AITOA MATKAILUA.

Anonyymi

Mukava lukea tältä palstalta "aitoa" matkailua Pattayan palstamatkailijan näkemyksiä aiheuttaen aidon matkailun toisaalle ainakin tervepäisten toimesta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rasvanaama Kalervo se yksin siellä itärajan hoivatalossa taas kiukkuaa omille aivoituksilleen leikkaushaavoja rasvaillen ja viikatemiestä uhmaten makkaralla ja viinalla. Uskomuksia riittää. Jorma ite kerto. -Sepelvaltimotauti paranee rajan takaa tuoduilla tuontituotteilla ja aspiriinilla, huahinin talot on messinkiä ja niin hyvää puuta että juna-asemaa katsellen kuluisi loma jos toinenkin jos olis rahaa, terveyttä ja vakuutukset.

• Anonyymi

et kuule poju tiedäkään että mulla on massia ja paateroita. ostin äsken uuden umpi suolenkin oli muuten tasoa, vip tasoinen. sairaalan katto huoneiston vip huone.salaisella vip hissillä mentiin, oli venäläisen salainen hissi. siihen ei resuilla ole varaa mulla on ja minä asun jo täällä.

• Anonyymi

Moogetmoogs - Kolmen minuutin muna

Resu, mul on kolmen minuutin muna, se tulee kuin rasvattuna....

• Hyvin sanottu numba ja se sun suolisto on aitoa thaimaalaista messinkiä kun resupettereillä se on vaan tavallista luonnon suolta omassa kuoressaan! Onk kukaa nähny sellaista 7-11 senttistä ryynimakkaran pätkää? Tuli yöllä pimiässä syödessä tupakkayskä kesken ruokailun ja suusta lensi arviolta semmonen kokonen pätkä jonnekin. Annoin mysteerille nimeksi seven-eleven, heheh! heh..!

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Hyvin sanottu numba ja se sun suolisto on aitoa thaimaalaista messinkiä kun resupettereillä se on vaan tavallista luonnon suolta omassa kuoressaan! Onk kukaa nähny sellaista 7-11 senttistä ryynimakkaran pätkää? Tuli yöllä pimiässä syödessä tupakkayskä kesken ruokailun ja suusta lensi arviolta semmonen kokonen pätkä jonnekin. Annoin mysteerille nimeksi seven-eleven, heheh! heh..!

kurkkaa sinne sängyn alle missä se nuudelipussikin on, sängyn alla varmuuden vuoksi ettei ryöveli vie.
        kahdeksaantoista valvontakameraan ei ole luottamista jos vaikka ubuntu pettää.

• Anonyymi kirjoitti:

kurkkaa sinne sängyn alle missä se nuudelipussikin on, sängyn alla varmuuden vuoksi ettei ryöveli vie.
        kahdeksaantoista valvontakameraan ei ole luottamista jos vaikka ubuntu pettää.

Kerran lauma häijyjä rosmoja oli tulossa viemään omaisuuden ja patentteja jotka on valvomon kassakaapissa jonka oon naamioinut telkkariksi ja vetänyt teippiä siihen ympärille reilusti varajärjestelmäksi. Teipin päähän oon laittanut teippiä päälle ni sitä alkua ei oo helppo löytää.

Kasvimaan kamera hälyytti ja punavalojen välkkyessä vedin valvomon hälytys siimasta joka on kytketty vaatekomerossa nukkuvan omaishoitajan ukkovarpaaseen. Karjaisin valmiustila! Hoitaja tuli unimyssy päässä sieltä kaulin kädessä ja kysyi millä sektorilla vaara. Sektorilla C11 vastasin, joka on koodinimi kasvimaalle. Laukaistiin ulkosireeni.

Työnnettiin lipasto oven eteen ja mentiin sängyn alle. Aamulla kun tehtiin vartiokierros ni havaittiin että ovelat varkaat oli varustautuneet kanin jalanjälki kengillä ja järsineet yhtä kaalia ja porkanoita etuhampaillaan. Olivat myös vieneet meidän lemmikkikani teron, jota säilytämme ulkona vahtikoirana. Onneksi oli systeemit kunnossa ni ei menny kaikki.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Kerran lauma häijyjä rosmoja oli tulossa viemään omaisuuden ja patentteja jotka on valvomon kassakaapissa jonka oon naamioinut telkkariksi ja vetänyt teippiä siihen ympärille reilusti varajärjestelmäksi. Teipin päähän oon laittanut teippiä päälle ni sitä alkua ei oo helppo löytää.

Kasvimaan kamera hälyytti ja punavalojen välkkyessä vedin valvomon hälytys siimasta joka on kytketty vaatekomerossa nukkuvan omaishoitajan ukkovarpaaseen. Karjaisin valmiustila! Hoitaja tuli unimyssy päässä sieltä kaulin kädessä ja kysyi millä sektorilla vaara. Sektorilla C11 vastasin, joka on koodinimi kasvimaalle. Laukaistiin ulkosireeni.

Työnnettiin lipasto oven eteen ja mentiin sängyn alle. Aamulla kun tehtiin vartiokierros ni havaittiin että ovelat varkaat oli varustautuneet kanin jalanjälki kengillä ja järsineet yhtä kaalia ja porkanoita etuhampaillaan. Olivat myös vieneet meidän lemmikkikani teron, jota säilytämme ulkona vahtikoirana. Onneksi oli systeemit kunnossa ni ei menny kaikki.

Aloittajana tarkoitukseni olikin kirvoittaa tämän sinisen kirjoittelemaan noita tarinoitaan aloitukseni asiasisällön vahvistamiseksi.
        Tuo tyypin saa aktivoitumaan tosi helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajana tarkoitukseni olikin kirvoittaa tämän sinisen kirjoittelemaan noita tarinoitaan aloitukseni asiasisällön vahvistamiseksi.
        Tuo tyypin saa aktivoitumaan tosi helposti.

onko hän ainut.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe