Unohdin olla parempi mies

Anonyymi

Tutustuin salaperäiseen baarityöntekijäneitoon 8 vuotta sitten Pattayalla. Ei viihtynyt oikein ammatissaan mutta perhe kotipuolessa oli elätettävä. Vein hänet aina lomilla pois niistä kuvioista jonnekin kauas. Kiintyminen oli molemminpuolista ja se lisääntyi joka kerta. Rahaa hän ei minulta ollut vailla mutta tutkailin tilannettaan kotipuolessaan ja hommailin heille kaikenlaista mitä sattuivat tarvimaan.
Hän lopetteli baariduunit kokonaan pari vuotta sitten ja siirtyi kotipuoleen elätellen itseään ja perhettään erilaisilla myyntitöillä, pitopalvelun tyylisillä hommilla ja jopa raksahommissa. Pidettiin päivittäin yhteyttä eikä mitään suuria salaisuuksia kummallakaan.

Tässä tuli muutoksia omiin duunikuvioihin viime keväänä ja sijoittelin käteiseni niihin. Pistin omaisuutta myyntiin myös mutta kauppa ei käynyt kunnolliseen hintaan. Tämä thainainen oli selvästi pahassa rahapulassa samoihin aikoihin ja olisin mielelläni häntä auttanut mutta oma tilanne oli heikko ekaa kertaa elämässäni, enkä sitä varten halunnut mitään vippejä ottaa. Ajattelin että no laitetaan asiat sitten mallilleen kun sen aika on.

Katkaisin välit koska minua häiritsi se etten voinut auttaa ja piti keskittyä omiin hommiin. Kovasti hän koetti tässä joku viikko ennen joulua ottaa yhteyttä että olenko tulossa mutta en vastannut yhteydenottoihin, koska asiat oli vaiheessa edelleen enkä voinut luvata mitään koska mikään ei ollut varmaa. Olin tehnyt keväällä jo niitä turhia lupauksia ja tuottanut pettymyksiä. En halunnut tehdä sitä enää uudelleen vaan ajattelin että kun aika on.

Nyt juuri ennen joulua sain yllättäen kaikki loksahtamaan paikalleen. Kauppa kävi ja sain rahatilanteeni sille mallille että voisin vaikka viettää muutaman vuoden vapaata missä vaan. Aloin valmistelemaan pitkää matkaa ja saapua valkoisella ratsulla Thaimaahan "pelastamaan" neitoa hädässä. Yhteydenpitämättömyyteni oli vaan ehtinyt johtaa siihen että hän oli ottanut luokseen asustelemaan toisen farangin (josta tiesin ennenstään) ja paukahtanut tälle paksuksikin vielä.

Heillä on nyt yhteinen tulevaisuus. Olisin voinut olla nopeampi ja parempi, mutta tämä on vähän niinkuin meikäläisen elämäntarina ollut aina. Vähän liian hidas aina. Eipä tässä jäädä tuleen makaamaan. Katsellaan sitten nyt uutta ja vähän nuorempaa vaikka ja tehdään kaikki uudelleen. Ikää kun tulee niin sitä vähemmän on aikaa surkutella menneitä ja kaatunutta maitoa.

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattaa olla että parempi niin. Kaikella on aikansa. Ei ollut sinun aikasi nyt. Jos kaikki loksahtaisi aina kerralla paikalleen niin olisipas helppo sellainen elämä.

Perustyötä asioiden eteen ei kuitenkaan pidä unohtaa. Ilmaiseksi ei saa mitään. Mutta matka jonka kuljet on vähintään yhtä tärkeä kuin päämäärä.

T 2010

• Anonyymi

Eturauhasen hoito on tärkeää, ei tarvitse joka yö ravata ulkohuuussiin kuselle, mieluiten laskee lastia säännöllisesti jennihuussiin...

• Anonyymi

Älä ole huolissasi voit karauttaa nyt paikalle valkoisella ratsulla, pattayalla on melkoinen turistikato farangeista, siellä on nyt 30.000 vuokramorsinta odottamassa prinssiään saapuvaksi, eikä kannata olla muutenkaan huolissaan korea ja kiinalaiset eivät ole farangeja, vaan ainoastaan possunnäköiset ja usein tapaisetkin länsimaalaiset joka kelpaavat vuokramorsiamille.

• Anonyymi

Pitävät noita ali-ihmisinä, toisaalta, molemmissa maissa kuten vennäilläkin, pilu 10 ruplii ja sitä tyrkytetään kaikkialla, enemmän kuin missään muualla.

Matkustakaa, niin avaatte silmänne maailmalle. Rafaelin Enkeleitä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Njaa, ylläpidon saitilta eli Sika Amalian aloitus.

Milloin meinaat ensimmäisen ulkomaanmatkan tehdä, tai siis toisen, eka oli matka Petrosavodskista Joensuuhun ?

Jos joku tosiaan pohtii tuota ajatusta, niin tosiaan aina sieltä eturauhaselle hoitoa löytyy. Jokainen tyttönen on parempi kuin tinderläskit.

• Anonyymi

Takavuosien missi, nykyinen 40v silikonikuuluisuus sai tuomiot 7 miehen huijauksista ongettamalla muutaman pojan perämettät.

Pattayan tytöt ovat rehellisiä verrattuina näihin meidän Maisoihin, törröhuuliin.

Jari-Mattikin saa huokaista helpotuksesta, Pattayalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takavuosien missi, nykyinen 40v silikonikuuluisuus sai tuomiot 7 miehen huijauksista ongettamalla muutaman pojan perämettät.

Pattayan tytöt ovat rehellisiä verrattuina näihin meidän Maisoihin, törröhuuliin.

Pattayan tytöt ovat viisaita, kusettavat sinua niin, ettet edes huomaa. sinulla on 2000e 2 viikon reissulle varattuna, niin joudut jo vähän toppaileen ekan viikon jälkeen, ettei raha lopu kesken? Ymmärsithän, että puhun seuramatkastasi, jossa hotellit ja aamiaiset on jo etukäteen maksettu? tuliaisia sinulla ei ole ollut tapana ostella, pari paitaa ja sandaalit ehkä...... kehut katukeittiöiden ruokia herkullisiksi ja edulliseksi, parilla eurolla kupu täyteen? Kerronko mihin rahasi menevät? No enpä kerro. Arvaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnsä turistikeskuksissa aloittavilla 18-20v maalta tulevilla Yh-äideillä on yleensä tavoitteet selvillä. Aluksi palkoista säästetään mahdollisimman nopeasti rahat kunnon tisseihin, sen jälkeen rahantulo on hiukan aiempaa helpompaa. Voidaan aloittaa säästäminen nenäleikkaukseen. Katselkaa lomilla ympärillenne lomillanne, niin yhdytte näkemykseeni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnsä turistikeskuksissa aloittavilla 18-20v maalta tulevilla Yh-äideillä on yleensä tavoitteet selvillä. Aluksi palkoista säästetään mahdollisimman nopeasti rahat kunnon tisseihin, sen jälkeen rahantulo on hiukan aiempaa helpompaa. Voidaan aloittaa säästäminen nenäleikkaukseen. Katselkaa lomilla ympärillenne lomillanne, niin yhdytte näkemykseeni?

Tuo pätee nuorten naisten suhteen, muttei enää varttuneempien. Päälle kolmekymppiset ymmärtää jo realiteetit ja ovat lakanneet haikailemasta sen richardgeren perään. Jorma voi olla parempi kuin gere. Villin varsan kesyttämiseen tarvitaan miehiä eikä mitään inkeriläistä ammattivalittajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo pätee nuorten naisten suhteen, muttei enää varttuneempien. Päälle kolmekymppiset ymmärtää jo realiteetit ja ovat lakanneet haikailemasta sen richardgeren perään. Jorma voi olla parempi kuin gere. Villin varsan kesyttämiseen tarvitaan miehiä eikä mitään inkeriläistä ammattivalittajaa.

Joo ymmärtää realiteetit? Ymmärtää miten ymmärtää, itse en tätä ymmärrystä ymmärrä?? Jorman joskus tuoma nykyään 55vuotias exä pyytää kauneussalongissaan tapahtuvista palveluista saman tai joskus enemmänkin kun Geren tuoma 26vuotias exä? Siinä on realiteetit enemmän kun sekasin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ymmärtää realiteetit? Ymmärtää miten ymmärtää, itse en tätä ymmärrystä ymmärrä?? Jorman joskus tuoma nykyään 55vuotias exä pyytää kauneussalongissaan tapahtuvista palveluista saman tai joskus enemmänkin kun Geren tuoma 26vuotias exä? Siinä on realiteetit enemmän kun sekasin?

On ammattiryhmiä, joiden kokemus ei nosta, pikemminkin laskee vuosiansioita....? Iän ja kokemuksen karttuessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselin lomalla ympärilleni ja yhdyin ympäristööni, muitta mutkitta, normaalit tissiit ja huuleet, ei silikonia, edes persuuksissa turhia läskejä

• Anonyymi

Otteita Norjalaisesta puhelinluettelosta?... Ollen?

"Tässä tuli muutoksia omiin duunikuvioihin viime keväänä ja sijoittelin käteiseni niihin. Pistin omaisuutta myyntiin myös mutta kauppa ei käynyt kunnolliseen hintaan. Kovasti hän koetti tässä JOKU VIIKKO ENNEN JOULUA ottaa yhteyttä että olenko tulossa mutta en vastannut yhteydenottoihin,

NYT JUURI ENNEN JOULUA sain yllättäen kaikki loksahtamaan paikalleen. Kauppa kävi ja sain rahatilanteeni sille mallille että voisin vaikka viettää muutaman vuoden vapaata missä vaan. Yhteydenpitämättömyyteni oli vaan ehtinyt johtaa siihen että hän oli ottanut luokseen asustelemaan toisen farangin (josta tiesin ennenstään) ja paukahtanut tälle paksuksikin vielä. Heillä on nyt yhteinen tulevaisuus. Olisin voinut olla nopeampi ja parempi, mutta tämä on vähän niinkuin meikäläisen elämäntarina ollut aina. Vähän liian hidas aina."

JOO; NE ON SPONTAANIA PORUKKAA. NE EI VIIKKO TOLKULLA KETÄÄN ALA ODOTTELEEN.. KOSKA " Siittiön matka munasolun luo kestää puolesta tunnista aina kahteen vuorokauteen saakka."

Mutta sun tarinasi kosketti, oli se totta tai pelkkää puppua, mutta hyvin koskettava rakkaustarina, joissa aika eikä välimatka ollut este suurelle rakkaudelle. Sinun takiasi tämä onnellinen pari elää nyt onnellisena yhteistä tulevaisuuttaan. Kiitos siitä kuuluu sinulle. Mahdollistit köyhälle pitopalvelija myyjälle hyvän elämän, myöhästymiselläsi.

• Anonyymi

ai niin, kirjoitti Kalervo.

• Anonyymi

Sä pelasit niinkun jonkun FB:n roskalavaryhmän säännöillä.. Eka AV, tarkistan ja parin päivän päästä Vapautan, en pysty järjestämään kuljetusta?

• Anonyymi

"Pidettiin päivittäin yhteyttä eikä mitään suuria salaisuuksia kummallakaan."

Tällä salaperäisellä naisella, jolla ei ollut salaisuuksia, oli useampia miehiä kierroksessa, mutta se ei ollut salaisuus, koska tyttö oli rehellinen, polyamorinen, steriloitu panseksuaali.

• Anonyymi

Avoimet suhteet lisääntyy länsimaissakin. Itsellä oli aikoinaan 11 naista samaan aikaan Suomessa kierrossa. Osa heistä tiesi toisista. "Paras" suoritus oli kun vaimo oli viikon lomalla. Olin valinnut jokaiselle naiselle oman päivänsä hienossa talossamme. Aamulla laitoin edellisen matkaan ja iltapäivällä oli seuraavan vuoro. Vaimo kun tuli kotiin niin hän vaistosi heti mitä talossa oli tapahtunut sillä aikaa, mutta hällä ei ollut todisteita niin asia jäi silleen. En minäkään kysynyt että mites siellä reissussa meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoimet suhteet lisääntyy länsimaissakin. Itsellä oli aikoinaan 11 naista samaan aikaan Suomessa kierrossa. Osa heistä tiesi toisista. "Paras" suoritus oli kun vaimo oli viikon lomalla. Olin valinnut jokaiselle naiselle oman päivänsä hienossa talossamme. Aamulla laitoin edellisen matkaan ja iltapäivällä oli seuraavan vuoro. Vaimo kun tuli kotiin niin hän vaistosi heti mitä talossa oli tapahtunut sillä aikaa, mutta hällä ei ollut todisteita niin asia jäi silleen. En minäkään kysynyt että mites siellä reissussa meni.

Jaa. Mula oli kerran 300 naista samaan aikaan sänkysessä, olin kyllä silloin nuorempi. Huvittavinta oli, että mun vaimoni oli keittiössä koko ajan eikä huomannut mitään. Olen varma, että jos olisi huomannut, olisi voinut tulla vähän huutoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Mula oli kerran 300 naista samaan aikaan sänkysessä, olin kyllä silloin nuorempi. Huvittavinta oli, että mun vaimoni oli keittiössä koko ajan eikä huomannut mitään. Olen varma, että jos olisi huomannut, olisi voinut tulla vähän huutoa.

Siinä on se ero että minun kertomus on totta ja sinun kertomus on munattoman ja rahattoman kademielinen vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on se ero että minun kertomus on totta ja sinun kertomus on munattoman ja rahattoman kademielinen vitsi.

Mulla on tyttöystävinä kaksoset ja samaan aikaan, eli kolmestaan mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotenkin pystyt todistamaan puheesi? Niin olisin hiljaa ja nostaisin sinulle hattua??

Tuntemattoman sana tuntemattoman sanaa vastaan? Ei ole oikein luotettava? Jos ymmärrät mitä tarkoitan???? Tililläni, sekä kaato, että pankki on painetta. Täällä nasset juttelee mitä juttelee. Pidä kuitenkin kädet peitonpäällä, ja säästä, kärsimyksesi palkitaan. Pääset OSTAMAAN naisen kosketusta, pienituloisellekkin sopivaan hintaan. Hyvää joulua. AASI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tyttöystävinä kaksoset ja samaan aikaan, eli kolmestaan mennään.

Sun tyylistäs tykkään. Tuolla " totuuden torvella on vähän vaikeuksia vaatimattomuutensa kanssa?? Pyöritelly vaan 11 akkaa samaan aikaan, vaikka vois olla pyörittäny 400 sataa? Täällä netissä kun ei ihan totuuksia lasketella? Sulle sen verran miinusta, vaikka huumoristasi tykkäänkin.... Itselläni kuitenkin samaan aikaan tietysti 20 vuotiaat kolmostytöt ja niiden 42 vuotias yh-äiti. itse olen 56 vuotias lihava, puolikalju vanhemmillani asuva hansamän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotenkin pystyt todistamaan puheesi? Niin olisin hiljaa ja nostaisin sinulle hattua??

Tuntemattoman sana tuntemattoman sanaa vastaan? Ei ole oikein luotettava? Jos ymmärrät mitä tarkoitan???? Tililläni, sekä kaato, että pankki on painetta. Täällä nasset juttelee mitä juttelee. Pidä kuitenkin kädet peitonpäällä, ja säästä, kärsimyksesi palkitaan. Pääset OSTAMAAN naisen kosketusta, pienituloisellekkin sopivaan hintaan. Hyvää joulua. AASI.

Joulu meni jo. Olen onnistunut aika hyvin välttämään sian maineen naisten keskuudessa, enkä halua tehdä asiaan muutosta. Kaikkien noiden naisten yhteystiedot taitaa olla minulla edelleen muodossa ja toisessa. Facekavereita ainakin melkein kaikki. Todistaminen on tietenkin mahdotonta ja voidaan leikkiä että valehtelen, jos se saa sinut tuntemaan itsesi miehekkääksi.
        Meillä oli melkoisen komea kylpyhuone poreammeineen, tunnelmavalaistuksineen ja saunoineen. Jyystin ainakin kolmen tai neljän naisen kanssa ammeen tyhjäksi yhden setin aikana. Muistan kuinka yksi pyörtyi suihkussa. Yksi noista naisista oli seuraava vaimoni ja hänen kanssaan kävin krapulassa lenkillä ennen tärkeämpiä toimia.
        Yksi "tytöistä" (27v siihen aikaan) tuli bussilla kaupunkiimme ja hain hänet pysäkiltä. Se oli herttaista kun hän oli pukeutunut ysäri farkkurotsiin ja punaiseen kaulahuiviin. Näytti niin maalaistytöltä. Minulla oli aika pramea auto ja kun vein hänet kotiin seuraavana aamuna niin hän halusi että ajellaan hänen kotikyläänsä ympäri jotta hänet nähtäisiin siinä autossa.
        Oli varsin villi viikko. Yksi kaveri innostui teemasta ja toi omia salamorsiamia meille. Pidettiin siinä bileitä sitten porukalla. Hääkuvani oli kaapissa jemmassa ja vaimon vaatekaapit peitelty pyyhkeillä jne. Koska osalle naisista esitin eronnutta poikamiestä.
        Sinä viikkona älysin mistä ne nuoret naiset tykkää. Ne tykkää miehestä jolla on massia. Meidän talo oli yksi kaupungin hienoimpia ja pari urheiluautoa pihalla ei huonontanut tilannetta. Naiset teki kaikkensa jotta saisivat valloitettua minut semialkkiksen hieman ylipainoisen yrittäjän. Ainoa mikä heille merkitsi oli se että näkisivät itsensä jatkossakin niissä puitteissa. Yksi näki. Muut ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tyylistäs tykkään. Tuolla " totuuden torvella on vähän vaikeuksia vaatimattomuutensa kanssa?? Pyöritelly vaan 11 akkaa samaan aikaan, vaikka vois olla pyörittäny 400 sataa? Täällä netissä kun ei ihan totuuksia lasketella? Sulle sen verran miinusta, vaikka huumoristasi tykkäänkin.... Itselläni kuitenkin samaan aikaan tietysti 20 vuotiaat kolmostytöt ja niiden 42 vuotias yh-äiti. itse olen 56 vuotias lihava, puolikalju vanhemmillani asuva hansamän.

Kiitos tyylitykkäyksestä 🐒
        Kunhan heitin "totuuden" ollessa että vaimon pikkusiskoja noi kaksoset "unissa".
        Vaimo thai, enkä asu yksin,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu meni jo. Olen onnistunut aika hyvin välttämään sian maineen naisten keskuudessa, enkä halua tehdä asiaan muutosta. Kaikkien noiden naisten yhteystiedot taitaa olla minulla edelleen muodossa ja toisessa. Facekavereita ainakin melkein kaikki. Todistaminen on tietenkin mahdotonta ja voidaan leikkiä että valehtelen, jos se saa sinut tuntemaan itsesi miehekkääksi.
        Meillä oli melkoisen komea kylpyhuone poreammeineen, tunnelmavalaistuksineen ja saunoineen. Jyystin ainakin kolmen tai neljän naisen kanssa ammeen tyhjäksi yhden setin aikana. Muistan kuinka yksi pyörtyi suihkussa. Yksi noista naisista oli seuraava vaimoni ja hänen kanssaan kävin krapulassa lenkillä ennen tärkeämpiä toimia.
        Yksi "tytöistä" (27v siihen aikaan) tuli bussilla kaupunkiimme ja hain hänet pysäkiltä. Se oli herttaista kun hän oli pukeutunut ysäri farkkurotsiin ja punaiseen kaulahuiviin. Näytti niin maalaistytöltä. Minulla oli aika pramea auto ja kun vein hänet kotiin seuraavana aamuna niin hän halusi että ajellaan hänen kotikyläänsä ympäri jotta hänet nähtäisiin siinä autossa.
        Oli varsin villi viikko. Yksi kaveri innostui teemasta ja toi omia salamorsiamia meille. Pidettiin siinä bileitä sitten porukalla. Hääkuvani oli kaapissa jemmassa ja vaimon vaatekaapit peitelty pyyhkeillä jne. Koska osalle naisista esitin eronnutta poikamiestä.
        Sinä viikkona älysin mistä ne nuoret naiset tykkää. Ne tykkää miehestä jolla on massia. Meidän talo oli yksi kaupungin hienoimpia ja pari urheiluautoa pihalla ei huonontanut tilannetta. Naiset teki kaikkensa jotta saisivat valloitettua minut semialkkiksen hieman ylipainoisen yrittäjän. Ainoa mikä heille merkitsi oli se että näkisivät itsensä jatkossakin niissä puitteissa. Yksi näki. Muut ei.

Waude mikä jäbä, olet ihan 2010 veroinen, mahtavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyssäsuin vielä muistelen vaimon kotiinpaluuta. Vastasin kaikkiin seuraaviin kysymyksiin ei, en oo, miten niin, en tiedä tai että minä sä mua oikein pidät.
        -Onks joku polttanut täällä sisällä
        -Hääkuva on vinossa
        -Täällä tuoksuu usea eri hajuvesi
        -Oot pessyt pyykkiä sä et koskaan pese pyykkiä
        -Viinikaapista on hävinnyt pulloja
        -Kylpyhuone on ollut koko viikon käytössä
        -Saunan lauteilla on ollut tuikkukynttilöitä ja ne on palaneet jättäen mustan jäljen
        -Kenen huulirasva on meidän roskiksessa
        -Oot ryypännyt ja vienyt kaikki tyhjät pullot piiloon

Vaimo kuitenkin luotti lopulta hienoon mieheensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Hyi vittu? Ihan oikeesti? En tiedä ejakuloiko kirjoittaja näihin tarinoihinsa?? Sitä en osaa sanua.... Mutta heillä oli komea poreallas.? Ja Meidän talo oli??.. Yllättävän monilla oli?? Siihen asti kun oli? Olkaapa nyt sitten varovaisia noiden kanssa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tyylitykkäyksestä 🐒
        Kunhan heitin "totuuden" ollessa että vaimon pikkusiskoja noi kaksoset "unissa".
        Vaimo thai, enkä asu yksin,

No mutta vaikuttaako se muhun jotenkin??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Jyystin ainakin kolmen tai neljän naisen kanssa ammeen tyhjäksi yhden setin aikana. Muistan kuinka yksi pyörtyi suihkussa. "

Jyystit vai ryystit? Huomattava ero? Itse veikkaan jälkimmäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyssäsuin vielä muistelen vaimon kotiinpaluuta. Vastasin kaikkiin seuraaviin kysymyksiin ei, en oo, miten niin, en tiedä tai että minä sä mua oikein pidät.
        -Onks joku polttanut täällä sisällä
        -Hääkuva on vinossa
        -Täällä tuoksuu usea eri hajuvesi
        -Oot pessyt pyykkiä sä et koskaan pese pyykkiä
        -Viinikaapista on hävinnyt pulloja
        -Kylpyhuone on ollut koko viikon käytössä
        -Saunan lauteilla on ollut tuikkukynttilöitä ja ne on palaneet jättäen mustan jäljen
        -Kenen huulirasva on meidän roskiksessa
        -Oot ryypännyt ja vienyt kaikki tyhjät pullot piiloon

Vaimo kuitenkin luotti lopulta hienoon mieheensä.

Tarkka poika havannoimaan ja muistamaan. Asberger?

• Anonyymi

"Pitävät noita ali-ihmisinä, toisaalta, molemmissa maissa kuten vennäilläkin, pilu 10 ruplii ja sitä tyrkytetään kaikkialla, enemmän kuin missään muualla.

Matkustakaa, niin avaatte silmänne maailmalle. Rafaelin Enkeleitä ei ole olemassa."

Sulla on väärät kiljut !

Niuvan kiljua kun otat, tulevat enkelit luoksesi !

• Anonyymi

ÖÖÖ,

otappa lissee kilijuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÖÖÖ,

otappa lissee kilijuus

JA SIE KANS

• Anonyymi

Ylienkeli Rafaelista kerrotaan myös monissa muissa juutalaisissa kirjoituksissa. Heenokin kirjassa, joka ei kuulu kanonisiin teksteihin, ylienkeli Rafael Jumalan käskystä kahlehtii demonin.

Ylistäkäämme kerubeja, serafeja, valtaistuimia, voimia, hallituksia, valtoja ja herruuksia, | arkkienkeleitä ja enkeleitä, | sillä he ovat aluttoman Kolminaisuuden ruumiittomia palvelijoita | ja käsittämättömien salaisuuksien ilmoittajia. | Kunnia Hänelle, joka on antanut teille elämän; kunnia Hänelle, joka on antanut teille valon; || kunnia olkoon Hänelle, jota ylistätte kolmi-pyhä veisuin.

• Anonyymi

no sieltä tuli neuvot tulla pareeksi mieheeksi

• Anonyymi

Melkoisia kommentteja. Puhuin totta aloituksessa. Olin jo pikkupoikana romantikko herrasmies ja kova sitoutumaan. Olen rakastanut ja ollut rakastettu monta kertaa ja tiedän mitä rakkaus on. Se voi olla kevyempää tai sitten syvempää. Kun on varma tunteistaan ja luottamus siihen on täydellinen, niin on se tunteista hienoin. Tämän keissin mokasin aikailemalla. Optimistina en aio mokata seuraavaa. Ensi vuosi on hyvä vuosi. Good, happy year.

• Anonyymi

• Anonyymi

Millä tavoin tutustuit tähän salaperäiseen baarityöntekijään? Jouduitko maksamaan Bar finen Ennen kun " rakkaus?" alkoi syventyä? Se täytyy maksaa joka päivältä, mitä syvä rakkaus sinun kanssasi syvärakastaa. Tai ei tarvi, jos syvärakkautesi ei mene lomasi loputtua enään töihin paariin, missä hän " syvärakastui" sinuun. Jos menee hän maksaa puuttuvat bar finet, jokakaiselta päivältä, jonka on kanssasi ollut syvärakastunut. Kato johonkin se raja on vedettävä. Fiksuna ja rakastettuna miehenä?? Tämän varmaan tiesitkin? Montako kymmentä tuhatta tonnia annoit tälle tulevalle exällesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin tutustuit tähän salaperäiseen baarityöntekijään? Jouduitko maksamaan Bar finen Ennen kun " rakkaus?" alkoi syventyä? Se täytyy maksaa joka päivältä, mitä syvä rakkaus sinun kanssasi syvärakastaa. Tai ei tarvi, jos syvärakkautesi ei mene lomasi loputtua enään töihin paariin, missä hän " syvärakastui" sinuun. Jos menee hän maksaa puuttuvat bar finet, jokakaiselta päivältä, jonka on kanssasi ollut syvärakastunut. Kato johonkin se raja on vedettävä. Fiksuna ja rakastettuna miehenä?? Tämän varmaan tiesitkin? Montako kymmentä tuhatta tonnia annoit tälle tulevalle exällesi?

Kyllä. Baarissa tutustuin ja maksoin bar finen monta kertaa. Rakkauden syttyminen tapahtui lopullisesti noin yhdeksännellä yhteisellä lomalla. Hän on sellainen nainen joka ei puhu palturia vaan on hyvinkin syvällinen buddhalainen ja Buddha toimii hänen ohjenuoranaan kaikessa. Pyrkii totuuteen, onnellisuuteen ja henkiseen kehittymiseen. Auttavaisin ihminen kenet tiedän. Vanhemmatkin naapurit pitävät häntä suuressa arvossa noiden ominaisuuksien vuoksi. Sen yhdeksännen loman päätteeksi hän saattoi minut taksikyydillä lentoasemalle, tarttui käteeni kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, suuteli kämmenselkääni itkien vuolaasti, ei sanonut sanaakaan ja ripusti kaulaani kultaisen Buddha-riipuksen. Oli todella vaikea nousta autosta. Jos olisi ollut taloudellisesti ja työtilanteen puolesta mahdollista niin olisin jäänyt siihen, palannut samantien hänen kanssaan ja luokseen enkä olisi ikinä lähtenyt pois.

Mitään ihmeellisiä rahoja en koskaan antanut, eikä niitä pyydetty. Jotakin tarpeellista ostelin kotiinsa. Sain myös takaisinkin päin. Ilmaiseksi asua luonaan ja ilmaiset sapuskat. Hän kokkasi joka päivä kotipuolessaan ahkerasti sukulaistensa kanssa. Kaverinsa kuskailivat minua paikallisiin nähtävyyksiin ja juhlia oli usein eikä kukaan tullut minulta rahaa kyselemään niissä. Tulen seuraamaan hänen tilannettaan uudessa suhteessa ja katson ettei hän jää tyhjän päälle koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Baarissa tutustuin ja maksoin bar finen monta kertaa. Rakkauden syttyminen tapahtui lopullisesti noin yhdeksännellä yhteisellä lomalla. Hän on sellainen nainen joka ei puhu palturia vaan on hyvinkin syvällinen buddhalainen ja Buddha toimii hänen ohjenuoranaan kaikessa. Pyrkii totuuteen, onnellisuuteen ja henkiseen kehittymiseen. Auttavaisin ihminen kenet tiedän. Vanhemmatkin naapurit pitävät häntä suuressa arvossa noiden ominaisuuksien vuoksi. Sen yhdeksännen loman päätteeksi hän saattoi minut taksikyydillä lentoasemalle, tarttui käteeni kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, suuteli kämmenselkääni itkien vuolaasti, ei sanonut sanaakaan ja ripusti kaulaani kultaisen Buddha-riipuksen. Oli todella vaikea nousta autosta. Jos olisi ollut taloudellisesti ja työtilanteen puolesta mahdollista niin olisin jäänyt siihen, palannut samantien hänen kanssaan ja luokseen enkä olisi ikinä lähtenyt pois.

Mitään ihmeellisiä rahoja en koskaan antanut, eikä niitä pyydetty. Jotakin tarpeellista ostelin kotiinsa. Sain myös takaisinkin päin. Ilmaiseksi asua luonaan ja ilmaiset sapuskat. Hän kokkasi joka päivä kotipuolessaan ahkerasti sukulaistensa kanssa. Kaverinsa kuskailivat minua paikallisiin nähtävyyksiin ja juhlia oli usein eikä kukaan tullut minulta rahaa kyselemään niissä. Tulen seuraamaan hänen tilannettaan uudessa suhteessa ja katson ettei hän jää tyhjän päälle koskaan.

Siinä meillä miesten mies, jätit hartaasti Buddhalaisen baarihuoran kuin nalli kalliolle ensin viettäneenä toistakymmentä yhteistä lomaa ja nyt suomalaisella forkalla piipität, että tulet pitämään huolen hänen tulevaisuudestaan, todella olet MIES.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä meillä miesten mies, jätit hartaasti Buddhalaisen baarihuoran kuin nalli kalliolle ensin viettäneenä toistakymmentä yhteistä lomaa ja nyt suomalaisella forkalla piipität, että tulet pitämään huolen hänen tulevaisuudestaan, todella olet MIES.

Minusta tuo oli kaunis tarina. Sinä taasen kuulostat huomattavan lihavalta suomalaiselta naiselta jolla ei ole ollut miehistä vaivaa vuosikymmeniin ja katkeruutesi on hirvittävä. Edellytät toisilta täydellistä elämää ja täydellisiä rakkaustarinoita mutta oma elämäsi on aivan hukassa.
        Ei se kuules mene se elämä aina niinkuin suunnittelee ja toivoo. Kohtalo päättää joskus toisin, kuten hyvin varmasti tiedät. Joidenkin meistä on tehtävä töitä jotta saa elätettyä itsensä ja perheensä. Ei ole kaikille mahdollista syöksähtää lemmen perässä ihan minne sattuu. Ensin työ, sitten huvi. Toki se on sinulle tuntematon käsite se työ kun olet ollut yhteiskunnan elätti jo ainakin vuosikymmenen.
        Minullakin on ollut useita lomaromansseja ja upeiden daamien kanssa joista useimmat olisivat olleet vaimomatskua. Aika ei vaan ollut suosiollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on hienoa että KELA kuitenkin huolehtii sinusta...
        ethän vain ole kelakorttiasi kadottanut.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on hienoa että KELA kuitenkin huolehtii sinusta...
        ethän vain ole kelakorttiasi kadottanut.?

Amalian rakkaustarinat on aina kaikkein kauneimpia. Kerran amalia oli ostarin pubin vessassa ryynäämässä kontillaan kellohameessaan, kun sika-jormalla sattui olemaan pissahädän vuoksi semijäykkä erektio jonka hän pujotti kellohameen alle.
        Tulehdushan siitä veitikan kärkeen tuli, mutta romantiikkaa oli minuutin verran ja ihan ilmaiseksi. Amalia siitä nousi sitten silmät verestäen ja kysyi kuka siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joko täytit juomakaapit ja laskit kassat.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo oli kaunis tarina. Sinä taasen kuulostat huomattavan lihavalta suomalaiselta naiselta jolla ei ole ollut miehistä vaivaa vuosikymmeniin ja katkeruutesi on hirvittävä. Edellytät toisilta täydellistä elämää ja täydellisiä rakkaustarinoita mutta oma elämäsi on aivan hukassa.
        Ei se kuules mene se elämä aina niinkuin suunnittelee ja toivoo. Kohtalo päättää joskus toisin, kuten hyvin varmasti tiedät. Joidenkin meistä on tehtävä töitä jotta saa elätettyä itsensä ja perheensä. Ei ole kaikille mahdollista syöksähtää lemmen perässä ihan minne sattuu. Ensin työ, sitten huvi. Toki se on sinulle tuntematon käsite se työ kun olet ollut yhteiskunnan elätti jo ainakin vuosikymmenen.
        Minullakin on ollut useita lomaromansseja ja upeiden daamien kanssa joista useimmat olisivat olleet vaimomatskua. Aika ei vaan ollut suosiollinen.

Kaunis tarina, niin miehekäskin tarina, JUNTTI.

"Katkaisin välit koska minua häiritsi se etten voinut auttaa ja piti keskittyä omiin hommiin. Kovasti hän koetti tässä joku viikko ennen joulua ottaa yhteyttä että olenko tulossa mutta en vastannut yhteydenottoihin"

EN VASTANNUT YHTEYDENOTTOIHIN.........Tulen seuraamaan.......tyhjän päälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Amalian rakkaustarinat on aina kaikkein kauneimpia. Kerran amalia oli ostarin pubin vessassa ryynäämässä kontillaan kellohameessaan, kun sika-jormalla sattui olemaan pissahädän vuoksi semijäykkä erektio jonka hän pujotti kellohameen alle.
        Tulehdushan siitä veitikan kärkeen tuli, mutta romantiikkaa oli minuutin verran ja ihan ilmaiseksi. Amalia siitä nousi sitten silmät verestäen ja kysyi kuka siellä?

Mulla oli kerran semmonen romanssi. Punanen neula näytti pohjoseen ja valkonen etelään. Kansakoulun suunnistuskisasta jäi reppuun vahinnossa. Eksyin metsään sen kanssa ja vapaapalokunta löysi mut seuraavana aamuna. Se oli outo juttu kun minut löydettiin eri metsästä kuin minne olin eksynyt. Olin alkanu muuttua jo metsän eläimeksi ja karvoitus oli vahva. Puun kylkeen olin hampailla kirjoittanut "apua" yli viiden metrin korkeuteen. Aattelin jos ne lentokoneesta sen näkee. Sen hehtaarin kokoisen metsän ympärillä oli kyllä taloja mutta ei ketää tuttuja. Keittiöiden ikkunoista katselin ja ihan outoa porukkaa.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Mulla oli kerran semmonen romanssi. Punanen neula näytti pohjoseen ja valkonen etelään. Kansakoulun suunnistuskisasta jäi reppuun vahinnossa. Eksyin metsään sen kanssa ja vapaapalokunta löysi mut seuraavana aamuna. Se oli outo juttu kun minut löydettiin eri metsästä kuin minne olin eksynyt. Olin alkanu muuttua jo metsän eläimeksi ja karvoitus oli vahva. Puun kylkeen olin hampailla kirjoittanut "apua" yli viiden metrin korkeuteen. Aattelin jos ne lentokoneesta sen näkee. Sen hehtaarin kokoisen metsän ympärillä oli kyllä taloja mutta ei ketää tuttuja. Keittiöiden ikkunoista katselin ja ihan outoa porukkaa.

Helppo ärsyttää rakas kilahtanut siniseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo ärsyttää rakas kilahtanut siniseksi.

Siinäpä meidän onnellisella miljonäärillä onkin hieno elämäntehtävä. Ihmisten ärsyttäminen Pattayan keskustelupalstalla. Joko oot päättänyt oletko thain aviomies vai thailady vaiko harlikkapimu Suomesta? Kenties laadukas mies yökerhosta? Kannattaisi jo näiden vuosien jälkeen valita se yksi identiteetti joka parhaiten kuvaa sinua.
        Olet vihainen jos suomalainen mies antaa thaimaalaiselle naiselle rahaa.
        Olet ärtynyt jos suomalainen mies ei anna thaimaalaiselle naiselle rahaa.
        Olet vihainen jos suomalainen mies tuo thainaisen Suomeen.
        Olet ärtynyt jos suomalainen mies jää Thaimaahan asumaan thainaisen kanssa.
        Olet vihainen jos suomalainen ikäneito ei suomalaismiehelle kelpaa.
        Olet vihainen jos suomalaismiehellä on suomalainen vaimo.
        Olet ärtynyt jos suomalaismiehellä on rahaa.
        Olet vihainen jos suomalaismiehellä ei ole rahaa.
        Olet vihainen jos suomalaismies elättää naisen.
        Olet vihainen jos suomalaismies ei elätä naista.
        Menet ihan hajalle pelkästään jonkun lentolipuista.
        Mielenrauhasi järkkyy pahan kerran jonkun tuntemattoman lomakuvista.
        Käytännössä katsottuna vastustat aivan kaikkea ja menet ihan kaikesta aivan sekaisin.

On siellä laitoksen henkilökunnalla varmaan olemista kanssasi. Onneksi ovat keksineet miten saavat sinut pysymään hiljaa. Järjestivät sinulle ilmaisen wifin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas oikein reppanan itkuvirsi suuresta rakkaudesta, ja vastapuolella aito buddhalainen vuokramorsian.... voi helvetti mikä urvelo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillälailla, Kuinka te kehtaatte ja kehtaattehan te. Syödä ja juoda ja vielä asua ilmaiseksi jonkun köyhän ihmisen kotona? Hurvitella heidän ystäviensä rahoilla.

Te romanttiset miehet, jotka katkaisette itse yhteyden pidon kun joudutte vähän aikaa raapimaan hillopurkkinne reunoja?

SIKA jonka pankkitilillä on jutuista päätellen ainakin satojatuhansia euroja ja vielä jokaisella tilillä???? Olet todellinen herrasmies ja narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai se oli mielestäsi kaunis tarina? Onhan se sinun itsesi kirjoittama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas oikein reppanan itkuvirsi suuresta rakkaudesta, ja vastapuolella aito buddhalainen vuokramorsian.... voi helvetti mikä urvelo.

Näin pitkillä vapareilla on töissäkäyvienkin mukava seurailla ton urvelon romanttisia haaveita thaimaalaisista naisista. Satutarinoita satutarinoiden perään. Tuota poikaa ei ole aktiivimallikaan päässyt kuristelemaan. Tarinaa tulee aika tiuhaan vuodesta toiseen yhtenä kypäränä. Ja toinen toistaan herttaisempia, on se vaan sellanen hellantelttu että voi mahotonta.

Toi gangsta kun pääsee Pattayalle, niin siinä onkin äireellä ja isovanhemmilla pitelemistä..? Muna pystyssä romanttisesti jo heti aamupalalla.

• Anonyymi

"Melkoisia kommentteja. Puhuin totta aloituksessa. Olin jo pikkupoikana romantikko herrasmies ja kova sitoutumaan. Olen rakastanut ja ollut rakastettu monta kertaa ja tiedän mitä rakkaus on."

" Meillä oli melkoisen komea kylpyhuone poreammeineen, tunnelmavalaistuksineen ja saunoineen. Jyystin ainakin kolmen tai neljän naisen kanssa ammeen tyhjäksi yhden setin aikana. Muistan kuinka yksi pyörtyi suihkussa."

" Avoimet suhteet lisääntyy länsimaissakin. Itsellä oli aikoinaan 11 naista samaan aikaan Suomessa kierrossa. Osa heistä tiesi toisista. "Paras" suoritus oli kun vaimo oli viikon lomalla. Olin valinnut jokaiselle naiselle oman päivänsä hienossa talossamme. Aamulla laitoin edellisen matkaan ja iltapäivällä oli seuraavan vuoro. Vaimo kun tuli kotiin niin hän vaistosi heti mitä talossa oli tapahtunut sillä aikaa, mutta hällä ei ollut todisteita niin asia jäi silleen.

" Vaimo kuitenkin luotti lopulta hienoon mieheensä."

JOKU EI NYT KYLLÄ RIMMAA. TARINOISSASI?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Melkoisia kommentteja. Puhuin totta aloituksessa. Olin jo pikkupoikana romantikko herrasmies ja kova sitoutumaan. Olen rakastanut ja ollut rakastettu monta kertaa ja tiedän mitä rakkaus on."

" Meillä oli melkoisen komea kylpyhuone poreammeineen, tunnelmavalaistuksineen ja saunoineen. Jyystin ainakin kolmen tai neljän naisen kanssa ammeen tyhjäksi yhden setin aikana. Muistan kuinka yksi pyörtyi suihkussa."

" Avoimet suhteet lisääntyy länsimaissakin. Itsellä oli aikoinaan 11 naista samaan aikaan Suomessa kierrossa. Osa heistä tiesi toisista. "Paras" suoritus oli kun vaimo oli viikon lomalla. Olin valinnut jokaiselle naiselle oman päivänsä hienossa talossamme. Aamulla laitoin edellisen matkaan ja iltapäivällä oli seuraavan vuoro. Vaimo kun tuli kotiin niin hän vaistosi heti mitä talossa oli tapahtunut sillä aikaa, mutta hällä ei ollut todisteita niin asia jäi silleen.

" Olin jo pikkupoikana romantikko herrasmies ja kova sitoutumaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö täsmää..?

• Anonyymi

Rakkaus ja putkenpätkät on ihan yli arvostettuja. Saan ilmaiseksi joka aamu resupetterit. Puuroa. Joulupukki kävi meillä kun 53 vuotias poikani uskoo siihen vielä.
      Poika sai villa sukat ja minä sain aidot Björn Horse aluhousut. Ne on mukavat jalassa kun käyn 16km aamulenkillä Phetkasem tietä pitkin. Teen apinavuorella puneruksia lopuksi.

By Numball

• Anonyymi

Sanokaa mitä sanotte mutta numpaalin rakkaus on kaikkein kuuminta kuin moottoritie pelle miljoonan laulussa. Numpaali juoksee niin kovaa että ilmakitka kuumentaa hänen trimmattua vartaloaan. Tunnetaan Phetkasem roadilla nimellä "kalpea salama"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe