Skodat järkyttäviä kiikottimia

Anonyymi

Ajo-ominaisuudet tuttua ja turvallista itäplokin tyypillistä tavaraa: hiukan ylitehoisia massaan ja painonjakaumaan nähden, alusta ja jousitus pintakova, kippanat huojuu, tutisee ja pompottaa.

Ei ihme, kun kaikessa on halpuutettu, että ajotuntumasta tulee mieleen neuvostoliittolainen Moskwich

Eikä sekään ihmetytä miksi noi ei meinaa pysyä tiellä: jatkuvasti skodia lööpeissä, milloin pompannut sillan palkin päälle, milloin syöksyneet tieltä pöpelikköön metsähallituksen puolelle.

Järkyttävää, että tuollaisia kiikottimia edes saadaan valmistaa ja myydä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Testivoittajihan ne Skodat on muut kikottimet tulee sitten perässä näin se menee ..AutoBild 15/ 2019 taas todistaa Skoda testivoittaja muut tulee perässä ..
      1 Skoda Scala 527 p
      2 Vw Golf 522 p
      3 Ford Focus 523 p
      4 Mazda 3 ...493p
      Näin mennään....Skoda Jyrää muut tulee perässä...

      • Anonyymi

        Tuosta puuttuu paras auto siis Toyota Corolla. Se olisi voittanut tuon ylivoimaisesti. Ehkä juuri tuon takia se puuttuukin. Siinä maksetussa vertailussa haluttiin vokkelo konsernin tekeleet voittajiksi. Kun oikein testattiin saatiinhan se onnistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta puuttuu paras auto siis Toyota Corolla. Se olisi voittanut tuon ylivoimaisesti. Ehkä juuri tuon takia se puuttuukin. Siinä maksetussa vertailussa haluttiin vokkelo konsernin tekeleet voittajiksi. Kun oikein testattiin saatiinhan se onnistumaan.

        Ei ole Toyota uskaltanut Corollaa testiin antaa säästyy näin maine paremmin kuin testijumbona ei tartte olla..


    • Anonyymi

      Rav-4 moosetest....

    • Anonyymi

      Terästetyssä Moskwich 1500M:ssa oli ylitehoinen moottori, BMW-moottorista kopioitu. Kauhee tykki!

    • Anonyymi

      on ne skootat karseita ja hikisiä kippoja ei vieläkään kunnolllista hybridiä puhumattakaan täyssähköautosta. saastuttavia venäläisiä öljypolttimia,kaikki tyyni.järkyttäviä rötjäkkeitä ja linttanoita

      • Anonyymi

        Älä huoli, tuota vertailu voittajaa saat ensivuonna sähkönä, hybridinä, bensaa, dieselinä ja kaasuna, valitse mieleinen vaihtoehto ja kulje voittajalla mukavasti.


    • Anonyymi

      MUTKU HERMEETTINEN TAKALOOSTERI! TARVITSEN SITÄ PELTOTÖISSÄ. POLITRUKKI SANOI ETTEI VAIHTOEHTOA OLE JA TRAKTOREITA SEKÄ PERÄKÄRREJÄ EI TÄLLÄVIISIVUOTISKAUDELLA ENÄÄ ANNETA LISÄÄ.

      KOITTAKAA NYT MAKSETUT PORVARINPENNUT PITÄÄ NAAMA UMMESSA TAI TULLAAN JA …..

      • Anonyymi

        Ja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja?

        PORVAREILTA TUKITAAN TURPA.


      • Anonyymi

        Korvaushoitosi ei ole tehonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvaushoitosi ei ole tehonnut.

        Se kuvittelee olevansa porvari, kun sillä on vanha V70.


    • Mieluumminnii syön heinä matoja kun ajan rysän rutanohvi sokotalla. Kaali käry sokota rutanohvi on kommunistin kosto kaikille ja kaikelle.

      • Anonyymi

        Kappas, sehän on Škoda, jossa on hintakate kohdallaan!”

        HS:kin on kirjoittanut siitä, ovatko Volkswagen-konsernin omistuksessa olevat ja monet muut automerkit lopulta hyvin samanlaisia autoja, joissa erilainen logo nokalla vain nostaa hintaa tietyissä tilanteissa kymmeniä tuhansia euroa.

        VW on ilmeisesti viime aikoina pohtinut ihan samaa: heidän automerkkinsä Volkswagen, Audi, Škoda ja Seat ovat liian lähellä toisiaan, ja asiaan pitää saada muutos.

        SAKSALAISEN Suddeutsche Zeitung -lehden mukaan VW:n toimitusjohtaja Herbert Diess haluaa vahvistaa Volkswagen-brändiä vähentämällä kilpailua Škodan ja Seatin kanssa.




        Hänen mukaansa kaikki brändit kärsivät, jos kolme tai neljä brändiä kilpailee samoista ostajista samanlaisilla tuotteilla.

        Mikäli VW ryhtyy asemoimaan brändejään selkeämpiin lokeroihin, Süddeutsche Zeitungin mukaan suurin häviäjä olisi Škoda.

        Škoda keskittyisi tekemään pääasiassa autoja, jotka maksaisivat 10 000–20 000 euroa. Skodasta olisi tarkoitus tehdä kilpailija esimerkiksi halpamerkki Dacialle.

        Skodat ylihintaisia laaduttomia vw.n kopioita jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, sehän on Škoda, jossa on hintakate kohdallaan!”

        HS:kin on kirjoittanut siitä, ovatko Volkswagen-konsernin omistuksessa olevat ja monet muut automerkit lopulta hyvin samanlaisia autoja, joissa erilainen logo nokalla vain nostaa hintaa tietyissä tilanteissa kymmeniä tuhansia euroa.

        VW on ilmeisesti viime aikoina pohtinut ihan samaa: heidän automerkkinsä Volkswagen, Audi, Škoda ja Seat ovat liian lähellä toisiaan, ja asiaan pitää saada muutos.

        SAKSALAISEN Suddeutsche Zeitung -lehden mukaan VW:n toimitusjohtaja Herbert Diess haluaa vahvistaa Volkswagen-brändiä vähentämällä kilpailua Škodan ja Seatin kanssa.




        Hänen mukaansa kaikki brändit kärsivät, jos kolme tai neljä brändiä kilpailee samoista ostajista samanlaisilla tuotteilla.

        Mikäli VW ryhtyy asemoimaan brändejään selkeämpiin lokeroihin, Süddeutsche Zeitungin mukaan suurin häviäjä olisi Škoda.

        Škoda keskittyisi tekemään pääasiassa autoja, jotka maksaisivat 10 000–20 000 euroa. Skodasta olisi tarkoitus tehdä kilpailija esimerkiksi halpamerkki Dacialle.

        Skodat ylihintaisia laaduttomia vw.n kopioita jo nyt.

        Skodalla ajaessa kaatuu sekä auto että talous!

        Toyotan osto on sijoitus, joka tuottaa. Ja hyvin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodalla ajaessa kaatuu sekä auto että talous!

        Toyotan osto on sijoitus, joka tuottaa. Ja hyvin. 🙂

        Joo uusi corollan malli hävis, vaikkakin yhdellä pinnalla, nis kuitenkin edellisen polven skodalle, mites kun nyt octavialta tulee uusi malli, no itäblokin toyo jää kauas taakse kunnon eurooppalaiselle, tehty sentään tsekissä, ei missään erdoganin ja putinin turkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, sehän on Škoda, jossa on hintakate kohdallaan!”

        HS:kin on kirjoittanut siitä, ovatko Volkswagen-konsernin omistuksessa olevat ja monet muut automerkit lopulta hyvin samanlaisia autoja, joissa erilainen logo nokalla vain nostaa hintaa tietyissä tilanteissa kymmeniä tuhansia euroa.

        VW on ilmeisesti viime aikoina pohtinut ihan samaa: heidän automerkkinsä Volkswagen, Audi, Škoda ja Seat ovat liian lähellä toisiaan, ja asiaan pitää saada muutos.

        SAKSALAISEN Suddeutsche Zeitung -lehden mukaan VW:n toimitusjohtaja Herbert Diess haluaa vahvistaa Volkswagen-brändiä vähentämällä kilpailua Škodan ja Seatin kanssa.




        Hänen mukaansa kaikki brändit kärsivät, jos kolme tai neljä brändiä kilpailee samoista ostajista samanlaisilla tuotteilla.

        Mikäli VW ryhtyy asemoimaan brändejään selkeämpiin lokeroihin, Süddeutsche Zeitungin mukaan suurin häviäjä olisi Škoda.

        Škoda keskittyisi tekemään pääasiassa autoja, jotka maksaisivat 10 000–20 000 euroa. Skodasta olisi tarkoitus tehdä kilpailija esimerkiksi halpamerkki Dacialle.

        Skodat ylihintaisia laaduttomia vw.n kopioita jo nyt.

        Kylläpä Toyotan omapoikaa harmittaa kun Skoda vie Corollaa 6-0 jo vanhalla mallilla ja uusi on jo esitelty ja tilanne on sitten 10-0.
        Älä vaan väsy mustamaalaus projektissa, sillä Ocu ei tule vielä alkuvuodesta ja jatkuva kamppis alkaa kyllästyttää kun kaikki huomaavat kuinka hölmöjä kirjoitat. No toisaalta tuota olet tehnyt jo vuosia.


    • Ennemminnii mie syön kaali matoja kun ajan rysän kommunistin sokota kaali käryllä. Nietu harasoo sokota rysän rutanohvi kommunisti kaali käry romu.

      • Anonyymi

        On sulla herkut, jos madot maistuu noinkin hyvin. Minulla ei ole mitään ruokalajia, joka voittaisi Skodalla ajamisen nautinnon. Mustikka taitaa olla tukevassa kunnossa, kun kaikki kelpaa mitä ojasta löytyy.

        Oletkos oikeaa ruokaa koskaan saanut?


    • Anonyymi

      En kyllä sanoisi, että tehoja on liikaa. Muutenkin puutaheinää kirjoittelet. Tosin tojon tehoihin tottuneelle Skoda voi olla mykistävän tehokas ja saattaa lähteä lapasesta löysään japsikeinuun tottuneelle. Kaasua ei tarvitsekaan painaa pohjaan kuten japseissa, joista kytkimet menevät helposti vaihtoon.

      Kannattaa pysyä vain niissä laiskoissa vaappuvissa japseissa, niin et saa niin paljon vahinkoa aikaan.

    • Anonyymi

      Pakkko pakko mielle on kesiä mielikuvitus spammiä Skodasta. . no eihän tässä mitään järkeä ole keksiä päivin öin näitä säälittäviä lasellisia vika spammejä miltei joka merkistä ja varsinkin Skodasta mut ku ei mul elämässä muuta kuin tämä mielikuvitus spammäys. . ei tartte yrittääkän ymmärtää. . mt on ainut selitys ja en kelpaa edes hoitoonkaan

    • Anonyymi

      Nyt poijjaat lopetetaan tämä tyhjänpäiväinen löpinä.
      Perjantain kunniaksi lähdetään baariin ja isketään naiset sieltä.
      Mä ainakin yritän, tiedä sitten onnistuuko..

      Te vissiin mieluummin jäätte tänne tätä samaa vääntämään. Ootte jo luovuttaneet.

      • Anonyymi

        Aina kun puhe kääntyy naisiin, loppuu palsta-aktiiveilta jutut justiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun puhe kääntyy naisiin, loppuu palsta-aktiiveilta jutut justiinsa.

        Skodisti on jäänyt siiderivalaan reiden alle painuksiin. Siinä on Naista!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kun edes kiikottaisivat pitkin teitä, mutta kun niitä saa hinata pois ojista ja metsän puolelta, kun eivät pysy tiellä. Pakkasilla toki skeidat hyytyvät taas teiden varsille. On se häpeällistä tuo itäkipalla ajelu, mutta skodistit ovatkin tunnetusti masokisteja. Taitavat tumputtaa kun tulevat häväistyiksi kippanansa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

      Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2109
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

      Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      410
      1950
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

      Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1380
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

      Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1347
    5. Vihjeketju naisille

      Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

      Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

      Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      967
    8. Haluatko tietää totuuden?

      Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      962
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

      Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      958
    10. 131
      878
    Aihe