Thaimaassa ja etenkin Pattayalla on paneuduttu ongelmalliseen ilmiöön, eli laatuviihtymisen viihdearvon alenemiseen.
Se johtuu paratiisiin pesiytyvien junttien aiheuttamasta laatuinflaatiosta.
Thaimaan matkailunedistämiselimet tekevät kaikkensa ilmiön vähentämiseksi, jopa poistamiseksi, siksi junteimmat ovat pesiytyneet maaseudulle.
Pattaya panostaa laatuviihtymiseen.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin kerrot tässä sitten nyt mitä tarkoitat kun sanot että
"Bangkokissa on huomattavasti enemmän oikeasti tekemistä kuin Pattayalla ja ei mitään halpaa tusinaviihdettä"??
Eli mitä teet siellä Bangkokissa sellaista mitä et voi tehdä Pattayalla ja mitä viihdettä Bangkokissa on se laatuviihde? Milloin kävit siellä laatuviihtymässä viimeksi ja mitä teit?
Täytyyhän sinun kyetä perustelemaan väitteesi. Mikä on siis "halpaa tusinaviihdettä" Pattayalla ja mikä Bangkokissa ei ole halpaa tusinaviihdettä??
Annapas nyt sanaisen arkkusi aueta ja kerro kokemuksistasi Bangkokin laatuviihteen parissa, äläkä änkytä ja länkytä turhia.- Anonyymi
Milloin olet nähnyt senssun vastaavan kysymykseen tai puhuvan kokemuksistaan? Et milloinkaan. Älä välitä, en minäkään. Älä vastaile trollille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet nähnyt senssun vastaavan kysymykseen tai puhuvan kokemuksistaan? Et milloinkaan. Älä välitä, en minäkään. Älä vastaile trollille.
Hehhee 😣😣😣 mikä on laatuviihdettä, kerro heti kerro heti mä oon laatuviihteilijä.
- Anonyymi
Amalian kilju Niuvanniemen suljetulla on huippuviihdettä, etenkin kun pönttöön laitetaan puolikas WC-Ankkaa.
- Anonyymi
Varmaankin kerrot, varmaankin kerrot tässä ja nyt heti mitä tarkoitat kun sanot että Bangkokissa on huomattavasti enemmän oikeasti tekemistä ja ei mitään halpaa tusinaviihdettä??
Tusinaviihdettä tusinaviihdettä viihdettä.
Eli mitä teet, mitä teet siellä Bangkokissa sellaista mitä et voi tehdä Pattayalla ja mitä viihdettä Bangkokissa on se laatuviihde, kerro jo mitä on se laatuviihde??
Milloin kävit siellä laatuviihtymässä viimeksi ja mitä teit, kerro heti mitäteit??
Huudella ja möläytellä voi kaikenlaista, mutta nyt kysytään että mitä tarkoitat??
Kerro heti, kerro heti, mitä tarkoitat.
Okei, okey, ookkei.
Asia on kunnossa, ookke.
Eli Bangkokin tasokas laatuviihde ja laadukkaat tekemisesi ovatkin siis salaisia, etkä voi tästä syystä kertoa laisinkaan mistä puhuit, kun puhuit Bangkokin laatuviihteestä ja kaikesta mitä siellä olet tasokkaan laadukkaasti tehnyt ja viihtynyt.
Asia on kunnossa gondigsessa.
Paljon on salaisuuksia ja salaisia kokemuksia siunaantunut yhdelle miljonäärille.
Kerro heti Bangkokin viihdemaailmasta??
Mitä teit kun viihdyit Bangkokissa laadukkaasti vai onko tuo vain teoriasi?
Ei vaan sinä kerroit että Bangkokissa on laatuviihdettä, eikä mitään tusinaviihdettä.
Kysyin vaan että mistä viihteestä puhuit?
Kai sinä nyt tiedät mistä puhuit vai tuuliko se huuliasi liikuttaa?
Mistä viihteestä on kyse?
Äläkä vastaa kysymykseen kysymyksellä ja kummallisilla analyyseilläsi, vaan vastaa kysymykseen vastauksella.
Mitä viihdettä nautiskelet paljon mielummin Bangkokissa kuin Pattayalla??
Mitä viihdettä, mitä viihdettä, mitä laatuviihdettä, kerro heti.- Anonyymi
Kiitos että tiivistit kysymykset, mutta vastausta emme saaneet, kuten tiesinkin, koska sinä reppana et ole sen enempää käynyt Bangkokissa kuin Pattayallakaan viihtyilemässä ja vertailemassa viihteiden laatuja, tasoja ja kasteja, jos saan lainata retoriikkaasi, laatumies.
Sinulla on tuon g-kirjaimen käytön kanssa samanlainen ongelma kuin b-kirjaimen kanssa. G-ja k-kirjain menee systemaattisesti sekaisin samoin kuin b ja p-kirjain.
"Isi mikä lintu tuolla lentää?" -Se on gobbelo, rakas poikani. Älä katso sitä, voit saada pagteerin.
Asian on niin että mulla on jo jetset amex ja en epäile käyttää sitä. Sen voin vaguuttaa petterit. Aina kun mä menen Pankogiin niin pistän kortit vinkumaan nanalla laatu viihteen parissa. Dusinaviihde ei kiinnosta. voi viihdyä tasokkaasti, niin kuin kastilleni on tapana. Laadukkaasti. Tarkemmin en voi kertoa koska en arvosta rusina viihdettä.
- Anonyymi
Varmasti gerrot, varmasti, varmasti, ..... piip ...... piip ...... gerrot ...... baddaja on baradiisi.
- Anonyymi
Kiva lukea näitä Bangkok vs Pattaya, Pattaya vs Hua Hin, Pattaya vs Phuket ja Bangkok vs Chiang Mai, itse lomailen nykyään Pattayalla ja siitä lyhyt matka Bangkokiin mikä on maailman mittakaavassa metropoli. Olen käynyt mainitsemissani paikoissa ja minulle on ainoat paikat nykyään Pattaya jossa on x100 vs Hua Hin ja x50 vs Phuket, Bangkok on taas ihan eri maailma X1000 vs muu Thaimaa.
- Anonyymi
Siis nähtävää ja tekemistä, jos haluaa nähdä oikeaa Thaimaata niin osoite on Bangkok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nähtävää ja tekemistä, jos haluaa nähdä oikeaa Thaimaata niin osoite on Bangkok.
En ole aloittaja!!!!!!!!!!! Kirjoitin oman mielipiteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin Bangkokin nähtävyyksistä ja tekemisistä. En ole käynyt muuten kuin kerran shoppailemassa jossakin ostarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin Bangkokin nähtävyyksistä ja tekemisistä. En ole käynyt muuten kuin kerran shoppailemassa jossakin ostarilla.
Ihan sama kun kysyisit mitä nähtävyyksiä on New York, Lontoo, Pariisi YM. muut metropolit.
Neuvoni on, älä mene Bangkokiin eksyt ja tulee paha olo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kun kysyisit mitä nähtävyyksiä on New York, Lontoo, Pariisi YM. muut metropolit.
Neuvoni on, älä mene Bangkokiin eksyt ja tulee paha olo!Niin muuta ku en voi lopettaa, koska Numba kirjoitti laatuviihtymisestä, enkä saa sitä mielestäni, untakin näin ja vielä kirjoittelevat kasteista ja tasoista, joka on pannu ihan mun pään pyörälle.
siks kans toiseks mun täytyy pilkunnussijana aina kaivaa joku asia, josta jauhan viikon kaks. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuta ku en voi lopettaa, koska Numba kirjoitti laatuviihtymisestä, enkä saa sitä mielestäni, untakin näin ja vielä kirjoittelevat kasteista ja tasoista, joka on pannu ihan mun pään pyörälle.
siks kans toiseks mun täytyy pilkunnussijana aina kaivaa joku asia, josta jauhan viikon kaks.Minäkin lopetan Pattayalla ja Bangkokissa käymisen, suuntaan Uboniin ja Udoniin, eiköhän ala löytyä laatuviihdettä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin lopetan Pattayalla ja Bangkokissa käymisen, suuntaan Uboniin ja Udoniin, eiköhän ala löytyä laatuviihdettä!
Udonista löytyy Thaimaan parhaat pimut, mutta ne suuntaavat teini-iässä jo Bangkokiin ja Pattayalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Udonista löytyy Thaimaan parhaat pimut, mutta ne suuntaavat teini-iässä jo Bangkokiin ja Pattayalle.
Tarkoitin ihan kulttuuriviihdettä, toisaalta ovathan nuo pimut eri kulttuurista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ihan kulttuuriviihdettä, toisaalta ovathan nuo pimut eri kulttuurista?
Ei kuitenkaan , en jaksa kuunnella miten kuoleman sairas äiti on tai sisko, Kubota hajonnut, lehmällä jalka poikki, ei sadetta riisi ei kasva ym. ym.
- Anonyymi
Thaimaan ainoa laatuviihde on go go baarit eikä niitä löydy muualta kuin Bangkokista ja Pattikselta.
- Anonyymi
Et siis ole käynyt missään muualla kuin Bangkokissa ja Pattayalla!
- Anonyymi
Chiang Maissa on neljä goukkaria ja Phuketissa yhdeksän. Googlaapas TOP 100 things to do in pattaya niin näet sata suosituinta asiaa ja nähtävyyttä Pattayalla. Missään muualla maailmassa ei ole niin paljoa tekemistä kuin Pattayalla. Itse on käynyt tuolta listalta noin 25 eri paikassa ja aktiviteetissa Pattayalla. Pattayalla on lisäksi maailman parhaat shoppailumahdollisuudet, on Hard Rock cafet, Hiltonin taivasbaarit, King Power, Terminal 21, Siaminlahden upeimmat saaret, parhaat golfmahdollisuudet, Thaimaan hienoimmat puistot, Thaimaan parhaat retket, Thaimaan paras sijainti ja ilmasto, paras hotellivalikoima, paras ravintolavalikoima, kaikki kansainväliset ketjut, mahdollisuudet jopa luisteluun, parhaat kylpylät, parhaat kuntosalit, komein ranta, parhaat kylpylät, parhaat saunat, parhaat palvelut rannalle, eniten venekyytejä, parhaat ja suurimmat moottoripyörät vuokralle, kauneimmat naiset ja onnellisimmat ihmiset ja turistit, paras palvelu koko Thaimaassa.
Siinä muutama vaihtoehto go go baareille. Pattayalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chiang Maissa on neljä goukkaria ja Phuketissa yhdeksän. Googlaapas TOP 100 things to do in pattaya niin näet sata suosituinta asiaa ja nähtävyyttä Pattayalla. Missään muualla maailmassa ei ole niin paljoa tekemistä kuin Pattayalla. Itse on käynyt tuolta listalta noin 25 eri paikassa ja aktiviteetissa Pattayalla. Pattayalla on lisäksi maailman parhaat shoppailumahdollisuudet, on Hard Rock cafet, Hiltonin taivasbaarit, King Power, Terminal 21, Siaminlahden upeimmat saaret, parhaat golfmahdollisuudet, Thaimaan hienoimmat puistot, Thaimaan parhaat retket, Thaimaan paras sijainti ja ilmasto, paras hotellivalikoima, paras ravintolavalikoima, kaikki kansainväliset ketjut, mahdollisuudet jopa luisteluun, parhaat kylpylät, parhaat kuntosalit, komein ranta, parhaat kylpylät, parhaat saunat, parhaat palvelut rannalle, eniten venekyytejä, parhaat ja suurimmat moottoripyörät vuokralle, kauneimmat naiset ja onnellisimmat ihmiset ja turistit, paras palvelu koko Thaimaassa.
Siinä muutama vaihtoehto go go baareille. Pattayalla.Ai niin ja se maailman suurin Hooters. Pattayalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077