Kertoisiko joku ketä vastaan?
Irakin armeijaa joka on jo maassa?
Vai Venäjää joka yrittää edes estää saman armeijan maahanmuuton omaan maahansa?
Vai, näiden kahden väliseen sotaan harjoittelua siinä sivussa?
Suomessa sotaharjoitus!!
22
91
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö näinkin itsestäänselvä asia vielä vääntää rautalangasta jollekin ruudinkeksijälle?
Suomi pitää yllä laajaa reserviläisarmeijaa ja harjoituttaa sitä siksi, koska itärajamme takana on aggressiivinen ja arvaamaton Venäjä. Se on ainoa mahdollinen itsenäisyyttämme uhkaava valtio, ja se sotii ja miehittää naapurimaidensa alueita tälläkin hetkellä.- Anonyymi
Persujen sotaharjoitus olisi lähinnä sontaamisharjoitus
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen. Miten tämä Irakin ja syyrian armeija asustaa suomessa?
Muodostaako se sotilaallisen uhan Puttinille täällä majaillessaan?
Ja näin ollen on uhka sodasta?
jumalanterve! Taisstelemme siunatun puhtain asein pierua ja rysää vastaan. Terveisin Suomen Sotilaspapit ry.
- Anonyymi
Yhteisharjoitus hinttiyden ja jihadismin rauhoittamiseksi.
- Anonyymi
Jokainen valtio, jolla on omat puolustusvoimat, pitävät kertausharjoituksia. Myös palokunnat yms.
- Anonyymi
Joo, minulla on hämärä muistikuva, että Venäjäkin olisi joskus pitänyt sotaharjoituksia. Mutta näköjään vain Suomen pitämät sotaharjoitukset häiritsevät avaajaa.
Ettei vaan avauksen takana olisi joku Troll of Russia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minulla on hämärä muistikuva, että Venäjäkin olisi joskus pitänyt sotaharjoituksia. Mutta näköjään vain Suomen pitämät sotaharjoitukset häiritsevät avaajaa.
Ettei vaan avauksen takana olisi joku Troll of Russia?Joo, ja minulla on hämärä muistikuva, ettei Suomalaiset lähteneet sodissa käpykaartina Irakiin tai Syyriaan tai Somaliaan laumoittain paikallisen kelan ja ihmisten elätettäviksi.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja minulla on hämärä muistikuva, ettei Suomalaiset lähteneet sodissa käpykaartina Irakiin tai Syyriaan tai Somaliaan laumoittain paikallisen kelan ja ihmisten elätettäviksi.
Munsalan soutajat souti Sverigeen Svedupellejen eläteiksi...
- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Munsalan soutajat souti Sverigeen Svedupellejen eläteiksi...
Paikalliset punikit meni joukolla Ruotsiin.
- Anonyymi
Laki koskee myös armeijaa. Kenenkään tontille ei saa mennä mölyämään ja lentämään / ajamaan moottoriajoneuvoilla ilman maanomistajan lupaa.
Nyt sääntöjä on rikottu, mikä ei tee hyvää armeijan maineelle.
https://www.ymparisto.fi/fi-FI/Luonto/Jokamiehenoikeudet(16989) - Anonyymi
On se dilemma minkämaan sotilaat hallitsevat Suomessa? On niin montaa khalifaattia jo.
- Anonyymi
Punikille asia onkin varmasti mysteeri. Ei ketään vastaan, vaan oman turvallisuuden takaamiseksi.
- Anonyymi
Kyllä se alkaa olla jo mysteeri valtion johdollekin. Harvassa maassa on toisenvaltion sotilas karkurit täysihoidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se alkaa olla jo mysteeri valtion johdollekin. Harvassa maassa on toisenvaltion sotilas karkurit täysihoidossa.
Suomi rikkoo Geneven sopimusta joka päivä räikeästi. Kaikki armeijakarkurit on palautettava kotimaahansa tai teloitettava täällä jos kotimaassaan tälläinen käytäntö karkureille on.Mikä tässä on epäselvää tajuta? Voidaan teloittaa vieraan vallan agentteina jos ei ole papereita ollut.
- Anonyymi
Oiskohan suomi joku usa:n etupiiri hyökkäyksessä venäjää kohtaan. ainaki näyttää siltä ku joku irakilais armeijaki on tuotu paikalle.
siitä vaa sitte tehkää mitä teette xD - Anonyymi
Miksi pitäisi puolustaa jotain haittamuuttajia jotka eivät tee muuta kuin loisivat itiksessä päivät pitkät huumeita myyden? Ei tajua...
- Anonyymi
Ei seuraavassa sodassa ole enää puolustus moraalia. Sen voi sanoa jo suoraan, näiden karkureiden jälkeläisiin en luota ja suomalainen ei toista kertaa tapata itseään rintamalla, tällaisen paska politiikko saastan takia jotka tapattavat veteraanit ja vanhukset laitoksiin ja syytävät rahat Afrikkaan ja maahanmuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei seuraavassa sodassa ole enää puolustus moraalia. Sen voi sanoa jo suoraan, näiden karkureiden jälkeläisiin en luota ja suomalainen ei toista kertaa tapata itseään rintamalla, tällaisen paska politiikko saastan takia jotka tapattavat veteraanit ja vanhukset laitoksiin ja syytävät rahat Afrikkaan ja maahanmuuttoon.
En tiedä onko puolustus moraalia, siitä ei ole kyse minun asiassa. Vaan koitin sanoa sitä että mikä järki on olla puolustusvoima joka nojaa vain yhteen viholliseen, eikä ota huomioon sitä että vihollinen voi tulla mistä suunnasta tahansa (maasta esim).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko puolustus moraalia, siitä ei ole kyse minun asiassa. Vaan koitin sanoa sitä että mikä järki on olla puolustusvoima joka nojaa vain yhteen viholliseen, eikä ota huomioon sitä että vihollinen voi tulla mistä suunnasta tahansa (maasta esim).
No, puolustusvoimathan eivät ajattele itse, vaan noudattavat viisaiden päättäjien haavekuvia.
Luulen jos kenraalit saisivat päättää niin nämä tänne majoittuneet kaartilaiset olisivat jo omissa maissaan.
- Anonyymi
Tällainen sotaharjoitus on hieman omituista, koska maassamme on vihervasemmistolainen hurreilla vahvistettu hallitus.
Harjoitus toimii sekä vasemmiston että vihreiden agendaa vastaan. Harjoituksen uhka tulee idästä ja sen vaikutus ilmastokaasuihin on suuri. Koska mukana on hurrit, ei tietenkään uhka voi tulla lännestä, vaikka se onkin jo tapahtunut matutuksen muodossa.- Anonyymi
Aivan uhka tulee Idästä, vaikka se uhka on jo maassamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k292257Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482000Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81922Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421651Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1301286Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62853Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka117845- 67826
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67807Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi19772