Mukavaa käydä kerran pari vuodessa palstalla,

Anonyymi

ja huomata että monella menee vielä huonommin kuin minulla.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, itse laitoin jouluna uudelle tyttöystävälleni 200 tuhatta tonnia tilille kun palanen loksahti paikoilleen. Exät on aika lihavia ja panin niille kaikille vaan kaupunkin hienoimmat talot ja ostin niille porealtaat lapsilleni en antanut tässä ketjussa mitään kun annoin edellisessä ketjussa niille just 600 tuhatta tonnia.

      • Anonyymi

        pussinuudelia ja makkaraa unohtamatta.!


    • Anonyymi

      Nyt en ymmärrä? Käsittääkseni ja kommenteista päätellen kaikki palstan aktiivijäsenet ovat onnellisesti naimisissa olevia miljonäärejä? Ehkä joukkoon mahtuu muutama humoristinenkin henkilö joka sekoittaa pakkaa? Mutta pääosin kaikilla miljoonaomaisuus ja hyvätuloisia, elämässään onnistuneita? Alfauroksia tai ainakin transvestiittejä kaikki.

    • Anonyymi

      Pattaya palsta on saman henkisten kokoontumispaikka, jolla ei ole mitään tekemistä pattayan tai edes matkailun kanssa, eliittikerho johon pääsyoikeuksia jaetaan tuntemattomassa paikassa, vahvoja viitteitä on siitä että tämä paikka sijaitsee kuopion kaupungin, niuanniemen kaupunginosassa sijaitsevalla 7/11 R kioskilla, pääsy vaatimuksena on että hakijalla, pitää olla saattaja tai vartija matkassa, siis autonlḱuljettaja ja hovimestari, yleensä kulkuneuvossa lukee valtionmielisairaala.

      • Anonyymi

        kyllä sä Kalervo remmiin pääset..


      • Anonyymi

        käyppä lukemassa noita kahta vanhaa ketjua jotka lisättiin tänne tänään. mieti sitten omia tekstejäsi ja ajattele kenen sinne valtionmielisairaalan autoon pitäisi mennä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käyppä lukemassa noita kahta vanhaa ketjua jotka lisättiin tänne tänään. mieti sitten omia tekstejäsi ja ajattele kenen sinne valtionmielisairaalan autoon pitäisi mennä..

        Niuvanniemessä ei ole enää tilaa, siis suljetulla. Tänne pääsee vain tuomioistuimenettelyn kautta. Resuperseet repikää siitä.


    • Tuo on itseasiassa resupetterit Porvoonjoki mikä menee tuossa mun tontin laidalla Phetkasem roadin vieressä espanjan kaskisaaren saimaassa. Katselen sitä jahdin kannelta sikarit korvissa koska vee kasit pauhaa siihen malliin kun säädin porpelit turbo asentoon. Mua ihaillaan rannalla ja riisikaupassa. ne ollen mulle kateellisia. Voin vakuuttaa että olen jo täällä. Tosi vaikeaa päästä tänne. Tarvii ainakin tonnin rahaa mutta tonttia et saa.

      • Anonyymi

        Onko tämä aito vai klooni.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä aito vai klooni.?

        Aito rakas kilahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito rakas kilahtanut.

        Totuutta ainakin on yhtäpaljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito rakas kilahtanut.

        Jos ilmastonmuutosta jotenkin realistisesti ajatellaan niin tämäntapaiset hankkeet romuttavat täysin kaikki nykyiset toimenpiteet .Lentomatkailua kaukomaista suositaan ja se työmatkaautoilu on se paha mitä pitää rangaista korkeimman mukaan .

        Uskokaa että emme halua maata täyteen turisteja vaikka jotkut silläkin tienaa muiden kustannuksella.


    • Anonyymi

      Moicca resuperseet oon parkkeerannu mun lentotukialuksen siaminlahteen.
      Joten varokaa reppanat vahdin teitä. Jos ette käyttöydy kunnolla teille käy huonosti.

      • Anonyymi

        Miten jaksaa sun resuperse ? toimiiko vielä ?


      • Anonyymi

        Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.

        Pattaya on paratiisi, minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.

        Poliisilla luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia kaheleiden sinänsä harmittomia kirjoituksia Pattayapalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisilla luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia kaheleiden sinänsä harmittomia kirjoituksia Pattayapalstalle.

        Eikö ole hienoa että, minäkin voin olla ainakin pattayapalstalla vaikuttamassa, mielestäni pattaya on paratiisi, minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisilla luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia kaheleiden sinänsä harmittomia kirjoituksia Pattayapalstalle.

        Niin luulisi, siksi vahva JOS. AASI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.

        Jep palsta vetää vertoja pahkasialle, madille ja myrkylle, on harmi että näiden aika on ohi mutta niin on pattayan netti rakkaidenkin, paitsi että resun aika ei ole koskaan tullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep palsta vetää vertoja pahkasialle, madille ja myrkylle, on harmi että näiden aika on ohi mutta niin on pattayan netti rakkaidenkin, paitsi että resun aika ei ole koskaan tullutkaan.

        Pattaya varattomien matkailupalsta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe