Onko noloa jos ei ole parisänkyä, ja poikaystävä tulee kylään ja näkee sen

Anonyymi

Eli siis onko noloa jos omistaa vain 80cm leveän sängyn ja poikaystävä saa tietää, mitä se siitä ajattelee. Ja mahtuuko siinä nukkumaan kahdestaan, onko kokemusta semmosesta kellään? Poikaystävä on on tosi pitkä vähän yli200cm ja minä 170cm ja hän on 16 ja minä 15. Nolottaa kun hän saa tietää ettei minulla ole isoa sänkyä. Joo voitteks kertoo onko noloo ja mahdutaanko nukkuun siinä yms.

1

<50

Vastaukset

• Ei ole noloa. Ei suurimmalla osalla ihmisistä ole tuon ikäisenä isompaa sänkyä. Enkä usko että poikaystäväsi sängystä ajattelee yhtään mitään. Kokemusta on ja hyvin mahtui nuorena nukkumaan kahdestaan pienessäkin sängyssä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      191
      5362
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      143
      4748
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      203
      3786