Tinder, Passi, lentoliput ja läävävaraus, sekä lomalompakko.
Matkavalmistelun muistilista Pattayalle.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sensuollen ei ikinä pääse mihinkään koska näin ollen ei voisi palstaa päivystää ollen.
- Anonyymi
Onhan se päiväksi päässy Hiekkaharjun murjun leikkikentälle puistotädiksi.
- Anonyymi
Resuperse.
- Anonyymi
Kuksa, nuudelipussi, karttaliina...
- Anonyymi
Senssuollen on kuallu koska ei ole poistanut yo viestejä.
RIP näin ollen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssuollen on kuallu koska ei ole poistanut yo viestejä.
RIP näin ollen.Ei se ollukkaa kuallu mikä on pirskatinmoinen vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollukkaa kuallu mikä on pirskatinmoinen vahinko.
Senssurouva oli muutaman tunnin poissa tänään, vastaava tapahtui syyskuussa vuonna 2015?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssurouva oli muutaman tunnin poissa tänään, vastaava tapahtui syyskuussa vuonna 2015?
Se oli synnytyslomalla pari tuntia, miäs päivysti sillä aikaa eikä se osannu kannella viesteistä, mulkero kun on ollen.
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta!
Alkoi itseäkin mieli lähteä tuonne.
2 viikkoa olisi jo jonkinlainen loma auringossa.- Anonyymi
Täällä Cupidmies valkkasi itselleen jo seuraavan lomaheilan. Lento 11 päivä. Neito tulee jo lentoasemalle. Varma on aina varmaa ja sanoin hälle olevani vain 5 päivää alueella. Jos käy niin että suksi ei luista niin minä voin luistaa viimeistään viiden päivän jälkeen. Jos menee hyvin niin sitten yhteinen latu jatkuu. Varoituksen sanat muille deittailijoille. Kuten varmaan tiedätte niin thainaiset on kovia merkkaamaan saaliin itselleen. Vaikka eivät tykkäisikään sen kummemmin niin olet korvamerkitty.
Älä tee sitä virhettä jonka minä olen tehnyt, että tulet merkityksi, vaihdat thainaista hätävalheella, käytät sosiaalista mediaa ahkerasti ja siellä sitten joku seuraava thaineito tykkää kuvistasi tai kommenteistasi tai jopa esiintyy samoissa kuvissa kanssasi. Edellinen tai edelliset saa hepulin.
Meni kerran yhdet rehvit pieleen ja en jaksanut katsella enää seuralaista etelä-thaimaassa.
Valehtelin että on lähdettävä Suomeen kun tuli yllättäviä menoja. Painelin Pattayalle erään entisen heilan luokse. Tämä sitten oli erehtynyt laittamaan kuvani omaan faceensa nimellä varustettuna. Etelän tyttö sen sitten sieltä löysi, haukkui minut ensin viesteitse, puhelimessa ja tuli lopuksi yllätysvierailulle Pattayalle ja kävi sekä minun että seuralaiseni kimppuun.
Saatiin sovittua asia mutta oli se noloa. Päätin etten enää valehtele vaan sanon suoraan jos ei toimi.
Cupidman
- Anonyymi
Mukavaa keskustelua vuoden vaihteessa, avohoitopaikka ?
- Anonyymi
Suomibaarien osoitteet unohtui. Ne ovat tärkeitä selvittää jo etukäteen, koska Pattis on iso maaseudulta tuleville suomalaisille.
- Anonyymi
Hups, meinasi unohtua. Kaksi purkkia Tummelia kuuluu ehdottomasti matkavarustukseen.
- Anonyymi
....entäs lildo?
- Anonyymi
Amalija on tänään poistanut vasta 18 viestiä.
Mihin vielä ehtiikään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....entäs lildo?
Kuksa-akka se vain hihkuu itelleen lisää dildoja ollen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982