Matkavalmistelun muistilista Pattayalle.

Anonyymi

Tinder, Passi, lentoliput ja läävävaraus, sekä lomalompakko.

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sensuollen ei ikinä pääse mihinkään koska näin ollen ei voisi palstaa päivystää ollen.

      • Anonyymi

        Onhan se päiväksi päässy Hiekkaharjun murjun leikkikentälle puistotädiksi.


      • Anonyymi

        Resuperse.


    • Anonyymi

      Kuksa, nuudelipussi, karttaliina...

      • Nuudelipussi.. se muistoksi jäi
        nuudelipussi.. ja tyynylle täi


      • Anonyymi

        Senssuollen on kuallu koska ei ole poistanut yo viestejä.
        RIP näin ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssuollen on kuallu koska ei ole poistanut yo viestejä.
        RIP näin ollen.

        Ei se ollukkaa kuallu mikä on pirskatinmoinen vahinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollukkaa kuallu mikä on pirskatinmoinen vahinko.

        Senssurouva oli muutaman tunnin poissa tänään, vastaava tapahtui syyskuussa vuonna 2015?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssurouva oli muutaman tunnin poissa tänään, vastaava tapahtui syyskuussa vuonna 2015?

        Se oli synnytyslomalla pari tuntia, miäs päivysti sillä aikaa eikä se osannu kannella viesteistä, mulkero kun on ollen.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kivalta!
      Alkoi itseäkin mieli lähteä tuonne.
      2 viikkoa olisi jo jonkinlainen loma auringossa.

      • Anonyymi

        Täällä Cupidmies valkkasi itselleen jo seuraavan lomaheilan. Lento 11 päivä. Neito tulee jo lentoasemalle. Varma on aina varmaa ja sanoin hälle olevani vain 5 päivää alueella. Jos käy niin että suksi ei luista niin minä voin luistaa viimeistään viiden päivän jälkeen. Jos menee hyvin niin sitten yhteinen latu jatkuu. Varoituksen sanat muille deittailijoille. Kuten varmaan tiedätte niin thainaiset on kovia merkkaamaan saaliin itselleen. Vaikka eivät tykkäisikään sen kummemmin niin olet korvamerkitty.
        Älä tee sitä virhettä jonka minä olen tehnyt, että tulet merkityksi, vaihdat thainaista hätävalheella, käytät sosiaalista mediaa ahkerasti ja siellä sitten joku seuraava thaineito tykkää kuvistasi tai kommenteistasi tai jopa esiintyy samoissa kuvissa kanssasi. Edellinen tai edelliset saa hepulin.

        Meni kerran yhdet rehvit pieleen ja en jaksanut katsella enää seuralaista etelä-thaimaassa.
        Valehtelin että on lähdettävä Suomeen kun tuli yllättäviä menoja. Painelin Pattayalle erään entisen heilan luokse. Tämä sitten oli erehtynyt laittamaan kuvani omaan faceensa nimellä varustettuna. Etelän tyttö sen sitten sieltä löysi, haukkui minut ensin viesteitse, puhelimessa ja tuli lopuksi yllätysvierailulle Pattayalle ja kävi sekä minun että seuralaiseni kimppuun.
        Saatiin sovittua asia mutta oli se noloa. Päätin etten enää valehtele vaan sanon suoraan jos ei toimi.

        Cupidman


    • Anonyymi

      Mukavaa keskustelua vuoden vaihteessa, avohoitopaikka ?

    • Anonyymi

      Suomibaarien osoitteet unohtui. Ne ovat tärkeitä selvittää jo etukäteen, koska Pattis on iso maaseudulta tuleville suomalaisille.

    • Anonyymi

      Hups, meinasi unohtua. Kaksi purkkia Tummelia kuuluu ehdottomasti matkavarustukseen.

      • Anonyymi

        ....entäs lildo?


      • Anonyymi

        Amalija on tänään poistanut vasta 18 viestiä.
        Mihin vielä ehtiikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....entäs lildo?

        Kuksa-akka se vain hihkuu itelleen lisää dildoja ollen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe