Te olette ihme pellejä. Heti porukalla uhoomas no pari tipautin ja loput juoksi pikku housut vilkkuen pakoon
Käytyä tuli
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs sitä tuli käytyä? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, oli sevverran komia kaveri kuvassa.
- Anonyymi
Samaa mieltä, hän kirjoittaakin niin taitavasti. Oikea naisten ihannemies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, hän kirjoittaakin niin taitavasti. Oikea naisten ihannemies.
Tuli katsottua kuva. Heti porukalla uhosimme, että tiputamme ihannemiesten sarjasta. Pari naista juoksi hameenhelmat nauraen pakoon. Tuo taitava suomen kielen käyttö, ihme pelleksi tuli luokiteltua.
No onko tänää ketää tulos grillille uhoon yöllä ja kannattaa taas ottaa pari vellihousu kaveria följyy. Ja kiitos eiliselle Tiinalle loppuun asti imemisestä ja toivottavasti aviomiehesi ei suutu kun suu haisoo spermalle
- Anonyymi
Tiina tässä. Voisimmeko ottaa joskus uusiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiina tässä. Voisimmeko ottaa joskus uusiksi?
Tyyne, Hilja, Orvokki, Malviina, Ainikki, Anelma, Aune, Esteri, Vuokko ja moni muu, TORILLA tavataan!
- Anonyymi
Eihän sulla edes seiso (paitsi järki). Ime vaan ihan yksinäsi siellä grillillä nakkia, mutta pyydä kuoreton että saat siitä irti ikenilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868