Missä on perusleiri ja saako alennusta jos on Sport Glub jäsenyys.
Hima jalan jälkeen olisi mukava kiipeillä tropiikissa.
Olemme harjoitelleet lasten kanssa seinäkiipeilyä Vantaalla.
Vuoristokiipeilyä Pattayalla.
13
67
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen paljonkin kiipeillyt narutta ja narulla.
Itselläni on oma vuori landella.
Itse myös kerran sain hepulin kotivuorellani.
Seuraavassa ryhmässä kiipijä huuteli ohjeitaan sata metriä alempaa ja jopa silloin kun olin juuri horjahtanut kielekkeelle yhdeksällä sormellani roikkuen.
Kun se tapahtui noin viidennen kerran, niin kiipesin alas hänen luokseen ja sanoin että saat itse valita lähdetkö tänään vuorelta liito-oravana tai Pattayan rakkaana.
Hänestä tuli hyvä kaverini sittemmin ja kävi kättelemässä ja pyytämässä anteeksi.- Anonyymi
Hieho Homma.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
olen piikkeillyt jo vuosikymmeniä.. diapetes ja rasva maksa..
Olen sinut itseni kanssa.
Itse olen itseni kanssa paljon.
Itse olen itseni hyväksynyt itse sellaisena kuin olen.
Itsetyydyttäjä olen myös.
Itsekseni olen itseni ja tulen toimeen hyvin itseni kanssa.
T 2010 - Anonyymi
Oikkkein hienoa...Ja eikä ku eriä päin..
- Anonyymi
Tässä hyvä pohjustus pattaijan pojille kuinka he voisivatkaan Amaliaa auttaa ja mitä tapahtuisikaan Hua Hinissä saati sitten ChIang Maissa.
- Anonyymi
Itse olen paljonkin maailmalla tehnyt sitä ja tätä.
Kouluttanut kuinka kiipeillään.
Kuinka köysillä kiipeillään.
Miten köyhät kiipeilee?
Kuinka paljon yhtä ja tuhatta paskaa
Muailman mahtuukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen paljonkin maailmalla tehnyt sitä ja tätä.
Kouluttanut kuinka kiipeillään.
Kuinka köysillä kiipeillään.
Miten köyhät kiipeilee?
Kuinka paljon yhtä ja tuhatta paskaa
Muailman mahtuukin.Utopia on ratkaisija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen paljonkin maailmalla tehnyt sitä ja tätä.
Kouluttanut kuinka kiipeillään.
Kuinka köysillä kiipeillään.
Miten köyhät kiipeilee?
Kuinka paljon yhtä ja tuhatta paskaa
Muailman mahtuukin.Viddu, älä ruikuta
Äänestä Wiher-Vassareita
Niin Pattaya pelastuu
- Anonyymi
Hieho Homma.
ei kerta homogksi tee eikä tuhadkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368