Jutelkaa joskus niitä näitä

Anonyymi

Voisitteko jutustella niitä näitä eri aiheista? Tunnustan etten itse jatkuvasti ole osallistumassa, mutta mielelläni osallistun ajoittain.

Mitähän tuo Suomi24 nyt ilmoittelee? Mitä rekisteröitymättömän esim. pitäisi muuttaa ennen 10.1. ?

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin kirjoittelen tänne nyt ensimmäistä kertaa, kun ei ole ennenkään vastattu...

• Anonyymi

En keksinyt muuta, mutta tuohon vastaamattomuuten on hyvä lääke. Kun vastaa itselleen omaan aloitukseen, niin saa ainakin mieleisensä vastauksen. Niin ne moni muukin vastailee omiin aloituksiin, ja saavat näin jopa muitakin liittymään seuraan. Voisi verrata kaivopumpuun, kun antaa ensin pumpulle alkuveden, niin se lähtee nostamaan lisää vettä.

• Anonyymi

Kirjoittakaa itse niitä näitä, mutta kuitenkin tolkullisia.
      Uusia tolkun aloituksia kehiin !

• Anonyymi

Miksi pitäisi tehdä aina uusi ketjualoitus? Voihan eri asioista puhua samassakin ainakin jonkin aikaa.

• Hyvä aloitus.
      Käytiin kaupungissa, syötiin Pizzat, kalorien laskeminen jäi myöhäisempään.
      Ostin pienen höyrypesurin punaisen ristin kontista, sillä on hyvä putsata vc-pöntön vaikeat paikat, on sopivan mallinen suutin. Isompi pesuri minulla onkin, on jäänyt vähälle käytölle.
      Sauna on lämpiämässä, vaihteeksi ihan kaupunki oloissa.

• Anonyymi

Minä aloitin tänään dieetin. Syön kuukauden ateriakorvikkeita , kananmunien 2 päivässä ja aamulle puuro johon laitan marjoja.

Jatkossa korvaan kaksi ateriaa ateriakorvikkeilla.

• Minä aloitin ennen joulua pysyvän muutoksen jonka tarkoituksena on liikunnan lisääminen pysyväksi osaksi arkikäyttäytymistä. Lisäksi kiinnitän huomion säännöllisiin ruoka-aikoihin ja iltanapostelun vähentämiseen/lopettamiseen.

• Anonyymi

Sitten kun alat syödä niinkuin ennen painosi kipuaa nopeasti entisiin lukemiin. Sorry.
        Puurohan estää muuten tehokkaasti laihtumisen. Niin kauan kun kropassa on hiilihydraatteja,
        läski ei "sula" pois.
        Järkevällä ruokavaliolla laihtuu pysyvästi, saa kaikki tarvittavat ravintoaineet,
        ei ole koskaan nälkäinen ja paino pysyy normaalina.
        Nm. 23 kg vuodessa laihduttanut.
        eli noin 2 kg per kuukausi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun alat syödä niinkuin ennen painosi kipuaa nopeasti entisiin lukemiin. Sorry.
        Puurohan estää muuten tehokkaasti laihtumisen. Niin kauan kun kropassa on hiilihydraatteja,
        läski ei "sula" pois.
        Järkevällä ruokavaliolla laihtuu pysyvästi, saa kaikki tarvittavat ravintoaineet,
        ei ole koskaan nälkäinen ja paino pysyy normaalina.
        Nm. 23 kg vuodessa laihduttanut.
        eli noin 2 kg per kuukausi.

Noh. Annappa päivän tai viikon ruokalista. Jos siihen joku takertuisi? Kuinka laihtua.
        Itsellä ei ongelmia. Paremminkin tarvitsen painoa hieman lisää.

• Anonyymi

Saako kirjoittaa ilman rekisteröitymistä?

• Anonyymi

Luin tänään Hesarista yleisönosastokirjoituksen, jossa valitettiin suomalaisten näyttelijöiden epäselvää artikulointia. Että kuulovammaisten lisäksi tavallisestikin kuulevat tarvitsisivat elokuvissa tekstityksen. Tästä puhuttiin tällä palstalla joku aika sitten. En käy elokuvissa juurikaan mutta kärsin tv-ohjelmia katsoessa tuota mutinasta jatkuvasti ja usein kärsimättömästi läppään tvn kiinni kun en saa selvää. Esim. Armi Toivanen on ihan mahdoton, ylähuuli ei liiku lainkaan ja matalaa, epäselvää, nopeaa tekstiä suoltaa. Myös moni muu näyttelijä syyllistyy samaan. On se ny kumma trendi.

• Anonyymi

Juuri muutama päivä sitten tuli telkkarista kätilö, ko elokuvassa Krista Kosonen puhui epäselvästi ja mutisi niin että meillä kanava vaihtui. Laura Birn ja Pamela Tola kuuluvat samaan mutinajengiin.

• Olen samaa mieltä puhe on epäselvää.
        Jos on oikein mielenkiintoinen ohjelma niin laitan kuulokkeet ja äänen kovalle, hyvällä onnella voi puheesta saada vähän paremmin selvää.
        Ihmettelen kuinka asiaan ei ole puututtu.

• Anonyymi

Ai jai, minä taas söin liikaakin sekä kanaruuan tähdettä & muuta.
      Oppisinkohan pyörittelemään hulavannetta, mietin. Minulla on pitkät kintut mutta vartalo lyhyt. Nuorena vanteen pyöritys sujui kyllä. Oiskohan niitä kevyitä alkuharjoitteluun? Raskas on jo hankittu, varastossa.

• Anonyymi

Köykänen vanne on vaikeampi pyörittää kun se raskas, mikäli tarkoitat 1.2 kiloista. Tämä oma kokemukseni, eli köykänen ei pyöri ollenkaan minun vartalossani, joka on ihan tavallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köykänen vanne on vaikeampi pyörittää kun se raskas, mikäli tarkoitat 1.2 kiloista. Tämä oma kokemukseni, eli köykänen ei pyöri ollenkaan minun vartalossani, joka on ihan tavallinen.

Minulla on niin taidokkaasti susustettu kämppä, että pystyn pyörittämään vain munkkirinkilöitä pöydän ääressä. Eipä niistä kiloja tule kun syön ehkä 4 - 8 kpl viikossa.

• Anonyymi

Sattuuko jollakin olemaan sellaista kahvinkeitintä, johon voi säätää hitaamman veden valumisen silloin kun keittää pientä määrää 2-3 kupillista. Olen joskus kuullut että sellaisia on olemassa vaan mikäpä olisi merkki. Pieneen määrään joutuu laittamaan reilummin poroja, muuten veden solahtaessa nopeasti läpi kahvista tulee liian laihaa. Täysi pannu tulee oikein hyvää ja normaaliannostuksella. On MoccaMaster.

• Anonyymi

on varmaan vaikka kuinka paljon tässä yksi
        Electrolux 7000 Series EKF7500
        njjjj

• Anonyymi

On tietysti. 8 kuppia ja 10 - 12 minuuttia. Severin. Myös jauhaa papuja.

• Anonyymi

Mulla on moccamasterin suodatintelineessä myös hitaampi tiputusvaihtoehto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on varmaan vaikka kuinka paljon tässä yksi
        Electrolux 7000 Series EKF7500
        njjjj

Kai niissä on teksti, joista tämä parin kupin tiputuspidennys selviää. Katsoin pariin kertaan keittimien pitkää riviä ja tuntui toivottomalta. Aina pitäisi itse perehtyä juurta jaksain uuteen laitteeseen. Ostin Gigantista silitysraudan, jossa piti olla ominaisuudet pystysilitykseen höyryllä, esim. silkkipusero henkarissa. Myyjä kuunteli sujuvasti, otti raudan hyllystä, ostin sen ja kotona luin ohjeet, ominaisuutta ei ollut. Ei voi luottaa myyjien ammattitaitoon.

• Anonyymi

Ymmärtääkseni muutos koskee vain suomi24-sähköpostia, eikä keskustelupalstoja.
      Siispä rekkaantumattomat nimimerkit voivat osallistua keskusteluihin, kuten tähänkin asti.

kylmätotuus

• Anonyymi

Kiinnostavatko teitä matkat kotimaassa ja pohjoismaissa? Usein reissaamme niillä kun itse ei jaksa ajaa ja valmismatka on helpompi. Tosin joskus ovat liian hoppuisia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aivan simosti alkoi tehdä mieli korvapuusteja, kävin kovaa taistelua leivonko vai en, no voitin taistelun ja sekoitin raejuustoon steviaa sekä kanelia, hyvä terveellinen korvike korvapuustille.

• Anonyymi

Laittaisitko reseptin. Yksi tuttu on saanut 2-diabetesin ja joskus voisi leipasta vähän "terveellisempiä"pullia.
        Hytinäx1

• Anonyymi

-no, kylmä viima, aste pari plussaa ja tammikuu menossa, lunta ei juuri missään näy, tuli taas mieleen se kun autoissa on tietysti nasta alla ja asfaltti on lumeton ja paljas, tiet kuluu älytöntä vauhtia, ei ihme etti valtin rahat riitä kunnossapitoon, pitäisi tuplata tierahat mut siihen ei ole varaa, kun tärkeysjärjestyskin pitää olla asioissa, kyllä muut euroopaan maat säästävät paljon, kun ei ole nastoja, ratkaisu on selvä; yksityisautoilua on vähennettävä radikaalisti, säästetään teitä ja myös ilmastoa, kun bensat ja dieselit saadaan pois savuttamasta.
      äijä- jutustellen

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihana kappale ja erittäin hyvä-ääninen laulaja. Miksi hän on kadonnut? Minne? Löisi vieläkin laudalta kaiken maailman piipittäjä-nasaaliääniset tyttöset ja tangokuningattaret! Esimerkiksi eilisessä Alfa-TV-ohjelmassa esiintyneen kuningattaren.
        Harvoin kuulee noin pehmeää kaunista tulikintaa, sopii kappaleeseen upeasti. Tanssisin tätä mielelläni - jos jokin orkesteri solisteineen ottaisi ohjelmistoonsa. Sopii kuin nakutettu "illan viimeiseksi hitaaksi". Saisi orkatkin uutta virtaa (ja suosiota) jos esittäisivät myös tällaisia tuntemattomammaksi jääneitä ja/tai ilman syytä unohtuneita kappaleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kappale ja erittäin hyvä-ääninen laulaja. Miksi hän on kadonnut? Minne? Löisi vieläkin laudalta kaiken maailman piipittäjä-nasaaliääniset tyttöset ja tangokuningattaret! Esimerkiksi eilisessä Alfa-TV-ohjelmassa esiintyneen kuningattaren.
        Harvoin kuulee noin pehmeää kaunista tulikintaa, sopii kappaleeseen upeasti. Tanssisin tätä mielelläni - jos jokin orkesteri solisteineen ottaisi ohjelmistoonsa. Sopii kuin nakutettu "illan viimeiseksi hitaaksi". Saisi orkatkin uutta virtaa (ja suosiota) jos esittäisivät myös tällaisia tuntemattomammaksi jääneitä ja/tai ilman syytä unohtuneita kappaleita.

Yksin join mä aamu teen,,,,,,,,, huomenta sinullekki,,,,,,,

https://www.youtube.com/watch?v=ovHghzLuN6Q

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liian kauan liian vähän aikaa,,,,,,,,,,, seuraukset saa kantaa loppuelämän,,,,,

https://www.youtube.com/watch?v=g8uzeGQvCBo

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän laulaja ole kadonnut mihinkään. Näkyvillä päivittäin. Taksiautoilija. Muistaakseni asettui Lahteen, vai Kouvolaan? Ei, kyllä se Lahti oli. Hyvin trimmaa Pirjo Lehti, Lahti :D

• Anonyymi

Eilen 20:13, Kiinnostaa matkat sekä kotimaassa, hiihtoviikonloppu Vierunmäellä, menen oli lunta tai ei. Siellä on useita sisäliikuntavaihtoehtoja ja aina jotain uutta mukana. Lappiin lähtisin jos saisin kaverin. Muut pohjoismaatkin kiinnostaa, ainakin Norja ja Tanska, muut on koluttu. Sinnekin pitäisi saada riittävän terve kaveri, alkaa olla niin vaivaisia lonkkaleikkauksineen. Portugaliin olen tilannut matkan, mutta siihen on vielä aikaa.
      Onko teillä matkakrapulaa matkan päätteeksi. On saamaton olo eikä tiedä mihin tarttua. Apeuttaa ja kestää muutaman päivän ennen kuin pääsee arjen oloihin takaisin, vaikka en mikään rutiini-ihminen olekaan.

• Anonyymi

Homo ludens tyyppistä porinaa kaipauksella odottava lukija/osallistuva.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Eikö maahanmuuttokeskustelut kiinnosta? Rasismi? Suvakismi?

• Anonyymi

Etkö tienny,,,, rakkaus on ikuinen,,,,,, siitä keskustelu ei lopu koskaan,,,,

• Huomasin eilen netistä, jos akku valahtaa tyhjäksi, eikä ota virtaa vastaan, niin voi saada toimimaan, kun liittää täyden akun akkukaapeleilla muutamaksi tunniksi tyhjentyneeseen akkuun, ja sitten lataa (yrittää ladata) laturilla täyteen.
      Tyhjäksi mennyt akku ei ole vuoden vanhakaan.

• Anonyymi

Jutustellaan... oletteko nähneet koskaan puuvillan oksaa....näin kauan minun piti elää ..että näin ...se on kaunis valkoinen tupsukka ...aika iso valkoinen möykky ...sisustajien numero yksi tällä hetkellä...
      mimmimum-..mi

• Anonyymi

Miksi minun legginsiin tuli reikä . Tuli aivan lupaa kysymättä itsekseen.

• Anonyymi

siksi kun koi syö ja ruoste raiskaa,,,,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siksi kun koi syö ja ruoste raiskaa,,,,,,,

Ei ole koita mutta reikä tuli juuri strategiseen kohtaan.

• Eikö niissä kuulu ollakin kolme reikää.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eikö niissä kuulu ollakin kolme reikää.

Miksi kolme reikää.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kolme reikää.

Mites ne muuten saa päälleen, jos ne on ihan umpinaiset?

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Mites ne muuten saa päälleen, jos ne on ihan umpinaiset?

Se oli kompa!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koita mutta reikä tuli juuri strategiseen kohtaan.

mitä sinä sitä sormella kaivaa, tuleehan siihen tietenki reikä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3396
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2382
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1190
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1163
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      927
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      854
    8. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      8
      845
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      35
      679
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      194
      656
    Aihe