🤗 Kirjoita sinä nyt minulle jotain kiva, välillä .. ♡ ♡ ♡
Odottelen
Jookos hanii ?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla taas virhe käsittelyssä, ja koska oikein laaduntarkastus puree?
Jokainen voi miettiä sen nimen merkityksen ihan itse, minä ainoastaan tiedän sen oikean merkityksen ja sitä en kerro tänne! 🤔
- Anonyymi
Mitähän kivaa kirjoittelisin? Minulla on ollut kiva, rento viikonloppu. Ensi viikko mukava, lyhyt. Odotan kevättä, jotta tämä ikuinen sade menisi ohi.
Hyvää viikkoa Sinulle! Kaikkea hyvää! - Anonyymi
Mitähän kivaa kirjoittelisin? Minulla on ollut kiva, rento viikonloppu. Ensi viikko mukava, lyhyt. Odotan kevättä, jotta tämä ikuinen sade menisi ohi.
Hyvää viikkoa Sinulle! Kaikkea hyvää!Kiitos, kiitos.
Sitä sinulle toivottelen myös kiva viikkoa 🙂
Joo, kevät voisi tulla .. aurinko ja vihreä maa ☀️🌈 🌱🌸 ihana ..
- Anonyymi
Ei ole ketään kenelle haluan kirjoittaa jotakin mukavaa, eikä tällä hetkellä ole ketään kenen kanssa haluaisin olla tekemisissä. Tarvitsen hiljaisuutta jotta tulisin eheäksi.
🙂✋😍Ystiksen iltaan...
Älä muutu sen tähden
että ihmiset pitäisivät sinusta
Ole oma itsesi
-tällöin oikeat ihmiset
rakastavat aitoa sinua. (hidastaelämää. fi)
🌸🌾
Kun et hymyile
ei maailmalla
ole keskipistettä
Kun hymyilet
ei maailman merillä
ole rantoja. (T. Tabermann)
🌠🥰
🐅Hei Tigru 🖐😏
Miten sinulla on mennyt?
Onko ollut kiirettä?
Miten mielenolo?
Kaikki on hyvin? 🙂
Luin jostain, että ihminen tykkää siitä ihmisestä, kenen feromoni on eniten hänelle miellyttävä, hajuhaisti pitää olla kunnossa, näköjään.
ja minun omaishaju on kuulemma vuoriston kylmyys ja kukan tuoksu yhdistelmä .. 🤔
Kylmä kukka = ☠️
Ei pelkoa, ei kuka edes tulee lähelle 🤣
Feromonit ovat ihmisen tai eläimen lähettämiä kemiallisia viestiaineita, jotka vaikuttavat saman lajin muiden yksilöiden käyttäytymiseen tai hormonitoimintaan.
Lähde wikipediaVirhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru 🖐😏
Miten sinulla on mennyt?
Onko ollut kiirettä?
Miten mielenolo?
Kaikki on hyvin? 🙂
Luin jostain, että ihminen tykkää siitä ihmisestä, kenen feromoni on eniten hänelle miellyttävä, hajuhaisti pitää olla kunnossa, näköjään.
ja minun omaishaju on kuulemma vuoriston kylmyys ja kukan tuoksu yhdistelmä .. 🤔
Kylmä kukka = ☠️
Ei pelkoa, ei kuka edes tulee lähelle 🤣
Feromonit ovat ihmisen tai eläimen lähettämiä kemiallisia viestiaineita, jotka vaikuttavat saman lajin muiden yksilöiden käyttäytymiseen tai hormonitoimintaan.
Lähde wikipediaMoikka✋🙂
Ihan tavallista mulle kuuluu.
Töitä on paljon, etsin edelleen tasapainoa
työn ja vapaa-ajan välillä...
Pyrin myös rajaamaan ruutuaikaa... Se tuo selkeästi parempaa mielenoloa, josta kyselit..
Sulla on selkeästi feromonit ja hormoonihommat hanskassa🧤😊
Eikä kannata minimoida omaa viehätysvoimaansa... Kuurankukka on
kaunis💮
Miten sun elo ja olo? Miten sujuu?
Kattelin pyhäillan uudet sarjat ykköseltä.
Kohta nukkumasan kans tuutimalullaa.. 💤💫
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Moikka✋🙂
Ihan tavallista mulle kuuluu.
Töitä on paljon, etsin edelleen tasapainoa
työn ja vapaa-ajan välillä...
Pyrin myös rajaamaan ruutuaikaa... Se tuo selkeästi parempaa mielenoloa, josta kyselit..
Sulla on selkeästi feromonit ja hormoonihommat hanskassa🧤😊
Eikä kannata minimoida omaa viehätysvoimaansa... Kuurankukka on
kaunis💮
Miten sun elo ja olo? Miten sujuu?
Kattelin pyhäillan uudet sarjat ykköseltä.
Kohta nukkumasan kans tuutimalullaa.. 💤💫
🐅Itellä OK, mutta koulun asiat, tehtäviä on paljon, vapaa aika vie paljon ..
Muuten on OK 🙂
Lähden kanss koht nukkumaan, aamu on illasta viisaampi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717