla, pelkällä lentolipun hinnassa säästetyllä rahalla duunaat 25 kertaa verrattuna Bankkarin lentoihin ja yli yön.
Nyt senssullekin tuli halvat haaveet eikä tarvi enää kysellä pääsiskö rahtilaivan kyydissä halvalla eikä tarvi kysellä millaista Espanjassa olisi. Tänne kun pääsee melkein kelakortilla kun senssu jättää muutaman kymmenen euroa säästöön korvauksista niin ensi kesänä on jo Liettuan iloissa!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da19f4fb-56a8-416b-a562-611edcef2856

16

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaan siis Pietariin.

    • Anonyymi
      • Ihan ok kuuloinen setti. Kerran otettiin velimiehen kanssa sellainen pakettimatka mopolla jossa oli kaikki: Kaxpäällä startti Hiekkaharjun ostarilta, nestemäinen aamiainen pyörätelineen luona urpaania elämää katsellen ja pissatauko seinustalla. Ketjujen rasvaus ja kierros Tiksissä. Jokiniemi, Hakkila, Hiekkaharju (sätkävehkeet jäi pyörätelineen päälle ostarille), Simonmetsä (pissatauko), Malminniitty, Koivukylä, Asola, bensavarkaus parkkipaikalla, Rekola, Korso, kaatuminen, Kerava, peräänajo, pakeneminen onnettomuuspaikalta, piileskelyä Tuusulan itäväylän viereisessä metsikössä, hirvikolari Hämeentiellä, Peijas-Rekolan sairaala, syyte mopovarkaudesta ja rattijuopumuksesta, onnettomuuspaikalta pakenemisesta ja törkeästä liikenteen vaarantamisesta, lonkkaleikkaus Jorvin kirurgisella, kuntoutus ja kuksan kuvaus Makkaratalon edustalla hesassa. Kotiutuminen ja piileskelyä pimeässä sossuluukussa mopopoikien väijyessä nurkissa.


      • Anonyymi

        Pietari vetää vertoja mille tahansa Itä-Euroopan kulttuuri ja kaupunkikohteelle. Kannattaa varata useampi päivä aikaa. Jos hintatasoa vertaillaan niin taksit, ravintolat, baarit, alkoholi, ruoka ja naiset on halvempia kuin Thaimaassa. Shoppailu merkkiliikkeissä maailman halvinta mutta torihinnat samoissa Thaimaan kanssa. Se ero on että Pietarissa ne väittää kaiken plagiaatinkin olevan aitoa, Pattayalla ei. Paitsi aurinkolasien katukauppiaat.


    • Anonyymi

      Pattayan rakkaan perusmatkailuaihe aivopestynä.

    • Anonyymi

      Viipurissa viimeksi käynyt vuonna 2000. Tasan vuonna 2000 kirjaimellisesti. Pietarissa en koskaan. Perinteisen talvisen Tallinnan glögiretken voisi vaihtaa Pietariin. Ei hullumpi idea. Joulukuussa ollaan Pattayan lämmössä mutta tammikuussa voisi tutustua tuohon. Onko suosituksia Pietarin suhteen?

      • Huomioni kiinnitti aloitusartikkelissa mainittu viehkon opiskelijatyttösen yön hinta.
        Se oli vain 21 € kun samasta palvelusta saa maksaa Pattayalla 30 €.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Huomioni kiinnitti aloitusartikkelissa mainittu viehkon opiskelijatyttösen yön hinta.
        Se oli vain 21 € kun samasta palvelusta saa maksaa Pattayalla 30 €.

        Hotellien hintatasoa lukuunottamatta maailman halvimpia kaupunkeja.
        https://www.lomalista.fi/lomakohteet/eurooppa/venäjä/pietari/hintataso


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hotellien hintatasoa lukuunottamatta maailman halvimpia kaupunkeja.
        https://www.lomalista.fi/lomakohteet/eurooppa/venäjä/pietari/hintataso

        Hra Anonyymi klo 16:23 mainitsi Pattayan rantojen aurinkolasikauppiaat.
        Niitä todella rannalla vaeltaa ja vikkelästi ottavat jalat alleen jos pari poliisia jalkakäytävällä näkevät. Jos nyt sellaisia sattuu tarvitsevansa niin kyllä hinnan saa ruuvattua kohdillensa.

        Marbellassa minulle tuli laseja kauppaamaan nauravainen musta poika.
        Kyselin hintaa; viisikymmentä euroa, poika pamautti.
        Minulta leuka loksahti ja kysyin että oletko hullu?
        Poika kehoitti katsomaan tarkemmin ja toden totta; sankojen sisäpuolelle oli teipattu aimo annos möyhyä jonka huumaavasta tuoksusta ei voinut erehtyä.
        Lykkäsin pojalle setelin ja kaupat oli tehty.

        Kotomaassa mukanani ollut Pärnun- tyttö sanoi että oli jo kyllästyä lomamme loppupäivinä tyhjän nauramiselleni.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Hra Anonyymi klo 16:23 mainitsi Pattayan rantojen aurinkolasikauppiaat.
        Niitä todella rannalla vaeltaa ja vikkelästi ottavat jalat alleen jos pari poliisia jalkakäytävällä näkevät. Jos nyt sellaisia sattuu tarvitsevansa niin kyllä hinnan saa ruuvattua kohdillensa.

        Marbellassa minulle tuli laseja kauppaamaan nauravainen musta poika.
        Kyselin hintaa; viisikymmentä euroa, poika pamautti.
        Minulta leuka loksahti ja kysyin että oletko hullu?
        Poika kehoitti katsomaan tarkemmin ja toden totta; sankojen sisäpuolelle oli teipattu aimo annos möyhyä jonka huumaavasta tuoksusta ei voinut erehtyä.
        Lykkäsin pojalle setelin ja kaupat oli tehty.

        Kotomaassa mukanani ollut Pärnun- tyttö sanoi että oli jo kyllästyä lomamme loppupäivinä tyhjän nauramiselleni.

        On tässä yx sun toinen myös kyllästynyt tyhjänjauhamisellesi.


    • Anonyymi

      Mikähän on ihmisellä pielessä kun pitää maksullista rakkautta normaalina olotilana ja vielä kehuskelee sillä, en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Sika Amalia, sinä tiedät, kun olet urasi käynnistänyt katutyttönä. Jo Neuvostoaikana Kouvostoliitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sika Amalia, sinä tiedät, kun olet urasi käynnistänyt katutyttönä. Jo Neuvostoaikana Kouvostoliitossa.

        Mielikuvituksesi luoma Amalia ?, hulluko olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvituksesi luoma Amalia ?, hulluko olet.

        Tuo väitteesi, että merkkiliikkeet olisivat halpoja Vennäillä, osoittaa, ettet ole siellä käynyt, kuten et Pattiksellakaan.

        SuperRuskeilla on varaa venytellä, myös pörssiään. Niinkuin Neuvostoaikana, hinnat taaloissa .

        Ken kulttuurista tykkää, se viihtyy Sankt Petersburgin taidekahviloissa samppakalijaa litkien. AmmattiIrina pyllistää taaloilla, ei rupulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo väitteesi, että merkkiliikkeet olisivat halpoja Vennäillä, osoittaa, ettet ole siellä käynyt, kuten et Pattiksellakaan.

        SuperRuskeilla on varaa venytellä, myös pörssiään. Niinkuin Neuvostoaikana, hinnat taaloissa .

        Ken kulttuurista tykkää, se viihtyy Sankt Petersburgin taidekahviloissa samppakalijaa litkien. AmmattiIrina pyllistää taaloilla, ei rupulla.

        Pietarissa 15.11 neljän tähden hotellin huoneen hinta oli 27€ sisältäen aamiaisen, kuntosalin sekä saunan. Metrolla Suomen asemalta kolmas asema.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe