MATKAKERTOMUKSIEN AATELIA.

Anonyymi

Ystäväni 🐒 on ostanut märkäpuvun, hakenut autotallista räpylät ja snorkkelin ja lentolippu on jo plakkarissa ylihuomiseksi paratiisiin.
Hän on ottanut virkavapaata kaksi kuukautta matkansa ajaksi.

Tämä matkailupalsta on viimeaikoina kärsinyt, sanoisinko jopa inflaation, mutta nyt asia korjaantuu ainakin kahdeksi kuukaudeksi ystäväni 🐒:n kirjoitellen matkakuulumisia yhtä ahkeraan, kuin .... no en viitsi sanoa.

Mopon hän vuokraa kultasepältä aiheuttaen pienen ihmetyksen miksi ei suomibaarista tai salmiakkikaupasta, mutta kyllä hän tietää.

Voi, on niin mieluisaa, että 🐒 vihdoin matkustaa paratiisiin.

Oikein mukavaa lomaa toivotan ja mielenkiinnolla jään odottamaan matkakertomuksiaan.
Mahtaakohan tavata muita palstamatkailijoita vihdoin, kuten Neitsyykkää ja Soita, vaan kokeeko saman kohtalon kuin Laiffin perhe.

22

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai unohdin mainita aloituksessa, että taitanee saada tuulta purjeisiin viimeaikoina puheena olleet kuittien aijaukset, joista suurta mielenkiintoa 🐒 on esittänyt.

      Hänhän voisi jotain paratiisin seiskasta ostaa aijaten kuitin ja saaden sydänystävältään Hua Hinistä jotain samankaltaista, sekä tiedäppä tuota vaikka pohjoisen mieskin yllättäisi vaikka lotaskuitilla sieltä kukkamarketin vierestä.

    • Moi mä olen jo täällä ja mulla on jo seuraavanlaisia asioita matkallani.
      Eläke, kela, työeläke, sairaseläke, vakuutus, sairasvakuutus, kelakorvaus, tapaturmavakuutus, mopovakuutus, lääkekorvaus, matkavakuutus, sairaala, umpisuoli, lääkitys, sairaalakulut, sairaanhoitokulut, työkyvyttömyyseläke, skolioosi, eläinten puremat, kansaneläke, Jorvin sydänosasto, terveyskeskus, eläkevakuutusyhtiö, viisumi, viisumin uusiminen, oleskelulupa, passi, leima, eläkeläisviisumi, 800.000 paateroa, riisin hintatiedot, kelakorvaukset Thaimaassa utelua, sairastelua, tulehduksia, ihottumaa, sairaalassa VIP huone, suolitarkastus tehty, jälkitarkastus tehty, kodin hälytys ja valvontajärjestelmän asennukset valmiit ubuntu, ilmapuntari, talkkipurkki, huolia, vaikeuksia, pelkotiloja, kuolemanpelko, huijatuksi tulemisen pelko, hintojen nousun pelko, bakteerikammo, viruskammo, naiskammo, rahapula, murheita, ahdistusta, voimatonta raivoa, uhoa ja oikeudenkäynti kelan kanssa lääkekorvauksista.

      Kysyisinki vain arvon palstalaisilta että kannattaako tällä viikolla mennä ulos vai tuleeko pöö?

      • Anonyymi

        Senssun kaikkein suurin pelko jäi mainitsematta. Se on pelko siitä että suomalainen heteromies on Pattayalla ja sillä on rahaa ja kivaa. Siitä senssu näkee painajaisia ja yöhikoilee tuskissaan lakanat märiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssun kaikkein suurin pelko jäi mainitsematta. Se on pelko siitä että suomalainen heteromies on Pattayalla ja sillä on rahaa ja kivaa. Siitä senssu näkee painajaisia ja yöhikoilee tuskissaan lakanat märiksi.

        Ystäväni 🐒 varmaankin kahden kuukauden ajan päivittäin kertoo kivastaan ja varmistaa märät lakanat.

        Tosin se että ystäväni 🐒 olisi heteromies, sekä rahakas, ei ole minulla tietoa, mutta se varmaankin selviää sitten matkatarinoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväni 🐒 varmaankin kahden kuukauden ajan päivittäin kertoo kivastaan ja varmistaa märät lakanat.

        Tosin se että ystäväni 🐒 olisi heteromies, sekä rahakas, ei ole minulla tietoa, mutta se varmaankin selviää sitten matkatarinoistaan.

        jos on oikeasti thaimaassa ja etenkin pattayalla, niin vamasti on parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos on oikeasti thaimaassa ja etenkin pattayalla, niin vamasti on parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä palstalla.

        Jos hän ei roiku matkaltaan palstalla kuten nyt, niin tämä palsta kuivuu kuin syylän juuret muurahaishapolla.


    • Anonyymi

      Ystäväni 🐒 kertoi viettävänsä kaksi kuukautta kuntolomaa ja että 20 kiloa lähtee painoa pois 140 kilosta.
      Kesäksi kuulemma sikspäkki esiin!
      Otti salaisesta sporttihotellista huoneen ekaksi viikoksi ja katsoo sitten rahatilannetta uudelleen.
      Uintia, pyöräilyä ja kuntosalilla käyntiä.
      Hotellilta kuulemma saa fätfillarin sähköllä ja on täysmittainen allas myös.
      Viskiä kertoi vähentävänsä ja lomallaan juo kirkasta viskiä vain pullon viikossa.
      Hän on ennen lomiltaan palatessaan joutunut tiputukseen sairaalaan, mutta nyt sen johdosta vähentää viskin mainittuun määrään.

    • Anonyymi

      tämähän ihan huippua, omaan aloitukseen kolme vastausta, synkkä yksinpuhelu.
      miljonäärillä yksinäistä "thaimaassa"

      • Anonyymi

        Toinen sivupersoona nukkuu jo mutta vielä rikkaampi pohjoisen urho jatkaa urhoollisesti kuin urho tulitukka. Onhan sentään menossa perinteinen senssuperjantai! Korvikkeita, makkaraa, herjaa, utelua, yhdistelyä, epäilyksiä ja uhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivupersoona nukkuu jo mutta vielä rikkaampi pohjoisen urho jatkaa urhoollisesti kuin urho tulitukka. Onhan sentään menossa perinteinen senssuperjantai! Korvikkeita, makkaraa, herjaa, utelua, yhdistelyä, epäilyksiä ja uhoa.

        Vielä hassumpaa että viesti poistettiin jostain syystä, eli osui ihan oikeaan.
        on tyhmä kaveri.
        näin se vaan menee, etelän mies nukkumaan ja pohjoisen mies asettui päivystysvuoroon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä hassumpaa että viesti poistettiin jostain syystä, eli osui ihan oikeaan.
        on tyhmä kaveri.
        näin se vaan menee, etelän mies nukkumaan ja pohjoisen mies asettui päivystysvuoroon...

        yksi ja sama palstapäivystäjä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivupersoona nukkuu jo mutta vielä rikkaampi pohjoisen urho jatkaa urhoollisesti kuin urho tulitukka. Onhan sentään menossa perinteinen senssuperjantai! Korvikkeita, makkaraa, herjaa, utelua, yhdistelyä, epäilyksiä ja uhoa.

        Kelakorttia unohtamatta.!


    • Anonyymi

      Tätä tietoa oli hauska lukea.
      Palstan pää👹 on lohkassu sammakon, että nyt mies matkaan ja hänen toiset 😨;t vollottaa.
      On tulossa 2 kuukautinen 🐝 pörräys.

    • Anonyymi

      Tätä tietoa oli hauska lukea.
      Palstan pää👹 on lohkassu sammakon, että nyt mies matkaan ja hänen toiset 😨;t vollottaa.
      On tulossa 2 kuukautinen 🐝 pörräys.

      • Anonyymi

        Hauskasti tuossa julkaistu 2 samaa.


      • Anonyymi

        Hauskasti tuossa julkaistu 2 samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti tuossa julkaistu 2 samaa.

        Niin joo ... !!!


    • Anonyymi

      Ystävä 🐒 on matemaattisten arvailujen
      mukaan laihtunut nyt yhden kilon ( 1 kg ).

    • Anonyymi

      Nyt puhuu. Alan miehet te kele suomi naiset menkää Gambian ette pärjää Taikku. Kissimrreille. Samperi kun taas kerran kirjoitan likan koneella.. Tulee. Pieniä isoja pieniä kirjaimia köntässä. Kaikki hyvin huomenna taas joelle. Vedän kevyesti loivennusta sänkypainin jälkeen. Nyt alkaa taas helpota kun kello lähellä kuutta Taikun aikaa. Otetaan taas sopivasti että hydrauliikka ok.

    • Anonyymi

      Yep! Reippaat 3 vrk perillä, reenit aloitin eilen. Koneessa en saanu nukuttua ni meni vuorokausi tokkurassa. Viel ei puntarille mennä, alkupaino punnittu kotona valvotuissa olosuhteissa ku tässä on pientä vetoa mukana. Ohjelmaan kuuluu yksi namipäivä viikossa. Eka huomena.

      • Anonyymi

        Jes! Tuskin maltan odottaa reissurapsaa huomiselta namipäivältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes! Tuskin maltan odottaa reissurapsaa huomiselta namipäivältä.

        Tämän heitti aamulenkkinsä jälkeen ystävä 🐒


        Meillä poju on täällä Chlang Maissa oma ruispelto josta leivomme ruisleipää.
        Se joka pieremättä kusee naimaatta kuolaa, resuperse.

        Bruuth....potato....potato....potato...bäng bäng !!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe